Snelle service, goed product

Tevreden met snelle service en goed product

Niet goed beschreven!

Als ik geweten had dat er gouddraad in zat had ik het niet besteld, stond niet bij de beschrijving. Jammer, nu stuur ik het terug.

Snelle levering van mooi eerlijk kledingstuk

Mijn dochter is blij met een wijde broek die heerlijk zacht is en lekker zit. Ik ben blij met de duurzaamheid ervan. Verrast hoe snel de broek werd bezorgd.

Mooie en heel betaalbare duurzame mode

Het was moeilijk kiezen, zoveel mooie en betaalbare mode. Ik was al langer op zoek naar mooie duurzame truien, maar vond veel websites met vreemde modellen of juist super saaie truien. Duurzaam kan toch ook gewoon modieus zijn? Watmooi sprong er echt uit. Origineel, heel draagbaar, eigentijds en tegelijk prettig tijdloos, en betaalbaar. Ik ben supertevreden met mijn bestelling!

Mooie ervaring

Ik kende wat Mooi nog niet maar ben zeer te spreken over het concept. Bestelling ging voor een fijn dat je kunt kiezen voor de fietskoerier.

Fijne gezichtsproducten en snel geleverd

Wat Mooi levert producten en kleding waar ik met een gerust hart van kan genieten. Zonder toegevoegde troep en op een eerlijke manier gefabriceerd. Daar wordt ik blij van.

Mooie kwalitatieve kleding & snel geleverd

Fijne winkel met mooie merken en bestelling wordt snel verzonden. Helemaal blij met de mooie items die ik besteld had!

Ik ben goed geholpen door de klantenservice. Het shirtje was supersnel geleverd en is erg leuk (en duurzaam)!

prima en snelle groene verzending.

Fijne kleding, snel bezorgd

Mooie artikelen, stoffen voelen fijn! Bezorging op tijd, zeer tevreden. Heel fijn om eerlijke, leuke kleding te kunnen kopen.

Mooie kleding, snelle verzending en snelle ruiling!

Mooie kleding en snel ontvangen. Ook ruilen voor maatje groter gaat snel en is geen probleem.

Via socialmedia WatMooi leren kennen en nu ook eens besteld, snelle en nette levering en heel leuk (en bewust) met fietskoerier.

Snel geleverd, product zoals op de foto, mooie kwaliteit

De kleur was bijna exact zoals op de foto, ietsje donkerder dan op de website, maar dit kan ook aan mijn eigen scherm liggen uiteraard. Super mooie kwaliteit, mooi afgewerkt. Snelle levering, weinig en herbruikbaar verpakkingsmateriaal. Word ik blij van! :)

Mooi product en prima levering!

Heel fijne jas gekocht via jullie en een prima levering met de fiets! Lekker milieu bewust zowel het (vegan) product als levering via fietskoerier. Daar word ik blij van

Snelle en vlotte service

De bestelling verloopt vlot en de informatie over verzending gaat goed. De website mag iets makkelijker met wat meer foto's en ook het zoeken op meerdere zoektermen gaat wat onhandig. Ben blij dat jullie er zijn met biologische en fairtrade kleding!

Prima gegaan

Snelle levering, na een prima werkende website

Prachtige kleding

Als verliep heerlijk vlot!

Heerlijk broekie, snelle levering, goed product

Ik vind het goed dat duurzaam shoppen laagdrempelig is. Vroeger moest je goed zoeken naar geschikte winkels. watMooi maakt het gelukkig eenvoudiger (ook samen met andere sites). De gekochte broek zit lekker, maar een broek kopen via internet vind ik nog altijd een gok. Een maattabel toevoegen zou hierbij helpen. De levering was super snel en ook over de verpakking is goed nagedacht. Ik heb de zak bewaard voor als ik in de toekomst eens wat moet verzenden.

Mooi duurzaam produkt.

Prima afhandeling en verzending.

Mooie producten

Fijn om te merken dat de service snel en goed is. Voelt benaderbaar en persoonlijk, bij contact. En daarnaast geweldige producten.

Ik schrok van de hoge prijzen, maar dat komt omdat ik voor het eerst duurzame kleding kost en nog niet gewend ben aan de prijzen die erbij horen. Verpakking was helaas van plastic, dat had ik graag anders gezien, en de verpakking van de de panty's waren helemaal gebutst, maar dat komt door de koerier denk ik.

Geweldig dat er een website is met verantwoorde mode.

Het artikel dat ik bestelde werd de volgende dag al geleverd. Super service. En vooral het feit dat jullie alleen verantwoorde mode verkopen, maakt dat ik blij ben dat ik hem heb ontdekt!

Super mooie shirtjes

De shirts werden snel en op de aangekondigde dag bezorgd. Alleen jammer dat de fietskoerier ze buiten in de brievenbus had. gestopt, waardoor ik alsnog ging wachten tot 22.00 uur. Ik had ook graag even persoonlijk bedankt. Maar misschien had hij of zij aangebeld en had ik de bel niet gehoord. Bedankt. simone

Mooie kleding, snelle levering

Kleding blijft lang mooi, ziet er goed uit en wordt altijd goed geleverd met de fietskoerier

netjes verpakt, prachtige stof, ziet er echt uit als op de foto. Top! heel blij mee

Netjes verpakt, prachtige stof, ziet er echt uit als op de foto. Top! heel blij mee

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.