Prettige en vriendelijke service

Bio, fairtrade en duurzame kijk op kleding. Bij WatMooi denken ze aan kleine en creatieve ondernemers en sporen ze originaliteit aan. Zo loop je er niet doorsnee bij, en door de goede kwaliteit van de kledingstukken heb je jarenlang plezier van je items. Ik ben altijd weer nieuwsgierig naar hun aanbod! Ga zo door! En als verassing zat er n handig en mooi kadootje bij mijn bestelling, heel attent

Voldoende keuze duurzame kleding maar de site kan beter.

Snelle levering en voldoende keuze uit duurzame kleding maar ik vind de site niet prettig qua lay out. Ik bekijk deze voornamelijk met mij tablet. Verder zou het mooi zijn als alle kleding ook gepresenteerd wordt op een model zodat je beter ziet hoe het valt en daarbij vermeld hoe lang het model is en welke maat zij draagt.

Weer een goede koop bij watMooi!

Mooie collectie, redelijke prijs, betrouwbaar, goede omschrijving, snelle levering.

Prima, snelle levering. Mooi verpakt

Prima,snelle levering mooi verpakt

Prachtige, eerlijke milieubewuste kleding.

Ik koop bij WatMooi Vanwege de eerlijke kleding, respect voor producenten en voor het milieu. Ik kan altijd goed slagen, ik krijg ook complimenten van mijn omgeving als ik er weer wat heb gekocht. Ik koop meestal jurken voor bijzondere gelegenheden. Er is veel keus, en komt goed overeen met website. Maten duidelijk beschreven hoe te meten. De kleding wordt snel geleverd, zondag besteld en woensdag geleverd. Ruim binnen de beloofde tijd. De prijs is relatief niet heel veel hoger dan bij andere winkels. Gezien het eerlijke kleding is. Daarbij heb ik sommige eerder gekochte kleding al 9 jaar en nog steeds mooi en heel. En het maakt dat je beter nadenkt voor je iets aanschaft.

dagcrème en een oogcrème. Prima product. Het kwam alleen helemaal in de kreukels aan. Verpakkingen waren volledig stuk. Gelukkig gaat het daar niet om maar om de flacons met crème. Maar je zou ze zo niet cadeau kunnen geven of terug kunnen sturen. Volgende keer misschien in een doosje verzenden i.p.v. in een zakje.

Netjes verpakt snel bezorgd.

Netjes verpakt snel bezorgd

Genieten

Geweldig mooie verantwoorde natuurlijke kleding en dit net gekochte shirt van Paala is waanzinnig aangenaam om te dragen. Mijn 3e. Aanrader voor wie en wat moois en verantwoord wil kopen. Bij " watMooi" slaag ik altijd!! En correct geleverd.

Accuraat en fair!

Wat Mooi levert goede service. En de kleding is zorgvuldig verpakt. En het aanbod is gevarieerd. Dus ik koop bijna al mijn kleding bij hen.

Goede snelle nette levering

Gevraagd om wat later te versturen ivm de vakantie Dit is prima gegaan

Fijne kleding en mooi, duurzaam ingepakt.

Eerlijke duurzame webwinkel met genoeg keus. Tevreden!

Fijne duurzame webwinkel

Goede snelle service, sympathieke mail updates, goed duurzaam verpakt

Snelle levering van een superfijn product!

Mijn favoriete shirt van Lanius met watervalhals, dat ik al in donkerblauw en felblauw heb, nu ook in het zwart besteld. Het werd supersnel geleverd!

Geweldige regenjas en alles snel geleverd

Regenjas zit heel mooi, heel blij mee! Ik zou wel graag zien dat de verpakking om de jas geen plastic is. De rest zijn zeepjes en die bestel ik regelmatig dus bevalt heel goed. Fijn dat deze in papier gewikkeld is. Levering is altijd binnen 2 dagen

prima service en duidelijke aanwijzingen omtrent versturen en dergelijke

Ik merk dat ik heel graag duurzaam vervaardigde kleding koop, maar dat mijn smaak niet altijd overeenkomt met de verkrijgbare kleding. En omdat ik ook maar 1.62 cm ben is de pasvorm vaak niet goed.

Goeie service, mooi artikel en milieuvriendelijke visie

Ik ben tevreden

Mooie jurk, zoals de foto toonde en de beschrijving verduidelijkte.

Snel geleverd in milieuvriendelijke verpakking. De jurk staat heel mooi.

Mooi en duurzaam

Deze kleding webshop is een van de weinige waar ik (al heel wat jaren) af en toe iets moois voor mezelf koop. Duurzaam kleding kopen kan natuurlijk op meerdere manieren, maar wat nieuwe kleding betreft biedt WatMooi veel verschillende merken, in allerlei maten, voor uiteenlopende gelegenheden. Ook dit keer een mooie outfit gevonden (van Zilch).

Duidelijkheid over wanneer het wordt verstuurd

Ervaring is goed met Wat Mooi, leuke producten

Prachtige leren tas

Heb recent een mooie leren tas gekocht (Anuko) en hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen. En nog verantwoord gemaakt ook, wat wil je nog meer….

Mooi spijkerjasje in de sale gekocht. Heel blij mee, prachtige kwaliteit en pasvorm. Snelle service.

elegant en prettige stof

het zit heel mooi, iets wat te dunne stof voor het weer van nu...

Mooie, duurzame kleding

Altijd vlot geleverd en van goede kwaliteit.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering. I.v.m. retourneren heb ik 1 telefoontje moeten doen waarna een foutje direct opgelost werd. Goede service.

Mooie rok!

De kleur van deze rok is totaal anders dan op de foto. De foto doet er geen recht aan, het is heel mooi diep roze. Ben er heel blij mee!

Diependaalseweg 153

1214 KA Hilversum

Over watMooi

Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.