voordelige keuze kunnen maken

Ik zocht ovale of rechthoekig buis. Voor een afvoerkanaal tbv afzuigkap. Nu was ik voor 100,- klaar. Alternatieven van andere merken waren rond de 300,- Het materiaal is wel wat dunwandige en vrij hard. Ik ga het kanaal met ontdreuningmat beplakken om te voorkomen dat het een klankkast wordt. De verbindingsstukken bleken geen overschuifmof te zijn, maar een inschuif. Dat had ik waarsch. Beter moeten lezen.

Zeker een snelle levering, maar de sok paste niet omdat dit een ander merk is en absolut geen fout van jullie, wist het zelf ook niet maar de rest was perfect dank hier voor.

excelente service

De service en informatie die ik zocht bij de Ventilatieshop was werkelijk uitmuntend te noemen waarna ik eigenlijk precies wist wat ik nodig had om mijn project af te kunnen ronden met succes.

Snelle levering en goedkoper dan elders

Snelle levering, goede kwaliteit…

Snelle levering en precies het product wat ik nodig had. Geen minpunten te benomen.

Goeie service

Goeie service en snelle levering

Goed product, snelle levering

Goed product en snelle levering

Goed geregeld

Goede uitleg op de site en vooral duidelijk

Top levering, snel en goed verzorgd

Snelle levering en mooie service.

Goede prijs, goed verpakt en snelle bezorging.

Goed product

Communicatie is goed verlopen met een snelle levering van de ventilator plus terugslagklep, maar de klep is te krachtig voor de ventilator waardoor het ventileren minder goed verloopt. Ventilator loopt als een zonnetje, alleen jammer dat ik de klep er maar weer uithaal

Super snel geleverd

Was heel snel geleverd en goed verpakt.

Goede kwaliteit

Artikel precies zoals verwacht, en snel geleverd.

Topproduct en snel geleverd

Heel fijn

Super goed.

Prima levering, goed verpakt. en de levering verder geheel waar gemaakt. Betrouwbaar dus. Een volgende keer bestellen we zo weer hier!

Zeer snelle levering. Kwaliteit materiaal

Groot assortiment en super snelle levering

Vertrouwde webshop met groot assortiment en super snelle levering

Goed product. Snelle en correcte levering!

Degelijk product. Snelle en correcte levering.

Quick delivery and good quality products.

Blij met mijn filters

Eerlijk, vakkundig en snel

Via de telefoon informatie ingewonnen over de beste oplossing voor mijn situatie. Geen verkooppraatjes, geen toeters en bellen, maar een prettige manier van uitleggen en samen op zoek naar de meest voordelige en geschikte samenstelling. Na dit prettig verlopen gesprek direct de volgende dag geleverd, wat mij betreft precies wat ik van een bedrijf verwacht.

Telefonisch uitstekend geholpen bij de keuze

Na mijn bestelling kwam ik er achter dat ik de verkeerde box had besteld, maar dat is geen probleem bij de Ventilatieshop. De box retour en een nieuwe besteld en dezelfde dag al in huis. Super geregeld

Bestelde materialen binnen twee werkdagen ontvangen en conform bestelling.

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.