Goed, alleen niet snel.

duurde naar mijn mening iets te lang om thuis bezorgd te worden. Wel beveel ik deze winkel aan

Hoi Dennis, Thanks voor je feedback. Net even nagekeken, envelopjes kunnen we niet tracken helaas.  En is niet meer als vroeger altijd standaard volgende dag in je brievenbus. Vaak wel, maar niet altijd. En wachten op iets wat je besteld hebt, dat is altijd vervelend! Enige waar we echt controle over hebben is dat het snel bij ons de deur uit is. En dat was (gelukkig) ook bij jouw bestelling wel het geval. Anyway, even een korte update van onze kant. Groet en een goed weekend, Lamplord.

Correct en betrouwbaar

Regelmatig zaken besteld en nooit een onregelmatigheid ervaren.

Goed!

Een ringetje, dat essentieel was voor mijn kostbare dimmer en de fabrikant niet leverde en ook de electronicazaak waar ik hem had aangeschaft niet verkocht. Fantastisch dat Lamplord het wel had en het heel snel (binnen 24 uur) aan me leverde.

Snelle levering en volgens verwachting

Snel geleverd en product precies volgens verwachting! Fijn!

Levering snel en alles is heel overgekomen, een hele prestatie. Lamp voldoet precies aan beschrijving.

Bijna zo snel geleverd als het licht.

Was perfect, zonder enige beschadiging. Was precies gekocht in 1960.

Super !

Site Gevonden via 2dehands. Duidelijke uitleg bij de voorwerpen, correcte levering.

Goed, goedkoop en zeer snel.

Producten zoals omschreven, snelle levering, goede prijs en verzendkosten ook goed.

Snel en goede communicatie

Je vindt er zaken die niet iedereen stockeert. Voor mij zeker een voordeel. Top.

Snelle levering, snelle reactie klantenservice

Goed, snel en duidelijk geholpen.

uitstekend

Snel geleverd, snel gerepareerd en kosten verzending snel vergoed!

uitstekend

Naar verwachting

Zeer tevreden!

Zoals omschreven en vlot!

Bestelling snel ontvangen en zoals beschreven op de site past perfect

Snelle levering iets teveel verzendkosten

Helemaal super

Duidelijke bestelling Ruime keuze Makkelijk te doorlopen Snelle bezorging Netjes / veilig verpakt Zeer tevreden

zéér goed

duidelijke site , beschrijving van het produkt komt 100% overeen, de verzending verliep vlekkeloos, op 24u bij mij in de bus

De vervangende glazen lampenkap past goed! Prima service!

!

Goede, snelle service

Bestelling op mobiel lukte niet. Via mail gemeld waarop heel snel en adequaat werd gereageerd. Bestelling wordt ook vlot afgehandeld. Een klein puntje. De Beugel voor Wand of Plafondplaat 7.4 cm is prima in orde alleen zijn de schroeven net iets te kort. Misschien als optie aanbieden?

Precies ontvangen wat ik had besteld.

Ik wil met alle plezier een beoordeling geven, maar ik kan niets beoordelen omdat ik nog niets heb ontvangen. Dit schreef ik omdat de bestelling wel was verzonden maar niet werd bezorgd. Toen Lamplord dit vernam werd direct voor de tweede keer de bestelling verzonden. Dat is service, dus daarom 5 sterren. Lou.

goed, snel en fijn materiaal

Ik zal een foto mailen van hoe ik deze keer het materiaal heb gebruikt.

Absoluut goed

In het begin een kleine communicatie storing maar voor de rest liep het op rolletjes. Hele mooie kappen, snel geleverd en zeer goed verpakt.

Heel heel goed..

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en als leuke aanvulling nog wat weetjes over de lamp....

hele goede ervaring

Hele snelle levering en het ziet er heel mooi en stevig uit

Tevreden goed

Past goed en prijs redelijk