Te kleine studio en klacht wordt niet serieus genomen

Al vele jaren tevreden met Ross Holidays op vakantie geweest. Behalve dit jaar. De studio was niet geschikt voor 2 personen. De klantenservice was niet op de hoogte van de plaatselijke situatie en vond daarom onze klacht niet gegrond. Er zijn meerdere studio's met de aanduiding studio A. Onze was veel kleiner dan de andere, maar we betaalden evenveel. Ook nog langs een drukke straat. Dus voor ons voorlopig GEEN Ross Holidays meer.

alerte omgang met Corona-problematiek

Heerlijke week gehad in Marmara Studio's - LefKas. Uitstekende accommodatie, prima hostess. Eén aspect geeft een wat duaal gevoel, maar leidt tóch tot een compliment voor Ross. Lefkas behoorde tot één van de eerste bestemmingen die Covid 'code geel' kreeg. Echter: het vaste land was nog oranje. Wat wij niet wisten (en ook niet door Ross actief werd gecommuniceerd) was dat het vliegveld nét op het vaste land ligt; en dus in Oranje gebied. Met als gevolg dat Transavia ook voor de terugreis een recente pcr test eiste. Het feit dat we dat pas te horen kregen toen we al ter plekke waren is beslist een minpuntje. Reden dat het tóch een pluspunt wordt is dat Ross het meer dan uitstekend oplostte: Op kosten van Ross kwam 's avonds een arts in het appartementencomplex om ter plekke de test af te nemen. Het kostte ons pakweg twee minuten van onze vakantie... Echt heel erg goed opgepakt en daarmee, in tegensteling tot andere reacties hieronder, echt wel goed vanuit de klant meegedacht. Nog beter was geweest als eea tevoren gecommuniceerd was (vandaar een 9 ipv een 10).

Coulant..... voor zichzelf helaas!

Bij annulering door alle toestanden rondom corona geen enkele coulanceregeling. Vreemd, want door uitzonderlijke omstandigheden kozen ze wel voor een uitzonderlijke oplossing wat betreft de corona(vouchers). Andersom daarentegen kiezen ze niet voor een uitzonderlijke oplossing om de klant tegemoet te komen in deze zelfde uitzonderlijke omstandigheden. Zelfs niet wanneer mensen betreft die reeds lang voor het hele 'coronagebeuren' geboekt hadden. Voor deze mensen waren het dus voor de volle honderd procent onvoorziene omstandigheden. Een mail hieromtrent gestuurd, maar totaal geen respons.... Tot zover dus de persoonlijke service en de onbegrensde mogelijkheden waar ze mee adverteren.......

Het was weer fantastisch !

Ondanks de coronacrisis en de daarbij behorende problemen voor de gehele reisbranche en niet te vergeten ook bij ons als consument, is door Ross Holidays zoveel mogelijk positieve acties uitgezet en was de communicatie naar de boekers/klanten meer dan goed te noemen. Je mocht hun altijd bellen bij onduidelijkheden en wist men het antwoord niet direct dan werd dit voor je netjes uitgezocht en teruggekoppeld. Uiteraard kan er wel eens iets misgaan maar ook dan werd je opnieuw netjes te woord gestaan. We hebben genoten van een fijne, en goed georganiseerde vakantie in Plakias Zuid -Kreta. Mvg, Gerard

Gebrek aan empathie bij coronacrisis

Mijn ervaring is de volgende: wij hadden een reis voor 3 weken geboekt naar Zakintos. We zouden op 30 mei vertrekken. Maar door de coronacrisis hebben wij besloten niet naar Griekenland te gaan. Niemand ook de deskundigen kunnen mij aangeven, dat op 30 mei er geen besmettingen meer kunnen plaatsvinden, ook niet wat de eventuele maatregelen van Griekenland zouden kunnen zijn. Transavia heeft deze week aangegeven niet te vliegen t/m woensdag 27 mei. Gebeld met Ross. Deze bleven volhouden, dat we toch nog kunnen gaan vliegen op 30 mei, dus voor deze 3 dagen geen voucher. Ik denk dat nu niemand op zijn gemak in een vliegtuig gaat stappen naar een land waar ook de coronacrisis heerst en waarvan niemand weet welke maatregelen dit land nog gaat nemen. Maar volgens de medewerkster van Ross, begrepen wij er niks van. Nou wat ik wel begrijp, is, dat zij zitten te wachten op het volledig reisbedrag, dan is onze annuleringsverzekering er goed mee. Dus wij hebben besloten de rest van de reissom niet te betalen en het reedsbetaalde voorschot maar zo te laten. Via een mail betreffende reis geannuleerd en nog geen kwartier later hadden we de annuleringsbrief al binnen. Natuurlijk ons voorschot, bijna € 450 kwijt. Ross predikt mee te denken met klanten, maar tijdens crisis, staat dit niet meer in de voorwaarden. Wij zijn altijd goed behandeld door Ross, maar de aantijging dat wij er niets van snappen gaat me te ver. Waar is het gevoel bij Ross voor ons gevoel. Maar jammer, ze hebben nu een klant minder.

Fijn persoonlijk en klantvriendelijk

Voor de 2e x op vakantie geweest met Ross holidays. Hele fijne reisorganisatie. De service van klanten staat hoog. Na bellen.werden onze wensen doorgeven. Aangekomen klopte alles. Fijn welkom met fles wijn. Super verblijf gehad met leuke advies van hostess. Kortom voor herhaling vatbaar!

prettige accommodatie

Bij Ross hebben we bijna altijd prettige accommodaties. Ook de bestemmingen zijn ons naar de zin. Prettig is dat je telefonisch kunt overleggen over de verschillende opties in een bepaalde accommodaties omdat jullie die kennen.

tevreden

onvergetelijke vakantie

Super service en unieke locaties!

