duidelijk snel en goede kwaliteit

duidelijk snel geleverd

Snelle service en goede kwaliteit product

Uitstekende service met producten die snel geleverd werden.

Snel helder en volledig

Fijne website met goeie keuzehulp. Hiermee was de nieuwe afzuiger snel gevonden!

goede kwaliteit, en niet te duur

Veel te lange levertyd

Na bestelling/betaling de melding dat artikel niet op voorraad is. Weken later wordt pas geleverd. Een online shop kies je voor snelheid.... Niet om te moeten wachten.

Vlotte bezorging, prima product

Ik kon de alu roosters vrij vlot met kit aanbrengen. Opvallend dat er geen voorgeboorde gaten in de roosters zaten t.b.v schroef bevestiging...

Goed advies en snelle en correcte levering

Ik kreeg prolina telefonisch advies toen ik ze belde en de levering ging snel en correct!

Het versturen van mijn aankopen ging supersnel. Alles arriveerde in perfecte staat. Geen klachten.

Makkelijk Snel en juist.

Makkelijke website Duidelijk Snelle levering

Bijzonder adequate levering

Binnen 48 uur geleverd. Geen gedoe, klaar.

Prima service en snel geleverd

Snelle levering mooi maar ingepakt

Levering conform afspraak

Is zeker goed voor herhaling

De bestelling is zoals verwacht en snel geleverd.

correct en snel

correct en snel. juiste prijs kwaliteit verhouding.

prima en snel geholpen

zeer tevreden

Prima vlot geleverd.

Nog niet bij dit bedrijf iets besteld. Maar ventilatierooster past perfect, Zeer tevreden.

Snel geleverd goede prijs & kwaliteit

Erg tevreden over de producten.

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Materiaal is snel en juist aangeleverd

Het artikel was exact wat op de site stond aangegeven en snel aangeleverd en bovendien veilig verpakt.

snel geleverd, veel keuze

Volgende dag geleverd, veel keuze, prima

Gemakkelijk te monteren

Soms is het gemakkelijk om YouTube filmpjes er bij te plaatsen voor mensen die iets voor de eerste keer monteren. Nu heb ik het telefonisch gevraagd. Het nadeel is dat je dingen moet nabestellen en dit tijd kost en de begroting meer wordt. Verder wordt de bestelling binnen 24 geleverd en is netjes verpakt.

Goede prijzen en snelle levering

Telefonisch goed geholpen. Na de bestelling gedaan te hebben heb ik de producten snel thuis geleverd gekregen

Ik ben heel bij me

Bedrijfsgegevens

Buys Ballotstraat 8

6716BL Ede

[email protected]

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.