Snel en precies wat ik heb besteld

Voor het eerst een eigen lamp in elkaar gezet. Gebruikt voor een planten terrarium in fles. Met de instructies kom je er wel aardig uit, als je die aanpast voor een lamp op een fles in plaats van op te hangen aan het plafond. Zeker aan te raden.

Vlotte en correcte levering

Geen opmerkingen

perfecte en snelle levering

Via marktplaats een lamp gekocht waar achteraf geen ophangbeugel bij bleek te zitten. Deze via de site van lamplord snel gevonden en besteld. Lamp hangt ondertussen en we zijn erg blij dat we nog een ophangbeugel konden vinden.

super service en snelle levering.

Ik heb de onderdelen die ik zocht, makkelijk gevonden op de gebruiksvriendelijke site.

Top ervaring

Voor het eerst bij lamp lord een bestelling gedaan en binnen 48 uur in huis !

Snelle bezorging

Goede service en goed product.

Had kraaltjes nodig, en heb sie bij jullie gevonden. Bij Lamplord besteld en een paar dagen later waren ze aangekomen. Super mooi.

Precies het artikel wat ik zocht

Mooi bedrijf, goede webshop, snelle bezorging, alles ok.

Ik zal het zeker aanraden aan anderen.

Tevreden met bestelling en wordt altijd op tijd geleverd.

Top.

bestelling is nog niet binnen

Kan ik nog niet beoordelen, pakket is nog niet binnen

afgeleverd en zeer goed verpakt

Verzonden volgens afspraak , ben zeer tevreden.

Prima, snelle levering en mooie kwaliteit

Zoals beschreven in bovenstaande regel

goed maar toch teleurgesteld

Het gezochte artikel past niet en het me nog niet duidelijk hoe en of ik het kan retourneren . verder was levering snel en he t artikel goed verpakt , helaas ontbrak de retour informatie

Geweldige service en persoonlijk contact

Ik was op zoek naar twee specifieke vintage lampenkapjes en die hebben de medewerkers van lamplord voor mij gevonden. Ontzettend fijne service en contact. Dit was niet mijn eerste aankoop bij lamplord en ook zeker niet de laatste!

Er wordt meegedacht voor een oplossing

Prettig contact

Heel tevreden

goede service en snelle levering.

De verkeerde kleur was besteld. Omruilen? Geen enkel probleem. De verzendkosten worden vergoed en je ontvangt een creditnota. De reactie was erg snel. Een zeer goede klant service.

Snelle bezorging, product zoals ik nodig had.

We zochten een product en hebben die erg snel hier gevonden. Na een dag was het binnen en konden we onze lampen ophangen. Het product was zoals verwacht.

Makkelijke site en snelle levering is

Lamplord komt de afspraken na

Ik vond de track en trace heel handig.

Prima, maar website kan informatiever

Alles prima. Maar niet alle maten van onderdelen staan vermeld. Wel prima telefonisch antwoord gekregen, over de juiste diameter. Blijkt erg standaard te zijn, maar deze semi leek wist dat stukje niet.

Goed product en snel geleverd