Mijn ervaring is op zich goed

Ik had bij mijn bestelling aangegeven dat ik bezorgd wilde hebben na 18.00 uur, heb dit ook aan geklikt bij bezorg moment kiezen. Vervolgens krijg via tack en trace te zien dat het overdag bezorgd zou worden. En zou dan extra moeten betalen om het op een later tijdstip te laten afleveren.

Bestelling naar verkeerd adres gestuurd

Mijn bestelling werd naar een verkeerd adres gestuurd. Na contact opgenomen werd mij gezegd dat ik zelf telefonisch mijn adres had gewijzigd. Dit had ik niet gedaan Ze bleven volhouden van wel

Prima levering, maar product zelf viel wat tegen

Product doet wat beschreven wordt, maar het product heeft een uiterlijk alsof het nog niet compleet af. is met name de onder en bovenkant van het ventilatierooster zien er on-af en open uit. Heb nu zelf maar een kap gemaakt om het product vanaf boven af te schermen. voor weers invloeden en vuiligheid.

Top, en snelle levering

Garantie wordt nageleefd

Ventilator is binnen de garantietermijn stuk gegaan. Binnen een paar dagen weer een nieuwe kunnen installeren. Top service.

Goed.

Duidelijke site en uitleg.Levering zoals aangegeven.

Snel en netjes bezorgd. Goede mechanische ventilatie.

Tip: voeg een goede installatie handleiding toe.

Goede ervaring

Overzichtelijke site en snelle levering.

Besteld en volgende dag keurig conform afspraak geleverd.

Na zoektocht voor specifieke luchtbehandeling leidingen, deze gevonden op de site en meteen besteld. Binnen 24 uur afgeleverd, ook in deze lastige "corona periode".

Duidelijk

Snel opgepakt en geleverd zoals besteld.

Ivo

Snelle levering en goed product

Alles snel en top afgehandeld

overzichtelijk, duidelijk, eerlijk

een overzichtelijke website waardoor het product dat ik zocht, inclusief de prijs duidelijk zichtbaar zijn. De levering vond snel plaats; het product was veilig en netjes verpakt

Top online shop

Reeds verschillende bestellingen geplaatst, erg content van de service. Verzending is snel en bovendien goedkoop, erg handig als je merkt dat je nog wat hulpstukjes moet nabestellen. Zeker een aanrader, kan geen minpunten bedenken

Goede kwaliteit en de prijs zit juist.

Alleen maar positief

Kreeg voor mijn gevoel een eerlijk antwoord op mijn vraag.

Ik ben zeer goed geadviseerd over de aanschaf van een ventilatiemotor voor in de badkamer. Ook ben ik tevreden over de snelle levering. Een Aanrader 👍🏼

goed bedrijf

goede en redelijk voordelige materialen, ook goed advies. afhaal balie mag wel wat langer open

Zeer laat geleverd, producten zoals altijd prijs/kwaliteit top

Dit keer een week moeten wachten op de bestelling, PostNL diende zich thuis 2 keer niet aan en er kwam geen melding vanuit een afhaalpunt. Uiteindelijk zelf naar het afhaalpunt in de buurt gegaan, bleek het pakje daar gewoon te staan. Hopelijk een alleenstaand geval, vorige ervaringen waren top

Prima materiaal

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en correct en snel geleverd.

Heel tevreden over mijn bestelling

Perfecte bestelling en eveneens een prima aflevering.

Degelijke webshop

Bestelling geplaatst en degelijk geleverd zoals het moet. Tevreden klant.

Uitstekend zoals afgesproken.