Snel levering Bij retour snel geld terug

uitstekend

uitstekende kleding en snel bezorgt .

Weer heerlijk geshopt bij Lodewijk gisteren . Erg blij met de vriendelijke hulp en het ruime aanbod, Ga zo door …

Prima evaring, klantvriendelijke manier van werken.

Lodewijk Mode deed net dat bijna ouderwetse stapje wat je als klant verwacht. Extra moeite geen enkel probleem. Prettig mail onderhoud en correcte levering.

Fijne winkel

Fijne winkel met aardig personeel. We slagen altijd bij Lodewijk mode

De trui die ik zocht, en snel!

De lichtgrijze Campbell trui die ik zocht was nota bene ook nog in de aanbieding. En snel geleverd.

Alles gaat allemaal zeer soepel

Als ik bestel dan is het vaak al snel binnen en goed. Nú een keer een terugzending en dan valt het erg tegen als je €7,95 moet betalen voor terug sturen.

Uitstekend geregeld

Alles keurig geregeld, mooi overhemd

Vlotte afhandeling.

Correcte en snelle afwikkeling van mijn bestelling

Zie boven

Leuke kleding

Online besteld via de website en snel geleverd !!

Correct en snelle levering

Heb mijn alles correct en snel gekregen. Alles was in orde aan een scherpe prijs

Mooi spul, snelle levering

Veel mooie spullen met mooie kortingen. Ik bestel niet veel via internet maar deze aanbiedingen met 40% korting kan ik niet laten liggen. En snelle levering! 5 sterren!

Snelle levering en zeer tevreden met m’n product.

Fijne zaak, waar je altijd goed geholpen wordt

Bij Lodewijk mode voor mannen haal ik eigenlijk altijd mijn kleding, medewerkers zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd om je te helpen. Daarbij hebben ze ook een groot assortiment waaruit je een keuze kunt maken.

Mooie kleding voor een super prijs.

Heel goed.

Helaas was de bestelde jas net iets te klein,juiste maat niet op voorraad meer. Jas keurig geleverd in een nette doos. Zeker een aanrader qua prijs.

Aan te bevelen omdat alles keurig op tijd was bezorgd en zeer goede webshop

Een zeer uit gebreid assortiment ,en goede prijs en kwaliteit verhouding.

Perfecte service!

Goeie dienstverlening en snelle levering, een aanrader! De jas zit perfect en ben tevreden met mijn aankoop.

Alles prima.

Snelle service. Goede communicatie. Perfect.

Goede prijs en snelle levering

Mooie aanbieding en op tijd geleverd

Mooie aanbieding gevonden voor een mooie jas die keurig op tijd verzonden en geleverd is. Klasse!

Prima zaak

Uitgebreid assortiment, mooie aanbiedingen. Prettig winkelen

Goede prijs en snelle levering, doen wat zij beloven!

Zoals normaal op internet aan het kijken naar een bepaald model en Lodewijks kwam naar boven. Een prettige site en een bedrijf met goede referenties dus snel een account aangemaakt en de jas besteld. De bestelling was binnen een aantal dagen binnen dus ik was helemaal happy.

Supersnelle levering

Site werkt perfect. Voor herhaling vatbaar.