Prima product, perfect op tijd, top verpakt

Snel en adequaat geleverd.

Prettige pasvormen en heerlijke kleding.

perfect

Uitstekende levering en nog even persoonlijk contact, oftewel meedenken met de klant.

Goed geleverd

prima service

Prima professionele zaak

Goede en snelle levering

Vlotte levering

Alles werd vlot geleverd Wat niet paste moest voor eigen rekening retour Dat was teleurstellend.

Snelle levering, keurig verpakt

Chique verpakt en snel bezorgd.

Alles perfect, de site, de bestelling en de levering. Kan niet beter.

perfect

de bestelde artikelen kwamen netjes aan en snel.

Snel ontvangen wat ik verwacht had

Na een zomerjas besteld te hebben deze snel en netjes verpakt mogen ontvangen. De jas voldeed aan alle verwachtingen.

Mooi product, goede prijs, snel geleverd!

Mooe zomerjas bij jullie gekocht, in de eerste bevestiging zou hij na het weekend worden geleverd. Uiteindelijk hebben we hem toch nog voor het weekend ontvangen. Hartstikke fijn voor mijn puberzoon ;-)

Perfect geregeld

Al vele jaren haal ik mijn kleding bij Lodewijk en ben gewoon altijd tevreden. Ook deze online bestelling liep vlot en voortreffelijk

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Goede bestelervaring

Bestellen ging eenvoudig en er worden verschillende betaalmethoden aangeboden. De bestelde goederen waren keurig verpakt en de verpakking op zich liet goed zien dat men zich er veel aan laat liggen over te komen als een gerespecteerd modehuis.

Keurig verpakt, vriendelijk personeel

Aanrader. Hoewel ik liever in de winkel shop, was deze click en collect helemaal naar wens geregeld

Ben zeer goed geholpen, had via internet een jas gekocht, was iets te klein. Gelijk gebeld met de winkel(Durk) er werd meteen een grotere maat opzij gelegd. De volgende dag de jas omgeruild in de winkel. Had ook nog een mooie Hoodie gezien, alleen was mijn maat niet meer op voorraad, de vrouw die mij zeer goed hielp heeft via de vertegenwoordiger (die op dat moment in het magazijn was) een grotere maat nabesteld, deze zal ik binnenkort kunnen ophalen.

Prettige afhandeling

snelle levering, goede service.

Makkelijk te bestellen en keurig toe gestuurd.

Prima service, goede spullen en retours snel afgehandeld!

Aankoop, retours en betaling retours snel betrouwbaar afgehandeld. Aanbeveling voor anderen.

Top wikel

Goede service en breed assortiment!!

Snel en stijlvol

Perfect!