Slecht

Helaas, mijn bestelling van 2 weken geleden nog steeds niet binnen. Wel geld kwijt.

123 accu ik stond verbaast toen er een pakket mij aan geboden maak het open is het accu die ik de vorige dag had besteld top mensen van 123 bedankt

Wat leuk om te lezen dat je verbaast bent over de snelle levering Joop! Graag gedaan en tot de volgende keer. Groetjes, 123accu

123 accu in een keer geregeld . prima dus en handig.

makkelijk besteldt , geen gezeur dus kunnen we weer verder.

Bedankt voor de moeite die je hebt genomen om deze review te plaatsen. Bij een eerst volgende bestelling staan wij weer graag voor je klaar! Groetjes, 123accu

Nette en snelle verwerking van garantiegeval

Een piepklein accuutje begaf het binnen anderhalf jaar en zonder problemen werd een vervangend exemplaar geregeld. Chapeau!

De geleverde accu paste niet goed in de B&D boormachine

Ik heb de Black en Decker accu's besteld volgens bestelnummer zoals door de fabrikant is aangegeven. Echter de accu paste niet geheel in de schroef/boormachine waardoor deze uit de houder viel en derhalve niet meer bruikbaar was

Goedendag, Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Groetjes, 123accu

Snelle levering,

Gemakkelijk bestelproces, goed product, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering

Snelle levering; goede prijs/kwaliteit verhouding

Alles ging prima en was naar wens

Alles was naar wens.

Van het begin van de bestelling tot het einde bij de aflevering, in EEN woord: Keurig.

De keuze voor de door mij gekozen accu's was juist. Deze heb ik dan ook met eigen ontwerp en aanpassingen van de accuhouder ingezet en mijn Minidiscrecorder kan weer gebruikt worden. De originele oplaadbare accu van Aiwai is niet meer leverbaar. Vandaar de keuze op uw alternatieve accu. Dank voor de snelle en goede service.

snelle levering, had langer draadloos werken gehoopt dan 2-3 uur

Snelle levering, had langer draadloos werken gehoopt dan 2-3 uur. Zal aan mijn laptop liggen

Goede communicatie en snelle service met direct het juiste product.

Dezelfde kernwaarden als 123inkt

Lage prijs, goed product, snel geleverd, goed verpakt. Prijs is zelfs lager dan wanneer ik de oude accu opnieuw had laten vullen met nieuwe cellen !

Snel, duidelijk en goed

Overzichtelijke site Snelle service Goede producten

De site is overzichtelijk; je hebt je bestelling de volgende dag in huis keurig verpakt en ze zijn goedkoper dan in de winkel en hebben uiteraard meer keuze.

Billijke prijs en snelle levering.

De accu heeft een zeer billijke prijs en deze was snel in huis. Werkt naar behoren.

Precies goede accu goede prijsverhouding kwaliteit

goed & prettig

Snel kunnen opzoeken dat wat ik nodig had, besteld en snel geleverd. Zo zou het altijd moet gaan bij bestellingen via het web.

Goed geholpen en het werkt echt!

Accu MacBook Pro model mid 2010 gekocht voor een redelijke prijs. Ging eigenlijk vanzelf!

Snel geleverd, inclusief het nodige gereedschap

Snelle levering en zonder vragen het gereedschap erbij dat nodig was om de batterij te installeren! Top!

Snel geleverd en goed ingepakt

De batterij doet het prima, dus een tevreden klant.

Snel en juist

Altijd als ik bij 123.nl bestel is het snel juist geleverd.

goede prijs,snelle verzending

goede prijs,snelle verzending

Deze zijn goed

De accu zijn goed.

Over 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!