Ik ben blij met watMooi

Ik wilde een witte broek kopen van het merk Alchemist, organic vind ik belangrijk. Via de Alchemist lukte het me niet, via watMooi goed geholpen, vlot, vriendelijk, fijne korting.

duurzame vriendelijke webwinkel

Ik vind duurzaamheid zeer belangrijk, fijn dat er een online winkel is met een ruime fijne keuze. Altijd goede en snelle levering, voor mij persoonlijk hoeft het niet zo snel, na 2 of 3 dagen is ook oke.

Niets dan lof over dit bedrijf!

Al een aantal jaren koop ik mooie kleding en het geeft me een goed gevoel dat ik de achtergronden ken!

Eindelijk een volwassen en klantvriendelijke duurzame webshop waar je met een gerust hart kunt rondkijken en winkelen. Hele fijne ervaring!

Alles naar wens

Mooie kleding

Duidelijke website met duurzame kleding van goede materialen. De bezorging was prima. Echt een aanrader!

prima service en snel antwoord op de vragen

Ik had de artikelen snel in huis en het ruilen van de jurk werd keurig afgehandeld. Kreeg ook snel antwoord op mijn vragen. Dat de jurk niet paste ligt meer aan mijn model dan aan dat van de jurk

Snelle levering, goede omschrijving

Het product was duidelijk omschreven waardoor ik snel de juiste maat had gevonden. De levering was mooi snel

Betrouwbare webwinkel, goed product qua prijs- kwaliteit verhouding.

Bij de coltrui die ik wilde bestellen zijn duidelijke afbeeldingen beschikbaar op model. Voor dit item was geen eigen maattabel beschikbaar, vaak wel overigens. Gokje dus of ik M of S nodig had. Werd de S in dit geval. De M terug gestuurd. Qua prijskwaliteit verhouding goede prijs. Als het even kan koop ik mens-en dier vriendelijk geproduceerde kleding. Kun je hier vinden.

is goed

als was goed

Prima outfit, zonder gewetensbezwaren

Kleding die wat langer meegaat.

BLIJ!

Ik ben al een enige jaren een klant bij WatMooi. Had gevraagd of mijn bestelling iets later kon worden verstuurd en dat was geen probleem. De short pas precies en staat mooi. Ben er erg blij mee!

Prachtige kwaliteit

De fles ziet er niet alleen heel mooi uit maar drinkt ook lekker

Mooi assortiment duurzame kleding voor een mooie prijs.

Veel originele en duurzame merken. Ruim voldoende keuze! Fijn ook dat watMooi werkt met 'shoptegoed' dat je verdient door kleding te bestellen. Daarnaast wordt de bestelling altijd snel geleverd. Ik ben enthousiast!

Ik had een vraag over de maat van de broek Anukoo Mona Culotte en werd heel goed, snel en persoonlijk geholpen over de mail. Het werd snel verstuurd en de broek is prachtig. Echt een hele mooie linnen stof en fijn dat hij duurzaam geproduceerd is. De enige tip die ik kan bedenken is meer informatie over maatvoering en meer fotos op de site. Ik had nu alleen een vooraanzicht van de broek gezien. Foto's van een persoon die de broek aan heeft, de achterkant van de broek en een detailfoto van de stof bijvoorbeeld. Want in het echt is hij iets korter en wijder uitlopend dan ik had ingeschat. En de stof is in het echt nog mooier dan de huidige foto laat zien.

Mooie kleding/spullen en verzorgd, op tijd en snel geleverd

Al jaren verschijnt watmooi met regelmaat in mijn vizier. De service is goed, behalve de porto die ik moet betalen als iets niet past of niet naar mijn zin is!

Ervaring is prima

Prima levering van het artikel. De jurk is van lekkerzittend materiaal gemaakt.

Prachtige jurk en duurzaam gemaakt

Deze mooie jurk is precies wat ik zocht, hij werd snel bezorgd en is duurzaam gemaakt! Hij was ook nog in de sale. Heel blij mee!

Mooie collectie en een overzichtelijke website.

Via Google heb ik mogen kennismaken met deze website en winkel. Goede en duidelijke communicatie en een mooie collectie.Als verbeterpunt zou ik de verzending willen adviseren. Het duurde bijna een week voordat de levering arriveerde.

Goede service, mooi verpakt

website geeft juiste informatie over mooie kleding

WatMooi heeft een mooie, en faire, collectie kleding. Ik bestel graag bij WatMooi omdat de informatie over pasvorm en maatvoering goed zijn, naast dat er echt mooie, duurzame kleding wordt aangeboden );

Met mail over aankomst pakket een dikke 10

Wat dat is het enige minpuntje in mijn ervaring en na 1 mail naar de klantenservice was het opgelost. Erg mooie kleding, die goed zit en in de uitverkoop helemaal goed betaalbaar :-D

Mooi gemaakt, mooi verpakt en mooi op tijd geleverd.

Eigenlijk altijd goed, prima prijs/kwaliteit en kleding die je lang en altijd met veel plezier draagt.

Blij

Wat ik in een gewone winkel nog steeds niet duurzaam gemaakt kan kopen, vond ik bij watMooi wel.

Zeer snelle levering, brievenbuspost

De levering is zeer snel, past in de brievenbus dor milieuvriendeljjke verpakking.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.