Makkelijk bestellen

Ik kon de producten snel vinden die ik nodig was. Het werd zorgvuldig ingepakt geleverd en de materialen zijn goed.

Uitstekend product en snelle levering

Uitstekend product en snelle levering

Heel fijn bedrijf veel voorraad snelle verzending

Kortom fijn bedrijf komt afspraken na .

Alles volgens afspraak

Mijn bestelling werd optijd bezorgd, was prima ingepakt. Ik had drie artielen besteld waarvan de kleuren op elkaar waren afgesteld. Dat klopte helemaal. Top!

Zeer goede keus, groot assortiment onderdelen.

Super snelle levering

Gevonden bij jullie, voor mijn antieke Franse kroonluchter, snelle verzending en niet duur, een aanrader bij jullie kopen, Bedankt Mvg Frieda.

Goed product en goede snelle levering

Positief en snel

Snelle levering en prachtige kaarshulsen

zeer goede en deskundige advisering

Ik be erg goed geholpen in mijn zoektocht naar attributen voor een oude lamp. De adviezen waren deskundig, passend en heel helpend.

Vlotter dan Lamplird kan niet

Ik had dringend twee nieuwe schroefringen nodig voor lampekappen in onze b&b. Ik zag het scenario al voor me: heel de streek rondrijden en nog niet vinden wat ik zicht! Even googelen en Lamplord gevonden vinden… een halve dag later was de klus gefikst. Super!

Service, uitgebreide keus, flexibel en uitermate vriendelijk, gewoonweg uitstekend!

De contacten verliepen reeds bij contact opname, via de website en telefonisch, soepel en constructief. Op wensen werd konkreet in gegaan. In de winkel, dezelfde de ervaring. Geen moeite was te veel. De grote keus aan lampen en toebehoren en bijbehorend advies, ongeevenaard. Verder zo! En nogmaals bedankt!

Goed verzorgd

Alleen verzendkosten te hoog in vergelijking met andere bedrijven

Een warme ontvangst

Was op de fiets van Laren naar Soest gegaan om het lampje op te halen, het was de inspanning alleszins waard

Mooi plafond kapje.

Ziet er echt uit als messing en past precies bij mijn lamp van Ikea. Alleen moet ik proberen een langer snoer er aan te zetten. De bedoeling is het snoer met het kapje aan het bestaande aansluitpunt te monteren. Daarna via een haak in het plafond de lamp boven de eettafel hangen. Hoop dat dit gaat lukken.

Betaalbare kwaliteit en snelle levering.

Ik heb Lamplord ontdekt toen ik op Google aan het serven was op zoek naar onderdelen voor twee Tiffany schemerlampjes. Ik had fittingen, draadeind buisjes en lampstekkers nodig en vondt deze vrij snel op de site. In plaats van de stekkers heb ik toen complete snoeren met schakelaars besteld. Het bestelproces ging vlot en er werd snel geleverd. Alle onderdelen waren precies de juiste die ik nodig had, dus de lampjes waren snel weer gemonteerd. Na het aanbrengen van LED schilderij lampjes hebben ze nu weer een tweede leven. Fijn dat er bedrijven bestaan als Lamplord.

Staan je netjes te woord en laten meteen van zich horen. Een dikke plus!

Prima opgelost

Ok

Zeer correct afgehandeld. Probleem lag bij post.nl en niet bij jull

Door jullie opnieuw verzonden. Top Ontvangen

Plafondsteunen besteld voor mijn gekochte plafondlampen via marktplaats, binnen 2 dan was het binnen ,zoals aangegeven staat.

Vriendelijk, behulpzaam en product naar wens

De bezorging liet op zich wachten en ze boden meteen aan een ander exemplaar na te sturen mocht de post het af laten weten. Dus super klantgericht. En een van de weinigen die dit onderdeel aanbood.

Zeer goede en vlugge service

We hadden een lampenkap besteld maar met de verkeerde afmetingen. Na contactname met Lamplord , werd ons op twee dagen tijd het gepaste artikel geleverd. Zeer tevreden over deze firma en haar artikelen.

Perfecte service en aandacht

Goede service ontvangen nadat PostNL ten onrechte de aflevering had gemeld. Netjes uitgelegd en de volgende dag lag het in de bus.

Doet wat het belooft

Doet wat het belooft

Bedrijfsgegevens

Grote Bickersstraat 267

1013kp Amsterdam

207893355

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.