Goed en sympathiek

Mooie kwaliteit, verantwoord gemaakt en heel goed dat het per fietskoerier bezorgd is

Prima service. Snel en correct.

Ik bestel al jaren bij Watmooi. Ze leveren mooie duurzame producten met een prima service en verzening zonder kosten. Ben helemaal tevreden met de nieuwe website, die ís mooi en overzichtelijk.

Snel en netjes geleverd.

Fijne nieuwe site. Er kan geregeerd worden met de fietskoerier, geweldig! En ook nog snel geleverd. Top!

Mooie jurk, fijn dat het met de fiets kwam

De jurk die ik heb gekocht, voldoet helemaal aan mijn verwachitngen. Ik ben er blij mee. Ik vond het fijn dat ik het met de fiets kon laten bezorgen. Ik was nog wel nieuwsgierig naar hoe veel autogebruik het bespaart; is het pakketje wel met een auto van een centraal naar een lokaal distributiecentrum gebracht? Het zou leuk zijn als je daar meer over kon lezen op de site van watMooi. De jurk kwam 1 dag later dan aangekondigd, en de beloofde Track&Trace-code heb ik niet gekregen. Ik vond het niet erg, maar dat had beter gekund.

Al jaren klant, mooie webshop en kleding en snelle service

Ik vind het mooie kleding en de service goed. Ik zou iedereen die duurzame mode wil dragen aanbevelen om op deze site een kijkje te nemen.

fijne webwinkel met verantwoorde kleding

de bestelde trui werd zeer snel bezorgd, kon kiezen om het door een fietskoerier te laten bezorgen, erg fijn, de trui is heel mooi.

Snel en fijn dat er een verpakking bij is mocht je het artikel kado geven!

Snel geleverd, goed verzorgd.

Prachtige kriebeltrui!

Sympathiek dat het pakje per fietscoureur kwam. Mooie kleur, mooier want meer gemêleerd dan ik op de website kon zien. Blijkt wel erg te kriebelen. Maar 100% van gerecycled materiaal geeft wel een goed gevoel.

Ik kreeg alles de dag nadat ik het had besteld. Helaas paste een artikel niet, dus heb ik contact opgenomen met WatMooi. De volgende dag werd direct al een andere maat opgestuurd! Heel prettige service

goede service, zeer tevreden over het produkt

Snelle bezorging van mooie kleding en tas

De bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Prachtige fles en handig in gebruik. De koperen fles werkt ook enigszins koud en warmte isolerend.

Mooie en verantwoorde producten met een geweldige service

De maten waren niet in een keer goed. De service en het gemak van ruilen zijn echt heel goed. Nu ben ik heel blij met mijn verantwoorde mode.

Erg snel en duidelijk!

Fijn dat de bezorging ook via de fietskoerier kon.

Snel bezorgd

Heel fijn dat er een webwinkel is met eerlijke kleding

Ik heb 1 verbeterpunt: Ik heb een blouse besteld waarvan de grootste maat aangegeven stond als XL Ik kreeg hem toegestuurd met een maat 42 in het label. Als dat op de website vermeld was, had ik direct geweten dat hij te klein zou zijn.

Prima webshop met oog voor duurzaamheid.

Snel geleverd met fietskoerier.

Geweldige webshop.

Denk dat ik een van de eerste klanten was van Wat Mooi en vanaf het begin ben ik zeer tevreden. Mooie kleding en geweldig dat ze werken met een fietskoerier!

mooie spullen voor eerlijke prijs

vind het een geweldige site, met mooie artikelen, voor ieder wat wils, vriendelijk in communicatie, zeer tevreden over deze site

eerste kennismaking, vlot geleverd, past, verder nog niet gedragen

positief

Snelle service, mooi product, liefdevolle site.

Ik kende het niet. Ineens kwam voor mij het product wat ik eigenlijk al langer wilde. Eno rtm blij snel gekregen. Nette, vriendelijke site en mail verkeer.

Aanbod en afhandeling uitstekend

Aanbod is met de nieuwe site goed te bekijken. De goede specificaties mbt grondstoffen en productie waardeer kk erg. Afhandeling en contact indien er een vraag of opmerking is is vlot en adekwaat.

Snelle levering & ik heb de producten in goede staat ontvangen. Ook leuk dat ze er een kaartje bij hebben gedaan.

Eerlijk correct en snel

Betrouwbare service !

Betaalbare, elegante, bescheiden, yogalegging met goede pasvorm.

Makkelijk en snel besteld en geleverd zoals beloofd. Ik ben helemaal tevreden. Bedankt!! Simone(68)