Alles in orde

Sneller geleverd dan stond aangegeven! Fijn hoor.

Duidelijke site. Mooie kwaliteit. Snelle levering

Geweldige service

Afspraak is afspraak. Keurig verzonden. Een van de beste webshops met een heel uitgebreid assortiment tegen “keurige” prijzen.

Prachtige winkel met goede website.

Prachtige winkel in het centrum van Franeker. De etalage is altijd een bron van inspiratie. Vanwege een beperking bestel ik online en haal het vervolgens zelf af. De website is mooi, duidelijk en handig in gebruik.

8.5

Makkelijk re bestellen en vlotte levering. Goede informatie betr. Bestelling en levering

Zeer fijn!

Zeer snel geleverd. In een keurige verpakking. Z kee voor herhaling vatbaar.

Geleverd conform afspraak

Geleverd conform afspraak

In één woord, super.

Netjes en mooi verpakt met een persoonlijke touch. Snel geleverd. Perfect!

Fijne service

Zoals altijd prima geholpen

Top en snelle levering

Had een polo besteld. Deze zou op dinsdag geleverd worden maar werd al op maamdag geleverd. Netje verpakt. Top!!

Goede en snelle levering

Super snelle levering

Zeer tevreden, super snelle levering!

Duidelijke website van een kledingzaak waar kwaliteit zelfs via de mail te koop is.

Blij mee

Snel en netjes geleverd.

Duidelijke site. Goed telefonisch advies op vraag maat. snelle levering.

Het bestelde werd snel geleverd

Het bestelde item werd snel geleverd inclusief retourformulier voor eventueel gemakkelijk terugsturen.

Snelle afhandeling, mooie artikelen

Geen klachten over Lodewijk Mode. Tevreden met de artikelen die ik besteld heb. Goede communicatie wat betreft de bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima service en vriendelijk

Prima service en kwaliteit van bestelde artikel is top

prima sevice

prima sevices en snelle levering

Prima.

Goed en snel geleverd

Goed en snelle levering

prima en snel geleverd

Snel en voordelig

Makkelijk bestellen, fijn dat er korting op zat, snelle levering en leuk verpakt.

Bestelling klopt altijd en goede kwaliteit

Mooie producten Genoeg voorraad Altijd wel een korting

Teleurgesteld

Bestelling snel ontvangen. De broek voor mijn zoon was helaas niet goed qua maat deze viel erg klein. Wat dan erg jammer is dat ik dan zelf 7,25 aan retourkosten moet betalen...