super

prima snelle levering

Prima vlotte bezorging

Zie hierboven

prima maar met een uitzondering

het deurtje laat zich betrekkelijk moeilijk openen ook na enige actie met schuurpapier - wat raadt u aan ?

Top en snel geleverd

Precies wat het is

Helemaal goed!

Zeer snelle service en goede prijzen van de producten

Zeer positief

top

perfect geleverd volgens afspraak..

prima product

Wilde graag dezelfde als de oorspronkelijke, was even zoeken, maar gelukt - dus paste gewoon. Snel geleverd!

Uitdagend

Jammer dat de opvolger van mijn kattenluik petsafe 320 ietsjes afweek ivm het bevestigen van de buitenkant. Luik zelf paste perfect alleen de schroefgaten zaten iets anders. Dus wel even werk gehad omdat het een hardhouten deur betrof. Maar nu dik tevreden.

Snelle levering!

Het luik was snel geleverd, prima verpakt.

Gelukkig een kattenluik zonder batterijen

Heerlijk om nu niet aldoor batterijen te hoeven vervangen. De chip scanner steekt best wel uit als dak boven het kattenluik. Verder werkt hij tot nu toe goed.

Prima niks op aan te merken

Duidelijk, snel geleverd

Erg tevreden

Bestelling kwam optijd! Kwaliteit goed!

kon beter product

ik kocht een kattenluikje met bijbehorende tunnel, zonder tunnel komt de buitenzijde mooi vlak tegen de deur. echter mét de tunnel komt dat iets naar buiten zodat het net niet meer vlak met de deur is; (1 mm ongeveer) Het zit in de tunnel constructie die een soort opleg randje heeft, begrijpelijk gemaakt maar categorie net niet vergenoeg nagedacht. (of de montage instructie of de monteur ;ik dus, niet goed)

Mooi luik, maar ....

Het is een heel mooi hondenluik. Geluidsarm en sluit goed. Enige minpuntje is het bevestigingsmateriaal. Mijn monteur geeft aan dat het materiaal van de schroeven slecht is en gaat zelf schroeven aanschaffen.

snelle levering: product voeldoet aan omschrijving

Staywell huisdieren luiken zijn geweldig!

Al sinds jaar en dag gebruiken wij staywell huisdier luiken, ideaal!

Snelle levering en mooi Luik!

Wat ik bij andere leveranciers miste was de totale uitleg op de website die Staywell dus wel heeft! Goed uitgelegd, ook als er al een uitzaaggat is!

Professioneel

Zeer nette service, duidelijke communicatie en komt afspraken na!

Perfecte en snelle levering

Telefonisch kontakt gehad en goede info ontvangen daarna snelle levering

uitstekend

snel, accuraat, klantvriendelijk en meedenkend.

Servicegericht

Erg goede service en oplossingsgericht.

Goed dat er vervangende onderdelen te krijgen zijn

Ik heb ondertussen mijn kattenluik al meer dan tien jaar met grote tevredenheid, maar het magneetje op het deurtje was door de weersomstandigheden kapot gegaan en dus sloot het luikje niet meer goed. Gelukkig kon ik een vervangend deurtje bestellen en hoefde ik niet het hele kattenluik weg te gooien (waar verder niks mis mee is). Erg duurzaam en servicegericht.

Response from the business owner

Beste Chantal, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, dat waarderen wij zeer. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Staywell.nl

Duidelijke website en snelle levering

About Staywell.nl

Staywell.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Petsafe/Staywell. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.