Laden reviews...
Laden reviews...
105 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste reviews benadrukken de hoge kwaliteit en duurzaamheid van de kleding en de snelle levering. Klanten waarderen duidelijke productomschrijvingen en een betrouwbare service. Enkele opmerkingen gaan over maatvoering of retourneren, maar de algehele toon is positief en gericht op ethische productie.
Beveelt aan
17 July 2016
anoniem
Pluspunten
Vandaag besteld, morgen in huis. Prima!
Beveelt aan
17 July 2016
Bianca
BITGUMMOLE
:-) we doen ons best
Beveelt aan
16 July 2016
anoniem
Beveelt aan
15 July 2016
anoniem
Pluspunten
Snelle levering.
VerbeterpuntenGeen!
Beveelt aan
15 July 2016
Anneke van Dieren
Hilversum
Beveelt aan
15 July 2016
Mathilde
Amsterdam
Pluspunten
Aandacht voor mens en milieu, toegankelijk en mooie collectie.
Beveelt aan
15 July 2016
Christine
Nijmegen
Pluspunten
Snelle levering. Goede kwaliteit. Goed voor het milieu en de mensen die het maken. Mooie, aparte kleding. Goede website
VerbeterpuntenDe maten kloppen niet altijd. L is niet altijd L. De kleuren verschillen wel eens. Er zitten fouten in de kleding d.w.z. slecht genaaid.
Beveelt aan
15 July 2016
Maria
Rosmalen
Bedankt Maria voor je tips. het klopt dat er verschil zit in de maatvoering dat komt doordat we inkopen in verschillende landen/labels. Wat vervelend om te lezen dat de kleding slecht is genaaid dat mag niet gebeuren.
Beveelt aan
12 July 2016
anoniem
Pluspunten
Goede en eerlijke producten. Snelle levering, altijd snel antwoord bij vragen. Uitstekende service als er wat mis is. Echt heel prettig en betrouwbaar. En leuke initiatieven, zoals de kledingruilmiddag. Die was erg leuk!
Verbeterpuntenik kan er geen bedenken.
Beveelt aan
12 July 2016
Christine
Utrecht
Pluspunten
Duurzaam, vernieuwend!
VerbeterpuntenGrotere foto's op site. Site responsive maken. Als je wilt zouden we je kunnen helpen, zie www.actimpact.nl en www.graphicalert.com.
Beveelt aan
12 July 2016
GraphicAlert
Pluspunten
Eerlijke handel Goede kwaliteit Snelle verzending
Beveelt aan
11 July 2016
Tanja
Dordrecht
Pluspunten
Mooie, verantwoorde kleding
VerbeterpuntenMinder hoge retourkosten (nu voor 2 kledingstukken bijna 7 euro moeten betalen).
Beveelt niet aan
5 July 2016
Sigrid
Utrecht
Beveelt aan
3 July 2016
ch
eelde
Pluspunten
Snelle levering met een leuk persoonlijk briefje en een kleine attentie erbij. Het zijn de kleine dingen die het em doen!!
Beveelt aan
3 July 2016
Henriëtte
Roosendaal
Bedankt Henriëtte, fijn om te lezen dat je blij met watMooi bent.
Pluspunten
Prachtige, duurzame kleding en ook nog eens regelmatig kopen met korting.
VerbeterpuntenHeb ik momenteel niet.
Beveelt aan
26 June 2016
Madeleine
Hilversum
Pluspunten
Mooie producten, snel in huis, zorgvuldig verpakt.
Beveelt aan
26 June 2016
anoniem
Pluspunten
geen
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
25 June 2016
J
Almere
Pluspunten
Mooie verantwoorde producten.
VerbeterpuntenVaak zijn artikelen snel uitverkocht in mijn maat 38/40. Het product viel in het echt tegen in vergelijking met de foto.
Beveelt aan
21 June 2016
Rosanne
Alkmaar
Pluspunten
Kwaliteit van de artikelen en levertijd
VerbeterpuntenVerpakking zou met minder plastic moeten.
Beveelt aan
21 June 2016
M
Groningen
Pluspunten
Mooie kleding, snelle levering, geen probleem om te ruilen of terug te sturen, denkt mee
Beveelt aan
18 June 2016
Lydia
Brandwijk
Pluspunten
Snelle service en mooie producten
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
17 June 2016
Carolien
Goes
Pluspunten
geen verzendkosten, snelle en accurate verzending, maar grootste pluspunt: mooie en duurzaam geproduceerde kleding
Beveelt aan
17 June 2016
W. Overbeek
Hoogerheide
Pluspunten
Mooi collectie
Verbeterpunteneen milieuvriendelijke manier van het verpakken van jullie spullen. Waarom verzenden in een plastic tas? Dat strookt helemaal niet met jullie filosofie...
Beveelt aan
14 June 2016
Vera
Rotterdam
Beste Vera, de tas is gemaakt van gerecycled plastic en kan ook weer makkelijk gerecycled worden als je het inlevert bij het plastic afval.
Pluspunten
Snel geleverd, op tijd voor mijn vrouw's verjaardag, met ook nog een leuke attentie extra erbij.
Beveelt aan
13 June 2016
Jaap
Zwijndrecht
Bedankt Jaap voor je positieve reactie.
Alle kleding en accessoires die je koopt bij watMooi zijn op een eerlijke manier gemaakt, met respect voor mensen en voor het milieu. Zo wordt niet alleen jij maar ook de wereld een beetje mooier.
Diependaalseweg 153
1214 KA Hilversum
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops