Fijne kleding, snel bezorgd

Mooie artikelen, stoffen voelen fijn! Bezorging op tijd, zeer tevreden. Heel fijn om eerlijke, leuke kleding te kunnen kopen.

Mooie kleding, snelle verzending en snelle ruiling!

Mooie kleding en snel ontvangen. Ook ruilen voor maatje groter gaat snel en is geen probleem.

Via socialmedia WatMooi leren kennen en nu ook eens besteld, snelle en nette levering en heel leuk (en bewust) met fietskoerier.

Snel geleverd, product zoals op de foto, mooie kwaliteit

De kleur was bijna exact zoals op de foto, ietsje donkerder dan op de website, maar dit kan ook aan mijn eigen scherm liggen uiteraard. Super mooie kwaliteit, mooi afgewerkt. Snelle levering, weinig en herbruikbaar verpakkingsmateriaal. Word ik blij van! :)

Mooi product en prima levering!

Heel fijne jas gekocht via jullie en een prima levering met de fiets! Lekker milieu bewust zowel het (vegan) product als levering via fietskoerier. Daar word ik blij van

Snelle en vlotte service

De bestelling verloopt vlot en de informatie over verzending gaat goed. De website mag iets makkelijker met wat meer foto's en ook het zoeken op meerdere zoektermen gaat wat onhandig. Ben blij dat jullie er zijn met biologische en fairtrade kleding!

Prima gegaan

Snelle levering, na een prima werkende website

Prachtige kleding

Als verliep heerlijk vlot!

Heerlijk broekie, snelle levering, goed product

Ik vind het goed dat duurzaam shoppen laagdrempelig is. Vroeger moest je goed zoeken naar geschikte winkels. watMooi maakt het gelukkig eenvoudiger (ook samen met andere sites). De gekochte broek zit lekker, maar een broek kopen via internet vind ik nog altijd een gok. Een maattabel toevoegen zou hierbij helpen. De levering was super snel en ook over de verpakking is goed nagedacht. Ik heb de zak bewaard voor als ik in de toekomst eens wat moet verzenden.

Mooi duurzaam produkt.

Prima afhandeling en verzending.

Mooie producten

Fijn om te merken dat de service snel en goed is. Voelt benaderbaar en persoonlijk, bij contact. En daarnaast geweldige producten.

Ik schrok van de hoge prijzen, maar dat komt omdat ik voor het eerst duurzame kleding kost en nog niet gewend ben aan de prijzen die erbij horen. Verpakking was helaas van plastic, dat had ik graag anders gezien, en de verpakking van de de panty's waren helemaal gebutst, maar dat komt door de koerier denk ik.

Geweldig dat er een website is met verantwoorde mode.

Het artikel dat ik bestelde werd de volgende dag al geleverd. Super service. En vooral het feit dat jullie alleen verantwoorde mode verkopen, maakt dat ik blij ben dat ik hem heb ontdekt!

Super mooie shirtjes

De shirts werden snel en op de aangekondigde dag bezorgd. Alleen jammer dat de fietskoerier ze buiten in de brievenbus had. gestopt, waardoor ik alsnog ging wachten tot 22.00 uur. Ik had ook graag even persoonlijk bedankt. Maar misschien had hij of zij aangebeld en had ik de bel niet gehoord. Bedankt. simone

Mooie kleding, snelle levering

Kleding blijft lang mooi, ziet er goed uit en wordt altijd goed geleverd met de fietskoerier

netjes verpakt, prachtige stof, ziet er echt uit als op de foto. Top! heel blij mee

Netjes verpakt, prachtige stof, ziet er echt uit als op de foto. Top! heel blij mee

Beste bralette ever ontvangen van Organic Basics. Draagt fantastisch en staat mooi. Verder een mooie top van Alchemist. Ik snuffel regelmatig op de website van watmooi, óók voor m'n werk als image consultant, en nu voor het eerst iets gekocht en daar zal zeker een herhaling op volgen. Snelle levering door vrolijke fietskoerier! Ga zo door.

mooie eerlijke produkten

mooie eerlijke produkten en de kleding heeft goede pasvorm en staat mooi. ik ben blij dat ik nu eindelijk een manier heb gevonden om op een eerlijke en goede manier aan mooie betaalbare kleding kan komen.

als goed

dat de kleding mooie zijn

Watmooi is is jaren mijn lievelings webshop

De producten zijn fair en mooi. De bestelling is Op tijd gekomen met de fietskoerier.

Goede kleren, goede service

Mooie merken, bijzonder vriendelijk team, snelle levering per fietskoerier.

Mooi!

Afwisselende collectie van mooie kleding, snelle aflevering.

Een tevreden nieuwe klant

Alles rondom mijn 1e bestelling was correct. De levering snel, de verpakking duurzaam en de trui is erg leuk en past goed. Ik ben dus een tevreden klant en het feit dat alle kleding bij watMooi op een eerlijke en duurzame manier gemaakt wordt, maakt mij blij.

Mooie kleding, maten kloppen en snel geleverd.

De website was duidelijk en fijn dat er zoveel duurzame kleding op één plek te vinden is.

Prima service en kwaliteit

Mooie spulletjes en goede service.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.