met een paar muisklikken de bestelling in huis

De juiste accu snelgevonden voor een goede prijs. Ben tevreden.

Gewoon een goede keuze!

zeer vlot, snel en correct

Onlangs accu besteld (voor laptop van bijna 10 jaar oud). Die bleek na 6 weken niet meer op te laden. Via garantie zonder discussie vervanging ontvangen binnen de 2 dagen. Zonder kosten. Prima service!

Prima, alles volgens afspraak

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Theo! Daar doen we het voor. Groetjes van het webcare team

prima produkt werkt voortreffelijk

werkt prima Zeer goede accu

Bedankt voor je positieve review, Kees! We zien je graag nog eens terug. Groetjes van het webcare team

Snelle levering. En de produkten zijn zo goed als de originele

De batterijen en accu's zijn zo goed als de originele

Fijn dat onze producten net zo goed zijn als de originele, Bruno! Groetjes van het webcare team

Snelle en correcte levering

Ik had een nieuwe oplaadbare accu nodig voor mijn kooigrasmaaier. 's Avonds besteld en zoals vermeld de volgende dag geleverd. 12accu.nl maakt het dus waar wat ze beloven!

Goed te lezen dat jouw bestelling binnen 1 dag in huis was, Freek! Hiervoor doen we altijd ons uiterste best. Tot een volgende keer! Groetjes van het webcare team

Uitstekend bedrijf en prima service

Prima ervaring, correcte levering. Klantenservice zeer goed bereikbaar en zeer vriendelijk en meedenkend te woord gestaan. Uitstekend bedrijf.

We zijn blij dat je tevreden bent over service en levering, John! In de toekomst hopen we je nog eens van dienst te mogen zijn. Groetjes van het webcare team

Snelle levering, goed verpakt

Inzichtelijke site. Geen op of aanmerkingen

Kort maar krachtig. Bedankt voor je positieve review, Willem. Groetjes van het webcare team

Snel de juiste oplossing

Vervangende accu werd snel en netjes geleverd en de laptop werkt weer als een zonnetje.

Fijn te lezen dat jouw bestelling zo snel werd geleverd, Rob! In de toekomst zien we je graag nog eens terug. Groetjes van het webcare team

Snel, goed en waar voor je geld.

Bestelling werd supersnel verzonden en accu blijkt van goede kwaliteit.

Bedankt voor deze positieve review, Theo! Tot de volgende keer. Groetjes van het webcare team

strikte levering

Mijn pakket werd door bezorger gescheurd en open bezorgd. De bezorger gaf wel aan dat alles er in zou moeten zitten omdat niets in de bus lag. Ik heb contact opgenomen met 123 accu ben daar zeer netjes geholpen alles werd de volgende dag netjes bezorgd. Nu was het wel netjes in gepakt. In 1e pakket lag alles los in de doos waardoor is gaan verschuiven omdat het batterijen zijn is gewicht wel belangrijk Maar heel netjes en klantgericht van 123 accu

Goed te lezen dat onze klantenservice het probleem correct en snel heeft opgelost. We staan bekend om onze service. Fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt, John! Graag tot een volgende keer. Groetjes van het webcare team

Perfecte service

Accu online besteld. En deze is netjes en goed verpakt aangekomen. Duidelijke en goede internet site.

Bedankt voor je positieve review, Rick! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Groetjes van het webcare team

Perfecte vervanger

Een originele oplader gekocht maar wel een stuk goedkoper als in de winkel en werkt zoals het moet

Fijn dat je tevreden bent over de prijs en kwaliteit, Ad! In de toekomst zien we je graag nog eens terug. Groetjes van het webcare team

Snel en perfect

Even bestellen en in korte tijd netjes afgeleverd

We zijn blij dat het zo snel geleverd werd! Groetjes van het webcare team

Een makkelijk te vinden product en een snelle levering. Een meen dan tevreden klant.

Fijn dat je zo tevreden bent, Ruud! Graag tot een volgende keer. Groetjes van het webcare team

De accu van mijn Dyson stofzuiger was na 4 jaar op. De nieuwe accu door jullie binnen korte tijd geleverd koste minder dan helft tov een originele accu. Ik ben dus heel erg tevreden met jullie.

Wat goed te lezen dat je zo tevreden bent, Evert! Daar doen we het voor. Groetjes van het webcare team

Super product!

Nieuwe accu besteld voor een bleutooth speaker van een A merk. Snelle levering. Makkelijke montage. En super werking!. Battarij gaat langer mee dan de originele!

Wat goed dat onze 123accu huismerk accu langer meegaat dan de originele. Daar zijn we blij om, Igor! Groetjes van het webcare team

Goede prijs en service

Prima batterijen voor mijn boormachine, gaan lang mee ! Eveneens telefonisch contact gehad voor extra info en alles was in orde :-). Aanrader !!!

Bedankt voor je mooie review, Jurgen! In de toekomst zijn we je graag weer van dienst. Groetjes van het webcare team

Ik ben erg tevreden over de 123 shop.

Ze bieden goede producten aan en de prijzen zijn ook niet zo hoog. De bestelling ging prima en de communicatie en bezorging was ook goed. Niks te klagen!

Wat fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen, Ruud! Graag tot een volgende keer. Groetjes van het webcare team

Snelle levering past perfect werkt zeer goed

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Ontevreden over service en komt (verzend)afspraken niet na

Ik ben zeer ontevreden over de service van dit bedrijf. Ik had expliciet aangegeven dat ik de batterij dringend nodig had voor mijn vakantie en had daarom ook gekozen voor een iets duurdere verzendmethode zodat deze op tijd zou zijn, maar uit de laatste communicatie blijkt dat deze niet (op tijd) is verzonden. Hierdoor mis ik deze batterij voor mijn reis. Bovendien wordt er ten onrechte aangenomen dat ik een nieuwe klant ben, terwijl ik in het verleden al meerdere bestellingen heb geplaatst. Dit gebrek aan correcte informatie en de zeer trage verzendprocessen zijn zeer teleurstellend. Voortaan bestel ik mijn spullen ergens anders en ik adviseer anderen hetzelfde te doen.

Jammer dat het zo is gelopen, Ferry. Wij kunnen niet achterhalen wat er mis is gegaan. Zou je een e-mail kunnen toesturen naar [email protected]. Wij kijken graag met je mee of we het probleem kunnen oplossen. Groetjes, het team van 123accu.

Heel prima!

Pakket bleek onderweg beschadigd te zijn en op initiatief van post.nl terug naar afz. gestuurd. Na een mail van mijn kant aan 123accu.nl kreeg ik meteen een nieuw pakket toegestuurd, welke ik in goede orde heb ontvangen: prima service dus!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Helen! Groetjes, het team van 123accu.

Bestelt en echt volgende dag in huis, met nog een gratis extra dingetje

Jullie komen je belofte na, ik had de volgende dag mijn accu's binnen,

Duidelijke website, makkelijk zoeken naar juiste product. Ik vindt het heel belangrijk dat een bedrijf nakomt wat ze beloven te doen en dat doen jullie. Super tevreden.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

Koningsbeltweg 52

1329 AK Almere

Over 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!