Transparant en snel

Overzichtelijke webshop, duidelijk wanneer de levering ging plaatsvinden.

Goede kwaliteit en mooi formaat

Ik was al een tijdje op zoek naar geschikte luiken voor mijn twee katten. Eentje is wat schichtig, dus ik wilde een niet al te smalle doorgang van het luik. Toen kwamen we deze tegen, het is misschien een hondenluik, maar het formaat is precies wat ik zocht. Ook niet teveel poespas met apps etc.. Gewoon simpele standen, dus erg makkelijk en duidelijk in bediening. Nu nog hopen dat ze er doorheen durven haha, maar dat heeft niets met de kwalteit van deze luiken te maken..

Zeer duidelijke en klantvriendelijke website.

Makkelijk zoek op deze website, en klantvriendelijk ik had voor afhalen gekozen en werd gebeld ofdat het klopte omdat ik niet uit Rotterdam kom. Super toch?

Product ziet er goed uit . Snel gemonteerd.

Uitstekende ervaring.

Via een telefoongesprek werd ik verwezen naar het juiste product dat daarna via een bestellink en compleet installatie voorschrift met een e-mail naar mij werd verzondenm. De bestelling daarna wasmakkelijknen de levering binnen één dag.

mooi kattenluik en xxl voor een van mn wat uit de kluiten gewassen poes

Zoals vermeld de volgende dag bezorgd. Beste prijs voor mijn hondenautostoel.

Bestelling is prima verlopen

De bestelling was makkelijk en snel te plaatsen. Fijn dat er een optie is voor afhalen. Het aantal mails wat gestuurd wordt na je registratie/bestelling mag wel wat minder.

Goed advies,

Goed advies, meegedacht qua mogelijkheden en oplossingen. Fijn contact en mijn fout bij de bestelling zelf gezien en hersteld.

Response from the business owner

Beste Richard, Bedankt voor de positieve beoordeling; dat waarderen wij enorm! Vriendelijke groet, Team Petpro B.V.

goede levering en goed product

kattenleuk doet het perfect en ben blij dat ons poesje nu naar buiten kan gaan wanneer hij wilt

Goed advies, goed product, snelle levering

Op het net vind je veel halve informatie over kattenluiken. Door de bomen zie je het bos niet meer. Uiteindelijk Kattenluiken. nl gebeld. Ik heb na goed advies van een vriendelijke medewerker een Sure Petcare Microchip Huisdierluik aangeschaft. Dit luik is precies wat ik zocht. Blij met mijn aankoop.

Alles naar wens

6 tunnelselementen besteld, past mooi op mijn bestaande kattenluik. De kat gaat er na 2 dagen perfect zelfstandig door.

Response from the business owner

Beste Pieter, Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog steeds niet ontvangen heeft. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Kattenluiken.nl

Snel en zonder problemen mijn bestelling binnen.

Goede indruk

Duidelijk en vlug geleverd

snelle service en goed product

de info op de site was duidelijk en klopte. Ik ben heel blij met de bankenhoes in mijn auto.

Overzichtelijk en snel bezorgt

Duidelijk en snel bezorgt

10/10

Snelle levering, alles ok

Fijn kattenluik. Snelle levering

Prima aflevering, goed ingepakt en na 1 dag geleverd. Perfect.

Duidelijk en snel

Overzichtelijke website met ruime keuze. De levering was ook snel en goed.

alles vlot verlopen

Hij doet wat hij moet doen. Alleen bij aankomst van aflevering, werd mijn pakketje op de tafel buiten gelegd, aan de envelop was verder niets raars te zien. Maar dat ik de envelop openmaakte was het doosje waar de Halo in zat helemaal kapot aan de onderkant, dat vond ik minder plezierig. gelukkig was de Halo niet beschadigd, maar dit is wel een minpuntje vind ik.

Heel goed product

Hallo ik heb bij u de chip rader gekocht en die werkt heel erg goed .Maar mijn hond heeft de draad kapot gebeten tijdens de 1e keer op laten. Nu was mijn vraag kan je zo draad ook los kopen bij jullie het is een hallo chip rader . GROERTJES martine

De andere dag was het luik al in huis

Fijne webshop met goede keuzehulp. Super snelle levering. Heel erg tevreden.

About Kattenluiken.nl

PetProBV - Expert in kattenluiken Ons bedrijf heeft een brede kennis op het gebied van kattenluiken, maar ook op dieren & benodigdheden in algemene zin. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.