Duidelijke website, snelle levering in deugdelijke verpakking

Op de website kon ik snel vinden wat voor soort ventilator ik zocht en ruime keuze uit diverse types en uitvoeringen. Snelle orderafhandeling en geleverd in deugdelijke verpakking. De ventilator draait alweer een week.

Snelle levering en perfect verpakt verzonden

Goed, snelle levering en goede informatie over product

Snel geleverd, top. Na het plaatsen van onze bestelling ontvingen we per mail een installatie-handleiding van ons bestelde product, erg handig. Goede communicatie per mail over verzending. Uiterlijk van de website is simpel, maar duidelijk met goede zoekfunctie.

Kunststof verloopstukken 100 naar 125mm.

Twee kunststof verloopstukken besteld een rechte en een asymmetrische. De asymmetrische paste wel op de kunststof buis van 125mm, maar de rechte niet.

Snelle levering mooi product

Zeer goed en vriendelijke service

Uitstekende hulp en prima product.

goede en snelle service.

Goede en vriendelijke service, technische helpdesk zou iets beter kunnen. Had een klein issue met de Pro-Remote waar ik een vraag over had. Had dit duidelijk uitgelegd (ben zelf auto monteur) aan de desbetreffende medewerker maar begreep niet wat ik bedoelde. Dit had puur te maken met product kennis. Moest dus foto's maken en mailen replay duurde naar mijn inziens erg lang en de reactie was ook vreemd. Dus dit zou beter kunnen met een goed onderlegde Tech helpdesk. Hierdoor heb ik dus geen 10 gegeven maar een 9 ook goed !

Goed product snelle levering

Kan het bedrijf aanbevelen

Snel en correct

Volgende dag al geleverd

Sorry helaas niet blij.

Geachte, bestelling en levering was top, maar tijdens montage kwam ik erachter dat schakelaar bij de bestelhulp om tot jou badkamers ventilator te komen, helaas niet TREK schakelaar betekent. Hierdoor was mijn montage zwaar en omslachtig. Ik heb uit de oude ventilator de trekschakelaar en koord moeten overbouwen, solderen, krimpkous, pasmaken..enz.. Graag voor mensen zoals mij DUIDELIJK vermelden dat ventilator ZONDER trekschakelaar geleverd wordt en dat voor 85 €.. Daarnaast geleverde MOF waar is deze goed voor? Past niet op ventilator dus welk nut heeft het dan? Ook hier geen uitleg bij. Ik begrijp wel dat als je dit dagelijks doet dat alles logisch is , maar ik ben toch maar verkeerd gegaan en daarom geef ik aan dat Bestelhulp Billie..niet in staat is om deskundig advies te geven.

Bestellen, snelle levering en klaar

Prima betrouwbaar besrijf

Goede prijzen en ruim assoritment, helaas werd vandaag besteld morgen in huis niet gerealiseerd

De Ventilatieshop biedt een breed assortiment tegen zeer concurrerende prijzen. Helaas werd het pakket een dag later dan verwacht en aangegeven geleverd.

Precies de ventilator die ik nodig had.

Mijn vogelkweek moest wegens omstandigheden snel verplaatst worden van de zolder naar de garage. Dan moet daar dus een apart ventilatiesysteem worden aangelegd. Bij ventilatieshop vonden we precies de buisventilator die we nodig hadden. En toen die te hard blies kon er ook een geschikte regelaar geleverd worden, inclusief een overzichtelijk schema voor de aansluiting daarvan. Nu kijken hoe het de vogels bevalt ...

Een solide produkt.

Snelle levering, stevig verpakt en een zware, kwalitatieve ventilatierooster. Zie er van buitenaf ook netjes uit!

Prijskwaliteit verhouding goed

Ben goed geholpen door ventilatieshop en was zo geïnstalleerd als je instructies goed volgt veel stiller dan oude en makkelijk in gebruik.

Prima webshop prima levering de volgende dag

Overzichtelijke webshop, ruime betaalmethodes en goede informatie via email. Snelle levering direct de volgende dag

Prima en vlot

Zoals gebruikelijk onieuw vlotte levering van prima materiaal tegen een goede prijs.

Alles naar wens

Prima product. Super snel geleverd

prima. snelle levering

De bestelling via internet was ok. De levering volgens afspraak en snel. Product prima in orde.

Kosten voor retourzending

Nadat de retourzending door ventilatieshop was ontvangen kreeg ik opeens een mail dat de ventilator met schade teruggekomen was en dat hier 15 euro credikosten voor gerekend zou worden. Zelf heb ik alleen de doos geopend om te kijken of het het juiste type was. Onmogelijk dat het artikel beschadigd is. Wel kon ik foto's van de schade krijgen, echter is het nooit te controleren of dit mijn bestelde artikel was. Waardeloos, ga hier nooit weer een artikel bestellen en raad het dan ook niemand aan

top goed verzorg en compleet

Alle item die ik had besteld waren goed en netjes verpakt en aanwezig

Mooie roosters en vlotte levering

Roosters passen mooi en houden ongedierte tegen

Volledig volgens afspraak

Ventilator volgens afspraak geleverd en werkt uitstekend, zoals beschreven

Optijd

Juist en optijd

Armaflex isolatie besteld en volgende dag in de ochtend al geleverd.

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.