Mooie top. Dank zij de maattabel de juiste maat gekozen

Heel goed, snel en nauwkeurig.

Heerlijk zittend vest. En ook nog eerlijk gemaakt.

De verzending was er binnen 3 werkdagen en ik heb wat artikelen gehouden.

Ik wilde artikelen retour zenden maar dat item 'retour' is niet te vinden op de site.

Mooie zacht shirtjes gekocht

Ik heb er weer een paar mooie zachte shirtjes bij. De maten waren goed omschreven, de levering was snel en keurig ingepakt.

Mooie duurzame producten

Hele mooie duurzame blouse gekocht, waar ik heel blij mee ben. De blouse was heel snel en netjes geleverd. Een absolute aanrader!

Communicatief en flexibel

De organisatie is heel prettig, reageert snel, denkt mee en is attent!

Prima verwerking bestelling, mooie producten

Enig aandachtspuntje: geef de kleuren duidelijk aan, met een omschrijving van ‘plain black’ dacht ik een diep zwarte blouse te krijgen, maar op een zwarte broek neigt het toch naar donkerblauw. Ik houd dit item wel omdat het zo mooi afgewerkt is en lekker zit!

Snel, mooi en prettig

Goede indruk van kleding op de website met foto's en informatie, snelle levering en gemak met retourneren wanneer het toch tegen valt. Prettig contact via mail wanneer nodig. En dat al jaren op rij.

Zeer tevreden en blij dat watMooi bestaat.

Wat Mooi is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Prima service, snelle levering in milieuvriendelijke verpakking.

Deze keer bij WatMooi een diervriendelijk verantwoord vest in schippersmodel besteld voor mijn vader. Zelf heb ik het vest vorig jaar al gekocht en vrijwel dagelijks gedragen bij fris weer. Mijn vader is net zo tevreden over het vest als ik ben. Fijn dat het weer terug in de collectie is.

Helemaal content

Onlangs heb ik een mooie wollen sjaal besteld. Ik had er al eentje in een andere kleur en die beviel goed, De nieuwe sjaal is ook naar wens en was heel snel in huis: merci Leuk vond ik ook het kaartje met enige korting erop voor het geval ik een nieuw artikel zou willen bestellen. mvrgr

Sinds ik een aantal jaren geleden duurzame fairtrade kleding ben gaan aanschaffen, is dit ook het geval bij Watmooi . Bedrijf bevalt prima. Snelle verzending, mooie producten. Verbeterpunten wat mij betreft: uitsluitend duurzame fairtrade producten. Daarnaast zou ik een persoonlijk bericht bij bestelling op prijs stellen i.p.v. 'koud' de bestelling leveren die toch vaak een behoorlijke uitgave qua financiën is. Merk dat dit bij mij wel het verschil voelt bij andere duurzame webshop die zich persoonlijker opstellen.

prachtige blouse, diepblauwe kleur en goede maat

De eerste keer bij aandoen en passen, direct een prima gevoel, het is inderdaad een mooie donkerblauwe kleur, die prachtig staat en de maat is okay. Ook de mouwinzet is een topper, en kleedt de blouse naar behoren, en elegant.

Betrouwbaar

Mijn nieuwe jurk zit weer als gegoten, staat mooi en voelt goed aan. Wat Mooi doet haar naam eer aan. De keuze vind ik soms nog wat te beperkt.

Veel keuze, prima service, snelle verzending.

Een heel fijne webshop waar ik al jaren gebruiken maak. Persoonlijke service, snelle verzending altijd, heel tevreden over.

Een prachtige jurk met toch een kanttekening

Zoals altijd was de service van Wat Mooi prima met snelle bezorging. De jurk is op zich prachtig en ik werd er veel mee gecomplementeerd. De kleur en de print zijn geweldig, mooier nog dan op de foto. De stof is wel heel dun, dunner dan ik had verwacht van een jurk voor dit (najaars)seizoen. Verder vielen er meteen al twee knoopjes af en bij nadere inspectie zaten vrijwel alle knoopjes niet goed vast. Dat vind ik toch wel een minpuntje.

Vlotte levering, fijne shirt

Het bestelde werd snel geleverd. Mooi materiaall en goede pasvorm

Duurzaam en toch betaalbaar!

In het kader van duurzaamheid probeer ik bewust te consumeren, en niet teveel te kopen. Dat betekent dat wat ik wel koop mooi en van goede kwaliteit moet zijn, en natuurlijk zo eerlijk mogelijk gemaakt. Bij WatMooi vind ik die combinatie: mooie kleding, duurzaam en toch betaalbaar en ook nog eens met een fijne service (snelle verzending en af en toe zelfs een verrassing in je pakketje). Dikke aanrader dus!

Alledrie de kledingstukken helemaal naar wens!

Eigenlijk vond ik ze nog mooier dan verwacht. Uitstekende bezorging!

In de uitverkoop nog een paar leuke dingen gevonden bij watMooi. Snel geleverd en mooie kleding. Ik koop alleen maar duurzame kleding en shop regelmatig bij watMooi.

Prettige en vriendelijke service

Bio, fairtrade en duurzame kijk op kleding. Bij WatMooi denken ze aan kleine en creatieve ondernemers en sporen ze originaliteit aan. Zo loop je er niet doorsnee bij, en door de goede kwaliteit van de kledingstukken heb je jarenlang plezier van je items. Ik ben altijd weer nieuwsgierig naar hun aanbod! Ga zo door! En als verassing zat er n handig en mooi kadootje bij mijn bestelling, heel attent

Voldoende keuze duurzame kleding maar de site kan beter.

Snelle levering en voldoende keuze uit duurzame kleding maar ik vind de site niet prettig qua lay out. Ik bekijk deze voornamelijk met mij tablet. Verder zou het mooi zijn als alle kleding ook gepresenteerd wordt op een model zodat je beter ziet hoe het valt en daarbij vermeld hoe lang het model is en welke maat zij draagt.

Weer een goede koop bij watMooi!

Mooie collectie, redelijke prijs, betrouwbaar, goede omschrijving, snelle levering.

Prima, snelle levering. Mooi verpakt

Prima,snelle levering mooi verpakt

Prachtige, eerlijke milieubewuste kleding.

Ik koop bij WatMooi Vanwege de eerlijke kleding, respect voor producenten en voor het milieu. Ik kan altijd goed slagen, ik krijg ook complimenten van mijn omgeving als ik er weer wat heb gekocht. Ik koop meestal jurken voor bijzondere gelegenheden. Er is veel keus, en komt goed overeen met website. Maten duidelijk beschreven hoe te meten. De kleding wordt snel geleverd, zondag besteld en woensdag geleverd. Ruim binnen de beloofde tijd. De prijs is relatief niet heel veel hoger dan bij andere winkels. Gezien het eerlijke kleding is. Daarbij heb ik sommige eerder gekochte kleding al 9 jaar en nog steeds mooi en heel. En het maakt dat je beter nadenkt voor je iets aanschaft.

Diependaalseweg 153 1214 KA Hilversum

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.