Snelle service.

Snelle levering en product voldoet aan alle verwachtingen.

Wij waren op zoek naar een specifiek giletje. Die had Lodewijk mode gelukkig. Verdere bestelling ging perfect en lekkere snelle levering. Helemaal top dus!

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Prachtige winkel met mooie kleding.

Zeer mooie kleding.

Jeans in de aanbieding besteld, keurig afgehandeld en netjes op tijd bezorgd. Hier ga ik meer kopen!

Precies wat ik wilde hebben. En snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering van product wat nergens anders meer verkrijgbaar was.

Fijne webshop

Goede service en snelle verzending

Prima website en service

Broek besteld, online betaald en volgende dag in huis. Helemaal tevreden. Overigens mooie winkel en goede website. Woon op Terschelling dus wel handig online.

Prachtige kleding

Bestellen via de site gaat prima, v.w. altijd goede pasvorm, snelle levering, netjes verpakt . ruime keuze.

Te gek !

Pakketje netjes verpakt, Leuk kaartje erbij. Goede beleving. Was heel blij met shirts. Ga zo door.

Veel keuze in zomerjassen. Goed geholpen

In de winkel trof ik een ruime keuze in zomerjassen waar ik naar op zoek was. Tevens goed geholpen.

Zeer nette levering,mooie aanbieding op PME

Prima, zeer snel

Snel en netjes geleverd

Mooie rest jassen

klantvriendelijk en probleemoplossend

Ruime keuze. Goed geholpen, ook toen er probleem was bij de aankoop van een kledingstuk waarop een vlek te vinden was. Goed opgelost.

Goed geregeld

Komt afspraak na

Gelijke ervaring met “Steeginga in Balk”

Snelle en goede levering van mooie producten!

Mijn bestelling werd snel geleverd. Lodewijk heeft kwaliteit producten.

online gekocht, fysiek weer retour

Aangezien ik als man zijnde een enorme hekel heb aan " lekker shoppen" is het online winkelen voor mij een geweldige uitkomst. Omdat ik al jaren de zelfde maat spijkerbroek heb durfde ik het wel aan om online een nieuw exemplaar te bestellen. Bestellen en betalen was simpel en de bezorging was supersnel. Groot was mijn teleurstelling toen ik die nieuwe broek kreeg: duidelijk te klein!!!! Uiteindelijk niet weer teruggestuurd maar toch maar even naar de fysieke winkel in Franeker gegaan en daar een passend exemplaar gekocht. De betaling zou on line weer retour gestort gaan worden en inderdaad........na een paar dagen stond m'n geld weer op de rekening. Byzonder vriendelijk in de winkel geholpen maar.......de volgende keer weer lekker online winkelen hoor.

Snel ontvangen, goede communicatie! Blij met de Gardeur jeans.

Snelle en correcte levering!

Echt een hele snelle levering van het product, super!

Fijne zaak om te winkelen!

- Grote keuze aan kleding - Redelijke prijs - Regelmatig flinke kortingen! - Vriendelijke klantenservice - Snelle bezorging

Klantvriendelijke bestelprocedure.

Mijn 1e bestelling was naar alle tevredenheid, de 2e bestelling helaas door een manco niet uitgeleverd en helaas geen alternatief aangeboden. Voor de rest prima service.

Voorstraat 23 8801 KZ Franeker