super snel verzorgd, ingepakt, verzonden en geleverd

nu al meerdere ervaringen maar altijd goede levering

Prima artikelen voor een goede prijs

De artikelen zijn prima, alleen de webshop werkt niet altijd goed heb je besteld is de winkelwagen niet leeg Puntje van aandacht

Helemaal top

Duidelijk webshop. Snelle reactie. Snelle levering. Duidelijk communicatie bij retour of levering.

Super product maar niet de volgende dag geleverd

Netjes en in goede verpakking ontvangen terwijl wel eind van de middag besteld en helaas niet volgende dag ontvangen. Dit werd wel op de site aangegeven. Voor de rest wel alles netjes mogen ontvangen, en zal een volgende X zeker weer kopen . Zal dan wel rekening houden om het eerder te bestellen.

De medewerker aan de telefoon beantwoordde zeer zorgvuldig.

Bij de aanschaf van de Vent-Alu Rotor keek of er in mijn situatie nog een plakplaat nodig was. Dat was niet het geval en dat bleek achteraf ook correct te zijn. Dat bespaarde mij extra onkosten. Top bedrijf.

Hallo Arjen, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Prima!!

Iets later bezorgd dan werd vermeld. Telefonisch contact hierover gehad, prima geholpen

Hallo Do, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Alles conform afspraak

Zoals aangegeven werd de bestelling de volgende dag geleverd. Keurige en snelle communicatie.

Snelle levering super goed product

Snelle levering en zeer goed en vriendelijk advies

Zeer goede ervaring. Had wat vragen hoe ik eea op moest lossen. Per mail en later telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Alle keren zeer vriendelijk en kundig geholpen. Een aanrader!

Hallo Gilbert, Enorm bedankt voor uw positieve review! Super om te horen dat u blij bent met onze service/producten. Uw feedback is goud waard voor ons. Heeft u in de toekomst nog iets nodig, we staan altijd voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Groetjes, Kees Ventilatieshop

Duidelijk besteltraject, prima levering. Tot nu toe prima product. Nu afwachten hoe het zich verder houdt

Het was goed geregeld

zoals verwachting ging alles ok

Hi Eduardo, Mooi om te zien dat u van te voren al had verwacht dat alles goed zou verlopen! Enorm bedankt voor uw review, dat is goud waard voor ons! Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

Snelle en goede levering. Prijs kwaliteit zeer goed.

Prima product

Onze eerdere roosters waren van plastic, deze die we hebben gekocht zien er mooi uit en zijn van metaal/aluminium en voldoen prima aan onze eisen, bovendien een snelle levering! Ik heb overigens nog nooit iets gewonnen:-)

Werd zeer goed geholpen en geadviseerd.

Groot assortiment

Helemaal geweldig en super kwaliteit

Mijn vader wilde voor zijn verjaardag nieuwe ventilatie roosters hebben. Niet bepaald het leukste cadeau om te geven maar toen ik het pakketje binnen kreeg snapte ik hem volkomen. De roosters zijn van super kwaliteit mooi om te zien en ook nog eens super snel verzonden. Ik had ze de volgende dag in huis. Prijs kwaliteit is ook fantastisch. Een dikke vette aanrader.

Een punt! Mooie zwarte afdekplaat maar de bevestigings plaat is spierwit?.. en deze zie je goed te zitten omdat je er zo onder kijkt! Beetje jammer dat dat zo verschillend is.

Slechte levering

Op donderdagmiddag bestelling geplaatst, waarbij beloofd werd dat het vrijdag bezorgd zou worden. Op vrijdagmiddag is pakje pas overhandigd aan postnl. Veel te laat! Uiteindelijk is bestelling pas op dinsdag (=5 dagen later) overhandigd aan mij. Deels aan postnl te wijten, maar in beginsel aan ventilatieshop.nl. Als je volgende dag beloofd te leveren, moet je niet een dag wachten met versturen. Heel vervelend als je met spoed zit te wachten op bestelling.

Hi Maarten, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Ventilatieshop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik ben er even ingedoken om te kijken wat er fout is gegaan zodat we dit kunnen voorkomen de volgende keer. Ik zie dat u bij het kiezen voor de verzendoptie voor "NL - Pickup point" hebt gekozen. Dan gaat het pakketje mee met de reguliere postnl zending. Hier kunt u idd niet zien rond welke tijden u dan uw pakket kunt ophalen, wij gaan dit aanpassen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Kees Ventilatieshop

Uitgebreide keuze

Mooie overzichtelijke webshop met ruime keuze. Een vlotte reactie op mijn vraag met een duidelijk advies. Snelle en correcte levering.

Goede produktomschrijvingen, snelle levering en retourafhandeling

Goede produktomschrijvingen, snelle levering (cf toezegging ook op zondag) en retourafhandeling

Heel positief

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijke uitleg bij producten en overzichtelijke site

Bij de producten goed omschreven waar je ze kunt gebruiken en mogelijkheden. Daarnaast prettige betaalomgeving en snelle levering. Kortom, professioneel qua opzet en zeer betrouwbare onderneming.

Kwaliteitsproduct

De op maat gemaakte airco ombouw was stevig en perfect afgewerkt. Mooi product en zeker een aanrader. De aflevering via Van de Hoef was perfect en met een track en trace van de chauffeur waar nog veel bedrijven wat van kunnen leren.

werkt goed. ik ben gelukkig

Bestelling werd op tijd geleverd, precies zoals beschreven. Geen problemen, pakket was goed. Kan niet beter zijn.

Weer goed

Weer perfect geregeld alles. Erg blij met ventilatorshop

Prima klantcontact en super snelle verzending

Er ging iets mis met de bestelling, maar dat werd zeer voortvarend en naar alle tevredenheid opgelost. Zo mag ik het graag zien. A+++

Buys Ballotstraat 8

6716BL Ede

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.