Goed product

Voldoet aan verwachting

Specifiek en compleet assortiment

Na zoeken op diverse websites vond ik alle onderdelen voor een paar oude lampen incl. montage bij Lamplord.

Prima.

Vlotte afwikkeling.

Snel verzonden, goed verpakt en uitgebreid assortiment.

Snel verzonden, goed verpakt en uitgebreid assortiment.

Plezierig klanten contact

Vriendelijke persoonlijke interactie. Snelle afhandeling mooie website. Wel een hele grote doos voor wat er in zat. We gaan er zeker vaker opzoek naar lampjes!

Zeer snelle verzending

Plafondkap zeer snel ontvangen. Alles top

product de volgende dag in huis

top

Goede omschrijving, snelle levering

De goede omschrijving, de correcte maatvoering, samen met de foto hielpen mij met de keuze. De snelle levering complementeerde mijn goede indruk

Prima service, ook wanneer een product teruggestuurd moet worden.

Lamppendel gekocht die een begrote diameter had voor de bestaande lampkap. Teruggestuurd en prima afgewikkeld. Goede service.

Ik had twee lampbeugels nodig in Spanje om twee lampen op te hangen. Deze kon ik daar op één of andere manier maar niet vinden. Eenmaal thuis in Nederland even browsen op internet en bij "Lamplord.nl" terecht gekomen. Kort erna had ik ze al thuis en zal ik ze meenemen naar Spanje om later de lampen te hangen. Levering is snel en product is zoals beschreven. Bedankt Lamplord.nl

Voeren exact uit wat je vraagt

Levertijd duurde wat langer

Een oude lamp weer als nieuw

Via marktplaats een nostalgische oude kroonluchter op de kop getikt. Met de materialen besteld via Lamplord.

Prima. Snelle service en goede service

Nvt

Goed product, iets te duur maar snel geleverd

Pendelstangen voor hanglampen besteld en deze werden keurig en volgens afspraak geleverd. De prijs vond ik wel aan de hoge kant maar het resultaat met de lampen is geweldig.

Vlot geleverd!

Prima bedrijf

Bijzonder goed.

Wat bijzonder en mooi dat er mensen zijn die een onderneming runnen met een assortiment van oude lamponderderdelen. Zoj maken het zich moeilijk, ondermeer struinen ze het internet af en leggen contacten met fabrikanten om het mij en andere mensen makkelijker te maken. Namelijk met een aantal klikjes een ontbrekend onderdeel te bestellen van een in een tweedehands winkel gekocht messing plafond lampje.

Degelijk materiaal snelle levering en prijstechnisch ook oké.

Uitsluitend!

Lamplord had precies wat wij nodig hadden. En zoals beloofd lag de bestelling de eerst volgende dag op de mat!

Eerste reactie is prima ervaring.

De bestelling, 5 kaarshouders, werd keurig en snel afgeleverd. Helaas had ik de verkeerde diameter opgegeven (2,4 cm) en stelde ik op de website van Lamplord de vraag op het contactformulier of ik de bestelling kon retourneren en Lamplord alsnog 5 kaarshouders kan sturen met de diameter 2,9. Tot op vandaag ontving ik daar nog geen reactie op. En dat valt weer tegen. Inmiddels heb ik de zending gisteren teruggestuurd met een begeleidende brief en wacht ik daar nog een antwoord op af.

Snelle levering, mooie spullen

mooie spullen, snelle levering.

Uitstekende service!

Uitstekende service. PostNL had bezorging aangekondigd, maar het werd niet geleverd. Na verloop van tijd en nog steeds geen pakket heeft Lamplord de zending opnieuw verstuurd. Dat heet klantvriendelijk en dat is uitstekende service!

koperen ketting gaat roesten

Koperen en messing ketting gaan beide roesten. Zou niet moeten mogen.

Fantastisch geholpen

De schaal van een lamp was gebroken. Een nieuwe schaal in de juiste afmetingen was moeilijk te vinden, maar Lamplord heeft een mooie, nieuwe schaal voor de lamp gevonden en naar me opgestuurd. Heel blij mee!!

Alles snel goed verzonden

Heel positief. Altijd snelle en vriendelijke reactie.

Grote Bickersstraat 267

1013kp Amsterdam