Prima.

Fietskoerier vind ik heel sympathiek! Het bestelde truitje is dunner dan ik dacht maar wel mooi.

Snel en accuraat

Snelle en accurate informatie over de bezorging en ook snelle bezorging an sich. Binnen twee dagen na bestelling was de bestelde jas er al.

Mijn bestelling kwam op tijd en was conform de verwachting.

Prima keuze en levering

snelle levering en mooie kleding

Ik vind het heel belangrijk dat ik bijdraag aan eerlijke handel en kleding koop die het milieu minder belast.

mooie producten en mooie prijzen

De service is uitstekend en de selectie biedt veel mogelijkheden om je kast uit te breiden. Heel goed dat alles eerlijk geproduceerd is en van hoge kwaliteit. Echt een aanrader!

Top artikelen

Hele fijne website met mooie spullen. Heerlijk winkelen als je weet dat alles fair is. Ik kom hier vaak!

Eerlijk, snel, compleet en mooi; heel blij mee!!

Verrassend uitgebreide collectie op de site, overzichtelijke webshop, bestelling supersnel geleverd en er hoefde niets meer terug!!

Blij verrast.

Voor het eerst besteld bij Wat Mooi. De kleren zijn helemaal naar mijn zin, de pasvorm uitstekend en het gevoel iets goeds aan te trekken. Goed in de zin van beter voor onze planeet en beter voor mijn hart.

Mooie jurk, vlotte bezorging

Ik vind het mooi dat jullie bestaan en dat jullie eerlijk willen zijn.

Ik heb echter nog geen ervaring met het kledingstuk wat ik heb besteld. Dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Prima service!

Vlotte service. Snelle levering van mooi produkt

Mooie stoffen, netjes afgewerkt

Producten zijn zoals omschreven, een minpuntje: de trui rook heel erg naar wasverzachter of zoiets, zelfs nog nadat ik hem heb gewassen. Ik hou niet zo van geparfumeerde kleding, dus ik wacht nog een poosje met dragen tot het eruit is.

Ik kies voor deze kleding om het verhaal wat erachter zit.

Snelle levering en de kleding was keurig verpakt. Een broek moest ik terugsturen omdat de maat niet passend was. Ik mis dan een adreslabel wat ik zou kunnen gebruiken bij het retourzenden om te ruilen. De blouse die ik heb gekocht was nu in de aanbieding; ik vind het jammer dat ik hierop niet ben gewezen bij de bestelling zodat ik een paar dagen later zou kunnen bestellen om voor de korting in aanmerking te komen. Verder ben ik zeer tevreden!

Zit goed, voelt goed!

Altijd fijne materialen, mooie kleuren, en de kleding zit goed.

Mooie kleding, fijn bezorgd

Ik bestelde een rokje en t-shirt werden mooi verpakt geleverd door de fietskoerier. Beide artikelen hebben een heel mooie kwaliteit. Graag zou een maattabel of andere maatvoering zien voor het merk SKFNK Ik bestelde (gelukkig) al een maat groter, maar valt zeker 2 maten kleiner dan reguliere maten. Gelukkig paste ik het nèt, als ik mijn eigen maat had besteld had ik het zeker niet gepast. Overall wel heel blij met mijn aankoop.

artikel klopt verzending klopt

Geen enkele klacht over de verzendstatus en kwaliteit artikel

Goed voor milieu en mensen die de producten maken

Jammer dat niet alle maten verkrijgbaar zijn.

Heel fijn dat je zo makkelijk mooie kleding kunt kopen die met respect voor mens en milieu is gemaak

De site is mooier geworden. Alleen kun je nu niet meer inzoomen, dat vind ik wel jammer. Gelukkig is er ook altijd ruime sale, zonder dat je ook met een minder ruim budget terecht kunt. Duurzame kleding is wel hoog geprijsd. Dat kan niet anders, maar je moet het wel kunnen opbrengen. Fietskoeriers is een beetje verlakkerij. Er staat bij mij altijd 'fietskoerier', maar wordt altijd met de auto gebracht, omdat het te ver fietsen zou zijn. Dan moet je het er ook niet bij zetten. Ook al staat er verderop wel weer dat ze tóch met de auto komen. Je probeert toch te scoren met groene fietskoerier logo. Of een ander koeriersbedrijf nemen, want ik zie hier wel eens fietskoeriers. Bovendien fietsen hordes kindern dezelfde afstand elke dag. (Buiten lockdown dan). Ons dorp zit zo'n beetje aan de stad vast. Een welvarend dorp waar de bezorgdiensten af en aan rijden. En dan niet de moeite waard om fietskoeriers te gebruiken? Ik geloof er niets van.

Vlot en eerlijk

Het is toch fijner winkelen als je weet dat de aangeboden producten op een eerlijke manier wordt gemaakt. Ik kon snel vinden waar ik naar opzoek was en de levering was per fietskoerier en snel, ondanks corona. Eén product wilde ik graag ruilen en ook dat ging eenvoudig en vlot. Kortom: ik ben erg positief over mijn eerste bestelling bij watMooi!

Snelle levering en leuke collectie

Mijn bestelde jurkje werd heel snel geleverd per fietskoerier. Jurk had een mooi sale-prijsje, ben er blij mee. Een kortingsbon voor de volgende bestelling zat ook in de verpakking, altijd leuk. Tevreden met deze fijne (web)winkel, hopelijk binnenkort eens live te bezoeken...

Prachtige kleding, snelle service!

Binnen twee dagen was mijn pakketje er. Een warme sweater van Erdbär heb ik al meteen meerdere dagen gedragen, heerlijk! Een ander truitje was ook precies wat ik ervan verwachtte. Conditioner bar van Happy Soaps doet het ook geweldig. Ben dus heel tevreden ☺️

Goede service, mooie kleding/producten. Ik kan WatMooi aan iedereen van harte aanbevelen!

Goede service en mooie kleding

Ik heb al vaker besteld en steeds snel ontvangen en mooie duurzame kleding. Het aanbod dat watMooi heeft vind ik ook leuk.

mooie kleding voor iedereen

mooie en eerlijke kleding met vele vegan opties veel keus vriendelijk bij vragen hebben fijne site om te winkelen

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.