Snel en correcte service.

Een ruim assortiment van mooie mode artikelen en merken.

Prima winkel!

Uitgebreide collectie

De brede keus aan stijlen nodigt uit tot een uitvoerig surfen op de hele website een welkome mogelijkheid in tijden van corona!

online shoppen bij Lodewijk is dikke prima!

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Kleding online besteld en opgehaald in de winkel. De verpakking overtrof mijn verwachting, dat is echt een goede klantbeleving. Ga zo door!

Dankzij de snelle levering had ik mijn bestelling op tijd binnen. Top!

Top, nog nooit geen problemen gehad tot nu toe.

bestellen is super eenvoudig, snel en bij problemen goede service.

Grote variatie aan kleding, deskundig en vriendelijk personeel

Uitstekend geholpen door dhr. Palstra die mij als ‘personel coach’ altijd als ‘n tevreden klant de deur uit laat gaan.

Super ervaring met Lodewijk mannen

Vriendelijke uitstraling en personeel met kennis van zaken en erg behulpzaam.

Overzichtelijke mooie webshop met prima service

Prima ervaringen zowel online als offline. Goede webshop! Mooie winkel in Franeker!

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Vriendelijk, enthousiast en behulpzaam met een on-line bestelling. Top!

Snel & goed, ook verpakking volstaat

Alles wat men verwacht van een internetbestelling

Prima en snelle service

Bestelling via internet gedaan. Informatie was duidelijk en compleet. Bezorging binnen 2 werkdagen.

Super!!

Snelle levering en heel netjes en zorgvuldig verpakt.

Goede prijs, snel en netjes

Je ziet een jas die je al een tijdje op het oog hebt Je ziet de jas op internet voor een erg lage prijs Je twijfelt... Je bestelt... Je krijgt geleverd. Netjes in een doos, niet gepropt en met mooi papierem omslag. Heel fijn! Franeker is een eind weg om te gaan ruilen, maar dat gaat mij niet weerhouden bij Lodewijk te bestellen!!!

Top kleding voor elke stijl voor een leuke prijs

No nonsens

Duidelijke aanwijzingen maatkeuze. Snelle levering. Keurig verpakt

goede dienstverlening!

Prettige omgeving en goede verkopers.

Prima aanbiedingen

topwinkel

fijne (online) winkel

Top klantenservice

Een paar dagen na levering bleek dat er een fabrieksfout zat in de gekochte trui. Labels en etiketten waren al verwijderd. Terugsturen was geen enkel probleem, helaas was de trui niet meer op voorraad. Nadat ik een alternatieve trui had gekozen werd keurig het prijsverschil en het gratis retourneren van de trui met foutje verrekend. Vriendelijke heldere communicatie.

Prima zo

Vandaag besteld en morgen in huis. En alles was oke. Ook een melding gekregen wanneer eea geleverd zou worden. Dikke prima.

uitstekend!

Met zorg verpakt en snel geleverd.

Snelle reactie

Mijn bevestigingsmail kwam nog niet nadat ik had besteld. Hierover had ik gemaild, waarna er snel op werd geantwoord! Netjes! En een mooie jas gekocht!