Goed dat er vervangende onderdelen te krijgen zijn

Ik heb ondertussen mijn kattenluik al meer dan tien jaar met grote tevredenheid, maar het magneetje op het deurtje was door de weersomstandigheden kapot gegaan en dus sloot het luikje niet meer goed. Gelukkig kon ik een vervangend deurtje bestellen en hoefde ik niet het hele kattenluik weg te gooien (waar verder niks mis mee is). Erg duurzaam en servicegericht.

Response from the business owner

Beste Chantal, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, dat waarderen wij zeer. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Staywell.nl

Duidelijke website en snelle levering

Makkelijk te bevestigen

Functioneert prima zoals beschreven

Super en zeer snel

Super en zeer snel

Super goed geholpen.

Ik had een vraag over een product en ben uitstekend te woord gestaan aan de telefoon. Direct besteld en de volgende dag al in huis (naar België).

Heel snel geleverd. Prima product voor prima prijs.

Een foutje direct herstelt

De medewerkers snappen wat service is want waar mensen werken worden nu eenmaal fouten gemaakt.

Zowel de overzichtelijke website, als de maniervan bestellen en de spoedige bezorging waren heel fijn. Het kattenfluisteraar werkt nog prima en de vervangende schermpjes zijn prima.

Prima telefonisch te benaderen via de telefoon; erg prettig

Zie hierboven

Zeer handig geschreven voor te gebruiken.

Fijn

Snel geleverd!

Snel, goed materiaal

Super tevreden over alles.

Goede producten

Goede duidelijke uitleg voor montage van het luikje. Spijtig dat de levertijd niet overeen kwam met de opgegeven levertijd waardoor ons kat ‘s nachts binnen moest blijven. Maar toch goed geleverd. Werkt perfect.

Perfect!

Ruim op tijd informatie over de levering. En ontvangen zoals afgesproken en verwacht. Item voldoet aan de verwachtingen. Prijzen zijn keurig en aflevering gratis boven het minimale bestel bedrag. Zeer tevreden en koop hier zo weer.

Prima.

Duidelijke website, makkelijke bestelproces en hele snelle levering.

Pakket nog niet ontvangen.

Ik heb uw pakket nog steeds niet ontvangen.

hondenluikje, super snel geleverd!

Gisteren besteld en vandaag al ontvangen, kortom super snel geleverd!.Echt top!

Snelle levering goede service

Vorige keer portepet chip kattenluik op stroom bij ern winkel gekocht, werkte niet, via jullie klantenservice eerst ondersteuning gekregen, uiteindelijk een hele nieuwe ontvangen. De laatste bestelling direct bij jullie gedaan, extra tunnels voor het zelfde kattenluik vanwege een verbouwing, perfect!

Het kattenluikje werkt prima maar onze kat moet er nog aan wennen.

Het verlengstuk past goed, afwerking is oké. Nu die kat nog zover krijgen.

Het paste goed

Eenvoudig goed kattenluik

Goed product voor een redelijke prijs

Goed product voor een redelijke prijs.

Prima hondenluik

We zijn eerder op zoek geweest naar een niet klepperend hondenluikje. Hier eindelijk gevonden en snel geleverd!

59 Bierens de Haanweg Rotterdam 3076DA

104920235

About Staywell.nl

Staywell.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Petsafe/Staywell. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.