Zeer goed!

Eenvoudig bestellen, zeer netjes, zeer goed en netjes verpakt in een stevige doos. Heel goed!

Netjes en snel geleverd

Snel en netjes geleverd. Niks op aan te merken.

Perfecte snelle levering

Keep the good work up!!

Punctueel en effectief!

uitstekende service na verkoop

Goede producten en uitstekende service na verkoop

perfect

heel correct

ook de kleinste en goedkoopste artikelen krijgen dezelfde aandacht.

Mijn beoordeling geef ik op grond van 1 bestelling: een messingringetje van -schrik niet- 1.95 euro. Met dezelfde aandacht en hetzelfde mailcontact had ik dit artikel 2 dagen later: geweldig! Voor mij was het een essentieel onderdeel van een nieuwe plafondlamp in de kamer, dus belangrijk; Lamplord kon dit niet weten maar zorgde voor een perfecte afhandeling. Bedankt!

Heel snel en precies

Zij hadden heel snel de lamponderdelen die ik nodig had ondanks het feit dat ik ze een vrij vage vraag had gestuurd. Hulde

Goed en snel bezorgd

Het product voldeed aan mijn verwachtingen

Dik tevreden !!!!!

Mijn girandole opgestuurd ter reparatie na eerst telefonisch contact met Lamplord , een paar dagen later al een berichtje dat de girandole opgestuurd werd ,want die was al in ere hersteld. En die is zeker in ere hersteld , super blij ben ik er mee. Ik beveel Lamplord zeer zeker aan.

Snel, deskundig en persoonlijk betrokken!

Goed advies en breed assortiment

Alles was perfect

Alles was zou als op foto en van zeer goede kwaliteit en vlug verstuurd

Overzichtelijke webshop, vlotte afhandeling en zorgvuldige verzending.

Meer dan tevreden met de gang van zaken. Ik kom graag nog een keer terug. Nu online, dan misschien wel in de winkel om "live" te genieten van de prachtige kampen op voorraad.

snel, perfect.

nette levering

Groot aanbod Snel geleverd Prijsvriendelijk

Super geholpen! Alles gevonden!

Alles kunnen vinden wat ik nodig had, toen ik iets miste was hulp en reactie er vrijwel gelijk en was het opgelost! Goede zaak!

Snelle bezorging

Het bestelde was nog een dag eerder bezorgd dan aangegeven vooraf. Er ontbrak wel een schroefje helaas.

alles prima,

uitstekende service

Keurig volgens afspraak geleverd.

Snel en goed ontvangen

Precies wat ik zocht

Kwaliteit en snelle verzending

De producten zijn van goede kwaliteit, precies zoals omschreven, en waren snel verzonden. Ik ben er heel blij mee.

Foutje netjes opgelost

Missend schroefje werd gelijk nagestuurd.

Vlot en makkelijk

Ik zocht een bepaalde maat moeren die niet te vinden waren in de winkel. Vlotjes gevonden hier en snel magen snel in de brievenbus! Heel erg bedankt!

Prima product en snel geleverd

Duidelijke website, prima product en goede prijs. Snel geleverd.