Mooi toevoer\afvoer ventiel

Het ventiel was makkelijk te plaatsen en zie er mooi uit.

Prima service en snelle levering.

Product voldoet aan de verwachting.

Wat ik besteld heb voldoet aan de verwachtingen. Prettig geprijsd en snel geleverd. Een paar dingen geretourneerd omdat ik me had vergist bij het bestellen. Geen probleem, ik kon het kosteloos terugsturen en kreeg binnen een week het betaalde bedrag teruggestort. Perfect geregeld!

Product voldoet prima, levering is snel

Prima artikel, prima service!

Snelle levering, soepele omruilregeling, vlotte terugbetaling. Gewoon prima.

werk echt!

dit scheelt echt in het stoken. Je ziet meten het verschil in tempetatuur. De watertemperatuur heb ik nu verlaagd naar 60 graden en er is geen merkbaar verachil in verwarming. Tip: er moet voldoende ruimte onder de radiator zijn. Dat is niet duidelijk op de site. Ook montage onder een ribbenradiator staat niet genoemd. Stroomstekker mag langer.

Prima stille ventilator en snelle levering.

Geen maren, alleen pluspunten.

Snelle levering,goede kwaliteit

Snelle levering,goede kwaliteit

Vlot zonder gedoe retourneren. Goede kwaliteit

Ik kon mijn fout snel en goed corrigeren. Alles en iedereen werkte snel mee zonder problemen.

Artikel op voorraad en volgende dag geleverd

Ik was ter vervanging op zoek naar een specifieke type badkamerventilator van Soler & Palau. Die vond ik snel in de webshop van Ventilatieshop.com. Ik was nog geen klant, maar omdat deze op vooraad direct leverbaar was en er ook de thuiswinkel waarborg was, heb ik de bestelling gedaan. Deze werd direct de volgende dag al geleverd. Op voorraad en snel geleverd en zijn voor mij doorslagevend voor mijn positieve oordeel. Ik kan deze webshop aanbevelen.

Snelle goede service en levering

Goed product, snelle levering. Zeer tevreden over de levering.

Zeer goede service

Ik ontving een onjuist onderdeel. Na excuses stuurde de Ventilatieshop het juiste aangepaste onderdeel voordat ik het oude had ingeleverd voor retour. Deze klantgerichte correctie was zeer plezierig.

zeer goede service

goede communicatie

Duidelijke webshop, alles op voorraad en direct af te halen

Perfecte dienst

Goed materiaal, en snel geleverd

Goed en snel

Snelle levering en tevreden over het product.

Beloofde en afgesproken levertijd niet nagekomen.

Besteld was voor levering dezelfde dag/avond. Dit is niet gebeurd, ook de volgende dag geen levering. Dit betekent: monteur naar huis sturen, voor niets wachten en dat zonder info.

Mooi rooster voor weinig

Het is blijkbaar moeilijk een rooster van 40cm bij 4xm maar bij ventilatieshop een mooie gevonden.

Word snel geleverd en duidelijke gebruikers handleiding duidelijke app top model

Snel en goede communicatie

In eerste instantie verkeerde gekocht, retouren ging gemakkelijk. Financiële afhandeling moet nog volgen op dit moment. Laatste product opnieuw makkelijk besteld, ook goede communicatie in waar m’n bestelling bleef. Al met al zeer tevreden tot op heden.

Snel goedkoop en prima producten

Snel geleverd en prima producten. Ruim assortiment. Snelle levering. Top.

Snelle levering van kwaliteitz product

Snel geleverd, goed product, echt een aanbeveling!

Prima..!!

Ik heb er geen klachten over..!!

Prettig, gemakkelijk en snel

Ik heb 2 ventilatie roosters gekocht. Verrassend ruim aanbod en zeer schappelijk geprijsd. Nette afwikkeling en snel in huis!

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.