uitstekend

ruime keus en vlotte verzending !

Goede service en een snelle levering.

Mooie eerlijke duurzame kleding via een gebruiksvriendelijke website

Het aanbod is heel breed. Ik kocht twee mooie jurken van King Louie, een trui van Armed Angels en een yoga top. De yoga top valt klein, maar dat was al op de website aangegeven, dus had ik meteen de grootste maat besteld en die zit gewoon goed. De kleding werd snel geleverd.

Artikel bevalt zeer goed

De geleverde trui is lekker warm en is comfortabel in het dragen

Goede kwaliteit, snelle service

Zeer goede service

Er wordt gelijk gereageerd op vragen en levering snel en netjes verzorgd. Mooie kwaliteit truiogen ontvangen.

de broek was mooie

ik heb nog niks ontvangen

ik heb nog niks ontvangen en het zou al geleverd zijn....

Keurig verpakt en bezorgd op de fiets ondanks de regen.

De bestelling verliep vlekkeloos en er was daarna goede informatie over de verzending en vordering van de bezorging. Op de aangegeven tijd bezorgd door een vriendelijke fietser. Mijn trui was in goede staat en voldeed aan de verwachtingen. Ik blijf geïnteresseerd in de website van WatMooi.

Mooie kleding en snel geleverd

Mooie kleding en snel geleverd

Goede service . Goede levertijd. Geen gekkigheid.

Altijd mooie collecties en goede service

Snelle en goede levering

Snelle en goede , Helaas paste de broek niet en moet ik hem terugsturen

Prachtige kleren en goede service

De kleren werden heel snel geleverd, en zijn van uitstekende kwaliteit. Supertevreden.

Snelle, duidelijke service

WatMooi is een heerlijke, duidelijke site met fantastische producten. Al je er wat besteld is de service heel snel.

volledige en snelle bezorging

Helaas niet met fietskoerier :-) maar wel volgende dag, complete bestelling.

Mooi en gevarieerd aanbod.

Meestal goed maar het klantenserviceteam hapert.

Steeds correcte afhandeling van mijn bestelling

heerlijke degelijke warme en prachtig vormgegeven trui!

De trui valt mooi en voelt fijn aan. Hier ga ik lang plezier van hebben. Mooi tijdloos model. De kleur heet groen, maar is net als op de foto prachtig groengrijs. Zit wat ruim rond het lichaam, maar dat vind ik wel mooi. De mouwen fijn strak.

Mooie kleding, minder vervuilend en groene uitstraling

Snel geleverd, alleen jammer van de plastic verpakking....

Volkomen tevreden

Klant is ouderwets koning

Snelle levering, mooie producten en een cadeautje erbij!

Zeer tevreden over de service en producten.

Heel blij met de mooie aankoop

Mooie, duurzame, vegan! tas in goede kleur met een extra notitieboek erbij. Leuke verrassing. Snelle levering. Heel fijn dat er bedrijven zoals Wat mooi :) Duurzaam en verantwoord.

Prachtige kleding

Prachtige kleding met een prachtige missie. De kleding heeft me nog nooit teleurgesteld. Het zit altijd goed en lekker en het ziet er ook nog eens leuk uit. Top bedrijf

Leuke originele kleren zonder schuldgevoel

Leuk dat er andere merken te koop zijn dan in de winkelstraten. Voor mij ook heel belangrijk dat het milieu minder belast wordt. Alles keurig verpakt en snel geleverd.

snelle service en goede kwaliteit. en goed voor mens, dier en milieu

Fijn dat men omschrijft dat een artikel groter uitvalt. Scheelt terugzenden eventueel.