Prima product

Voldoet aan de beschrijving Werkt prima

Snelle levering van katteluik

Ons katteluik moest vervangen worden. Op deze site vonden we hetzelfde katteluik met verlengingstunnel en was vervanging zo gebeurd.

Netjes en snel geleverd

Fijne winkel, producten zijn zoals verwacht en de levering was snel.

Fijne website om de juiste artikelen op te zoeken die ook los van elkaar te krijgen zijn. Snelle levering en goede informatie daarover.

Fantastisch goed kattenluik

Mijn grote kat is heel blij, hij zat eens klem in een kleiner exemplaar

Hij werkt niet, gaat niet open

Knop 1 seconde ingedrukt en daarna langer. Maar ontgrendel niet. Ook de display heel slecht zichtbaar. Misschien heb ik net een verkeerde gekregen maar deze kom terug naar jullie.

Mooi kattenluikje

Heel mooi kattenluikje. Werkt goed. Snelle levering. Top!

Good pet store with delivery

Very good pet store with fast shipping. It's the only place in NL which sells an accessory I needed for a cat smart feeder, and where it didn't cost more than a feeder itself. First I had some doubts about the place: lack of reviews, located in another city, old looking website, does it still work I thought?.. But Yes, it works, and works really well. They shipped my order the next day and everything was in perfect condition. So now I write a review myself, so people like me would have less doubts xD

Gemakkelijk te monteren

Geweldig, mijn hondje ziet nu alles en is ook niet meer wagenziek geweest!

ziet er ok uit

Stevig materiaal, makkelijk te plaatsen

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Ruim assortiment op de website, gemakkelijk te gebruiken site. De levering was snel en netjes verpakt.

Goede service en snel geleverd

Paste goed en was makkelijk te installeren.

Uitstekende telefonische voorlichting vooraf

Van te voren telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had over de afmeting van het kattenluik. Uitgebreid te woord gestaan en zeer goed advies gekregen over de uiteindelijke keuze die we hebben gemaakt. Gewoon een bedrijf met een normaal telefoon nummer en waar snel opgenomen wordt. Waar vind je dat tegenwoordig nog?

snelle en nette levering! Top!

Via internet gevonden. Goedkoper in vergelijking met andere sites. Netjes ingepakt en vlot geleverd.

Mooi luikje

Makkelijk te installeren en makkelijk in gebruik

Snel geleverd, heldere communicatie, uitermate tevreden?

Prima: medewerker klantgericht en product gaan we plaatsen.

Om een mens aan de telefoon te krijgen die mij persoonlijk en deskundig te woord stond is een een 10 waard. Het product moet nog bij ons worden geplaatst, we hebben er alle vertrouwen in dat dit prima zal gaan.

Goede service, fijn kattenluik

Zoals hierboven beschreven

Meedenkers

De adviezen gaan verder dan de standaard oplossingen.

Prima! Goede prijzen, snelle levering..

Goede service.

Naar tevredenheid!

Niets op aan te merken

Snelle leveren en hele blije katten

Ik was op zoek naar de SurePet feeders, en heb hier goed advies bij gekregen. Veel opties mogelijk en met de juiste hulp een goede keuze kunnen maken. De katten zijn blij dat ze niet meer vechten om eten. Levering was ook snel zeker aan te raden.

uitstekend!

Kattenluikje was er snel. Ik had de verkeerde besteld , vlot afgehandeld en de juiste had ik de volgende dag in huis.

Snelle en correcte levering.

Het kattenluik is snel, goed verpakt en correct geleverd.

Over Kattenluiken.nl

PetProBV - Expert in kattenluiken Ons bedrijf heeft een brede kennis op het gebied van kattenluiken, maar ook op dieren & benodigdheden in algemene zin. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.