Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123accu

Producten laten kwalitatief te wensen over

Twee JVC BN-VF823 accu's besteld voor mijn videocamera. Volgens de website zou het slechts 50% van de prijs van het origineel zijn, voor dezelfde kwaliteit. Dat viel dus vies tegen. Laten we het houden op '50% van de prijs voor 50% van de kwaliteit'. Met een originele accu kan ik ongeveer 4 uur filmen. Met de 123accu producten, net iets langer dan 2 uur. Bovendien weigert mijn camera de 123accu producten op te laden. Ik kan ze gelukkig wel opladen met de acculader die ook bij 123accu heb besteld. Positief puntje is dat de 123accu acculader voor deze accu's sneller laadt dan wanneer de accu 'on camera' wordt geladen. Alle waar naar zijn geld zou ik zo zeggen. En het product is niet slecht... voor de prijs is wat je ervan mag verwachten. Maar dat het 'zelfde kwaliteit voor 50% van de prijs' is, is compleet misleidend. Laatste keer dat ik hier iets gekocht heb van het eigen merk.

Heel vlotte afwikkeling en bezorging van m'n bestelling.

Op woensdagmiddag bestelde ik een nieuwe voeding voor m'n laptop, donderdagmorgen vroeg lag die bij het gekozen Postnl-afhaalpunt. Èn het ding werkt ook nog. Prima! :-)

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jaap! Groetjes, het team van 123accu

Geweldig product

Nieuwe batterij voor een oude makita accuboor besteld, huismerk. Deze doet het beter dan de originele!!! Blijft sterk opgeladen.

Ben blij dat ik mijn accuboormachine weer kan gebruiken

prima levering

Goed product

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Johan! Groetjes, het team van 123accu

Snelle en juiste levering

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Het waren batterijen dus konden door de brievenbus.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

Goed en snel

Mijn bestelling is goed en snel afgehandeld

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Eddy! Groetjes, het team van 123accu

goede service en snelle levering

na online bestellen duurde het tot de volgende dag, dat ik de batterijen in huis had. ze werken perfect.

Fijn om te lezen dat je de bestelling snel in huis had en dat de batterijen perfect werken! Bij de volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu

Prima service ervaren.

Na negen maanden bleek de destijds aangeschafte batterij defect. Na een berichtje naar de servicedesk werd deze zonder problemen vervangen. Drie dagen na de melding had ik de nieuwe al in huis. Tevens kreeg ik een kleine attentie meegestuurd. Veel bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan 123inkt.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen. Goed te lezen dat je zo tevreden bent! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu

Goede en snelle service

Een accu besteld. Deze een half jaar later ingebouwd, maar bleek defect. Na contact met het bedrijf hebben ze direct een nieuwe gestuurd. De defecte kon gratis (antwoordnummer) teruggestuurd worden. Zeer netjes en tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

Accu supersnel nodig, volgende dag al binnen!

Wauw! Wat een supersnelle service bieden zij zeg! Gisteravond super laat (wel voor 23:59 uur) bestelling geplaatst. Volgende dag binnen! En een leuke fel gele pen erbij ;-) Top bedrijf en service!!!

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Maximiliaan. Leuk om te vernemen dat je zo tevreden bent! Groetjes, 123accu

Perfect, zoals het hoort

Na een aantal maanden was de gekochte accu defect geraakt. Na contact met 123accu onder garantie de volgende dag een nieuwe accu afgeleverd gekregen. Top!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123accu

Top service!

We doen al jaren zaken met 123accu en zien zeer tevreden over de service en het aanbod. Onlangs een garantie geval gehad en dit werd correct behandeld.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu

Ik zoek volgende x elders

Belofte volgende dag binnen, nu 3e dag niks en weekend ertussen, maandag komt er geen post, wordt dus dinsdag. Melding dat ze service niet kunnen waarmaken wordt pas gemeld wanneer je de betaling al hebt gedaan. Ik ga voortaan elders kijken

Slecht

Helaas, mijn bestelling van 2 weken geleden nog steeds niet binnen. Wel geld kwijt.

123 accu ik stond verbaast toen er een pakket mij aan geboden maak het open is het accu die ik de vorige dag had besteld top mensen van 123 bedankt

Wat leuk om te lezen dat je verbaast bent over de snelle levering Joop! Graag gedaan en tot de volgende keer. Groetjes, 123accu

123 accu in een keer geregeld . prima dus en handig.

makkelijk besteldt , geen gezeur dus kunnen we weer verder.

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze review te plaatsen. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123accu

Nette en snelle verwerking van garantiegeval

Een piepklein accuutje begaf het binnen anderhalf jaar en zonder problemen werd een vervangend exemplaar geregeld. Chapeau!

De geleverde accu paste niet goed in de B&D boormachine

Ik heb de Black en Decker accu's besteld volgens bestelnummer zoals door de fabrikant is aangegeven. Echter de accu paste niet geheel in de schroef/boormachine waardoor deze uit de houder viel en derhalve niet meer bruikbaar was

Goedendag, Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Groetjes, 123accu

Snelle levering,

Gemakkelijk bestelproces, goed product, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering

Snelle levering; goede prijs/kwaliteit verhouding

Alles ging prima en was naar wens

Alles was naar wens.

Van het begin van de bestelling tot het einde bij de aflevering, in EEN woord: Keurig.

De keuze voor de door mij gekozen accu's was juist. Deze heb ik dan ook met eigen ontwerp en aanpassingen van de accuhouder ingezet en mijn Minidiscrecorder kan weer gebruikt worden. De originele oplaadbare accu van Aiwai is niet meer leverbaar. Vandaar de keuze op uw alternatieve accu. Dank voor de snelle en goede service.

Over 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!