Snelle levering goede producten

Ik had een bestelling geplaatst, deze werd netjes de volgende dag geleverd, helaas zat de verkeerde maat in de doos. Na telefonisch contact werd er dezelfde dag nog de juiste maat opgestuurd, super service!

professionele, overzichtelijke intenetshop

ik zocht wat om mijn afvoerkanaal van mijn Co2 systeem in huis aan te sluiten op een zelf gemaakte kast. Via deze shop op een aantal artikelen gekomen die ik elders nog niet had gezien. De perfecte oplossing voor mij ! Niet duur en super super snel thuis bezorgd ! Super service !

voordelig kopen met advies

ruim aanbod, snelle verzending, snel antwoord op gestelde vragen, voordelige prijs

Snelle en correcte afhandeling

De leveringsvoorwaarden werden perfect gerespecteerd. Voor 16.30u. besteld en mijn pakje werd de volgende dag geleverd.(in België) TOP!!!

Ze doen wat zee beloven.

Snelle levering, van de Stork afzuigventilator Even een probleem met de infrarood afstand bediening. met 1 telefoontje zonder lange wachttijd de boel aan de gang gekregen.

Levering volgens afspraak. Geen duidelijke retour procedure.

Geen opmerkingen

Zeer snelle service👌🔝

langzaam met terugstorten geld

bij onjuiste bestelling duurt het lang voordat ik mijn geld terugkrijgt, m.a.w. het is nog steeds niet teruggestort

snelle levering tegen een goede prijs

snelle levering tegen een goede prijs

een product geretourneerd, binnen 2 dagen geld teruggestort, later opnieuw besteld, snel geleverd, concurrerende prijzen....

geweldig

perfecte levering en retouren zeer snel verwerkt. PRIMA ga zo door

Precieze produktinformatie, snelle webwinkel, eerder dan verwacht bezorgd in met zorg verpakte doos.

Top ! !

Online je keuze maken, Bestellen, betalen en......Voila. Geen poespas.

Prima service, goed aanbod!

Goed aanbod en snelle service. Ook snelle en adequate reactie van de klantenservice toen mijn bevestigingsmail niet was aangekomen.

Uber snelle levering, zelfde dag!

Ik vind het bijzondere verzendservice, voor slechts een paar euro extra heb je het diezelfde dag nog, aan het einde van de middag begin van de avond. Ik had met spoed een gatzaag nodig.

efficient maar weinig empathisch

een doorgebrande verbinding in een ventilator 2,5 jaar oud werd in eerste instantie direct opgelost door het toezenden van een nieuwe: superservice! Deze was echter kapot, en na terugzenden kwam de mededeling dat er een vergissing gemaakt was en ik toch geen recht had op garantie: de zeperd van het jaar voor mij. Ik mocht tevreden zijn met 10% korting. Moet de medewerker die mij in eerste instantie garantie gaf, dit nu zelf bijleggen? toch een zesje, omdat de ventilatoren goed zijn, snel verzonden, en niet duur. Maar het is wel een zuur zesje, voor zo'n miese reactie.

Deskundig, snelle levering en goede service

Ventilatorbox snel geleverd. De meegeleverde draadloze zender deed het niet: gratis teruggestuurd. Meteen door Ventilatieshop getest en de zender bleek defect. Volgende dag had ik een nieuwe in huis! Top!

snel, duidelijk en correct

Makkelijk bestellen en als blijkt dat er te weinig ruimte is om het bestelde te monteren, is het ook makkelijk retourneren.

Ik heb twee bestellingen gedaan, waarvan eentje teruggestuurd geheel volgens afspraak. Ook contact met klantendienst was heel goed.

Snelle levering.

zeer correcte afhandeling en service

Toestel , zoals beloofd; de dag na de bestelling afgeleverd. Beantwoord aan de verwachting. Na telefonisch contact duidelijk bijkomende vraag beantwoordt. ik heb absoluut geen reden om niet tevreden te zijn van ventilatieshop.

Goede prijzen, goede bediening.

Mooi materiaal, snelle levering.

Correcte afhandeling

Prima producten, correcte prijs.

perfecte levering , gunstig in prijs , goed verpakt

een aanrader