Het artikel was zoals omschreven. Makkelijk te monteren. Snelle levering en goede prijs kwaliteit. Erg blij mee!

Gewoon goed

Zonder problemen werd de bestelling snel en correct afgeleverd

Betrouwbare webwinkel en snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis; precies wat ik zocht!

Super snelle levering

's Morgens besteld, 's middag bezorgd, super

Vandaag besteld, morgen in huis.. precies wat we zochten, in de bouwmarkt niet te krijgen…

Zeer Goed

Alles op tijd en keurig ontvangen.

Uitstekende webshop

Het bestelde item bleek niet te passen (mijn fout) maar retour zenden was geen probleem en zelfs de verzendkosten werden geretourneerd. Complimenten!

Helemaal goed !

Supersnel geleverd

Werkt geweldig

Makkelijke montage, en doet wat het doen moet. Duidelijke handleiding

Top!!!

Heb mijn spullen op de af gesproken dag gekregen. De kwaliteit was weer als van ouds

Ruime keuze, snel geleverd

Bestelling op tijd en correct ontvangen

Helemaal top.

Goeie spullen en snel geleverd!

Vooral de super snelle bezorging is fantastisch

Helemaal Top!!!

Bestelling (flexibel kanaal) geplaatst en had het de volgende dag in huis. Precies zoals op de site aangegeven. En geen verzendkosten boven de €25.!!!

Supergoede informatievoorziening en goede producten

Fijn bedrijf waar je als leek goed geholpen wordt. Snelle levering.

Goede webshop en advies

Goede webshop, met ruime keuze, prijs technisch oke, goed en snel advies bij vragen

Super binnen 1 dag binnen

2 badkamerventilatoren met wifi gekocht werken super en ook nog eens dag erna geleverd

snelle aflevering

verkeerd onderdelen gestuurd, maar het was snel opgelost

Één product besteld, goede prijs kwaliteit

Ik kan niet veel zeggen, het product was wat ik verwacht had. Wel fijn want volgens mij zijn er maar weinig die dit verkopen. (Geïsoleerde afvoer slang voor mobiele airco) Zouden ze meer reclame voor moeten maken> Bespaart enorm op de energierekening, en het wordt tenminste koel in de slaapkamer. (Tijdelijke oplossing voordat ik een WP, Buffer, PV-Zonneboiler en PV ga plaatsen van Viessman.

Fantastische aanbieding

Vond via google een tweede kans aanbieding op ventilatieshop.com, was blijverrast dat het om een splinternieuw product ging in ongeopende doos; was enkel overjarig voor een derde van de nieuwprijs! Ik ben er blij mee. Zelfde dag verzonden!

Netjes volgende dag geleverd, goed verpakt.

Heel goede service.

Levering was nog niet compleet. Meteen bericht daarover. Op verzoek deel al verzonden. Erg klantgericht.

Na een hobbeltje in de verzending mijn product in twee dagen in huis.

Na een foutje in de verzending contact opgenomen. Direct opgelost en de andere dag het product keurig in huis.

Snelle levering, goed product.

Netjes geregeld

Het was maar 1 onderdeel en het was keurig verwerkt

Buys Ballotstraat 8

6716BL Ede

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.