Besteld via webshop maar helaas niet de juiste maat gekozen. In de winkel geretourneerd. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ik wacht nu af op een maatje kleiner.

Kundig en klantvriendelijk

Zowel offline als online goed benaderbaar en vriendelijk.

Prima winkel, bestelling was keurig op tijd.

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Deze werd keurig verpakt afgeleverd binnen de gestelde termijn.

Probleemloze bestelling

De bestelling is probleemloos verlopen behoudens wat onduidelijkheid over de kleur in het begin. De aflevering van het bestelde product is stijlvol en het geheel heeft een hele professionele uitstraling.

Goede producten en juiste service

Je weet wat je kunt verwachten bij Lodewijk. Goede kwaliteit van kleding en heldere service.

Zeer correcte levering

Kleding keurig verpakt in box, en levering binnen 2 dagen. Ben zeer tevreden over deze zaak. Zal hem zeker aanbevelen.

Snel en netjes geleverd

De kleding is netjes verpakt. Een minpuntje er zat geen retour sticker bij de kleding de eerste bestelling, wel bij de tweede bestelling.

Bestelling de volgende dag netjes verpakt geleverd. Prima service.

Voor een scherpe prijs,snelle levering en goede artikelen kun je hier wel terecht. Prijsvergelijking doet je al snel bij deze leverancier terecht komen. Ook de levering was snel en de verpakking verdient een 10.

Zeer nette webwinkel, 1e goede ervaring

Bestellen met gemak Wordt zeer netjes verpakt verzonden. Verzendsnelheid wordt duidelijk aangegeven 2 a 3 werkdagen Het enige minpunt vind ik de kosten bij een eventuele retour. Nu was het voor mij een zekerheid dat de maat goed zou zijn omdat ik elders een maat 58 had besteld en deze te groot was. Lodewijk had nog een maat 56 wist ik. Anders had ik het niet gedaan op de gok om retourkosten te voorkomen. Al met al een zeer goede ervaring.

Zeer klant gericht.

Ervaren en klantgericht personeel. Vriendelijk. Verder is de winkel stijlvol ingericht.

Ben blij met mijn bestelling van Lodewijk Mode voor Mannen!

Bestelling is snel geleverd en ben zeer tevreden.

Top kwaliteit en snel geleverd

Je hebt niet altijd zin in een winkel bezoek en dan bied de webwinkel uitkomst.

Mooie collectie, makkelijk bestellen, snel geleverd

Mooi collectie, makkelijk bestellen, snel geleverd

Top goede snelle levering

Zeer goed !

Kleding stuk netjes afgeleverd ok ga zeker weer wat bestellen bij jullie webshop.

Prima webshop met zeer snelle levering en prima prijzen.

Perfecte service Keurig verpakt,

Top winkel

Online 2 broeken gekocht. Keurig verpakt en een goede prijs t.o.v. concurrentie. Terugleveren van 1 broek was zo geregeld. Het geld was binnen 2 dagen teruggestort.

Klantvriendelijk

bij ontvangst van mijn polo zagen wij een kaartje met 25% korting. Wij hadden deze korting echter niet ontvangen. Bij telefonisch overleg bleek het kaartje per abuis te zijn toegevoegd. Niettemin kregen wij alsnog de korting. Klasse

perfecte ervaring:

Snel, goedkoop, professioneel !

Snelle levering van hetgeen ik besteld had Netjes verpakt

Snel en accuraat.

Snelle uitlevering en prima service. Goed verpakt.