Snel en goed ontvangen

Precies wat ik zocht

Kwaliteit en snelle verzending

De producten zijn van goede kwaliteit, precies zoals omschreven, en waren snel verzonden. Ik ben er heel blij mee.

Foutje netjes opgelost

Missend schroefje werd gelijk nagestuurd.

Vlot en makkelijk

Ik zocht een bepaalde maat moeren die niet te vinden waren in de winkel. Vlotjes gevonden hier en snel magen snel in de brievenbus! Heel erg bedankt!

Prima product en snel geleverd

Duidelijke website, prima product en goede prijs. Snel geleverd.

Blij met mijn aankoop

Snel verzonden, uiterst zorgvuldig verpakt en blij met mijn aankoop

snelle levering en goede service

superfijn!

prima service

Alles is prima en goed verpakt,

Prettig

Heldere site, overzichtelijk en klantvriendelijk.

Vlotte communicatie. Geleverde voorwerpen zijn zoals vooraf omschreven. Zeer degelijke, professionele verpakking voor breekbare voorwerpen.

Goed en snelle levering

Foute beschrijving

2 fittingschroeven besteld die beschreven staan als met binnenmaat 37 mm. Doch echter was de binnenmaat 39 mm. Daar kan ik niets mee. Contact opgenomen maar met het antwoord was ik ook niets. Teleurgesteld.

Dag Ingrid, Hier is door ons eigenlijk niet zoveel op te zeggen. Excuus voor de teleurstelling. Heb een mooie avond. Groet Rinia Team Lamplord

prima materiaal

Alle onderdelen voldeden aan onze verwachting. De levering gebeurde snel en de info op de site was correct.

Kleine bestelling correct en snel geleverd

Ondanks dat ik iets kleins bestelde, vlotte en goede levering. Ik ben heel tevreden

goede omschrijving en snelle levering

goede omschrijving en snelle levering

Uitstekend!

Snel geleverd, goed product

Alles correct en snel verlopen na het bestellen van het artikel!

Vlot verloop van bij het bestellen tot het ontvangen van de lampenkapjes. Super!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snoeppot aan lampen

Website duidelijk en levering en service zijn goed.

Super goed

Snelle correcte afhandeling. Alleen maar lof

Nette afhandeling van verkeerde zending

Ik had een klein, zeer goedkoop artikel besteld. Helaas kreeg een verkeerd exemplaar toegezonden maar na een mailtje werd gratis het juiste artikel zonder extra kosten nagestuurd. Kuddos voor deze klantenservice!

Snel, precies en goede prijs voor lampen met karakter.

Heel goed en duidelijk omschreven, goede foto's en persoonlijk in de communicatie. Kan niet wachten om er weer een mooie lamp met karakter aan te schaffen. Zou eigenlijk langs moeten gaan, want niet alles staat op de site.

Alles snel binnen

Makkelijk site snell kevering

Goed assortiment, snelle en nette levering.

Goede web site. Goed assortiment. Mooie producten.

prima shop

persoonlijk antwoord op vraag gekregen en probleem opgelost