snelle levering, goede producten

Snel en correct geleverd!

Prima webshop met uitgebreid assortiment. Bovendien uit voorraad en snel geleverd!

Prima bedrijf uitstekende web site om bestelling te doen en snelle aflevering top !!

In een woord top service

Te laat, onvolledig, kapot

Helaas was de bezorging een aantal dagen later dan verwacht, het magazijn werd mij verteld toen ik contact opnam. Eenmaal de bestelling ontvangen waren sommige onderdelen niet aanwezig. Ook was de huls van de bestelde ventilator kapot. Project is afgerond met wat extra tape en is niet volgens plan, maar ivm de langere levertijd en se verhuizing was retourneren of wachten op extra onderdelen geen optie. Andere bestellingen bij ventilatieshop waren goed, de geleverde producten zijn ook goed voor een goede prijs. Helaas was deze bestelling naar behoren.

Ook speciale bestelling super opgepakt

Gegaan zoal je verwacht van een goede service.

Het is allemaal goed gegaan. Zat uiteindelijk nog we een levertijd op een van de bestellingen maar dat werd snel gecommuniceerd. Levering ging bij de koerier verkeerd maar dat was ook binnen een paar dagen opgelost. Zonder nadenken de volgende keer weer bij jullie bestellen. Dank. Arjen

Snel in huis, niks mis mee

Snel in huis, niks mis mee

Geweldige service

Goede ervaring, retour defecte ventilator was geen probleem.

Goed en snel

Snelle levering en correcte levering

geen gezeur, gewoon goed

duidelijke site. goede uitleg van het gekozen product en een verrassend snelle levering

Prima webwinkel

Alles snel en goed geregeld!

Ventilatieshop komt afspraak na en snelle levering

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Top bedrijf

Goed en snel geleverd

Goede badkamer ventilator. Simpel te installeren.

Ik ben klusser

Ik heb ze om veel informatie gevraagd en ze hebben me goed geholpen. Broodjescorner Veenendaal

Goed product snelle levering

Product werd snel geleverd. Snel en makkelijk kunnen conecten met mijn wtw van zehnder.

Besteld en snel geleverd

Goed snel en makkelijk site om te bestellen.

Ben heel goed geïnformeerd in de winkel zelf

Snel geleverd volgens afspraak

Snel geleverd volgens afspraak

Goede en flexibele service

Makkelijk bestellen en goede service en retournering.

Fijne webshop

Bestel hier al meer dan 10 jaar materialen voor diverse klussen. Altijd prima in orde.

Prima product

De doucheventilator die ik heb besteld is een prima product. Makkelijk te monteren volgens de bijgeleverde instructie blaadjes.

Prima onderdelen voor weinig geld

Beschadigd onderdeel ontvangen , binnen een dag een nieuwe geleverd, Top!

Goed product, maar problemen met de levering

De bestelde brandkleppen voor de ventilatiebuizen zijn van goede kwaliteit. Helaas klopte de vermelding op de website, "Besteld voor 23:59 uur, morgen in huis", niet. Dit komt deels doordat de producten pas de volgende dag zijn verzonden en deels doordat PostNL aangaf dat ze de volgende dag zouden worden bezorgd, maar dit vervolgens doorschoof naar na het weekend. Wij werken samen met een familielid met een timmer- en aannemersbedrijf op Terschelling. Doordat de levering te laat was, kan hij pas weer op een later moment langskomen, wat voor extra vertraging zorgt.

Eenvoudig te bestellen Goede beschrijving Voldoet aan verwachting Snel geleverd (wel op moeten halen Op een servicepunt helaas maar dat Komt door de bezorgdienst)

Buys Ballotstraat 8

6716BL Ede

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.