werkt up to date

had ik eerder moeten weten

Prima opmaat gemaakt ventilatierooster!

Ben erg tevreden over het rooster dat een afwijkende maatvoering had, maar gelukkig is dit goed gekomen. Levering was netjes verpakt en is goed aangekomen, wel moet ik eerlijk bekennen dat ik de prijs erg hoog vind. Maar in dit geval konden wij niet anders. Edwin Guldemond

Gewoon prima!

Duidelijke omschrijving, goed product, netjes verpakt, snel bezorgd, dus helemaal prima!

Veel aanbod met elders lastig te verkrijgen roosters en snelle levering.

Veel aanbod met elders lastig te verkrijgen roosters en snelle levering.

Nog niet gemonteerd maar afhandeling goed

Goed toegankelijke website. Perfecte levering

Zeer snelle levering

Badkamer ventilator besteld, binnen 1 dag in huis en vooraf netje een handleiding per E-mail alvast opgestuurd.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering, uitpakken en installeren binnen 10 min.

makkelijk bestellen

produkt is prima levering is oke ik had een week eerder 6 stuks besteld. en een week later 4 maar kreeg geen korting had ik er 10 in een keer moeten bestellen. beetje jammer

Goede service, vriendelijke prijsjes

Ik kwam binnen met een stukje profiel waar achter een ventilatierooster van 250mm weg gewerkt moest worden. toen ik aan kwam had ik nog geen idee hoe en met welke materialen ik dit zou gaan doen. mijn zoontje was mee (nog geen 2jr.) die ging als een fanatiekeling door het hele filiaal. waarop de verkoop medewerker zij: ik heb er ook twee en moest lachen. na een zo goed mogelijk uit proberen te leggen hoe de klus geklaard moest worden stond ik na 30min buiten met alle benodigde materialen. en een gratis ventilatieshop rolmaat. de medewerker hielp inladen en ik kon weer op pad. vandaag gaan we het plaatsen. ik ga zeker weten mijn ventilatiematerialen tevoortaan bij ventilatieshop.com halen. bedankt!

Scherpe prijzen en deskundigheid.

Een zaak met medewerkers die deskundig zijn. Scherpe prijzen en vriendelijk. Zeer behulpzaam personeel. Ik word daar vaste klant.

Goede ventilator en snel geleverd

Goede site. Snel een goede ventilator gevonden die goed afzuigt en niet te veel herrie maakt.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering, duidelijke montage instruktie

Goede service en dan ook super garantie.

Ruime 4,5 jaar gelden een ventilator gekocht, geen kapot , en geen onderdelen meer leverbaar. We kregen een hele nieuwe ventilator toegestuurd geweldige zaak.

Goed maar er kan ook verbeterd worden

Daar op het moment van bestellen niet alle componenten in voorraad waren wordt het aan de klant niet duidelijk gemaakt dat er een langere levertijd is. Tip stuur een mailtje dat eerst alles verzameld wordt en dan alles in één zending verstuurd wordt. Daarnaast wordt er een gebruikershandleiding gemaild echter alleen het mailtje is aangekomen het document was er niet bijgevoegd.

prima bedrijf

Eerst had ik een verkeerde maat besteld. Gebeld en goed advies gekregen. De verkeerde ventilator retour gestuurd en binnen 2 dagen geld retour. De nieuwe ventilator was de volgende dag al binnen en doet het goed.

Goed product, snel geleverd, goede handleiding.

Ik ben een dummue en had de ventilator snel geïnstalleerd.

Een luchtverfrissende ervaring

De service reageert erg snel, binnen enkele uren. Bovendien is het advies en de hulp doelgericht en efficient

Zeer goed geholpen.

Betrouwbaar en kennis van producten

Snel en makkelijk. En veel keuze

Alles op voorraad En snel thuis

Perfect behandeld

Mooie gemakkelijke site en vlotte behandeling en snel verstuurd en geleverd wat ik besteld had

uitstekend

Leveren altijd goed spul. Goede service ook bij problemen. Had 4,5 jaar geleden een ventilator (Vent axia) gekocht met 5 jaar garantie. Deze was na 4,5 jaar defect, nu onder garantie een geheel nieuwe ventilator gekregen.

de service ok

Maar de prijs voor een stukje plastic €70 vind ik toch wel over de top, zit zeker patent op? Het paste ook niet in het ventilatie kanaal. Ik had het beter kunnen 3d printen. Dit moest ik uiteindelijk toch doen omdat het te strak in het kanaal zit. Als het kanaal scheef zit vanuit de bouw dan kun je stucen wat je wil het ding komt nooit recht. Dus bekijk het eerst goed voor je dit koopt. Het ziet er mooi uit maar echt veel te duur.

Perfect en snel

Duidelijke en correcte webshop.

Goede communicatie als je vragen hebt. Snelle en correcte antwoorden ook als je iets retour stuurt.

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.