Goede eerste ervaring

Online een jas gekocht met leuke korting. Werd binnen 24 uur geleverd en zit perfect. Erg blij mee.

Makkelijk bestellen, op tijd geleverd

Overzichtelijke website met genoeg informatie en foto’s van de artikelen. Makkelijk bestellen en zelfs achteraf betalen is mogelijk. Snelle levering, kortom alles in en op orde.

Zoals het hoort

Alles netjes verlopen.

Goed geholpen

Wilde een jas van PME bij jullie bestellen maar deze was niet op voorraad. Is nabesteld en ik zou daar een telefoontje over krijgen,wat schetst mijn verbazing,ik kijk na een week op jullie site en zie dat hij er weer is dus alsnog besteld. Vind het alleen jammer dat ik geen telefoontje gehad heb,verder is alles goed gegaan Vr.groet

keurig!

snelle levering, mooie korting en als verrassing nog een spuitbus erbij ontvangen. Site om nog eens terug te komen!

Zonder meer uitstekend, verdere commentaar overbodig!

Zie boven

Super klantvriendelijk geholpen bij defect aan jas

Na het constateren van een defecte naad in mijn nieuwe jas heb ik contact gezocht met de klantenservice. Zij belde mij de volgende dag op met het verzoek om de jas bij een lokaal naaiatelier te laten repareren en de kosten aan mij te vergoeden. Super goede oplossing.

Een geweldig bedrijf!!

Ik heb email contact gehad en daar had ik dezelfde dag nog een reactie op. Daarna gelijk mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis! En wat is het een mooie jas!!!

Zeer snel verstuurd en ook nog eens voor een goede prijs.

Prettige webshop, snelle verzending en een nette prijs.

Top; Snel duidelijk en goedkoop.

Jas was veel goedkoper dan bij andere maar niet op voorraad, toch werd deze na goed overleg nog snel geleverd.

Zowel bestelproces als nakomen van afspraken mbt levering zeer goed. Aan te bevelen .

Snell levering

Duidelijke info en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering. Verpakkingen en bescheiden goed in orde.

Helaas was de maat niet juist en heb ik moeten retourneren. Een maat groter was toen al uitverkocht.

Gweldig

Uitstekende service over de telefoon, aangezien ik niet uit die conterijen vandaan kom. Mega snelle verzending en erg vriendelijk. Top, kom hier zeker weer terug!

Zeer Goed

Prima en vlotte dienstverlening

's Avonds bestellen en de volgende ochtend ophalen: alles lag keurig klaar, samen met een retourbiljet. Alles klopte precies, dus geen reden voor retour!

Zeer goed geholpen.

Geduldige verkoper en wist hoe hij de klant tegemoet kon komen. Had er zin in om zijn vak uit te oefenen

De. Levering van D H L is slecht via de post is goed

Super goede service en snelle levering.

Goede service en op tijd geleverd

Mooie merk kleding en keurig op tijd geleverd

Een zee snelle levering van mijn aangeschafte jas voor een zeer scherpe prijs

Keurig verzorgd

Klantvriendelijk en snelle levering.

Snelle levering, mooi verpakt!

Ik kwam op jullie site terecht omdat ik deze jas zocht tegen de laatste prijs. De levering was erg snel en de jas was mooi verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Netjes en correct .

Prima op tijd en goed verpakt.