tevreden

onvergetelijke vakantie

Super service en unieke locaties!

De medewerkers van Ross Holidays denken met je mee en geven uitstekende adviezen. Ross Holidays biedt fijne, kleinschalige accommodaties aan op locaties waar het niet te toeristisch is en waar je dicht bij de Grieken staat. Voor ons de ideale aanbieder die aan onze wensen voldoet.

perfect

al jaren reizen wij met Ross, prima plekken, soms luxe soms niet maar het zijn altijd schone en erg nette appartementen. Je kan er vanuiit gaan dat je goed zit met Ross!

Rossholyday een fijne reisorganisatie.

Reizen met rossholydays is thuis komen op jou vakantie bestemming,met huizen en appartementen voor ieder wat wils op vaak hele mooie locaties.

Je voelt je thuis in Griekenland.

Ross Holidays zorgt ervoor dat alles goed is geregeld, zodat het echt vakantie is in Griekenland. Alsof je thuis bent.

Zeer goed en kleinschalig verblijf in Griekenland !

wij gaan al lange jaren met Ross Holidays naar Griekenland. Altijd goede appartementen en eventuele service. Kleinschalige bestemmingen !

Prima organisatie

Alles wordt prima geregeld zowel hier in Nederland als door de hostess op de plaats van bestemming. Fijne kleinschalige accomodaties met vriendelijke eigenaren.

Na telefonisch contact zeer goed geholpen

Wilde alleen op vakantie maar dat kon in de site niet.

Betrokkenheid en een persoonlijk advies

Altijd als ik een boeking per telefoon wil maken word ik uitstekend geholpen. De mensen, die er werken en die ik meegemaakt heb, zijn zeer betrokken met het "bedrijf". Dit is mijn ervaring sinds 1993.

In 20 jaar meer dan 12 reizen met Ross Holidays gemaakt en we gaan door,

Goede organisatie met aandacht voor persoonlijke dienstverlening. Fijne, kleinschalige locaties die uitstekend passen bij de natuur van het land waar je vakantie viert. Het regelmatige contact met de hostess leert je nog meer over de plek waar je verblijft en in ons geval is het voor de thuisblijvers een grote geruststelling.

Kleinschalig, meedenken, aan de dure kant.

Het vroege vliegen vinden wij heel vervelend, belastend, kan dat anders zonder dat de prijs veel stijgt? Er wordt altijd gereageerd op mails, telefoon en enquete. Een locatie in Skala Kallonis ( Lesbos) staat hoog op onze verlanglijst. Hostess ter plekke is fijner dan alleen op afstand. Ik begrijp jullie keuzes, maar blijf onze bevindingen doorgeven.

Vriendelijk, goed en mooie brochures.

Onze ervaring is dat je altijd op een mooie locatie terecht komt. Reis is goed verzorgd en de hostess is vriendelijk.

Goede voorbereiding, mooie locaties,fijne sfeer, goede begeleiding waar nodig.

Fantastische vakantie gehad. Corfu en een autoroute over het vaste land prachtig. Zagoria dilofo schitterend klein hotel. Indrukwekkend landschap. Delphi bekend mooi en fijn hotel. Levkas fijne stranden en leuk appartement. Corfu relaxed en een mooie locatie met uitzicht op de zee en ondergaande zon.

Zeer goede onderkomens in zeer rustige dorpen.

Prima ervaring en goede hostess die de Griekse taal machtig zijn en weten hoe de Griekse cultuur in elkaar steekt.

Zij beloven wat in de prospectus staan

Zijn goed maar kritisch blijven kijken naar ligging en inhoud van de gegevens

De klant is koning!

Steeds weer informatief, bereikbaar en meedenkend. Mooie locaties in heel Griekenland.

uitstekend

goede reisorganisatie, zeer klantvriendelijk, altijd alles goed geregeld!!

Geweldig!!

Een fijn vakantieland. Schitterende plekken, heerlijk eten en gastvrije mensen.

Alle gemaakte afspraken worden nagekomen, en de hostess heeft een goede begeleiding verzorgd op lica

Prima prijs-kwaliteit verhouding en een zeer ruime variëteit in het aanbod van vakantiebestemmingen in Griekenland.

Meestal goed, een maal mindere ervaring

Veel mooie reizen naar griekenland gemaakt Vaak goede service em mooie accomedaties. Echter een slechte ervaring met slechte service en met de feedback is weinig gedaan door Ross. Vandaar dat ik nu voorzichtiger ben geworden om boj Ross te boeken.

Je ontdekt de mooiste plekken van Griekenland.

De appartementen zijn vaak rustig gelegen en de hostess ter plaatse weet ontzettend veel over wat er in de buurt te bezichtigen en te doen is.

Kleinschalig Griekenland ontdekken met aandacht voor locale bezienswaardigheden.

Met Ross Holidays en haar bevlogen eigenaar Stefanos Stefanou leer je Griekenland ontdekken op een kleinschalige manier, weg van het massatourisme met nadrukkelijk de focus gericht op locale bezienswaardigheden.

Super mooie ervaring

Alles perfect georganiseerd op mooie locaties.

meerdere malen op vakantie geweest in een woord geweldig

Top geregeld van q tot z

Mooie vakantie voor goede prijs. Goede zorg en vriendelijke service