Perfecte pasvorm en een vriendelijke broek

WatMooi levert kleding en accessoires die dier-, milieu- en mensvriendelijk zijn en dat past uitstekend bij mijn denkbeelden. Zo ook deze broek die perfect past en heel goed te gebruiken is.

Mooie, eerlijke mode

Opnieuw heb ik een prachtige broek kunnen kopen bij 'Wat Mooi'. De service is prima. Dus ik blijf graag klant.

Uitgebreid aanbod duurzame mode

Heel groot aanbod in duurzame mode. Veel verschillende merken met goede voorraad in mijn maat (L/XL).

Mooie kleding, snel geleverd

Meerdere items besteld en alles keurig en snel afgeleverd! Heerlijk dat ik bij jullie niet hoef na te denken of het materialen zijn die ik liever niet in mijn kleding wil hebben.

Mooie kleding, goed en snel geleverd!

Ik houd van mooie kleding met een goed verhaal, dat herken ik bij Wat Mooi. De informatie over model en pasvorm klopte, ik ben zeer tevreden over mijn hernieuwde kennismaking met Wat Mooi!

Snel, netjes geleverd, goede kwaliteit.

De bestelling wordt snel en netjes geleverd. De kwaliteit van de kleding is prima en niet te duur. De maten zijn soms wat lastig te bepalen. Tip om niet alleen de breedte van borstomvang aan te geven maar ook de buik en heupomvang aan te geven bij jurkjes en shirts. Hoe retour sturen wordt afgehandeld wacht ik nog even af. Het is de eerste keer dat ik hier helaas gebruik van moest maken. Ik wens jullie succes met de voortgang van dit mooie bedrijf. Met vriendelijke groet EV.

Fijn om een eerlijk kledingstuk te kunnen kopen. Afhandeling en bezorging: perfect!

Fijn vest, eerlijk gemaakt. Prima afhandeling en bezorging!

Mooie webwinkel

Mooie eerlijke kleding. Snelle verzending. Kom graag terug.

Fijne, goed voor de wereld zaak.

Het enige minpunt is dat de kleur niet altijd genoemd wordt en de maatvoering ook niet. Dat gaat vast verbeterd worden.

Goede kwaliteit en prima service.

Mooie, verantwoord geproduceerde kleding voor een scherpe prijs. Snelle, goede verzending en uitstekende service. Echt een aanrader!

Bestelling geplaatst. Snelle reactie en snelle verzending. Prachtige blouse die ik met veel plezier ga dragen. Zeer tevreden!

De jurk past perfect en is zo mooi als op het plaatjr

Wat Mooi doet wat het belooft

Super shoppen

Altijd mooie producten, slaag altijd, ook geschikt voor cadeau voor vrienden, nu de bamboe shirts gekocht, draagt herkenbaar aangenaam. Wat mooi levert snel, goed verpakt en blij dat er bamboe producten zijn. Draag nu een shirt en al complimenten gekregen. Voor mij TOP!!

Eerlijke producten

Duidelijke site, veel keus. Snelle en nette afhandeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van afwikkeling

Ik ben blij met de items die ik bestel bij Wat Mooi.

De kleuren zijn altijd mooi. De maat is goed. Klantenservice vriendelijk en goed te bereiken.

prachtige stof

het is altijd een feestje om wat te bestellen bij wat mooi.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik bestel niet snel bij een voormij onbekende site. Maar een plaatje in Nouveau gaf de doorslag. Het artikel had ik na twee dagen al in huis en is uitstekend.

Klantvriendelijk

Min of meer toevallig kwam ik op de website van watMooi terecht. Ik kwam er niet helemaal uit vwb bestellen. Via mail doorgegeven waar ik belangstelling voor had. Bijna direct antwoord. De volgende dag werd mijn bestelling al bezorgd. Helaas net niet goede maat. Weer contact gehad en 1 maat groter besteld. Ook weer volgende dag bezorgd met daaraan voorafgaand mailtje. Het tetugsturen werd ook duidelijk uitgelegd incl.portokosten die voor rekening van de klant zijn( ik vind dat logisch omdat de verzendkosten van de bestelde artikelen gratis is). Ook de filisofie van eerlijk en duurzaam spreekt mij erg aan. Al met al een zeer positieve eerste kennismaking met watMooi. Zij doen hun naam eer aan! Riet

prachtige kleding en fantastische service

Bestellingen verlopen altijd heel vlot, komen heel goed aan en in verantwoorde verpakking. Voor mij is elk kledingstuk dat ik hier aanschaf altijd passend, tenzij ik zelf de maat niet goed gekozen heb. En dan is het retourneren heel makkelijk en supervlot. Echt, ik wil iedereen dit prachtige bedrijf met hun kleding en hun achterliggende ideeën van harte aanbevelen.

Mooie kleding, prima levering

Het is fijn dat er een aanwijzing bij staat hoe de maten vallen. Het blijft tocht voor een deel een gok wat maat betreft, het ene merk valt kleiner of groter dan het andere merk. Maar het past prima. Basic t-shirtje is echt mooi! Ga ik meer van bestellen. Broek en trui ook van goede kwaliteit. Voldeed aan de verwachtingen.

Verzorgd

Alle producten kwamen goed binnen en alles had een zeer goede kwaliteit.

Heel tevreden

Ik koop al jaren bij watMooi en dat geeft me telkens weer een goed gevoel. De kwaliteit/prijsverhouding is prima. De mensen van watMooi zijn heel attent en hun kleding is mooi en blijft mooi. Een fijn bedrijf.

Mijn pakketje was de volgende dag al binnen.

WatMooi is goed bezig.

Ik zou wel wat meer artikelen willen zien.

Fijne stof, leuk patroon, snel geleverd

Zeer tevreden over mijn bestelling. Duurzaam ingepakt. Blouse zit erg prettig

Diependaalseweg 153

1214 KA Hilversum

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.