Erg goede webshop met super service.

Woning ventilatie besteld met toebehoren. Werd snel en correct geleverd. Te veel besteld en dat ging retour. Binnen vijf dagen geld terug gestort.

Ongewoon goed!

Naast scherpe prijzen valt mij op hoe opvallend goed de website uitleg geeft over div. ventilator (gerelateerde) producten. Uitleg o.m. via div. video's en toelichtingen, en zonodig gevraagde adviezen aan een medewerker die weet waar hij het over heeft biedt voldoende duidelijkheid voor een mogelijke aanschaf. Met daarnaast een snelle levering blijft er voor mij niets meer te wensen over en is dit bedrijf zonder meer een echte aanrader! NvA

Niets negatief te vertellen

Na telefonisch contact eerlijk en goed advies gehad met tip Bestelde artikel was maar wens en perfect

Alles naar wens gegaan

In een woord geweldige service

Snelle levering , mooi professioneel materiaal

Na de bestelling was de bezorging zeer snel.het was mooi materiaal die voor onze nieuwe keuken een prachtige aanvulling was, zeer mooi, ik ben zeer tevreden.

Snelle bezorging en tevreden met de ventilatie roosters

Goede webshop

Goede webshop en scherpe prijzen.

Goed apparaat en lekker stil

Ik heb het al aan diverse familieleden en vrienden geadviseerd en zij hebben de ventilator ook gekocht. Iedereen is er tevreden over.

Supersnelle levering en kwaliteit

Aanbevolen door mij

Mooi product goede levering

100 % oke

Snelle levering, prima after sales service

Alles snel geleverd en kwalitatief goed materiaal. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om uw aankopen te doen.

Snelle levering,moet in een keer alles goed b.v adres.Dit gaat bij jullie erg snel

Snelle levering en correcte mailing

snelle service

uitgebreid assortiment en snelle levering, prima!

Super snel geleverd en zeer voordelig

Duidelijke website met een groot assortiment, verzending en webshop prima voor elkaar

Veel Producten voor een Prima prijs

2 van de 3 bestelde dingen verkeerd geleverd 2x moeten bellen en 3 mailtjes later de juiste spullen Eindelijk naar 3 dagen verzonden . dus ik zie vrij veel verbeter Punten. Echter als alles in 1x goed geleverd was Hadden ze 5 sterren gekregen 1e levering was super snel

Helemaal goed

Snelle levering goed product.. prijs okay

Zeer goede service

Ons bestelde ventielatierooster werd zeer snel geleverd. Helaas bleek het rooster bij uitpakken defect te zijn. Dit werd netjes opgelost door zeer snel weer een nieuw rooster toe te sturen wat we wel in goede staat ontvingen.

Prima artikel, snelle levering.

Artikel zoals beschreven. Gunstige prijs en snel geleverd. Top!

een betere uitgangs controle uitvoeren

De zending kwam mooi op tijd. Ik had 2 x rooster/ventiel afzuiging rond 150 staal-wit met bus besteld. Helaas was 1 bus rond 150 en 1 bus rond 160 . daar ik geen tijd had om de bus rond 160 terug testuren heb ik wat aan passingen moeten doen. advies een betere uitgangs controle uitvoeren. met vriendelijke groet . P.J. van der Meer

Goede prijs kwaliteit

Snelle levering en goed product.

Super product en supersnel geleverd

Vroeg in de ochtend mijn designrooster besteld. En deze kwam in de avond al binnen. Supersnel en eenvoudig gemonteerd.

een mooi en goed product

vandaag besteld morgen in huis, top

Na contact over het bestelde was het advies om isolatiemateriaal niet als bedoeld te gebruiken!

Mocht het bestelde materiaal terug sturen

Goede prijzen en service.

Positieve ervaring. De beste prijzen die ik kon vinden. Al eens eerder een retour gestuurd. Netjes en snel mijn geld gehad.

Precies volgens afspraak!

Mijn bestelling is snel, met een goede prijsstelling, precies volgens afspraak geleverd !

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.