Goede service en snel geleverd.

uitstekende en snelle levering

uitstekend produkt en snelle levering

Mooie vondsten, goede kwaliteit

Voor het voltooien van een stolplamp voor in de hal, was ik op zoek naar een 'mini-kroonluchter' met drie kaarslampen. Google leidde me naar precies de lamp die ik zocht. Om deze in de stolp te laten passen, had ik diverse onderdelen nodig. Allemaal gevonden bij Lamplord. Voor de overloop zocht ik ook een passende verlichting en vond bij Lamplord een jaren '30 Art Deco kroonluchter. Zeer tevreden over de kwaliteit, bedrading helemaal in orde, en zeer professioneel en voorzichtig verpakt.

Ben super tevreden!

Leveringen mooi verzorgd, correct en in mijn brievenbus gedeponeerd.

Top !!!

Alles correct verlopen,

Mooi zoals aangegeven en snelle service

Mooie kristallen en heel snel ontvangen

Zeker aan te bevelen

Snel, deskundig, een prima prijs en kwaliteit.

geweldig snel als beloofd

mijn trekpendel kwam razendsnel zoals het hoort als je het beloofd

Precies wat ik nodig had om mijn lamp op te hangen!

Snel ontvangen, product zoals omschreven

Onderdelen snel geleverd

Wij misten ophangbeugels van lampen na verhuizing. Onderdelen gevonden en besteld. Emailcontact gehad, snelle reactie. Onderdelen snel geleverd.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik had een verkeerde ketting besteld en deze retour gestuurd. Lamplord nam telefonisch contact met mij op. Ze gaven mij door dat de betaling direct terug gestort zal worden en dat het snelst een nieuwe bestelling kan doen

GEWELDIGE SERVICE

Had iets besteld en had het de volgende dag al in huis zodat ik mijn lampen kon ophangen. Prima geregeld!!

Lekker snel in huis, kon de reparatie snel uitvoeren.

Positief.

Product op voorraad en snel geleverd

Bij lamplord heb ik een beugel voor een plafondlamp besteld, waar ze bij mij in de omgeving niet eens in de bouwmarkt hebben. Op tijd besteld en snel geleverd, dank jullie wel!

Enorme goede service!

Snelle bezorgen messing sierbollen 8mm

Helaas zelf verkeerde maat aangeklikt... Komen wel een keer van pas ;-)

Perfect levering bestelling.

Zeer snelle levering artikel. Vanwege breekbaarheid zeer goed en zorgvuldig ingepakt. Bedrijf communiceert goed en helder met de klant.

Goed geregld

Artikel zou geleverd worden maar kwam niet aan , kreeg het nogmaals opgestuurd zonder problemen en netjes geregeld. Paar dagen later kwam het artikel wel binnen dat netjes retour gestuurd goede service

Prima winkel alles wat je nodig hebt een een lamp weer te doen stralen alles voorhanden

Great quality, fast service

The lampshades were as described, at a good price, and arrived quickly. I will definitely use this service again if I need lampshades.

Verzending erg duur en afspraken worden niet nagekomen. Vreselijke website

Ik betaal €8 voor verzending, dan kan ik wel aangeven wanneer het bezorgd wordt. Vervolgens doet Lamplord hier niets mee en komt het pakket op een dag adt ik niet aanwezig ben. Vreselijke website waarbij je steeds terug naar het hoofdmenu gebracht wordt. 'Verder winkelen' betekend hier niet verder naar waar je gebleven bent, maar verder terug naar het begin (of zoiets?) IK zal niet vaker bestellen bij Lamplord, helaas.

Zeer behulpzaam, kennis van zaken

Kon ook voor iets heel kleins in Soest langskomen op een dag dat de winkel dicht was. Top, lamp is weer compleet en gerestaureerd.

Ruime collectie en Zeer hulpvaardig !

Ik zocht onderdelen voor een antieke lamp die ik zelf wilde opknappen. Zij hebben me zeer goed geholpen met het bestellen van de juiste onderdelen. Topservice!

Snelle levering en goed product

Bestelling werd snel geleverd en product voldeed aan specificaties. Prima.