Petsafe ScoopFree

Hele fijn contact gehad met de winkel. Gister de kattenbak besteld en zoals gezegd vandaag binnen. Heb hem geïnstalleerd ben benieuwd. Ziet er mooi uit. Kortom een zeer tevreden klant

Snelle levering, duidelijke communicatie en uitstekende service!

Klantgerichte communicatie, waarbij ook gewoon telefonisch contact hoort. Als klant wordt je serieus genomen en dat geeft een vertrouwd gevoel.

Goede en snelle service

Bij vragen over het product wordt je geduldig te woord gestaan. Perfect geholpen, fijne medewerkers met verstand van zaken. Top!!!!

Niet goed geholpen

Mijn kat is bang van de klik vh elektronsch openen van het luik. Heb dat gemeld, maar klantenservice nam het niet heel serieus. Mijn kat moest er maar aan wennen. Dat laatste gebeurt niet.

Response from the business owner

Beste klant, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Omdat wij niet gewend zijn dat onze klantenservice medewerkers dergelijk advies geven, willen wij vragen of u contact gehad heeft met onze klantenservice of met de klantenservice van Petsafe? Graag ontvangen wij uw reactie via de e-mail of het contactformulier op onze website. Met vriendelijke groet, Kattenluiken.nl

Correct verwerkt

Helaas werkte het kattenluik wel om te selecteren wie naar binnen mocht, maar niet wie naar buiten mocht en dat was de bedoeling. Jammer. Teruggezonden en het geld was snel teruggestort op mijn rekening.

Snelle verzending prima product goede omschrijving.

Snelle verzending prima product goede omschrijving.

Snelle levering tegen een goede prijs. Product is als omschreven. Luik zit er net in dus ik weet niet hoe lang de batterijen het gaan doen.

snel, correct omschreven en goede prijs

snel, correct omschreven en goede prijs Het luik bevalt uitstekend en werkt goed onze kat was er 1 gewend dus dat scheelt.

Prima luik. Werkt altijd

Zwakke punt : tochtwering kan beter. Draaiknop is na gebruik van 3 jaar versleten

Snelle zending, prima luik

Fijne website, snelle levering en mooie prijs.

Goede aankoop.

De reader werkt uitstekend, en was snel geleverd.

Prima product

Snelle levering en fijn product, voldoet aan mijn verwachtingen.

Heerlijk dat nieuwe kattenluik

Heerlijk weer zo'n nieuw kattenluik, oude was defect na 10 jaar, nieuwe besteld en gelijk geplaatst geweldig geen vreemde katten meer in huis

Onwijs goed geholpen

Omdat ik graag wilde upgraden naar een kattenluik met chip lezer, de hulp ingeschakeld van de klantenservice en aldaar zeer prettig geholpen met het kiezen van een nieuw luik. Nieuwe microchip luik werkt zeer goed en ben dan ook zeer tevreden.

veel keuzemogelijkheden, perfecte uitleg, redelijke prijzen, snelle bezorging

wij wilden een kattenluik dat in een ruit gemonteerd kan worden, en dat reageert op de chip van de kat. De mogelijkheden en ook de manier van monteren werden perfect uitgelegd. Kattenluiken.nl biedt veel verschillende producten aan, er valt dus iets te kiezen. Binnen een dag hadden we de bestelling in huis.

heel handig!

Fantastisch om te kunnen regelen wanneer de kat nog naar buiten mag en wie er binnen mag. Ook fijn om de meldingen te krijgen als hij door het kattenluik gaat.

snelle correcte levering

Mooi kattenluikt wat gemakkelijk in te bouwen was. Snelle en correcte levering.

Duidelijke website. Snelle levering. Chipscanner heeft de eerste hit al opgeleverd bij een aanloop .

Betrouwbaar

Kattenluikje was defect, direct een nieuwe ontvangen!

Kattenluik functioneerde niet goed. Geretourneerd en binnen 2 dagen een nieuwe ontvangen. Uitstekende service.

Ruime keuze, vlotte levering

Alles was naar wens

Snel correct en goede kwaliteit

Alles is altijd top geregeld.

Goede telefonische advies, snelle levering

Erg blij met telefonisch advies anders had ik de verkeerde kattenluik aangeschaft. Echter hoewel er in de specificaties vermeld wordt dat een kat tot 7 kg er doorheen kan is het luikje toch iets klein. Mijn katten wegen nog lang geen 7 kg maar moeten zich er aardig doorheen wurmen. De oudste (17 jaar) heeft het nog niet aangedurfd. De jongere laat zich niet snel tegenhouden dus voor hem werkt het prima. En voor onze jongste kitten die nog niet naar buiten mag is het een prima oplossing.

Na bestelling op site, al heel snel product in huis.

Alles binnen 36 uur geleverd, netjes verpakt geen manco's. Luik werkt ook en zeer simpel te installeren.

Prima webshop

Mooie producten, snelle en vriendelijke klantenservice. Snel in huis (2 dagen).

About Kattenluiken.nl

PetProBV - Expert in kattenluiken Ons bedrijf heeft een brede kennis op het gebied van kattenluiken, maar ook op dieren & benodigdheden in algemene zin. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement