het luik werkt niet naar behoren

Ik heb onlangs het derde luik gekocht, wat overigens wel behoorlijk in prijs is gestegen. Het oude luik ging steeds van slot af en stond dan open. Nieuwe luik geïnstalleerd en het probleem manifesteert zich opnieuw. Op enig moment wil het luik niet meer afsluiten en moet ik de stekker er even uithalen om een reset te forseren. Is dit probleem bekend bij jullie en hebben jullie een oplossing. Anders denk ik er hard over na om het luik te retourneren. En naar een andere oplossing uit te kijken.

Beste Ruud, Vervelend dat het luik zulke problemen geeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. De beste en snelste manier om dit op te lossen is om even contact op te nemen met de klantenservice Petsafe. Zij kunnen het product eventueel direct vervangen vanuit de garantie die u op het product heeft. De klantenservice van Petsafe is op werkdagen tijdens kantooruren te bereiken op telefoonnummer: 0800 0221 804. Ook kunt u via de mail contact opnemen met Petsafe via: [email protected] Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben of komt u er met Petsafe niet uit, neem dan gerust (opnieuw) contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Rianne Ooms - Staywell.nl

Goed doorgevraagd over probleem. Goede uitleg voor vervanging onderdeel niet gelijk nieuw product verkocht. Dit is goede reklame. Goedkoop uit aanrader.

Al jarenlang betrouwbaar. Product snel geleverd en het juiste item, namelijk hetzelfde luik als 15 jaar geleden (wat paste in het oude gat).

Prima kattenluik

Prima kattenluik. Makkelijk te monteren.

beter als het was kan niet

zeer positief

Snelle correcte levering aan goeie prijs

Snelle correcte levering aan goeie prijs

Gekregen wat ik heb besteld

Goed product, goede passing

Snelle levering, het product is eenvoudig te monteren.

PERFEKT

HEEL GOED

kan geen score aanduiden

wacht al meer dan 1 week op mijn bestelling problemen bij levering ?????

Beste Linda, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Ik verzoek u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wat er mis is gegaan met uw bestelling, kunnen wij niet via het beoordelingssysteem oplossen. Graag tot horens! Met vriendelijke groet, Rianne Ooms - Staywell.nl

Top bedrijf

Snelle en correcte levering !

te veel administratie voor simpele aankoop

Product en levering was prima

Beste Tom, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. U noemt als reden ''te veel administratie voor simpele aankoop''. Wij vragen u vriendelijk om even contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij uw ervaring op de website kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Rianne Ooms - Staywell.nl

Goede levering. Op tijd. Goed product.

Zie hiervoor.

Top!!!!!

Snelle service en super eerlijk!!! Had iets besteld wat schijnbaar niet nodig was. Bedrijf belde mij op om te zeggen dat het niet nodig was.

Alles verlopen zoals verwacht, snel geleverd. We hadden uiteindelijk niet alle onderdelen nodig en het was mij niet duidelijk dat de retourkosten voor eigen rekening zijn, dit kan duidelijker worden gecommuniceerd.

Prima kattenluik, maar kat schrikt van tikgeluid

Het kattenluik werkt goed op de chips van onze twee katten. 1 kat had het snel door, maar de ander durft nog niet naar binnen door de harde tik die je hoort als de chip contact maakt. Hopelijk leert hij het ook. Ons vorige luik was ook van Staywell (maar zonder chipfunctie). De afmetingen zijn hetzelfde, dat is makkelijk voor de installatie.

Vlugge levering en korrekt

Harde klik

Kwaliteit is goed, eenvoudig in te stellen. Bij het openen hoor je een erg harde klik, onze kat had hier in het begin veel moeite mee. Zou ook fijn zijn als er ook een mogelijkheid voor een adapter is naast batterijen. Opening zou iets groter mogen zijn.

uitstekend

ruim voldoende op alle fronten

Snelle verzending, goede website

Snel en accuraat

Ik heb een oud kattenluik waar 2 onderdelen van kapot waren. Ik ben zo blij dat er onderdelen te krijgen zijn die ik dus heb kunnen vervangen. Scheelt een hoop gedoe.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Zeer snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. En snelle levering. Eens ginstalleerd, voldoet het product perfect aan mijn verwachtingen.

Slecht

Heb wat besteld maar heb niets ontvangen dus echt niet tevreden

Beste Johan, Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Het handigst is om gelijk contact op te nemen met onze klantenservice, zodra het levertermijn van 1-2 werkdagen verstreken is. Doorgaans worden onze pakketen namelijk in deze termijn afgeleverd. Zo niet, dan is er altijd iets aan de hand. Als u contact opneemt met onze klantenservice, dan kunnen wij daar tijdig achteraan gaan. Zojuist heb ik nagekeken wat er met uw bestelling aan de hand kon zijn. Wat ik zie, is dat er iets mis is gegaan met versturen. De bestelling stond op 'verwerkt' in het systeem, maar is in werkelijkheid blijven hangen in het verzendproces. Wij gaan vandaag het deurtje alsnog naar u toesturen. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team PetproBV

Past perfect

Goed product

Over Staywell.nl

Staywell.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Petsafe/Staywell. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.