Duidelijke uitleg bij producten en overzichtelijke site

Bij de producten goed omschreven waar je ze kunt gebruiken en mogelijkheden. Daarnaast prettige betaalomgeving en snelle levering. Kortom, professioneel qua opzet en zeer betrouwbare onderneming.

Kwaliteitsproduct

De op maat gemaakte airco ombouw was stevig en perfect afgewerkt. Mooi product en zeker een aanrader. De aflevering via Van de Hoef was perfect en met een track en trace van de chauffeur waar nog veel bedrijven wat van kunnen leren.

werkt goed. ik ben gelukkig

Bestelling werd op tijd geleverd, precies zoals beschreven. Geen problemen, pakket was goed. Kan niet beter zijn.

Weer goed

Weer perfect geregeld alles. Erg blij met ventilatorshop

Prima klantcontact en super snelle verzending

Er ging iets mis met de bestelling, maar dat werd zeer voortvarend en naar alle tevredenheid opgelost. Zo mag ik het graag zien. A+++

Super service!

Hele duidelijke website, concurrerende prijzen en een snelle levering. Bij de montage kwam ik erachter dat ik een ander model nodig had. Eerst even van tevoren gebeld voor de mogelijkheden en daarbij ben ik netjes geholpen. Toen naar Ede gereden en het juiste model opgehaald. Ook in de winkel werd ikkeurig geholpen. Fijn bedrijf!

Zoals gezegd heb ik 2 pro design ventilatoren gekocht. Ze zijn snel geleverd en alles was afzonderlijk verpakt. De installatie was ook heel eenvoudig en binnen 10 min geklaard. Ik ben dus zeer tevreden over jullie en raad het andere ten zeerste aan om bij jullie te bestellen.

Goed service

Verkeerde ventilator besteld en teruggestuurd, volledig betaling terugontvangen (nieuwe ventilator besteld)

Snelle en complete levering

Snelle en complete levering. Goed en breed assortiment.

Goed product met snelle levering.

Goed product met snelle levering.

Mooie en duidelijke website

Mooi groot assortiment

Zeer ontevreden

Meer dan 1,5 maand op mijn bestelling moeten wachten, waar aangegeven werd dat het een paar dagen tot twee weken zou duren. Aantal keer gebeld, maar kon niks gedaan worden en werd ook geen andere tegemoetkoming voorgesteld. Eerdere bestelling ging ook niet goed, daar ook lang op moeten wachten, dus ik bestel volgende keer elders.

Service!!!

Goede producten, snelle levering en goede service! Ik had een vraag waar heel snel een duidelijk antwoord op kwam en de levering verliep vlekkeloos!

excellent

door mij verkeerd gekochte ventilator in de winkel in Ede omgeruild , snelle correcte terug betaling en ter plekke de juiste ventilator gekocht vriendelijke deskundige personeel

Snelle en complete levering

Eerst een ventilator bezorgd gekregen die niet functioneerde. Retourneren ging prima. De volgende bestelling klopte wel.

Vlekkeloze ervaring

Makkelijk bestellen, goede informatie, prima product

snelle professionele afhandeling

snelle professionele afhandeling

Duidelijk en overzichtelijk en bovenal de volgende dag in huis!

Snelle levering en zeer snelle reactie op een vraag mijnerzijds. Ik kan alleen maar zeggen "geweldig. Ik wou dat iedere webshop zo reageerde"

Super gegaan zowel met bestellen als leveren ook bij problemen wordt je supersnel en goed geholpen.

Ik had waarschijnlijk zelf kortsluiting veroorzaakt maar dan nog denken ze heel goed met je mee en kijken of er een oplossing is. Geweldig!!!

Vriendelijk en bereid om mee te denken in oplossingen!

Ik had uiteindelijk toch na goed meten het verkeerde product besteld. Deze is op een gepaste wijze retour gegaan en we hebben samen aan de telefoon een andere oplossing bekeken! Fijn gesprek en goed meegedacht.

super fijne webshop

hele fijne webshop , leverd snel , geeft goede adviezen en als er iets retour moet sturenwat je niet nodig hebt of verkeerd besteld hebt werkt perfect. Word snel afgehandeld en geld staat binnen een paar dagen weer op je rekening .

Snel, safe en simpel

Precies zoals je wenst en verwacht. Snelle respons bij vragen, snelle levering en geen gedoe. Fijne prijzen ook!

Snel, goed, voordelig

Het juiste product voor de laagste prijs, de volgende dag in huis. Meer verwacht je niet van een online verkoper.

Buys Ballotstraat 8 6716BL Ede

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.