De volgende dag in huis

Snelle levering van mijn short.

Geen opmerkingen

Snel en netjes!

Snelle levering en netjes!

Zie hieronder

Dag NA bestelling komt bericht dat zending verzonden is: kijk na aanleiding hiervan op track&trace . Deze vermeldt dat pakket de VOLGENDE dag bezorgd wordt . Pakket wordt echter niet de volgende maar dezelfde dag bezorgd! Verwarring ontstaat doordat u verzendbericht een dag NA de bestelling verstuurt❗️ Wij waren derhalve op moment van bezorgen niet thuis en moesten pakket bij afhaalpunt halen. Misschien een puntje van aandacht.

Helemaal prima

Duidelijk en eenvoudig bestellen

top kwaliteit en levering

top kwaliteit en snelle levering

Goede ervaring

Uitstekend!

Op zoek naar de beste prijs kwaliteit verhouding waarbij deze winkel naar voren kwam! Geïnteresseerd geraakt in hun collectie door snelheid en nette en gebruiksvriendelijke service

Goede service er werd met ons meegedacht bij de geplaatste bestelling. Snelle levering van de artikelen.

Zeer tevreden met de aankoop en levering. Zoals verwacht. Hartelijk dank!

Snelle levering. Helaas was mijn maat uitverkocht

Keurig nette aflevering

Prima verpakt, niks mis mee en binnen de gestelde levertijd. Toppie!

Snel en correct

Be bestelling werd snel en correct geleverd

Leuk , gezellig en deskundig.

De zaak waar ik graag kom Voor de vele mooie merken Herenkleding …gewoon TOP.

Prima geholpen en geleverd zoals je mag verwachten.

Hugo Boss polo besteld, bleek bij aankomst onder de vlekken te zitten. Ik heb gebeld en mocht de polo zonder problemen op hun kosten retourneren. Mijn geld werd teruggestord.

Gewoon een geweldige winkel!

Of wij nu vanuit het Westen naar Franker rijden om in de winkel te shoppen of onze keuze online maken het is altijd goed. In de winkel fijne mensen, hartelijke ontvangst en goede service. Bij een online bestelling worden de gekozen artikelen op een nette manier geleverd.

Super snelle levering

Geurtje besteld, snel in huis.

Zeer klantvriendelijk

Super.

Snel ,goedkoop top. raad het iedereen aan .ik ben vasteklant geworden. Tot de volgende keer..

super

spullen besteld en na dagen in huis. Super

Wat van ver komt is goed

Mijn was op zoek naar een korte broek van Airforce. Googlen op afbeeldingen met kleur en mt kwam ik bij Lodewijks uit helemaal in Franeker. Nette vlotte levering en via mail op de joogre gebracht van levering. Top

Helemaal goed !!!

Veel keus in webshop en mooi verpakt en snel bezorgd.

mijn ervaring was zeer goed

mijn ervaring tot nu is prima

Snel geleverd en leuk verpakt

Alan Red T-shirts besteld, nergens zo goedkoop. Andere dag al geleverd, verpakt als een cadeau. Keurig verzorgd.