Staan je netjes te woord en laten meteen van zich horen. Een dikke plus!

Prima opgelost

Ok

Zeer correct afgehandeld. Probleem lag bij post.nl en niet bij jull

Door jullie opnieuw verzonden. Top Ontvangen

Plafondsteunen besteld voor mijn gekochte plafondlampen via marktplaats, binnen 2 dan was het binnen ,zoals aangegeven staat.

Vriendelijk, behulpzaam en product naar wens

De bezorging liet op zich wachten en ze boden meteen aan een ander exemplaar na te sturen mocht de post het af laten weten. Dus super klantgericht. En een van de weinigen die dit onderdeel aanbood.

Geen

Zeer goede en vlugge service

We hadden een lampenkap besteld maar met de verkeerde afmetingen. Na contactname met Lamplord , werd ons op twee dagen tijd het gepaste artikel geleverd. Zeer tevreden over deze firma en haar artikelen.

Perfecte service en aandacht

Goede service ontvangen nadat PostNL ten onrechte de aflevering had gemeld. Netjes uitgelegd en de volgende dag lag het in de bus.

Doet wat het belooft

Doet wat het belooft

goede communicatie, snelle verzending

Ik zocht een onderdeel voor een vintage lamp en kon deze makkelijk via de website vinden. Wist alleen niet goed welke maat het best zou kunnen passen. Zij hebben mij daarin geadviseerd, wat de juiste keuze bleek te zijn.

Mooie spullen, prima service!

Dit is precies wat we nodig hebben! Mooie kaarshulzen en kroonluchterfittingen om van een houten kandelaar een mooie lamp te maken. De bestellingen worden zorgvuldig verzameld en verpakt en alles wordt vlot geleverd. Dank jullie wel!

Prima geregeld

Goede en snelle levering & goed prijs

Perfect!

Goed adres voor in de toekomst.

Heel veel lampen.

Een zeer uitgebreide collectie lampen en onderdelen.

Heel positief

Heel correct en vriendelijk contact gehad.

Prachtige spullen en eigenaren heel behulpzaam

Heel tevreden over de service, de producten en ze denken ook echt met je mee.

nergens te vinden, maar wel bij Lamplord!

Het is maar een heel klein schakelaartje, maar voor mij was het de oplossing voor een geslaagde reparatie. Schappelijk geprijsd, en op tijd en in goede staat ontvangen. Ik kan deze zaak aan iedereen aanbevelen!

Mooi product, fantastisch verpakt.

Wel veel geld voor een lampglas

Volledig en snel

Alle onderdelen waarnaar ik op zoek was waren leverbaar en de levering was erg snel. Fijne winkel!

Materiaal zoals omschreven, netjes op tijd geleverd.

Gewoon goed.

Large inventory and great service

Found a beautiful antique lamp amongst the large selection. Shipping was quick and the item was packed very well and arrived as expected.

Zeer fraaie lampenkap

De lampenkap is precies wat ik van de fotografie had mogen verwachten: erg fraai. De fitting en het bevestigingsdeel aan de lampenkap viel echter tegen: was erg versleten, fragiel en niet echt bruikbaar. Daar moet ik nog een alternatief voor zien te vinden.

De juiste fittingen

Precies wat ik nodig had

snel & duidelijk.

Vlot en correct afgehandeld.

Grote Bickersstraat 267

1013kp Amsterdam