Men geeft een goede service en snelle levering

ik vond heel vlug wat ik nodig had en alles was keurig en netjes geleverd

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Zeer snel geleverd, prima product.

Zeer overzichtelijke, goed werkende website. Veel keus. Snelle verzending waarbij alles goed is verpakt.

Duidelijke site Snelle levering via de post (was de volgende dag al binnen)

Pakket kwam laat binnen

Niet 1 a 2 dagen maar 4

Hoi Janneke, Net even nagekeken. Jouw bestelling is verzonden in een witte envelop. Wel bij ons gewoon netjes uit tijd de deur uit gegaan. Vermoedelijk had de post nog een achterstand weg te werken na de drukke Feestdagen periode. Fijn dat de envelop in ieder geval is aangekomen. En wel vervelend dat je er lang op heb moeten wachten. Groet, Lamplord

fantastische webwinkel

goeie kwaliteit en rap geleverd , duidelijke site en een en al gemak, da's nogeens service

super service

snel,correct, niet te moeilijk, regelen! en daar houd ik van

Prima product en snel geleverd.

De beschrijving en foto waren duidelijk en klopten helemaal. Binnen 2 dagen had ik het product al in huis.

Goed maar vind het overdreven om voor 1 m koperen ketting een review te schrijven

uitstekende ervaring

Goede snelle levering conform afspraak

Beter kon niet!!!

Duidelijke presentatie en gemakkelijk om te bestellen. Prima aflevering en juiste manier van betalen.

Snelle en correcte verzending

Artikel was snel verzonden en was goed verpakt

Duidelijke communicatie en mooie producten met goede kwaliteit en prijs

Betrouwbare levering door de 21 dagen retour garantie. Dan is een lamp via internet kopen een plezierige ervaring.

Netjes geholpen

De onderdelen in soest opgehaald,prima service.

product voldeed aan verwachtingen

product voldeed aan verwachtingen, snel geleverd ondanks de feestdagen

Het product voldeed prima.

De levering was later dan beloofd, maar dat kwam waarschijnlijk door de feestdagen.

Supersnel bezorgd.

Goed materiaal en snel in huis.

Klasse

Klasse

beetje duur, maar wel netjes

Ik vond twee praktisch identieke Hillebrandlampjes. Een voor 55,- elders en een voor 125,- hier bij Lamplord. Wel wat duur, maar door een kortingsactie ging ik overstag. Helaas werkte de schakelaar niet. Maar Lamplord was wel zo vriendelijk dat te vergoeden. .

Zag vandaag je negatieve beoordeling op Kiyoh langskomen. Die hebben we gelukkig vrij zelden, maar kan soms dat iemand niet tevreden is over wat we doen. Dat blijkt in jouw geval zo te zijn. Vinden we niet leuk natuurlijk, maar hoort er ook bij. Weet niet precies hoe we je kunnen helpen? Een hele praktische mogelijkheid is dat we een mooie stekker naar je opsturen. De lamp retour sturen is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid; maar heb niet het idee dat je dat graag wilt. Heb je zelf nog een idee hoe we je een beter gevoel zouden kunnen geven? Anyway, we zijn een klein familiebedrijf en vinden het oprecht leuk om onze klanten goed te helpen; ook wanneer ze niet zo tevreden zijn. Groet en een fijne jaarwisseling!

Goede levering

Goede reactie op mijn bestelling en een correcte levering van de goederen.

Goed en eenvoudig

Goed en eenvoudig

zeer goed

goede producten voor oude lampen. snelle levering.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Goede en duidelijke website

Snelle en correcte levering. Goede en duidelijke website

Heel tevreden

Over mijn eerste aankoop bij Lamplord ben ik heel tevreden: snelle e-mailreactie en snelle levering van een goed product.