De andere dag was het luik al in huis

Fijne webshop met goede keuzehulp. Super snelle levering. Heel erg tevreden.

Super snelle levering

Mijn pakketje was super snel onderweg, helaas gooide de drukte bij PostNL wat roet in het eten. Maar daar kan Kattenluiken.NL niets aan doen. Het mail-contact was snel, vriendelijk behulpzaam en heel duidelijk. Daarnaast hebben ze ook de onderdelen die je niet snel ergens anders vind. Althans ik heb ze niet gevonden. De prijs is ook prima. Kortom ik ben heel blij dat ik mijn aankoop bij kattenluiken.NL heb gedaan.

Prima. Maar had graag schroeven bijgeleverd gezien.

Vlot besteld en een paar dagen later de bestelling al binnen. Bij het monteren kwam ik erachter dat er geen langere schroeven bij waren geleverd. Dit zou je wel verwachten bij het bestellen van een kattenluik inclusief tunnelstuk.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring met kattenluiken.nl is top! Heb extra koelelementen voor de Catmate C500 besteld maar omdat vanuit België de website niet goed werkte, heeft iemand van kattenluiken.nl mij geholpen zodat ik die koelelementen toch kon bestellen. Zeer vriendelijke en behulpzame man en ook heel correct met de levering.

Prima zaak, doen veel moeite voor je

Hier kan kattenluiken niks aan doen, maar het grendeltje gaat vaak niet naar beneden. Dus de kat wil niet meer. Maar nogmaals, prima zaak. Hopelijk wordt t opgelost.

Goed bevallen, snel verzonden en een goede prijs

Goed bevallen, snel verzonden en een goede prijs

Eenvoudig om onderdelen te vinden.

Duidelijke site, makkelijk bestellen en vlotte levering.

Topservice

Besteld kattenluik deed t niet, gebeld en direct doorverwezen naar de leverancier. Waardoor probleem keurig opgelost is. Nieuwe ontvangen.

Zeer hulpvaardige medewerker

Uitvoerige informatie en details gekregen. Ik kreeg niet het duurste maar het meest voor mij geschikte product. Ook over installatie kreeg ik een volledig antwoord.

voor mij goeie ervaring. alles goed duidelijk en een goed product.

Goede site en snel geleverd

als goed ervaren

stond je heel goed te woord en was binnen 1 dag aanwezig

Goed telefonisch advies gekregen

Bestellen was makkelijk, goede overzichtelijke website. Snelle bezorging, op tijd. Pakket prima verpakt, met luchtkussentjes om beschadiging te voorkomen. Kortom, aan te bevelen.

Makkelijk te instaleren en het werkt perfect!

Ik heb dit kattenluik ter vervanging gekocht van mijn oude kattenluik. Toen ik de oude verwijderd had was het werkelijk een fluitje van een cent om het nieuwe kattenluik te plaatsen. Ook het activeren van het luik en de chip van mijn kat ging erg makkelijk. Kortom, superblij dat ik dit luikje gekocht heb!

Snel en goed geleverd .

Werd zeer snel geleverd , erg tevreden.

Makkelijk te bestellen, prijs ok. Levering met DHL minder

Artikel vandaag pas besteld maar bijzonder goed geholpen!!!

Ik heb kattenluiken gebeld voor hulp met mijn keuze en ben zo goed geholpen! De mijnheer die ik sprak dacht echt met mij mee en nam daar alle tijd voor. Bijzonder en zeer gewaardeerd!!!

Simpele maar duidelijke website

De naam zegt het al, hier kun je kattenluiken kopen! Het is duidelijk te zien om wat voor kattenluiken het gaat en waar je op kan letten bij de aankoop. Bestellen gaat snel, verzending was helaas vertraagd maar dat was waarschijnlijk een DHL probleem. Luikjes waren netjes verpakt.

Precies goed, makkelijk kiezen

Mooie website, snelle zoekfunctie. Vlotte e-mail en berichtgeving: geleverd binnen een dag.

Overzichtelijk en voldoende keus

De website was gemakkelijk te vinden, is overzichtelijk en biedt keus genoeg voor iedereen en iedere situatie

Snelle levering en pakket goed ontvangen.

Via kattenluiken hebben wij een clipreader besteld voor onze hondensport vereniging. Het pakket is goed aangekomen en in een paar dagen binnen. We zijn tevreden met het product.

Goede klantenservice

Luikje besteld, helaas de verkeerde t.o.v de site. Na mailcontact vrij spoedig de goede ontvangen en een extra reserve voor het ongemak. Netjes opgelost en dus goede ervaring ondanks wat latere levertijd.

Slecht

Geen zaken mee doen.

59 Bierens de Haanweg Rotterdam 3076DA

104920235

About Kattenluiken.nl

PetProBV - Expert in kattenluiken Ons bedrijf heeft een brede kennis op het gebied van kattenluiken, maar ook op dieren & benodigdheden in algemene zin. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.