Positief

Ventilator met timer besteld. Bleek een vrije bruine draad nodig te zijn. Mijn fout, uitsluitend in de PDF (installatie) stond dit vermeld. Te summier. Met behulp van help-desk truc bedacht om de timer te omzeilen. Goed geholpen. Toch ergens eerder bij de informatie weergeven dat een vrije bruine draad nodig is bij timer en/of vochtsensor.

Goed snel en service gericht

Doenwat ze beloven

correcte levering

alles zoals het moet

Top levering en service.

Duidelijke site, snelle levering en retour zenden top geregeld.

Goed en snel geleverd

Snel geleverd en goede kwaliteit .

Uitstekende en vriendelijke dienstverlening

Ik had een verkeerd adres doorgegeven, juiste nummer verkeerde straat. Pakje is retour teruggekomen bij de winkel. Een telefoontje gekregen van een zeer vriendelijke dame. Alles in orde gebracht, pakje volgende dag aangekomen. Wat een fantastische service.

Product is zoals beschreven

Alles netjes op tijd.en goede prijs

Zeer goede hulp bij vragen

Aantal keren de helpdesk moeten aanspreken voor hulp, en was telkens zeer snel geholpen!

Goede ondersteuning

Op de site staat alleen zender comfoscan hydro met randaarde steker. Wilde met perilex stekker, omdat ik mijn drie standen schakelaar dan kan gebruiken. Er is via de helpdesk gratis een perilex snoer bijgeleverd. Deze heeft een plug die eenvoudig op de comfoscan geklikt kan worden, nadat de randaarde kabel is losgeklikt. Kennis van het aansluitschema van de draden is dus niet nodig. De motor van de comfoscan is intern met geluiddempende rubbers gemonteerd en daardoor zeer stil. Een geluiddempende leiding is dus niet nodig. Bij douchen schakelt de comfioscan automatisch naar een hogere stand. Een rf zender schakelaar is hier overbodig. Ik heb in de wc een rf zender schakelaar gemonteerd voor extreme luchtjes.

Zeker in de coronatijd uitzonderlijk snelle levering. Goed verpakt en n voortreffelijke kwaliteit

Verbeter punt; Het is niet duidelijk aangegeven hoe verschillende onderdelen aan elkaar gemonteerd worden. Het verbindings hulpstuk is niet bij ieder hulpstuk ( T stuk ) van toepassing!!

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Perfect!

Zeer snelle levering en alles heel goed verpakt.

Alles volgens afspraak en op tijd geleverd.

Goed geregeld

Goede website, geen transport kosten, retour sturen goed geregeld, groot assortiment, veel keus in bezorgment.

zeer slecht

alles wat je fout kan doen met een simpele aankoop is fout gegaan,zo erg dat ik met u geen zaken meer kan doen,deze aankoop wil ik niet hersteld zien, mij een keer voor de gek houden is schande voor u, mij nog een keer voor de gek houden zou schande voor mij zijn. geld mag je houden,want het zal veel werk gekost hebben om het ZO fout te doen.

Goede communicatie, bar slechte producten

Kwaliteitsventilator besteld. Alles is dun plastic, dikke elektrakabel die uit de muur komt is onmogelijk te bevestigen. Draad moet eerst dunner en veel flexibeler gemaakt worden. Draadgeleiders zijn ielig, kroonsteenrje is alleen voor dunne draad geschikt en absoluut niet robuust. Na een paar uurtjes modderen, ga ik het uitbesteden aan een electicien.

Snelle levering volgens afspraak

nvt

Heel tevreden

Snel verzonden en kwalitatief goed materiaal voor een nette prijs.

Vertrouwde kwaliteit en snelle levering

Bestel hier regelmatig, nooit problemen

super!!

ruime keuze, snelle levering

goede service

verkeerd onderdeel geleverd door een vergissing in artikelnummers; het juiste artikel werd de volgende reeds dag geleverd: snel en goed opgelost.

super

Fijne klantenservice met betrekking tot vragen. Geweldig assortiment Supersnelle levering. Gewoon top

pakket is heel netjes ontvangen. Het rooster is heel mooi en goede kwaliteit

Snelle levertijden

Goede website, snel gevonden wat ik wilde.