een snelle levering volgens afspraak

Oké

Levering conform de site.

Levering conform bestelling via de site

alles naar wens

Alles prima verlopen

Ziet er goed uit en is volgens specificaties Nog niet aangesloten Stuur over een week nog maar een berichtje

Na goed advies de juiste ventilator besteld

Ik een oude portiekwoning heb ik met behulp van Ventilatieshop een goed oplossing kunnen vinden voor de afvoer van de badkamer. Nauwelijks wachttijd bij de telefoon!

Uitstekend!

Snel geleverd. Goede communicatie.

Snel geleverd en niet duur. We hadden wat nodig voor onze nieuwe afzuigkap wat de normale bouwmarkt niet verkocht in die maat. Maar gelukkig had ventilatieshop genoeg keuze. Top bedrijf!

Fantastisch snelle levering.

Iedere keer dat ik wat gespeld heb, werd het binnen 2 dagen geleverd.

Snelle levering en mooi product

Snel geleverd, juiste materialen.

Onderdelen bij elkaar gezocht, welke snel zijn geleverd. Stuk voor stuk van goede kwaliteit. 1 onderdeel was overbodig deze retour gestuurd, ook dit was eenvoudig te regelen en was snel afgehandeld.

helemaal in orde

Super makkelijk te bestellen , snel geleverd . Top materiaal aan een scherpe prijs.

Goede spullen, prettige service

Een heldere site met goede spullen. Over verzending vraagje en werd snel opgepakt

Goeie en snelle Service

Heb het produkt wel geretourneerd maar was snel geleverd en de retour snel afgehandeld en keurig het bedrag en de verzendkosten op mijn rekening zonder weken wachten!!!

Helemaal super

Bestellen is super simpel. Snel geleverd.alles staat online goed omschreven. Waardoor je er goed uit komt.

Goede producten, snelle levering

Mooie afvoer/toevoer ventilelen besteld. De volgende dag waren ze alweer geleverd.

dikke prima

Vlot en correct geleverd en de kwaliteit die je mag verwachten.

We hadden op de klus snel een grote gatenzaag nodig. Gebeld en deze werd gelijk klaargelegd. 20 minuten later afgehaald, jullie hebben onze klus gered. Product verder prima voor een goede prijs !

Snelle levering mooie plafond ventilator

Vlotte afhandeling en levering

Prettige website, duidelijk. Zeer snelle levering van de bestelde producten. Redelijke prijzen.

Geweldige service

Snelle levering, goed contact nadat ons pakket bij de post zoek was geraakt. En snel en goed opgelost. Helemaal top!

Service die je verwacht

Ik had een ventielatierooster op maat besteld. Na afrekening van een prima prijs kreeg ik het rooster binnen de beloofde tijd binnen. Prima op maat en keurig verpakt. Mijn complimenten

Snel en goed product

Goed product en snelle levering

Zeer snelle levering van een prima product voor een goede prijs.

de beste van nederland

Alles altijd netjes geleverd . Zeer goede service ,en zeer net aan de telefoon ,. Zal hier altijd blijven bestellen. Een hele dikke 10

Goeie shop met vlugge levering

Onderdeel snel gevonden met een lage prijs. Voor 10.00 uur besteld en zelfde dag ontvangen top.

Buys Ballotstraat 8

6716BL Ede

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.