Leuke prijs en snelle levering

Teleurstellend.

Mijn bestelling lag er misschien nu nog als ik zelf niet geïnformeerd had naar het uitblijven daarvan. Toen ik dit na een 3 - 4 dagen deed, bleek dat er een notitie achter de bestelling stond dat er nog betaald moest worden. Hoe het mogelijk is dat ik wel kon bestellen zonder te betalen is misschien een electronische storing geweest bij mij / bank / Lodewijk. Maar teleurstellend vind ik het dat Lodewijk Mode niet direct heeft gereageerd om te melden dat ik nog niet betaald had. Dat had wachten en ergernis bespaard. Positief was de assistentie hierin van de administratieve medewerkster, zodat de bestelling weer opnieuw geplaatst kon worden.

Beste Sierik, Allereerst bedankt voor het schrijven van een review. Maar wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met het online winkelen bij Lodewijk Mode voor Mannen. Het is inderdaad erg vervelend dat het ons niet eerder is opgevallen waarom de bestelling niet goed door is gekomen in ons systeem. Ik ga er vanuit dat het een storing is geweest bij uw bank, bij de laatste stap van betaling. Onze excuses dat dit wij dit niet eerder hebben gemeld bij u. Ondanks alles, hoop ik u graag nog een keer te helpen bij een online bestelling of misschien wel in onze winkel in Franeker. Met vriendelijke groet, Rhana Lodewijk Mode voor Mannen

Super tevreden

Snel geleverd /goede kwaliteit . Perfect verpakt

snelle levering, goede prijs

1e x hier online gewinkeld snel verzonden mooie kwaliteit kleding, achteraf betalen geeft vertrouwen

Alles in orde

Sneller geleverd dan stond aangegeven! Fijn hoor.

Duidelijke site. Mooie kwaliteit. Snelle levering

Geweldige service

Afspraak is afspraak. Keurig verzonden. Een van de beste webshops met een heel uitgebreid assortiment tegen “keurige” prijzen.

Prachtige winkel met goede website.

Prachtige winkel in het centrum van Franeker. De etalage is altijd een bron van inspiratie. Vanwege een beperking bestel ik online en haal het vervolgens zelf af. De website is mooi, duidelijk en handig in gebruik.

8.5

Makkelijk re bestellen en vlotte levering. Goede informatie betr. Bestelling en levering

Zeer fijn!

Zeer snel geleverd. In een keurige verpakking. Z kee voor herhaling vatbaar.

Geleverd conform afspraak

Geleverd conform afspraak

In één woord, super.

Netjes en mooi verpakt met een persoonlijke touch. Snel geleverd. Perfect!

Fijne service

Zoals altijd prima geholpen

Top en snelle levering

Had een polo besteld. Deze zou op dinsdag geleverd worden maar werd al op maamdag geleverd. Netje verpakt. Top!!

Goede en snelle levering

Super snelle levering

Zeer tevreden, super snelle levering!

Duidelijke website van een kledingzaak waar kwaliteit zelfs via de mail te koop is.

Blij mee

Snel en netjes geleverd.

Duidelijke site. Goed telefonisch advies op vraag maat. snelle levering.

Het bestelde werd snel geleverd

Het bestelde item werd snel geleverd inclusief retourformulier voor eventueel gemakkelijk terugsturen.

Snelle afhandeling, mooie artikelen

Geen klachten over Lodewijk Mode. Tevreden met de artikelen die ik besteld heb. Goede communicatie wat betreft de bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima service en vriendelijk

Prima service en kwaliteit van bestelde artikel is top

prima sevice

prima sevices en snelle levering

Prima.

Goed en snel geleverd