Mooi!

Afwisselende collectie van mooie kleding, snelle aflevering.

Een tevreden nieuwe klant

Alles rondom mijn 1e bestelling was correct. De levering snel, de verpakking duurzaam en de trui is erg leuk en past goed. Ik ben dus een tevreden klant en het feit dat alle kleding bij watMooi op een eerlijke en duurzame manier gemaakt wordt, maakt mij blij.

Mooie kleding, maten kloppen en snel geleverd.

De website was duidelijk en fijn dat er zoveel duurzame kleding op één plek te vinden is.

Prima service en kwaliteit

Mooie spulletjes en goede service.

Overzichtelijke website met mooie duurzame producten

Ruime keuze uit producten, snel geleverd. Ook retourzending netjes afgehandeld. Website komt op mijn lijstje favorieten internetwinkels.

=D

Bij bestelling gingen jullie meteen aan de slag, Zeer snelle levering (woon in België). Maandag besteld en woensdag aangekomen. Kleren zijn wat ik verwacht had, zeer mooi.

Heel Blij!

Fijne, mooie en duurzame producten. Daarnaast een prettige en snelle service en de mogelijkheid voor een fietskoerier.

Positief

Bestellen gaat snel, is duidelijk en voldoet altijd aan wat ze zeggen.

Mooie eerlijke producten voor een eerlijke prijs

Wat ik er ook bestel het zit met een goed. Hoef nooit wat terug te sturen. En de producten zijn werkelijk waar MOOI!

Overzichtelijke site, betrouwbaar en snelle levering

Ik kende de site niet, maar mooie merken en bij een laag bedrag al geen verzendkosten wat ik altijd prettig vindt. Je moet wel betalen als je achteraf wilt betalen, dat vind ik wat minder fijn maargoed verder snelle levering.

De waterfles van Forrest en Love is erg mooi en bevalt goed!!

Prima producten en goede levering

Prima producten ben er blij mee

prettig aanvoelende en duurzame kleding

kleding gaat heel lang mee en zit/valt eigenlijk altijd goed. (dit in tegenstelling tot andere kledingwinkels.)

Goede en snelle levering.

Het bestelde artikel is vlot verzonden en ontvangen. Op de jurk zaten helaas wel een soort lijmsporen bij de naad. Dat valt gelukkig niet echt op en ik kreeg het er deels wel van af. Ik hoop dat het er in de was verder af gaat. Omdat ik de jurk in de sale heb gekocht, heb ik er daarom verder geen probleem van gemaakt. Bij Watmooi zijn ze namelijk altijd heel klantvriendelijk.

mooie kwaliteit kleding

De kleding die ik besteld hebt komt overeen met wat ik verwacht had, ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

snel en fair

Altijd snelle service en een fantastisch assortiment aan eerlijke producten

Heel goede en betrouwbare webwinkel.

Al jaren koop ik soms kleding bij Wat Mooi. Het was een van de eerste winkels waar ik duurzame kleding kon aanschaffen. Omdat ik al weer enkele jaren lid ben van een kledingbibliotheek koop ik minder kleding maar als ik het doe koop ik graag weer bij Wat Mooi.

Erg mooie shirts ontvangen

Het eerste shirt van Greenbomb beviel zo goed dat ik er meteen nog een in een ander dessin heb besteld. In de sale kun je nog mooie items krijgen! De verzendingen gaan snel en zijn steeds goed verpakt.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit

fije winkel

Prettig idee dat alles van Wat Mooi verantwoord is. de service is prima. Het pakket werd in een goed passend pakket verzonden, zonder overbodige hoeveelheden karton.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Goede kwaliteit kleding, in verschillende prijsklassen en het wordt snel verzonden. Verbeterpunt: jammer dat het verzonden wordt in plastic.

Helemaal goed!

Het is precies naar verwachting: de bestelling, het kledingstuk en de bezorging.

Het zijn mooie tops, maar niet voor mij.

Ik had deze tops besteld ter vervanging van een reguliere bh, maar vond ze wat benauwend. Wellicht een tip, allereerst ben ik heel blij dat watMooi bestaat. Maar ik denk dat de wereld nog mooier wordt als er niet zo veel plastic om de producten zit. Het kan ook in papier of gewoon los in de verzendverpakking.

Geweldige keus en snelle levering

Im kon nauwelijks kiezwn zoveel.mooie spullen. En extra mooi omdat het allemaal duurzame en ethische merkwn zijn. Ik kom zeker weer!

Heel snel geleverd en een mooi vestje

Het werd snel geleverd. Kreeg duidelijk updates wanneer het werd bezorgd. Het vest bevalt goed. Alleen 1 dingetje had fijn geweest. Het pakketje paste in de brievenbus. Dat heeft de bezorger ook gedaan. Maar het leek alsof ze zouden aanbellen. Ik heb dus voor niks speciaal ervoor thuis gebleven. Misschien vermelden dat het in de brievenbus kan? Maar dat is een kleinigheidje.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.