Niet geleverd op 20/06. 29/06 nog steeds niet geleverd.

Geen opvolging van Post NL

Een aanrader

Van begin tot einde alles vlot en snel verlopen. Goede prijzen. Een aanrader.. ik ben een tevreden klant

Duidelijke website, goede omschrijving van de producten. Prima ondersteuning door de klantenservice en omruilen zonder problemen. Kortom, een aanrader.

kwaliteit en snelle levering

Veel op voorraad, kwalitatief goede producten en snel geleverd.

Helaas pas na 5 dagen in huis

Had juist hier besteld vanwege snelle lever tijd, ondanks iets duurder dan concurrenten. Helaas werd dit niet waargemaakt en duurde t 5 dagen . Product zelf verder in orde en werkt prima

Prima service alleen de “supersterke” ducktape is erg slecht! Plakt haast niet!

Precies volgens plan

Goed omschreven artikel werd volgens afspraak op tijd bezorgd....

Snelle levering en betrouwbaar

Geen kat in de zak gekocht. Voldoet precies aan de verwachtingen en een goede service.

Snelle betrouwbare service

Zeer snel en betrouwbaar. Artikelen zijn zoals beschreven op de website. De verpakking van de levering is deugdelijk. Zeker aan te raden deze thuiswinkel.

Snel en goed, de levering was onlangs corona bijzonder snel. Toppie

Snelle verwerking bestelling, goede duidelijke website.

Badkamer ventilator Silent-200 Design CHZ gekocht. Goede, duidelijke Ned. gebruiksaanwijzing. Voldoet 110 % Werkt geweldig.

Gemakkelijk bestellen

Snelle verwerking bestelling, duidelijke website.

Keurig bedrijf - en snel gelevert!

Super ervaring! Sterk aan te bevelen!

gewoon goed zoals het hoor

gewoon goed zoals het hoor

Ventilatieshop.com is zeer zeker een aanrader !

Zeer snelle levering + kwalitatief goede producten .

Mooi bedrijf met knowhow....

- Internetsite overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. - Bestellingen worden uiterst vlot geleverd. Mijn bestelling was echter niet compleet maar ja, dat kan een keer gebeuren. Maar bij de nalevering was het weer niet compleet en een verkeerd artikel geleverd. (aandachtspuntje) Ach, voor mij als particulier is dit niet zo erg. Het is allemaal prima opgelost.

Bestelling goed uitgevoerd, maar op een verkeerd adres afgeleverd

Bestelling goed uitgevoerd, maar op een verkeerd adres afgeleverd en dat is wellicht buiten de schuld van de leverancier, maar natuurlijk wel heel storend!

Betrouwbaar

Zoals altijd, snel en betrouwbaar materiaal.

Bestelde artikel paste goed

Had de dakpan besteld en extra betaald om het eerder te laten komen. Vond het heel jammer dat het niet in hetzelfde tijdperk bezorgd werd dan die bij de bestelling werd aangegeven. Het kwam echt veel en veel later. Terwijl ik extra ervoor had betaald omdat wij in de planning zaten om het vroeger in de avond te kunnen installeren. Vond ik heel jammer

Goed behalve dat ik de verkeerde keus heb gemaakt.

Na ontvangst en het lezen van de handleiding heb ik gemerkt dat ik een ander product nodig had.

Beste Jenny, Wat vervelend dat u het verkeerde product besteld heeft. U kunt het verkeerde product kosteloos naar ons retour sturen en het goede product opnieuw bestellen! Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Vriendelijke groet, Ventilatieshop.com

Snelle en complete levering tegen scherpe prijs

Alles ging goed,snelle levering en prima kwaliteit

een zeer vriendelijke behandeling en een zeer duidelijke en goede retour regeling.

het zeer snel en correcte levering van het gevraagde en een zeer klantvriendelijke en een duidelijke retour regeling.

Niet goed

Slordige firma, alhoewel maar 2 producten gekocht, toch verkeerde materiaal gekregen Zelf later omgeruild.

Snelle levering, goed verpakt, mooi product