Prachtige kleding.

En de pakjes worden zelf gebracht door een fietser. Ik heb op deze manier echt het idee dat ik mijn voetstap verklein. Kleding past goed. Maten kloppen.

Snel en netjes

Website is prettige site. Modellen soms wat te stijf gefotografeerd. Maar fijn dat er zoveel verschillende merken worden samengebracht.

mooie kleding, heel snel met de fiets thuisgebracht. Zeer tevreden.

prima!

Snelle bezorging. Had wat kleiner verpakt mogen worden . Kleding ziet eruit zoals op het plaatje.

Heerlijke stof want soepel vallend en ook nog klimaatvriendelijk geproduceerd.

Prima shirt met een lange levensduur.

geweldige webwinkel zeer klantvriendelijk en mooie duurzame kleding

ik ben al jaren klant (ik denk bijna vanaf de start) en zie tot mijn grote plezier steeds meer keuze in de winkel. Ook steeds een diverser aanbod. Zonder af te doen aan hun duurzame waarden, mooie materialen, mooie merken en vooral duurzame merken! Intussen bewuster met verzending (fietskoeriers) en een nog mooiere webwinkel. En daarnaast zeer klantgericht, op e-mails wordt altijd snel gereageerd, en wordt meegedacht en pakketjes worden snel en mooi verpakt geleverd. Kortom, ik ben gewoon zeer tevreden en hoop nog jaren met plezier klant te zijn van Watmooi.

Mooie kwaliteit kleding en perfecte levering.

Bestelling , inclusief ruiling van een vestje voor een maatje groter, was binnen een week geregeld. Zeer tevreden.

WatMooi levert snel en via de fietskoerier, waar ik blij mee ben. Ik ben ook blij met het bestelde artikel. Het is precies zoals op de foto’s qua kleur en de omschrijving klopt ook. Ik vind het fijn winkelen bij WatMooi!

Goede keuze!

Zowaar, alles wat ik besteld had (en dat was best veel) was goed. Eindelijk af van alle polyester jurkjes en leggings die ik de afgelopen jaren had gekocht. Ook fijn dat het geheel in een handzaam pakketje kwam, geen verspilde 'lucht' in een grote doos. Prima kwaliteit kleren en super fijn dat het duurzaam gemaakt is.

Snelle service en toesturen.

Ik hoop dat jullie dit als een advies ter harte willen nemen: Ik draag broekmaat 38 à 40. Ik bestelde medium. Hij past prima...., alleen: de taille is naar verhouding heel erg strak. Zit eigenlijk niet lekker, maar omdat ik hem verder zo leuk vind, ga ik aan de tailleband iets proberen te doen. Als ik large ga bestellen, weet ik zeker, dat iet slobbert. Ik heb geen "buitenformaat" ik denk dat de taillemaat beter aangepast kan zijn op maat medium.

Snel geleverd en goede kwaliteit

De BH’s zonder beugel werden snel bezorgd in een brievenbuspakket en ze zitten heerlijk! Goede kwaliteit, fijne stof. Ik heb meteen nog meer besteld...

Goede kwaliteit

Mooie T-shirts, de maat klopt met de tabel

Jurk van hennep/katoen gekocht

Ik kocht een jurk van hennep en katoen, was nieuwsgierig naar het materiaal, aangezien maat altijd een ding is, heb ik m omgeruild voor een kleinere maat, dat ging soepel, volgende dag al in huis en eigenlijk is het betalen van de verzendkosten wel ok. En nu moet het maar zomeren!

Snelle service, mooie , duurzame keuzes

Mooie kwaliteit.

Mooie top die soepel valt, en bij veel stijlen goed staat. Basic maar toch niet saai door de details.

Leuke website met verantwoorde kleding

Ik heb 2 jurkjes besteld van Surkana. Eenvoudig en tegelijk bijzonder qua snit, motief en kleur. Comfortable zomerjurkjes van katoen. Ben er blij mee!

geweldige online winkel

Mooie verantwoorde kleding, goede service en zeer vriendelijk

Mooie producten en fijne stoffen

Mooie kwaliteits producten, altijd fijne stoffen.

kleding goed ontvangen, goede communicatie over de levering.

De kleur is vanuit de website een klein beetje anders dan in het echt. Ik heb het al met plezier gedragen.

Het bamboe ondergoed dat ik via watMooi heb gekocht is zoals omschreven en zit heerlijk. De verpakking ziet er erg leuk uit. Ik vind het fijn dat ze aan het milieu denken en zo mogelijk fietskoeriers inzetten.

geweldig,

Het pakketje was een uur nadat ik de bestelling had geplaatst als onderweg naar mij. Fietskoerier en herbruikbare verzendzak zeer lovenswaardig!

Grandioos

Snelle levering naar buitenland, als Zeeuwse dame in Frankrijk heb ik dat er graag voor over. Heel het concept achter de kleding spreekt mij erg aan. Hartelijke groet Janny van Benthem

Mooie kleding

Mooie kleding in kwaliteit en model, ben er blij mee. Bestelling ging ook prima

Aanrader

Ik bestelde een jurk van King Louie. Maat was perfect. Goeie service van watMooi ook. Snel verzonden.

Een van mijn favoriete groene webwinkels

Bij WatMooi kocht ik onlangs een fijne fair trade jeans en een licht vest voor de lente. Ben daar erg tevreden over, ook over de mogelijkheid om nog wat te vragen over de maatvoering en maattabel.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.