Vrolijke mode op een goede manier gemaakt.

De kwaliteit bij WatMooi valt nooit tegen. Ik ben zeer blij met de vrolijke kleuren, want in gewone winkels zie je veel grijstinten. De prijzen zijn acceptabel, je kunt niet verwachten dat een eerlijk produkt goedkoop is.

Goede service en snelle levering! :D

duurzaam met respect voor fabricage en milieu

Goede kwaliteit waardoor mijn kleding mooi blijft en ik daar jarenlang plezier van heb.

Top!!

Helemaal blij!

Wat een schitterende shirts, heerlijk op je huid en nu lekker warm.

Fijn dat jullie deze natuurlijke producten hebben. Ze zijn nu prettig te dragen en ik ben dan ook benieuwd hoe dit in de lente/ zomer zal zijn. Ik verwacht: goed.

Redelijk tevreden

I artikel gehouden. 1 jurk geretourneerd. Geen goede maat.

Supèrbe

Super snel geregeld. Van aanvraag tot bezorging. Gaat zo door. Ben zeer tevreden. Vriendelijke groet

Mooie eerlijke kleding

Prachtige jumpsuit besteld, zit als gegoten. En Watmooi is eigenlijk al jaren een webshop waar ik eens in de zoveel tijd weer terugkeer, van de mooie en eerlijke kleding!

zorgfvuldig verpakt en artikel voldoet

Vest voldoet aan advertentiebeschrijving. Ik draag het nu als vest met topje en ook heel goed te dragen als alleen longsleeve. Combinatie van materiaal linnen/rayon voelt voor mij supercomfortabel aan. Een lichtgewicht artikel in brede zin.

Mooie site met fijne kleding

Ben al een tijdje fan van Wat Mooi, goede kleding waar ik blij van wordt. Heb thirts besteld met lange mouw. Geel mooie kleuren, het min puntje is de halslijn is hoog, vind wat lager mooier staan.

Snelle levering van mooie bestelling

Snelle levering, goed verpakt, tevreden klant

Pakket keurig verpakt en op tijd ontvangen

Pakket keurig verpakt en op tijd verstuurd en ontvangen Erg blij met mijn aankoop

Mooie trui

Fairtrade, gifvrij, het zou de norm moeten zijn. Afijn, dat is het bij watmooi en de kleding is goed en mooi

Fijne webshop voor duurzame mode

Als ik iets bij WatMooi koop, weet ik dat het duurzaam geproduceerd is. Slechts af en toe vind ik er iets dat bij mijn smaak past, maar de kleding die ik er gekocht heb in de afgelopen jaren, is nog altijd mooi. Dus de kwaliteit is goed.

product prima, verpakking met papier en minimale omvang, verzending snel en correct.

Ga zo door!

Prachtig kledingstuk, precies zoals afgebeeld.

Ben erg blij met de blouse die ik besteld heb. Vlot geleverd en mooie kwaliteit. En ook belangrijk dat die van eco gecertificeerde grondstoffen is gemaakt én de makers een eerlijjk loon krijgen. Dikke pluim voor Wat Mooi.

Mooie broek

Op tijd ontvangen! Alleen stond er nadat ik de broek had besteld dat er geen exemplaar meer voorradig was en dat ik mijn winkelwagen moest leegmaken. Dat was verwarrend. En ik kreeg van Tnt(?) het verzoek om toch 2 € porti over te maken wat waarschijnlijk ook oplichterij was…

Snelle levering. Milieuvriendelijke verpakking. Goede kwaliteit kleding. Wel prijzig , heeft natuurlijk te maken met productieproces en materiaal ( waar ik natuurlijk ook achtersta) maar wel een reden om vaker op de uitverkoop te wachten.

Altijd snel en netjes

Ik ben weer blij met mijn bestelling. Bij WatMooi weet je dat het goed zit, in kwaliteit, service, maar natuurlijk ook dat je iets eerlijks koopt. Zou niet anders willen.

Goede service prachtige kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit kleding (vestje). Site met opzij schuiven vind ik persoonlijk wat minder prettig scrollen, maar dat is denk ik een kwestie van smaak!

Fijne producten en goede levering

Ik koop vaker kleding via watmooi, omdat ze de merken verkopen die waardeer en graag draag. Soms is online een beetje een gok betreft maat, pasvorm en materiaal.

Fijne en mooie aankoop, zorgvuldig verpakt en een goede levering.

Positieve ervaring.

Zowel het rokje als de blouse passen goed en flatteren mij.

Fijn, zo’n goed geslaagd koopje! De bestelling werd vlot bezorgd. Voor mij maakt ‘watMooi’ haar reputatie van mooie artikelen en goede service weer geheel waar.

Mooie en verantwoorde kleding

Leuke collectie en geprofiteerd van de wintersale. Omschrijving en foto’s goed.

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.