Filter

7

Prima klantenservice

Ik kreeg foutieve levering maar dit werd snel afgehandeld en volgende dag ontving ik de juiste spullen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima levering

Mooi product

  • Aanbevelen? Ja
9

Doen wat ze zeggen

Heel goed, snelle levering en goed product.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super snel

Top levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snel geleverd top

Ga zeker meer bestelen als ik iets nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Transport bedrijf leverde niet op Texel, maar ventilatieshop zorgde ervoor dat dag later de KPN het wel bezorgde TOP.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super levering

Volgende dag direct geleverd en een duidelijke site vergeleken met onze groothandels

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijk, snel en betaalbaar

Een overzichtelijke site, duidelijke beschrijvingen, snel geleverd en ook nog eens goed betaalbaar. De volgende keer kom ik hier weer terug!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed advies

Goed advies op vraag

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en goede levering

Goed en snel de producten die ik besteld had geleverd. Ook degelijk en zo compact als mogelijk verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en snelle levering

Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Prima winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlotte en snelle service !!!

Zeer vlotte en snelle service. Vandaag besteld - morgen geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering!

Ik was verrast dat de ventilator dezelfde dag geleverd werd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top Produkten met snelle levering

Mooie artikelen met snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering en niet duur

Super snelle levering en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en betaalbaar

Vlotte levering en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle levering

goede keuze gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering.

Op de website staat dat de ventilatie unit geleverd word met een randaardestekker. Dit bleek niet zo te zijn. Verder zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Snel en correct geleverd,niets aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben tevreden met de bestelling

het is precies zoals ik had verwacht

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede online bestelling

Goede servies en artikel was de dag erna bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

21 Boylestraat C

Ede 6718XM

318645538

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.