Geweldig materiaal, service en klantvriendelijkheid!

1 van de kristallen was beschadigd, er werd gelijk een nieuwe gestuurd!

alles ging goed

geen problemen gehad

Alles wat ik zocht gewoon gevonden

Oude lamp herstellen met de juiste onderdelen..en alles gevonden bij Lamplord. Prima spullen.

Super service, geen moeite teveel om mee te denken én te keveren!

Voor een oude olielamp een glazen cilinder nodig. Omdat het niet duidelijk was om welke diameter én hoogte het ging, heeft Lamplord meegedacht en meerdere cilinders geleverd, zodat er wel de goede maat bij moest zitten. De overige 2 terug gestuurd en binnen korte tijd bericht dat dit goed was aangekomen en het geld teruggestort gekregen. Superservice!

Professioneel , vriendelijk en snel

Zelfs bij een bestelling van een paar euro (lamp onderdelen), wordt vriendelijk en komperent raad gegeven en wordt alles snel afgehandeld. Top service!

uitstekende service en materiaal

Mooi materiaal en uitstekende service

Ik had nieuwe kaarsenhulzen voor mijn kroonluchter besteld. De dag erna werd het al geleverd en ze zien er prima uit

Ik heb mijn bestelde lamp op tijd gekregen. Ben er erg blij mee.

Ik koop al een tijdje mijn lampen onderdelen bij Lamplord! Ze geven goede service en beantwoorden telefonisch en over de mail mijn vragen. Erg tevreden mee! Ik bestel alles online en ze versturen het vaak al de dag erna!

Makkelijk bestellen

Ik kon de producten snel vinden die ik nodig was. Het werd zorgvuldig ingepakt geleverd en de materialen zijn goed.

Uitstekend product en snelle levering

Uitstekend product en snelle levering

Heel fijn bedrijf veel voorraad snelle verzending

Kortom fijn bedrijf komt afspraken na .

Alles volgens afspraak

Mijn bestelling werd optijd bezorgd, was prima ingepakt. Ik had drie artielen besteld waarvan de kleuren op elkaar waren afgesteld. Dat klopte helemaal. Top!

Zeer goede keus, groot assortiment onderdelen.

Super snelle levering

Gevonden bij jullie, voor mijn antieke Franse kroonluchter, snelle verzending en niet duur, een aanrader bij jullie kopen, Bedankt Mvg Frieda.

Goed product en goede snelle levering

Positief en snel

Snelle levering en prachtige kaarshulsen

zeer goede en deskundige advisering

Ik be erg goed geholpen in mijn zoektocht naar attributen voor een oude lamp. De adviezen waren deskundig, passend en heel helpend.

Vlotter dan Lamplird kan niet

Ik had dringend twee nieuwe schroefringen nodig voor lampekappen in onze b&b. Ik zag het scenario al voor me: heel de streek rondrijden en nog niet vinden wat ik zicht! Even googelen en Lamplord gevonden vinden… een halve dag later was de klus gefikst. Super!

Service, uitgebreide keus, flexibel en uitermate vriendelijk, gewoonweg uitstekend!

De contacten verliepen reeds bij contact opname, via de website en telefonisch, soepel en constructief. Op wensen werd konkreet in gegaan. In de winkel, dezelfde de ervaring. Geen moeite was te veel. De grote keus aan lampen en toebehoren en bijbehorend advies, ongeevenaard. Verder zo! En nogmaals bedankt!

Goed verzorgd

Alleen verzendkosten te hoog in vergelijking met andere bedrijven

Een warme ontvangst

Was op de fiets van Laren naar Soest gegaan om het lampje op te halen, het was de inspanning alleszins waard

Mooi plafond kapje.

Ziet er echt uit als messing en past precies bij mijn lamp van Ikea. Alleen moet ik proberen een langer snoer er aan te zetten. De bedoeling is het snoer met het kapje aan het bestaande aansluitpunt te monteren. Daarna via een haak in het plafond de lamp boven de eettafel hangen. Hoop dat dit gaat lukken.

Betaalbare kwaliteit en snelle levering.

Ik heb Lamplord ontdekt toen ik op Google aan het serven was op zoek naar onderdelen voor twee Tiffany schemerlampjes. Ik had fittingen, draadeind buisjes en lampstekkers nodig en vondt deze vrij snel op de site. In plaats van de stekkers heb ik toen complete snoeren met schakelaars besteld. Het bestelproces ging vlot en er werd snel geleverd. Alle onderdelen waren precies de juiste die ik nodig had, dus de lampjes waren snel weer gemonteerd. Na het aanbrengen van LED schilderij lampjes hebben ze nu weer een tweede leven. Fijn dat er bedrijven bestaan als Lamplord.

Grote Bickersstraat 267

1013kp Amsterdam