uitstekend!

Kattenluikje was er snel. Ik had de verkeerde besteld , vlot afgehandeld en de juiste had ik de volgende dag in huis.

Snelle en correcte levering.

Het kattenluik is snel, goed verpakt en correct geleverd.

Hekkensluiter top

Snelle en goede levering, overzichtelijke site

Prima service, snelle levering

Ik bestelde een vervangend netsnoer voor een waterfontein van de katten. Die had ik in no time in huis. Toen sneuvelde het kattenluik. Op mijn vraag voor een goed alternatief ter vervanging kreeg ik razendsnel deskundig advies

Snelle service, snelle levering, goede prijs.

Snel en gemakkelijk bestellen

De flap van ons hondenluik was niet meer vlak, maar was gegolfd waardoor er erg veel tocht ontstond. Na even zoeken op het web kwamen we bij kattenluiken.nl terecht. Zij hadden de flap voor onze PetSafe op voorraad. Snel besteld, en een paar dagen later in huis. Wij zijn daar heel blij mee en zitten nu weer zo goed als tochtvrij.

goed en snel geleverd , product goed ,

gewoon goed

Alles perfect en snel verlopen.

slecht

Helaas kattenluik, ondanks de vele schroeven bijgeleverd, veel te lastig/ moeilijk te plaatsen, wij moesten het plastic binnenstuk aanpassen, maar desonsanks het past niet goed het luikje is van slechte kwaliteit. het ergste is : het sluit niet goed het tocht, wind waait naar binnen ..... Xl is wel de goede maat voor onze kat

Mooi stevig luik.

Snel geleverd Goede montage omschrijving. Nu moeten de katten er nog door.:-)

Zeer vlugge levering

Goed product, vlotte levering

Prima ervaring en service

Gewoon goed mee gedacht en geen probleem met het terug zenden van een ongebruikt kattenluik dat bij aankomst te klein bleek voor mijn dikke vette volgevreten bulldozer. Gelijk goed advies gekregen welke ik wel moest bestellen. Deze in de muur gemonteerd en eindelijk ben ik geen deurpersoneel meer van mijn twee lieve katten en heb ontslag genomen als portier. :-)

de kattenluiken zijn snel en in goede staat ontvangen

pakketje raakte zoek bij DHL maar bleek achteraf bij de buren bezorgd te zijn

Zeer positief

Snelle reactie op vraag aan klantenservice en supersnelle levering - petje af

Niet goed, niet stevig en hij kon niet open. Dus slecht

Kattenluik niet stevig en ging niet open. Werkt dus niet want kat kan er niet door

SUPER

ALLES KLOPTE GEEN PROBLEMEN EN DE POES MOEST EVEN WENNEN AAN HET LUIKJE

Heel goede klantenservice

Snelle levering en prima geholpen door de klantenservice bij het vinden van het juiste product!

Snelle levering, zoals verwacht

Prima ervaring, snelle levering en product is zoals verwacht

Gewoon snel

Gewoon snel

Goede beschrijving Goede service Snelle levering Zeker een aanrader

Cat Mate kattenluik.

Heel goede kwaliteit en snelle service.

top snelle levering

top product gekocht en supersnelle levering. katten schrikken wel van de klik van het kattenluikje maar dat is denk ik een kwestie van tijd. super makkelijk in de opening van het oude luikje te plaatsen en super makkelijk van te voren de chips scannen en toelaten. Geen last meer van de buurkat en daar ging het voornamelijk om.

Zoals het hoort

Product werd snel geleverd.

Verkeerd artikel en geen kosteloze retour

Ik heb onlangs een frustrerende ervaring gehad met mijn aankoop bij kattenluiken. Ik bestelde twee identieke luiken voor mijn huis, maar tot mijn verbazing ontving ik twee verschillende stijlen. Wat de situatie nog erger maakte, was het ontdekken dat er geen gratis retourmogelijkheid was voor hun fout. Dit betekent dat ik nu uit eigen zak moet betalen om de fout van het bedrijf te corrigeren. Ik ben zeer teleurgesteld in de service en het gebrek aan verantwoordelijkheid om problemen op te lossen die zij hebben veroorzaakt.

Beste Emrah, Dank voor uw eerlijke beoordeling. Natuurlijk vinden wij het heel jammer dat het zo gelopen is. Als wij een fout maken, dan hoeft u uiteraard niet zelf de retourkosten te betalen. Het advies is om altijd eerst even contact op te nemen met de klantenservice voordat u iets retour stuurt. Indien u nu alsnog de retourkosten vergoed wil hebben, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, dan helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Rianne Ooms - Kattenluiken.nl

Vlot geleverd

Besteld en keurig optijd geleverd

Bierens de Haanweg 59

3076DA Rotterdam

104920235

Over Kattenluiken.nl

PetProBV - Expert in kattenluiken Ons bedrijf heeft een brede kennis op het gebied van kattenluiken, maar ook op dieren & benodigdheden in algemene zin. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.