Gebrekkig product

1 van de 2 aangekochte geheugenkaarten was van in het begin onbruikbaar (defect?)

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om deze review te schrijven, Tim. Inmiddels hebben wij je ook telefonisch benaderd om het probleem met de geheugenkaart op te lossen! Een volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes, het team van 123accu.

Prima!!

kwalitatieve batterij, goede prijs en snelle levering!!!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Guido! Groetjes, het team van 123accu.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Loltje. Groetjes, het team van 123accu.

Gemak!

Uitgebreid assortiment, hoog bestelgemak en duidelijke productinformatie. Helaas zijn de verzendkosten (igv kleinere bestellingen) wat uit verhouding.

Bedankt voor de review, Rene! Fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop. Een volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes, het team van 123accu.

Goede Accu snel geleverd koop graag bij dit bedrijf

Goede Accu snel geleverd koop graag bij dit bedrijf

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Ton. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Bijzonder snel en goed. En nog goede uitleg van het sortiment.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123accu.

Gewoon prima

Correctie afhandeling,

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

zeer goed

Na ontvangst van mijn bestelling bleek die helaas niet aan de verwachtingen te voldoen, na telf. contact was het geen enkel probleem om het kosteloos om te ruilen!! wat ook per omgaande direct is geleverd, de service van 123 accu heb ik als zeer prettig en snel ervaren .

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Maarten. Groetjes, het team van 123accu.

Super goede materialen en snelle levering

Accu nummer invoeren op de site en bestellen. Klaar. De volgende dag al binnen. Prima kwaliteit.

Bedankt voor je beoordeling, Willem. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service en snelheid! Groetjes, het team van 123accu.

alles volgens afspraak.

Snelle levering en goed product tegen een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Arnold! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

Oplichterij eerste klas!

Vervalste merkbatterijen van chinese makelij. Beschrijving misleidend. Niet volledige compatibel en capacitiet niet correct.

Bedankt voor je review Arne. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad over de bestelde huismerk (compatible) accu's. Binnen ons assortiment bieden wij uiteraard ook originele accu's aan! Groetjes, het team van 123accu.

Snelle levering, dankuwel!

Fijn dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Beja! Groetjes, het team van 123accu.

Gemakkelijk en eenvoudig

Een snelle bediening en levering van de gevraagde produkten. Houden zo mannen.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Jacobus. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Accu doet wat het moet.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Eric. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

prima geregeld

via het originele batterijnummer van de headset, snel de vervanging gevonden voor een prima prijs. Vlot geleverd, werkt prima

Namens het hele team van 123accu willen wij je bedanken voor de 5* review. Groetjes, het team van 123accu.

prima service

Was een verkeerd type, maar prima geregeld in de afhandeling qua retourneren.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Danny! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

Snelle levering aan een goede prijs

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Cor. Groetjes, het team van 123accu.

voordelig en, belangrijker nog, werkend

de batterij was bedoeld voor een al weer wat oudere beo6 afstandsbediening. de duurdere batterij die ik elders kocht werkte niet. deze wel.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Johan. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Super goede website

Mijn bestelling geplaatst op een zaterdag, zondag werd ik gebeld en maandag kreeg ik mijn bestelde product binnen. Dus, top geregeld!!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ahmed! Groetjes, het team van 123accu.

De levering was vlot

Zeer tevreden met mijn aankoop

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Geert! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

S'avonds besteld, s Ochtends in huis. Top

Fijn dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ronald! Groetjes, het team van 123accu.

Goede producten voor een prima prijs

een aantal accu's gekocht voor mijn GoPro. Originele merk was nergens meer te verkrijgen en dit leek de beste oplossing voor de beste prijs. De accu's gaan een prima tijd mee tenzij je de hoogste kwaliteit wilt filmen. (maar dat is met originele accu's ook zo denk ik)

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Zeer goede service

Snelle levering, en doen wat ze zeggen. Is bij andere weleens snders

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Adrie! Groetjes, het team van 123accu.

Heldere website, snelle levering

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123accu.

alles TOP!

goede produkten en supersnelle levering!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, AnneMieke! Groetjes, het team van 123accu.

Over 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!