Prima, snel en compleet!

Alles goed omschreven op de site!

Uitstekende service, mooie prijs en erg snel geleverd!

Goed vindbaar en duidelijke site. Snel geleverd en goede kwaliteit!

Perfect en zeer snel

Verwachting over troffen

TOP

2 ventilatie strips aluminium 800mmx80mm besteld Deze werden snel en goed verpakt voor een goede prijs geleverd De strips zien er degelijk en mooi uit. De ventilatie strips heb ik ingebouwd in een verbrede vensterbank boven de verwarming zo kan de warmte zich beter verspreiden wat ook weer scheelt in de energie kosten. TOP

Gewoon goed

Besteld, betaald en verstuurd. Gewoon wat je verwacht, dus goed.

eerste ervaring

Top internet shop

Heb daar nieuwe roosters besteld voor heteluchtverwarming! Zeer snelle levering en en value for money!

Goed bedrijf om zaken mee te doen.

Prima uitleg (voor leken) en een goede en snelle service.

Keurig

Vlotte en duidelijke handeling. Snel geleverd en keurig verplakt

Top service.

Ik koop nu meer dan een jaar al mijn ventilatie spullen via Ventilatieshop en heb maar 1 x een verkeerde product ontvangen en dat is dan ook snel rechtgezet.

Mooi afzuigrooster met een chique uitstraling.

Prachtig vormgegeven uitblaasrooster. Klappert niet. Heeft een chique uitstraling. Werkt prima en bij de laagste ventilatiestand worden de linialen al opengeduwd. Zeer tevreden met deze keus.

Goede en deskundige helpdesk

Goede prijzen, goed verpakt

Veel keus voor een goede prijs

zeer duidelijke, vakkundige informatie. Zelfs toen ik nog niets had gekocht !!!!

Ik kreeg nav mijn vraag over wel/geen naloopfunctie een duidelijke uitleg welke ventilator ik dan wel moest kopen. Bij de aankoop zat NOG EENS de uitleg hoe ik dan WEL de ven moest aansluiten. Een eigen bijlage/handleiding in kleur. Doe dat maar eens na , beste concurrenten ! Chapeau!

snelle bestelling en levering

Goede website snelle levering kortom tevreden klant.

Goede duidelijke webwinkel

Duidelijke website en snelle levering van de materialen

Prima webwinkel

Douche ventilator gekocht en de volgende dag keurig afgeleverd.goed werk!

Volgens afspraak en erg goed ingepakt geleverd

Volgens afspraak en erg goed ingepakt geleverd

Makkelijk gevonden wat ik nodig heb en snel geleverd.

Makkelijk gevonden wat ik nodig heb en snel geleverd.

Het product zoals omschreven, levering keurig op tijd product goed verpakt.

Geen opmerkingen gewoon goed zoals het hoort

Snelle levering, juiste product

goede prijs

Goed assortiment, snelle levering

Terugslagklep voor afzuigkap aangeschaft. Product werkt prima en voorkomt koude terugslag in de winter. Prima keuze qua en duidelijke omschrijving. Levering was snel, zoals beloofd.

Blauberg TUBO100 Inschuif-buisventilator Gekocht

Goed geadviseerd door de medewerkers. Er zat een stukje voorzetwand voor de schacht waar de ventilator moest komen. Daar is deze ventilator voor geadviseerd. Is een prima oplossing gebleken. Wél maakt de ventilator behóórlijk lawaai.

Snel,en producten tot nu toe geweldig

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.