Het was een feestje om het open te maken alleen de verpakking al.

Nog nooit wat besteld bij wat Mooi. Een overzichtelijke site met eerlijke producten.

Vriendelijk bedrijf, mooie kleding

WatMooi is er vriendelijk en klantvriendelijk. Ik had de vraag om een blouse later te versturen vanwege vakantie. Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag en het was geen probleem. Inmiddels heb ik de blouse ontvangen en hij is zo mooi, ben er heel erg blij mee en nog blijer dat de blouse op een eerlijker manier is gemaakt, dat draagt toch lekker!

Onlangs heb ik een koperen drinkfles besteld. Dta ging makkelijk en snel, de levering was ook snel. Ik ben erg blij met de fles. Buiten dat hij erg mooi is is het een prima duurzame keuze, lekt niet en doet gewoon wat ie moet doen.

Uitstekende service.

Goede maatbeschrijving, hoewel niet bij alle producten. Gelukkig kun je altijd bellen. Zeer tevreden!

Prettige en snelle afhandeling.

De bestelling verliep vlot en de verpakking was zodanig dat het pakje in de brievenbus paste. Geen gebel aan de deur daardoor en geen opstopping in de straat. Hoopvol voor de toekomst!

Mooie jurk

Jurkje van zilch . Paste gelukkig goed was ff bang dat ik de verkeerde maat had gekocht . Vind ik bij Zilch merk toch wel moeilijk online omdat ze maten hebben zoals M, L etc.. pakket goed ontvangen.

Goede service en kwaliteit en betrouwbaar

Bij ‘ Wat mooi’ bestel ik al jaren en steeds met goede resultaten. Het enige minpunt, inherent aan elke webshop, is het juist kiezen voor een bepaalde maat. Als dat niet goed gaat betaal je alsnog verzendkosten. Verder niets dan lof voor de producten en de vriendelijke service.

De producten die ik kocht zijn erg mooi, ben ik blij mee.

De betaalwijze vond ik even lastig, moest ik echt even uitvinden. Was voorheen - voor mij althans- makkelijker. De 2 t- shirts zijn erg mooi, voelen prettig aan en passen perfect.

Heel tevreden, mooie kwaliteit

Snel geleverd en ik vind het een mooie short.

Snelle bezorging, mooi goed passend artikel, goede service

Snelle service en prachtige kwaliteit!

Milieubewuste kleding en nog snelle service ook.

Fantastico.......

Olijfgroen vest van "Alife & Kickin", oversized, práchtige kleur, dito materiaal. Past bij m'n groene ogen.........maar dit terzijde. Service is immer naar tevredenheid.

Prima service, snelle levering!!

Mooi, eerlijk, comfortabel, betaalbaar

Ik koop al jaren bij WatMooi en blijf er kopen. Je hoeft je niet druk te maken om de productie: alles is eerlijk en duurzaam. Knap hoe ze hierin ook wat meer low budget artikelen vinden en artikelen die je gewoon elke dag aan wilt. Nu ben ik ook weer erg blij met mijn aankopen en met de geboden service.

Prima snelle levering

Kleding ziet er mooi uit, zit fijn. Goede service

Mijn bestelling werd snel bezorgd. Helemaal blij mee. Sommige kleding zit verpakt in papier, leuk om uit te pakken en beter voor het milieu. Fijn om te dragen en helemaal omdat ik weet dat het met zorg voor de wereld is gemaakt.

Kwaliteit, snel en super service.

Alle spullen zijn van kwaliteit, spullen zijn snel binnen . Top service.

Snel en goede service met respect voor het milieu

Twee mooie bloesjes de ene dag besteld, de volgende dag in de bus. Verpakking milieu vriendelijk.

ik ben blij met aanbod op website van Wat mooi

ik houd van felle kleuren. Wat mooi heeft voldoende aanbod op dit vlak.

Jurk stuur ik retour.

Op de website zagen de kleurtjes van het jurkje er mooi en fris uit. Bij het uitpakken zagen de kleuren er grauw uit. Jammer, jammer maar het jurkje stuur ik retour. Opmerking: waarom is geen retour formulier bijgevoegd? De wijze van retour zenden is erg onduidelijk ; Moet ik wat uitprinten, moet ik mijn gegevens op briefje schrijven en bijsluiten?

Prachtige kleren, maar altijd te klein

Na lange tijd toch weer eens bij Wat Mooi bestelt, in de hoop dat in de loop der tijd vrouwen met maatje(s) meer in beeld zijn gekomen. Maar helaas........... zo jammer! Ik moet de bestelling dus in zijn geheel retourneren. Het past gewoon niet, of - in het geval van jurken - het model en/of de pasvorm is niet geschikt voor ons als grotere en dikkere vrouwen. Zouden de producenten van al deze mooie en duurzame kleren alstublieft ook kleding voor maat 46/48 (en eventueel verder) willen gaan maken?

Goede service en goede kwaliteit. Wel heel prijzig

Prachtige jurk en goed verzorgd aangekomen.

Hele mooie kwaliteit, wat ik van jullie steeds gewend ben. Ook de manier van verzenden, goed verpakt in herbruikaar materiaal spreekt me erg aan

Top service met ruilen artikel

Ik had een mail gestuurd dat ik een artikel wilde ruilen. De ruiling was binnen no time geregeld.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.