Zilch draagt (h)eerlijk

Al jaren ben ik fan van WatMooi. De kleding van Zilch vind ik prachtig (al heb ik wel moeten wennen aan de wasvoorschriften van de batsleeve truien). Recentelijk o.a. een donkergroene ecovero pantalon van dit merk gekocht en ik wil hem elke dag wel aan. Het contact is altijd prettig en retourneren en ruilen gingen heel vlot- al helpt het dat ik in de buurt woon ;-)

Zeer goede kwaliteit en een eerlijke productie!

Een mooie handgebreide warme trui gekocht. Erg blij mee en heerlijk warm. Daarnaast een bamboe coltrui, super goede kwaliteit en draagt prettig!

Zit goed voelt lekker

Heb 'm net 1 dag gedragen.. Mijn vriendin wil er ook 1 bestellen, maar weet niet hoe/ waar

Mooie eerlijke producten en snelle levering

Ik was op zoek naar duurzame bralettes en die heb ik bij watMooi kunn vinden. Producten zijn van goede kwaliteit en voor mij is belangrijk dat ze eerlijk zijn gemaakt! Ook was alles zonder plastic verzonden en snel geleverd! Top!

Product was wat stug, retour

Ervaring met wat mooi is prima. Wat ze beloven wordt gedaan. Fijne webwinkel.

Mooi artikel en snelle levering

precies wat ik zocht!

De comfort bh's van de Hema, eerst van bamboe, zijn nu allemaal van polyamide. Ik ben heel blij deze gevonden te hebben en zeker ook met waar watMooi voor staat.

Gewoon prima.

Geef ook een keuze ' ik heb geen haast' Mijn bestelling mag best wat langer duren.

mooie producten, vlot geleverd

Eerlijke producten, goed omschreven, vlot bezorgd.

Wat een mooie kleuren!

Mooie truien en tshirts in mooie kleuren. En gelukkig verantwoord gemaakt. Althans, ik hoop dat dit echt zo is. De maat van de broek klopte niet helemaal.(Ik zit tussen maat 38 en maat 40 in) Die heb ik terug moeten sturen Dat kostte wel € 7, maar dat vind ik wel terecht. Daardoor ga ik kritischer bestellen.

Al vaker heb ik besteld bij Wat Mooi. Prima service, snelle levering. Producten zijn zoals te zien op de website. Goede kwaliteit en goede prijs. Ik draag de kleding veel en ook na vaak wassen blijft het mooi.

Snel bezorgd en prachtige kwaliteit

Blij met mijn mooie spulletjes en blij hiermee mijzelf en de wereld mooier te maken.

Service prima, mooie kwaliteit.

De manier waarom gecommuniceerd wordt is duidelijk en open. Kwaliteit van de producten is prachtig. Mij viel alleen de onderkant van de jurk erg tegen. Oogt op de foto mooier dan de werkelijkheid.

Mijn bestelling was super snel verzonden en ik ben heel blij met het mooie vestje!

Goede service, snelle levering.

Ik heb al eerder kleding bij “Wat Mooi” besteld en de aflevering is altijd zoals afgesproken. Voor mij een betrouwbare winkel met mooie, eerlijke artikelen.

Goede service. Mooie producten.

Prima winkel om verantwoorde kleding e.d. te kopen. Uitgebreid assortiment

Altijd mooie kleding en vriendelijke goede service

Ik koop al jaren bij Wat Mooi. Leuke eigentijdse kleding van mooie stoffen. Fijn, zo;n goede webwinkel!

Geheel naar wens; afronden bestelling en artikel

Ik houd van soepel en zacht kledingmateriaal, deze jurk beantwoord hieraan. Ik houd van recht model en sportief, deze jurk doet het goed Ik houd van combineren van meerdere laagjes, afhankelijk van het weer.Pluspunt van deze jurk

Mooie kleren, snelle levering en zeer snelle service bij ruilen

Prima service toen het snel geleverde artikel te groot bleek te zijn.

Fijne webwinkel met super goede service en mooie producten

Ik ben al jaren klant bij WatMooi en heb de winkel zien groeien en groter worden met steeds meer mooie duurzame kleding. De klantenservice is daarbij nog steeds hetzelfde, namelijk heel erg goed. Er komen steeds mooiere producten bij en de keuze is groot. De bestellingen worden netjes verpakt en keurig bezorgd. Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

Eerlijke kleding in verschillende stijlen

Wat Mooi heeft eerlijke kleding in verschillende prijsklassen. De truien van Zilch zitten heerlijk. Ik word altijd vrolijk van de kleding van King Louie en Blutsgeschwister. De bezorging is prima.

Mooie kwaliteit bamboe ondergoed

Mooie kwaliteit bamboe ondergoed

Niet precies als op de afbeelding

De jurk was korter en de mouwen langer dan was beschreven en je ook volgens de afbeelding zou verwachten De kwaliteit is goed maar er zat een kaartje aan met “wool”terwijl het kledingstuk van gemengd materiaal is Dat vind ik misleidend Heb het wel gehouden want wel een mooie jurk

Uitgebreid duurzaam assortiment, duidelijke site, snel bezorgd

Een groot aanbod van duurzame merken. Duidelijke site, gebruiksvriendelijk. Snel bezorgd.

Precies wat ik zoek

Wijze van, waar het gemaakt word en materiaal is belangrijkste criterium . Dit materiaal ken ik al meer dan 40 jaar, raak je aan verslaafd en omstandigheden waaronder het gemaakt word heb ik gezien. Mooi, aan te raden!!

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.