Prima snelle levering en prachtig product

Snel hele mooie jurk ontvangen! Fijn dat het per fietskoerier wordt afgeleverd.

Er was per ongeluk een verkeerd artikel geleverd, maar dit is heel snel en netjes opgelost. Goede service!

blij met mijn aankopen

Ik kocht een aantal t-shirts, broekpak en onderbroeken bij watMooi. Ik had de kleding snel in huis, ondanks dat de website aangaf dat de levering wat langer kon duren. De artikelen zijn qua kleur zoals ik verwachtte van de foto's en van goede kwaliteit (netjes afgewerkt, goede pasvorm, stevige materialen) Geeft een goed gevoel om duurzame kleding te kopen, kan mij voorstellen dat de prijzen niet voor iedereen haalbaar zijn

Mooie producten goede service

Ik heb 2 jurkjes besteld. Het is mooie kwaliteit. Fijn om te weten dat het eerlijke kleren zijn!

Hele snelle levering

Keurige en duidelijke website, bestelling is eenvoudig, levering snel en kwaliteit is goed.

Mooie producten, snelle service.

Netjes verpakt en in goede orde ontvangen.

Fijne kleren, snel geleverd

Fijne biologische kleding, voelt ook veel zachter. Ruime keuze, mooie kwaliteit. Wordt gelijk opgestuurd, dus is er snel.

Voldeed aan alle verwachtingen.

Snelle levering. Duurzaam verpakt. Ik zocht precies dit shirt/topje bij een bijpassende broek. Ook nog in de sale! Heb even rondgekeken op de site. Fijn uitgangspunt: duurzaam. Ga zeker nog een keer wat bestellen.

Eerste bestelling meteen schot in de roos

Alles top! Informatie op de website, advies maat nemen en dan het product zelf. Smaakt naar meer.

Perfecte jurk

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De jurk vind ik mooi, zit goed, materiaal voelt goed aan. Kortom, een succesvolle aanschaf.

Mooie duurzame eerlijke kleding!

Fijne webshop. T-shirt en rokje pasten precies volgens de maataanduiding. Snel geleverd. Maar keuze voor DPD bezorgdienst minder. Pakketje door kleine brievenbus gepropt!!

Mooie duurzame kleding, snelle en vriendelijke service

Helemaal blij met mijn aankoop. Snel bezorgd. Van een aantal items bleek dat ik een kleiner maatje nodig had. Contact daarover was snel en vriendelijk en een dag later was mijn bestelling er omgeruild en al! Super bedankt voor de fijne service

Altijd goed

Ik shop al een aantal jaar bij WatMooi voor de sporadische nieuwe aankopen die ik doe. En ook deze keer stelt de webshop mij niet teleur. De kwaliteit van de kleding is goed, je weet wat je krijgt omdat de weergave ook goed is, en dan is het ook nog eens duurzaam!

Snel afgeleverd, wat mooi!

Jammer dat op de foto's met witte t-shirts niet goed te zien is hoe en wat. Daardoor bestelde ik een item dat ik lelijk vond, maar de service is goed en snel. Bij andere zaken ondervangen ze bij witte dingen dit probleem door het in een andere kleur te laten zien, maar dan moet er wel een andere kleur zijn natuurlijk! NB ik schrijf nooit reviews, deze is dan ook eenmalig!

Goede service en snelle levering. Mooie collectie met duurzame kleding. Aanrader!

Mooie kleding, snel versuurd in zo min mogelijk extra verpakking

Fijne winkelervaring!

Ik ben heel tevreden over het product en de wijze waarop dit bezorgd is.

Fijne winkel met eerlijke kleding

Vriendelijke en behulpzame klantenservice, mooie kleren, fijn dat er duidelijk bijstaat of het bijv. bio/vegan/fairtrade is.

Mooie t shirts,maar grauw wit

Op zich vond ik de t shirts mooi, wel een beetje dun, dus ben benieuwd hoe lang ze mee gaan. En mijn witte t shirts worden a verloop van tijd altijd wat grauw, maar deze zijn bij aankoop al grauw,dat vond ik wel jammer. De witte hemdjes zijn wel goed,oo,grauw,maar dat vi d ik voor een hemdje minder erg.

als was goed en de jeans zit ook goed

als was goed

Eerlijk product snel geleverd

Ik had snel iets nodig, maar wilde iets van kwaliteit en met respect voor milieu en mens. En het werd nog snel geleverd ook!

Super snel en netjes afgeleverd!

Snel en netjes!

Snelle levering en kledingstukken zijn met zorg ingepakt.

Kleding is van heel prettig draagbaar materiaal. Draag ik met plezier.

Snelle levering, mooie producten!

Mooie producten die voldoen aan de omschrijving op de website. Levering die ruim voldoet aan de tijdsindicatie die wordt gegeven! Ik koop hier vaker!

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.