Snel en correct

Prettige webshop en goeie klantenservice

Snel verzonden en hele leuke broek

Fantastisch product!

Wat een goed product,trek heel snel in en de geur is ook zo lekker je kunt het ook evt op je gezicht smeren want het is super zacht , je droge huid wordt er goed door verwend dus minder mee in de toilettas op reis.maar het is serieus een super product.

2 topjes en 2 broeken gekocht

Goede, snelle service. Topjes ( groen ) heel mooi. Ook de broeken zijn lekker luchtig en dragen prima.

snel, goed product, mooi verpakt

na het bestellen al snel in huis. Product was goed verpakt en voldoet aan mijn eisen. Product zoals beschreven.

Mooie kwaliteit en goede communicatie

Prachtig van kleur en stof. Past perfect. Duidelijke communicatie over de levering.

Doet naam van site eer aan!

Zeer mooie top en broek gekocht, ontzettend mooie kleur en model staat zeer mooi en draagt ook heel erg prettig.

Mooie kleding

Blouse past prima en kwaliteit goed

mooie kleding, goed verhaal

ik ben erg tevreden over de producten die ik bij wat mooi heb gekocht (2 broeken, jurkje en ondergoed). Ik ben fan van de webwinkel, maar vind het wel lastig dat bij retour enkel een waardebon wordt toegewezen. Als je een product nodig hebt en (duur) koopt is dat prima. Als het vervolgens niet past, kun je het geld alleen nog in de webwinkel besteden. Als er dan niets meer voor je bij zit, heb je geen geld meer én geen kledingstuk. Maar mooi verantwoorde kleding voor een prima prijs.

Beter kan het niet

Snelle levering perfecte kwaliteit

Mooie draagbare kleding

Leuke shirts en vest besteld. Mooie kwaliteit en snel geleverd. Ik verwacht lang plezier te hebben van deze kleding!

Top blouse!

Mooie print, snelle bezorging

als goed

de kleren die ik heb gekocht zijn mooie

Mooie kleding, snel bezorgd. Wat ik wel leuk zou vinden is ietsje meer xxl.

Altijd mooi en passend.

Prachtige kwaliteit en nooit teleurstellend.

Prachtige kleuren en pasvorm

Sinds ik de kleren in huis heb, loop ik erin. De legging, het wollen shirt en de schipperstrui. Alles zit als gegoten en zeer comfortabel, door goede pasvorm en de natuurlijke materialen.

Zeer mooie kwaliteit! Stof en model

Een erg mooie blouse, zachte stof en een mooi model. Helaas zat de blouse te strak. Ik vond het meer een M i.p.v. een L. Heb m teruggestuurd en gevraagd of er nog een maatje groter was, maar helaas...

Snelle levering, helaas een deuk in de anders mooie fles

goede service helaas niet gaaf aangekomen erg teleurgesteld

Snelle verzending en mooie, duurzame kleding

WatMooi had als enige nog de Dedicated jurk die ik zocht in mijn maat, vlug verzonden en netjes aangekomen. Ze hebben veel duurzame merken in verschillende prijsklasses, Shop daar zeker nog een keertje!

Snelle service, mooie aanbiedingen.

Snelle service Mooie aanbiedingen Ruime collectie Materiaal goed verpakt. Prettig om een voorkeuze te kunnen maken voor een afhaalpunt

Visserstrui Harlingen_dames M

Het vest werd snel en goed verzorgd verstuurd. Ik had een wat dikker vest verwacht. Maar verder helemaal blij mee. Unisex model met vrij lange armen, geen zakken. Bevat wel polyamide, dus niet (micro-)plasticvrij?

altijd goed

Al een paar jaar koop ik vrijwel al mijn nieuwe kleren bij watMooi (de rest bij de tweedehandswinkel :-). De service is uitstekend en de kwaliteit heel goed. Ze luisteren echt naar je en beantwoorden vragen snel en vriendelijk. Een aanrader.

Altijd goed en bewust!

Wanneer ik iets bestel bij Wat mooi dan is het altijd goed: de wijze van versturen en service, de mooie en duurzame inhoud van mijn pakket en vooral de tijd daarna…….genieten van de tijdloze en stijlvolle kleding!!

Snel, mooi, goede service

Ik vind het een Heel mooie site met mooie artikelen. De prijs was de voordeligste van alles wat ik gevonden had. De levering was toppie. PostNL een groot voorbeeld voor de Belgische post ze kunnen er een puntje aan zuigen. Woonde ik Maar in Nederland

Mooie regenjas

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe regenjas. Hij past perfect, is misschien wel wat warm (door de voering) voor de zomer maar dan heb ik alvast een goede tussenjas. Erg fijn dat de jas helemaal vegan is én gemaakt van gerecycled materiaal!

Diependaalseweg 153

1214 KA Hilversum

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.