De medewerkers van Ross Holidays denken met je mee en geven uitstekende adviezen. Ross Holidays biedt fijne, kleinschalige accommodaties aan op locaties waar het niet te toeristisch is en waar je dicht bij de Grieken staat. Voor ons de ideale aanbieder die aan onze wensen voldoet.

perfect

al jaren reizen wij met Ross, prima plekken, soms luxe soms niet maar het zijn altijd schone en erg nette appartementen. Je kan er vanuiit gaan dat je goed zit met Ross!

Rossholyday een fijne reisorganisatie.

Reizen met rossholydays is thuis komen op jou vakantie bestemming,met huizen en appartementen voor ieder wat wils op vaak hele mooie locaties.

Je voelt je thuis in Griekenland.

Ross Holidays zorgt ervoor dat alles goed is geregeld, zodat het echt vakantie is in Griekenland. Alsof je thuis bent.

Zeer goed en kleinschalig verblijf in Griekenland !

wij gaan al lange jaren met Ross Holidays naar Griekenland. Altijd goede appartementen en eventuele service. Kleinschalige bestemmingen !

Prima organisatie

Alles wordt prima geregeld zowel hier in Nederland als door de hostess op de plaats van bestemming. Fijne kleinschalige accomodaties met vriendelijke eigenaren.

Na telefonisch contact zeer goed geholpen

Wilde alleen op vakantie maar dat kon in de site niet.

Betrokkenheid en een persoonlijk advies

Altijd als ik een boeking per telefoon wil maken word ik uitstekend geholpen. De mensen, die er werken en die ik meegemaakt heb, zijn zeer betrokken met het "bedrijf". Dit is mijn ervaring sinds 1993.

In 20 jaar meer dan 12 reizen met Ross Holidays gemaakt en we gaan door,

Goede organisatie met aandacht voor persoonlijke dienstverlening. Fijne, kleinschalige locaties die uitstekend passen bij de natuur van het land waar je vakantie viert. Het regelmatige contact met de hostess leert je nog meer over de plek waar je verblijft en in ons geval is het voor de thuisblijvers een grote geruststelling.

Kleinschalig, meedenken, aan de dure kant.

Het vroege vliegen vinden wij heel vervelend, belastend, kan dat anders zonder dat de prijs veel stijgt? Er wordt altijd gereageerd op mails, telefoon en enquete. Een locatie in Skala Kallonis ( Lesbos) staat hoog op onze verlanglijst. Hostess ter plekke is fijner dan alleen op afstand. Ik begrijp jullie keuzes, maar blijf onze bevindingen doorgeven.

Vriendelijk, goed en mooie brochures.

Onze ervaring is dat je altijd op een mooie locatie terecht komt. Reis is goed verzorgd en de hostess is vriendelijk.

Goede voorbereiding, mooie locaties,fijne sfeer, goede begeleiding waar nodig.

Fantastische vakantie gehad. Corfu en een autoroute over het vaste land prachtig. Zagoria dilofo schitterend klein hotel. Indrukwekkend landschap. Delphi bekend mooi en fijn hotel. Levkas fijne stranden en leuk appartement. Corfu relaxed en een mooie locatie met uitzicht op de zee en ondergaande zon.

Zeer goede onderkomens in zeer rustige dorpen.

Prima ervaring en goede hostess die de Griekse taal machtig zijn en weten hoe de Griekse cultuur in elkaar steekt.

Zij beloven wat in de prospectus staan

Zijn goed maar kritisch blijven kijken naar ligging en inhoud van de gegevens

De klant is koning!

Steeds weer informatief, bereikbaar en meedenkend. Mooie locaties in heel Griekenland.

uitstekend

goede reisorganisatie, zeer klantvriendelijk, altijd alles goed geregeld!!

Geweldig!!

Een fijn vakantieland. Schitterende plekken, heerlijk eten en gastvrije mensen.

Kasteellaan 1077 6546 BB Nijmegen

024 - 642 48 48

Over Ross Holidays

Ross Holidays bestaat sinds 1988 en is opgericht door Stéfanos Stefánou onder het motto ‘kleinschalig en met een persoonlijke aanpak’. Ross Holidays is een reisorganisatie en biedt pakketreizen aan naar het kleinschalige Griekenland bestaande uit vluchten, transfers en woning. Op deze manier laat Ross Holidays de Nederlander kennis maken met het pure Griekenland; Ross Holidays is dan ook voor de echte Griekenland liefhebber. Ross Holidays biedt momenteel 34 bestemmingen in Griekenland aan. Onder het aanbod bevinden zich appartementen, vakantiehuizen, villa’s en hotels. Dit aanbod wordt door de eigenaar Stefanos Stefanou zelf samengesteld. Daarnaast biedt Ross Holidays ook excursies, trekkings, zeilen, duiken, wandelarrangementen, fietsen, yoga, kookworkshop, stedentrips, eilandhoppen en autorondreizen aan. Het team van Ross Holidays bestaat uit twaalf medewerkers in Nederland, zij kennen de bestemmingen en accommodaties veelal uit eigen ervaring. Daarnaast zijn in Griekenland 15 hostesses actief voor de gasten van Ross Holidays. Vakanties naar Griekenland kunnen eenvoudig online geboekt worden of telefonisch op (024) 642 48 48. Ross Holidays voert vanuit Nederland alle vluchten uit vanaf Amsterdam Schiphol en werkt hiervoor voornamelijk samen met luchtvaartmaatschappij Transavia. Tevens is Ross Holidays als erkende reisorganisatie aangesloten bij de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden en Stichting Calamiteitenfonds Reizen.