fast delivery

the delivery was within one day as promised and the product exactly the one i was looking for

Vlot en duidelijk

We vonden wat we nodig hadden enkel bij catmate. Zoals beloofd werden onze producten de volgende dag zorgvuldig geleverd.

Goed produckt en een goede levering

Prudukt is op tijd geleverd in een fatsoenlijke verpakking. Geen overdereven doos er om heen.

Goede service, ook telefonische toelichting. Prima.

Goed bereikbaar en het bedrijf nam de tijd om meer gedetailleerde vragen uit te zoeken ondanks dat het om een gering bedrag ging.

10 minuten na het plaatsen van mijn online bestelling werd ik gebeld dat ik een typ fout had gemaakt in de postcode. Na het doornemen en aanpassen van de juiste gegevens is mijn bestelling direct verzonden en had ik deze volgende dag in huis. Enig nadeel zijn de hoge verzendkosten.

goed advies

prima telefonisch advies bij twijfel over het passen van verschillende onderdelen catmate

Handig en rustgevend

Handig product waarbij zowel de poes als zijn baas regelmaat krijgen. Betrouwbaar product werkt zonder problemen. Wij vonden het handig om een tweede draaiplateau te nemen zodat het omwisselen snel kan plaatsvinden.

Makkelijk en werkt goed

Snelle levering. Perfect.

goede klantenservice

Produkt werd correct verstuurd en de telefonische ondersteuning was zeer positief.

zeer snelle levering .

zeer snelle levering.

Prima levering

Netjes geleverd zoals afgesproken Product makkelijk te vinden

Zeer snelle behandeling en levering van mijn bestelling. Steeds weer opnieuw, perfect !

Geleverd zoals beloofd

Prima producten

Voor de Catemate 500 extra icepacks besteld. Deze waren aanvankelijk niet voorradig, maar ik kreeg netjes een seintje wanneer ze weer binnen waren. Top.

Kattenluik met tunnel besteld bij catmate.nl / closerpets / petpro bv. Snelle en correcte levering. Prima webwinkel dus. Ik zat erg te twijfelen omdat de url doet vermoeden dat het de fabrikant betreft, maar dat is het volgens mij niet. Toch de gok maar gewaagd, en niet teleurgesteld.

Na telefonisch overleg over het toegestuurde kapotte kattenluik hebben wij de volgende dag gelijk een nieuwe ontvangen. Top service!

Product volgens beschrijving.

Levering op Tijd en kat zeer tevreden

Makkelijk bestellen, benodigde onderdelen direct bij het product zelf op de site. Snel geleverd.

Sehr schnelle Bearbeitung, super!

Sehr schnelle Lieferung bin sehr zufrieden!

klantenservice heel vriendelijk, producten zijn beschikbaar zoals beloofd, goede pakketdienst!

Product kende ik al, deze is gewoon prima, onze kat is er gek mee

Perfect product

Snelle verzending en uitstekend product

Snelle reactie op vragen en snelle levering

In nog geen 2 uur een vriendelijk en duidelijk antwoord op een mail-vraag over onderdelen voor een kattenluikje. Uiteindelijk alles snel geleverd voor een keurige prijs.

Over Catmate.nl

Catmate.nl Ruim aanbod aan producten van het merk Catmate. Advies en service voor ons klanten is voor ons van groot belang! Denkt u dat u ons kunt helpen de service te verbeteren? Neem dan contact op met onze klantenservice of laat uw beoordeling achter.