Het juiste product snel geleverd

Veel keus en het zijn goede prijzen.

Snelle levering, scherpe prijs, goed verpakt. In 1 woord perfect, binnenkort ga ik een nieuwe bestelling plaatsen.

Shop die zelfs voor de leek geschikt is

Zeer duidelijke informatie op de site: goed uitleg en slimme tips. Zelfs voor een leek is het eenvoudig een keuze te maken uit het ruime aanbod. Prijzen zijn gunstig en levering is supersnel en correct.

Supersnelle levering

Afgelopen maanden 4 maal dingen besteld en altijd alles volgens afspraak. Goed ingepakt en prima spullen. De levering dezelfde avond heb ik 1 keer gebruikt en is echt super. Rond middaguur had ik besteld en om 20uur had ik het binnen. Dat was de 2 euro extra zeker waard.

Prima product, netjes geleverd

Het gekochte product werd op de afgesproken tijd geleverd en was netjes verpakt en compleet.

Goede website en dito levering!

levert op tijd volgens afspraak

Prima , snel en compleet

snel geleverd, goede prijs

Van voorbereiding tot levering is alles vlot verlopen.

Als je niet goed weet wat er allemaal aangeboden word is hulp van de chat dienst zeer welkom.Zo haal je de juiste stukken in huis en is het leuk om te plaatsen.

Zeer vlotte complete bestelling

Binnen twee dagen alles in 1 x binnen

Super snel en correct

Erg gemakkelijk om te bestellen en super snel geleverd

Vlot, correct en volledig

Snelle vlotte levering en heldere website

Ben tevreden over de Ventilatieshop. Snelle levering, goed verpakt. Prima

Zeer snel en goede producten

Zeer snel en goede producten

Snelle en correcte levering met goede additionele documentatie

Naast de standaard documentatie is er extra informatie bijgeleverd om er voor te zorgen dat alles in een keer goed gaat. Top!

geweldig. bestellen en super snel geleverd

Oei nog een paar roosters vergeten. moet ze wel snel hebben. Ventilatieshop doet het gewoon

prima keuze in assortiment en gemakkelijk pakket samen te stellen. Goede prijs

Handzame verpakkingen welke op maat en met juist inzicht in lengte en totaal gewicht per doos worden verstuurd. Snel geleverd waarbij deze op de werkplek eenvoudig en overzichtelijk bij elkaar te houden is.

Zelfs een woord, prima

Prima, snelle en correcte levering.

Meerdere artikelen besteld alles op tijd geleverd. Puntje van aandacht is de manier van verpakken. Metalen ontluchtingbuis i.c.m. kunststof afdichtkap verpakken in dezelfde doos zorgt voor lichte beschadigingen op het kunststof.

Doen wat je beloofd!!!

Snelle en correcte levering, wel fijn als jet het de volgende dag nodig hebt.

Snelle beantwoording van de mails en bij fout verzending pakket meteen weer gestuurd !

Mail worden snel beantwoord en meteen actie ondernomen en bij fout verzending werd het pakket mij meteen weer, kosteloos, toegestuurd.

De bestelling is snel opgevolgd, volgende dag hadden we hem al in huis. Ook fijn dat er geen verzendkosten mee gemoeid zijn!! Dikke prima

Prima producten en prima telefonische service

Binnen een dag geleverd. Ik had de verkeerde besteld, maar gratis retour zonder problemen. Telefonisch support gehad bij keuze van juiste product. Daarna nieuwe product binnen een dag binnen en goed verpakt.

Heldere site en snelle levering

Fijne site redelijke prijzen en een snelle levering :-)

Over Ventilatieshop.com