Snel en netjes

Snel verstuurd en goed product voor een nette prijs.

prima product, vlot verzonden

Even gebeld om te controleren of ik de juiste keuze had gemaakt. Goed geadviseerd en meteen besteld. Volgende dag in huis!

Prima product, zeer snelle levering, en goed verpakt, helemaal top.

Snelle verzending

Alles liep vlotjes, dus kan geen feedback geven voor als zich problemen met de bezorging voordoen of als er iets met het product mis is.

Top.

Mooie en duidelijke website

Leveren wat je verwacht

Duidelijke webshop snelle levering kwaliteit van materialen is goed. Was zeer tevreden.

overzichtelijke site, die levert wat ze aanbiedt

is eenvoudig, je zoekt iets, en vindt het bij jullie, aanklikken , eenvoudig betalen en hop zo geleverd. zo werkt het prachtig, doe zo verder !!!

snel ,accuraat , duidelijk ,vriendelijke prijs

Prima product en snelle levering

Een doos frisse lucht

prima duidelijkewebshop waarop alles heel makkelijk te vinden

Makkelijk te vinden website die je heel makkelijk en simpel door het systeem loodst en levering binnen afgesproken tijdspad geleverd

goed product en zeer geruisloos

Snelle levering en goede service

Zeer tevreden over product en service

Snelle levering, zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

In buis ventilator besteld 125 mm. Paste niet, retour gestuurd, nieuwe besteld 100 mm. Alles binnen 4 dagen geregeld, credit nota en geld weer op mijn rekening gestort. Vlotte service!!!!

snel, netjes verpakt en mooie kwaliteit

Communicatie van bestelling tot levering, snel en goed. De ombouw heeft een mooie kwaliteit en zijn erg tevreden. We gaan voor andere units ook deze cover bestellen.

snelle verzending top

snelle verzending en goed verpakt

Keurig geregeld

2 ventilatieroosters op maat gekocht. Binnen 2 weken thuis bezorgd. Op 2 plaatsen was er een beschadiging. Dit gemeld en binnen een paar dagen naar tevredenheid opgelost met 2 nieuwe onderdelen. Een tevreden klant.

Goed telefonisch geadviseerd

Snel juiste produkt

Duidelijke informatie, snelle verzending!

Vlot afgewerkt

Mooi product Snelle service Makkelijk te installeren

Prima service, prima prijs, snelle levering

Prima service, prima prijs, snelle levering

Correct, snel en volledig

Badkamerventilator gekocht. Werd de volgende dag al geleverd. Paste precies! Hopelijk kunnen we er weer lang mee doen. Ventilator is erg stil en voldoet aan onze verwachtingen.

Bestelling is netjes en op tijd verzonden.

Alles helemaal top,ga naar ventilatie shop

Snelle service, goede kwaliteit.

Prima prijs snelle levering

Prima prijs snelle levering

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.