Super shoppen

Altijd mooie producten, slaag altijd, ook geschikt voor cadeau voor vrienden, nu de bamboe shirts gekocht, draagt herkenbaar aangenaam. Wat mooi levert snel, goed verpakt en blij dat er bamboe producten zijn. Draag nu een shirt en al complimenten gekregen. Voor mij TOP!!

Eerlijke producten

Duidelijke site, veel keus. Snelle en nette afhandeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van afwikkeling

Ik ben blij met de items die ik bestel bij Wat Mooi.

De kleuren zijn altijd mooi. De maat is goed. Klantenservice vriendelijk en goed te bereiken.

prachtige stof

het is altijd een feestje om wat te bestellen bij wat mooi.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik bestel niet snel bij een voormij onbekende site. Maar een plaatje in Nouveau gaf de doorslag. Het artikel had ik na twee dagen al in huis en is uitstekend.

Klantvriendelijk

Min of meer toevallig kwam ik op de website van watMooi terecht. Ik kwam er niet helemaal uit vwb bestellen. Via mail doorgegeven waar ik belangstelling voor had. Bijna direct antwoord. De volgende dag werd mijn bestelling al bezorgd. Helaas net niet goede maat. Weer contact gehad en 1 maat groter besteld. Ook weer volgende dag bezorgd met daaraan voorafgaand mailtje. Het tetugsturen werd ook duidelijk uitgelegd incl.portokosten die voor rekening van de klant zijn( ik vind dat logisch omdat de verzendkosten van de bestelde artikelen gratis is). Ook de filisofie van eerlijk en duurzaam spreekt mij erg aan. Al met al een zeer positieve eerste kennismaking met watMooi. Zij doen hun naam eer aan! Riet

prachtige kleding en fantastische service

Bestellingen verlopen altijd heel vlot, komen heel goed aan en in verantwoorde verpakking. Voor mij is elk kledingstuk dat ik hier aanschaf altijd passend, tenzij ik zelf de maat niet goed gekozen heb. En dan is het retourneren heel makkelijk en supervlot. Echt, ik wil iedereen dit prachtige bedrijf met hun kleding en hun achterliggende ideeën van harte aanbevelen.

Mooie kleding, prima levering

Het is fijn dat er een aanwijzing bij staat hoe de maten vallen. Het blijft tocht voor een deel een gok wat maat betreft, het ene merk valt kleiner of groter dan het andere merk. Maar het past prima. Basic t-shirtje is echt mooi! Ga ik meer van bestellen. Broek en trui ook van goede kwaliteit. Voldeed aan de verwachtingen.

Verzorgd

Alle producten kwamen goed binnen en alles had een zeer goede kwaliteit.

Heel tevreden

Ik koop al jaren bij watMooi en dat geeft me telkens weer een goed gevoel. De kwaliteit/prijsverhouding is prima. De mensen van watMooi zijn heel attent en hun kleding is mooi en blijft mooi. Een fijn bedrijf.

Mijn pakketje was de volgende dag al binnen.

WatMooi is goed bezig.

Ik zou wel wat meer artikelen willen zien.

Fijne stof, leuk patroon, snel geleverd

Zeer tevreden over mijn bestelling. Duurzaam ingepakt. Blouse zit erg prettig

Snel geleverd in handzame verpakking!

Mooi duurzaam geproduceerd sweatshirt. Voelt stevig en toch soepel aan. Binnenkant lekker zacht.

Van fijne basics tot bijzondere blouse: blij mee!

Ook qua stoffen ben ik blij dat er naast katoen bijvoorbeeld ook kleding van Lyocell en ecovero wordt verkocht. Zoals altijd mooie kleding en vlotte verzending (en ook nog een leuk matching katoenen tasje cadeau, dank!)

Ik ben erg blij met de service van Wat Mooi. Altijd hele snelle levering, en zorgvuldig verpakt. Als ik een mail stuur krijg ik een snelle reactie en een heel correcte afhandeling na het ontvangen van een beschadigd artikel.

De complimenten die ik voor mijn watmooikleding krijg spreken tot de verbeelding!

Ik draag veel en graag de kleding uit jullie assortiment. Wel vaak vanuit de aanbiedingen. .... De weinige keren dat er een probleem ontstond ( schade bijvoorbeeld) werd het onverwacht, snel, makkelijk en met een persoonlijke ondertoon opgelost.! Complimenti!

Tevreden!

Kleding die comfortabel zit én er leuk uit ziet én je investeert in een betere toekomst. Goede foto's (van meerdere kanten, mét en zonder model) waardoor je echt een goede indruk krijgt van een kledingstuk. Broeken zitten mij vaak niet goed. Voor zitten ze vaak te strak en achter gapen ze vaak. Bij watMooi heb ik twee broeken kunnen scoren! Ook de hemdjes van bamboo zijn van goede kwaliteit en zitten erg fijn.

Wat een leuk bedrijf!

Op zoek naar een bepaald vest kwam ik hier terecht. Mooie, overzichtelijke website. Makkelijk om een bestelling te plaatsen. En ook altijd fijn om de voortgang van een bestelling te kunnen volgen. Top dus!

Snelle levering van eerlijk product

Heel fijn dat eerlijke kleding zo laagdrempelig toegankelijk is. Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Een puntje: ik had aangegeven dat ik het pakket in een pakketautomaat geleverd wilde krijgen, maar het werd op mijn adres geleverd omdat mijn adres als verzendadres op het pakket stond. Gelukkig paste het in mijn brievenbus.

Mooie kleding en fijne service!

Ik wordt sowieso blij van duurzame kleding en de kleding van watMooi is goed en betaalbaar. De levering is snel. Aanrader!

Overtreft mijn verwachtingen

Ik heb onlangs een t-shirt besteld bij watMooi. Ik ben erg blij met mijn shirt; het shirt is van een mooie kwaliteit, de maat is precies goed en de kleur van het t-shirt komt perfect overeen met de beschrijving/ afbeelding. De geleverde service is uitstekend; het artikel werd snel opgestuurd naar mij en de correspondentie over de zending was accuraat en up-to-date.

Verkeerde kleur broek gestuurd

Dus die broek teruggestuurd. Nu paar dagen later nog niets gehoord. Delen van de terugstuurkosrrn lijkt mij redelijk. Jullie sturen verkeerde kleur, ik heb verkeerde maat besteld.

Goed, geen poespas, mooie kleding

prima kwaliteit

Het spijkerjack was wel erg moeilijk open te krijgen, de knoopsgaten zijn te krap afgepast. Verder was het zwarte T-shirt aan de grote kant voor mt 38.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.