Ruime keus aan batterijen, na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden en is het bestelde snel

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Dries! Groetjes, Sanne van 123accu

Zeer snelle levering

Goed product en supersnel geleverd

Bedankt voor je mooie review, Rien. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123accu

snel geleverd.

correct geleverd

Super dat je tevreden bent over de levering. We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123accu

Snelle leveriing, product als beschreven

Zoals aangegevem volgende dag in huis, industriële batterijen.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling, Stefan! Groetjes, Kim van 123accu

Snel en makkelijk

Ik had een paar herlaadbare C batterijen nodig en een lader daarvoor. Ik wilde ook een A merk hebben. Bij 123 accu kon ik deze makkelijk vinden, bestellen en betalen ging soepel. De levertijd was erg snel, ik had het de volgende dag, eind van de ochtend al binnen. Perfect!

Bedankt voor deze positieve review, Ed! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

Bestelling snel en goed verpakt geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, André! Groetjes, Sanne van 123accu

Snelle levering optische beschadiging

De levering was zeer snel. Goed verpakt. Echter het oppervlak van de batterij heeft een storende goed zichtbare beschadiging. Dat vind ik jammer omdat het een batterij betreft die goed zichtbaar is op het navigatie apparaat.

Snel geleverd. Geen problemen Product zoals omschreven. En werk naar toebehoren. Eindelijk kan ik mijn laptop weer normaal gebruiken. Enorm blij mee. Zal hier zeker weer bestellen!

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, Michelle. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, Sanne van 123accu

Alles prima

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marcin! Groetjes, Sanne van 123accu

Vlotte levering

De bestelde accu ( eigen merk) is precies dezelfde als de originele Worx accu, maar mijn de helft goedkoper. Levering zoals beloofd de volgende dag c

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je nieuwe accu, André! Groetjes, Sanne van 123accu

Fijn geholpen bij het zoeken naar een passende accu.

Zie boven.

Goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Nicolaas! Groetjes, Sanne van 123accu

goed gelukt

ik kan het ook met een ander vergelijken en jullie waren de beste.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Bertus! Groetjes, Anouk van 123accu

Ik heb de juiste accu gevonden bij 123accu

De accu van mijn fototoestel hield er plotseling mee op. Bij 123accu vond ik snel de juiste accu.

Fijn om te lezen dat je de accu die je zocht bij ons hebt gevonden, Wim! Groetjes, Anouk van 123accu

Snel en accuraat

Bestellen via de website ging uitermate soepel. Bevestiging die volgde uitstekend en de volgende dag al in huis. Complimenten hiervoor.

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Bob! Dank voor je complimenten! Groetjes, Anouk van 123accu

Vlugge en gemakkelijke bediening

Zeer vlotte afhandeling. Snelle levering

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Willem! Groetjes, Anouk van 123accu

Goede producten en snel geleverd!

Goede producten en snel geleverd!

Bedankt voor deze mooie review, Sebastiaan! Groetjes, Sanne van 123accu

zeer goed

goed overzicht,en snelle levering

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze webshop, Johannes! Groetjes, Romy van 123accu

Geweldig goed geregeld goed bedrijf

Snel en accuraat geleverd

Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Christianne van 123accu

Kon niet gelijk repareren geen goed gereedschap.

Accu was goed maar set schroevendraaiers paste niet bij de Nintendo moet een t zijn.

Bedankt voor je review, Rien. Wat balen dat de set schroevendraaiers niet past. Wij hebben jouw voorzien van onze retourgegevens voor het retour sturen van dat artikel. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Christianne van 123accu

Zeer vlotte levering

M’n Bosch GSR9,6 is een handig boormachientje. Maar de originele batterijen waren duur en vlug versleten ! Ik denk en hoop dat deze vervangbatterijen langer meegaan .

Bedankt voor je review, Fons. Hopelijk werken de nieuwe batterijen inderdaad beter. Mocht je toch klachten hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Christianne van 123accu

ongelooflijk vlotte levering, maar de kaartlezer leest geen xd kaart van olympus , terwijl er op sta

Ik ben nog even aan t uitzoeken waarom die XD kaart niet wordt gelezen. Ik ben een leek op dit gebied en de fout ligt waarschijnlijk juist daar? Olympus XD is zo te zien een geval apart.

Bedankt voor het schrijven van deze review, Johan! Goed dat je dit aan ons laat weten. Mocht je hulp nodig hebben bij het ontvangen, dan kan je een mail sturen met je klantgegevens naar webcare@123accu.nl. Dan kijken we graag even met je mee. Groetjes, Romy van 123accu

Goed en snel

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling, Esperanza! Groetjes, Romy van 123accu

Supersnelle levering TOP

Wat een supersnelle levering, correct Grote waardering!!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, José! Groetjes, Sanne van 123accu

Zo makkelijk

Mijn oplaadbare fatboy lamp was er mee opgehouden. Lamp open geschroefd, maar helaas geen typenummer op de accu. Gelukkig kan je op 123accu gewoon op apparaat zoeken. Binnen enkele minuten de juiste vervangende accu gevonden en besteld bij 123accu.nl. De volgende dag viel hij op de deurmat. Klasse.

Fijn om te lezen dat je de juiste accu bij ons hebt gevonden. Roel! We zien je graag weer terug bij de volgende bestelling. Groetjes, Sanne van 123accu

Super snel en Super makkelijk!

Bedankt voor deze positieve review, Anton! Wij zijn blij om te vernemen dat je onze service als perfect ervaren hebt en zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123accu

Over 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!