Prachtige kleding, prima levering

Alleen vind ik het jammer dat de levering in plastic is verpakt

Leuk bloesje, vlotte levering

Snelle levering en mooi kwaliteit

Mooie webwinkel met mooie duurzame kleding. Alles is kwaliteit. Geen fast fashion. Levering is altijd vlot. Meestal is de pasvorm goed (door informatie op de website); soms ruil ik, en dat is nooit een probleem.

Duurzaam geproduceerde kleren gekocht

De kleren werden snel geleverd en de informatie op de website is fijn!

Mooie, warme en prima passende trui

De trui is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Hij is mooi, lekker warm en hij past uitstekend. Ik ben er nlij mee

Pasvorm viel tegen

Niet een heel groot assortiment, maar wel duurzame merken. Snelle levering + 5% korting voor een volgende bestelling. Helaas valt de pasvorm van de jurk tegen. Retour zenden is op eigen kosten. Er is helaas geen mogelijkheid het pakketje retour af te geven. (Ik woon in de buurt).

als goed

dat de vest plus broek mooie zijn

Mooie eerlijke kleding én goede service

Ik ben al een aantal jaar klant bij Watmooi. En het stelt nooit teleur. Goede kwaliteit kleding van fijne merken die oog hebben voor het milieu. De service is ook altijd goed. Kleding is snel geleverd en contact met het bedrijf gaat makkelijk. Reageren vlot op vragen.

Aan alle kanten content mee

Snel bezorgd. Mooi en fijn materiaal. Goede pasvorm.

Mijn mooie trui werd snel geleverd en werd netjes verpakt bij mij thuis afgeleverd. Ik ben er superblij mee.

Prachtige broek, snel geleverd!

Een mooie, duidelijke website. De broek die ik heb gekocht is heel mooi, en werd netjes en op tijd bezorgd. Prima allemaal!

Goed advies bij het kiezen van de juiste maat. Alles wat ik heb besteld zit als gegoten!

Webshop is oké maar artikel valt tegen

Ik kocht een vest met een dubbele ritssluiting. Die sluiting is echt een probleem. De afwerking daarvan is ook niet netjes. Maar het ergste is dat ik de rits niet open en dicht kan doen. Het was een duur vest! En de dag nadat ik het thuis had gekregen ging er op de site ineens 25% af. Dat is ook balen.

Fijn shirt

Soepel vallend wol/zijde shirt, draagt heel prettig

Just Wonderful!

The gloves were dispatched right away, the description and photos on the website are correct. I’ve known watMooi for ages and it is one of my favourite webshops. Not only their service is impeccable but the products they select are of top quality.

Super mooi trui van Inti, op tijd voor deze koude dagen

Heerlijke aanvulling kledingkast

Ik vind het altijd spannend om online te kopen. Deze ervaring bij watmooi is me goed bevallen.

Bestelling komt qua kleuren overeen met foto's, heel fijn!

Makkelijk besteld en vlot geleverd, keurig in een stevige papieren envelop. Maat prima, zoals via maattabel aangegeven. Heerlijke zachte stof. Ben er erg blij mee.

Prima service, snel geleverd en mooie kleding!

Prima service, snel geleverd en mooie kleding! Prachtige trui van Mademoiselle YeYe! Mooie retro print. Maat S, valt ruim. Ben er heel blij mee :)

Wat Mooi!!

Ik ben zo blij met mijn nieuwe blouse. Hij valt goed, het materiaal voelt lekker en de verzending ging ook snel

Mooie top. Dank zij de maattabel de juiste maat gekozen

Heel goed, snel en nauwkeurig.

Heerlijk zittend vest. En ook nog eerlijk gemaakt.

De verzending was er binnen 3 werkdagen en ik heb wat artikelen gehouden.

Ik wilde artikelen retour zenden maar dat item 'retour' is niet te vinden op de site.

Mooie zacht shirtjes gekocht

Ik heb er weer een paar mooie zachte shirtjes bij. De maten waren goed omschreven, de levering was snel en keurig ingepakt.

Mooie duurzame producten

Hele mooie duurzame blouse gekocht, waar ik heel blij mee ben. De blouse was heel snel en netjes geleverd. Een absolute aanrader!

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.