Goed geregeld ook in drukke tijden

Fijne samenwerking

Gewoon OK toch.

Altijd kwaliteit met voldoende keus

In alles staat de klant voorop

Alle gaat zoals je het mag verwachten. Zeer fijn!

Fijne partner, waar je zorgeloos kunt shoppen, kopen en betalen. Aftersales met respect en tempo.

Correcte levering en snel

Helemaal volgens verwachting

Precies zoals ik had verwacht en correcte levering

Geweldige service

Goede kleding en top service

Bezorgd in nette doos. Product nog keurig in een vloeipapier verpakt. En snelle correcte levering.

Snelle fijne service, goede prijs - kwaliteit verhouding. Aanrader

Mijn zoon bestelde een jas voor een aangepaste prijs vanwege Black Friday. De jas werd keurig op tijd afgeleverd. Vanwege twijfel over de maat bestelde hij nog een jas in een grotere maat. Via email snel over & weer kunnen communiceren over de aangepaste prijs. Tweede jas voor dezelfde prijs al eerste jas ontvangen. Werd dus keurig en snel opgelost. Superservice. Pakket ook netjes, zorgvuldig ingepakt en het product voldeed aan alle verwachtingen.

Snelle levering, mooie kleding

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering!

Veel mooie merken en bedreven personeel

Lodewijk Mode bezoek je niet voor de laagste prijs, maar voor het voeren van veel mooie merken , zoals shirts van R2 en het uitgebreide modemerk PME Legend. Is bij concurrenten de collectie regelmatig beperkt, hier is een schier oneindig combinatie van merken mogelijk. Vaak is zoveel mogelijk, dat hulp van het kundige en enthousiaste personeel wenselijk is. Vanwege bovenstaande redenen keren wij steeds weer terug bij Lodewijk Mode in Franeker.

Geweldig bedrijf

Zeer goede kwaliteit en service

Jasje, nergens goedkoper, besteld, meteen antwoord. Volgende dag binnen in mooie doos met eventueel retourbiljet. Nogmaals top service.

Lage prijs en snel geleverd!

Lage prijs en snel geleverd!

Bezoek aan Lodewijk mode voelt als thuiskomen

Sinds jaren bezoek ik en koop alleen nog bij Lodewijk herenmode. Altijd slaag ik perfect en loop er dan weer tip/top bij. Kwaliteit en zeer ruime keuzemogelijkheid. Voor het vriendelijke en deskundige verkooppersoneel en dikke plus++++++

Fijne winkel met vaak leuke aanbiedingen. Zeer vriendelijk personeel.

Vlot en voordelig

Twee jeansbroeken met korting gekocht. Vlotte bezorging.

Klasse! Mooie producten, goede en persoonlijke service

Klasse! Mooie producten, goede en persoonlijke service

Prima overzichtelijke winkel

Prima personeel , en klantgericht.

Super goed

Snelle levering blij mee

Correcte verzending, correcte prijzen. Prima webwinkel.

Dat de retourzending betaald moet worden is ook correct, dit in verband met het beperken van onbeperkt bestellen en retourneren.

goede en snelle levering

besteld en dag ernaar keurig verpakt zin huis.

Efficient verpakt en verstuurd en correcte artikel

Makkelijk besteld en ontvangen Jeans, correct in één keer weer.

Als we wat bestellen dan hebben we al heel snel reactie erop en binnen aantal dagen de bestelling al binnen