Alle gemaakte afspraken worden nagekomen, en de hostess heeft een goede begeleiding verzorgd op lica

Prima prijs-kwaliteit verhouding en een zeer ruime variëteit in het aanbod van vakantiebestemmingen in Griekenland.

Meestal goed, een maal mindere ervaring

Veel mooie reizen naar griekenland gemaakt Vaak goede service em mooie accomedaties. Echter een slechte ervaring met slechte service en met de feedback is weinig gedaan door Ross. Vandaar dat ik nu voorzichtiger ben geworden om boj Ross te boeken.

Je ontdekt de mooiste plekken van Griekenland.

De appartementen zijn vaak rustig gelegen en de hostess ter plaatse weet ontzettend veel over wat er in de buurt te bezichtigen en te doen is.

Kleinschalig Griekenland ontdekken met aandacht voor locale bezienswaardigheden.

Met Ross Holidays en haar bevlogen eigenaar Stefanos Stefanou leer je Griekenland ontdekken op een kleinschalige manier, weg van het massatourisme met nadrukkelijk de focus gericht op locale bezienswaardigheden.

Super mooie ervaring

Alles perfect georganiseerd op mooie locaties.

meerdere malen op vakantie geweest in een woord geweldig

Top geregeld van q tot z

Mooie vakantie voor goede prijs. Goede zorg en vriendelijke service

Uitstekende service en top klantgerichtheid zorgen voor ultiem genieten in het prachtige Griekenland

Al jaren boeken mijn vrouw en ik onze vakantiereizen naar Griekenland via Ross. Dat doen wij niet voor niets. Ross biedt uitstekende accommodaties op prachtige plekken. Rondreizen en maatwerk zijn uitstekend en zowel de mensen op kantoor als de mensen ter plekke zijn klantgericht. Griekenland zelf is een heerlijk land en Ross zorgt voor genieten en het (her)waarderen van het woord 'zorgeloos' . Onze complimenten!

een fijne beleving

wij vonden het een leuke en fijne bestemming en de aandacht die door Ross gegeven wordt , waarderen wij zeer.. de kleinschaligheid prefereren wij boven de grote hotels en toeristische bestemmingen dus wij voelen ons zeer op onze plek bij deze touroperator en gaan zeker het volgend jaar weer met hen op reis.

Zeer comfortabele vakantiebeleving op magisch Kreta; totaal geen regelzorg.

Ik heb de 8-daagse vakantie op Kreta als zeer zorgeloos ervaren. En daardoor ook genoten van het fraaie eiland met alle geuren, kleuren en landschappen die zich in het voorjaar op een meer dan prachtige wijze laten zien.

Goede service, kennis van het land en authentieke locaties

Fijne vakanties in diverse delen van Griekenland. Prettige kleinschalige accommodaties.

Geweldige organisatie

Wij zijn al een keer of 7 met Ross holydays weg geweest op meerdere eilanden en alleen maar goede ervaringen

Alle ervaringen zijn zeer goed

Prima service in combinatie met prima locaties.

Goede service. Top reisleidster. Om aan te raden.

Kleinschalig en persoonlijk

Geboekt naar een mooi kleinschalig appartement. Via informatieve website uitgezocht en daarna zeer deskundig telefonisch contact met medewerker. Ik zou hier zeer zeker nogmaals boeken.

Goed geregeld

Iedere vakantie die ik boek is weer goed geregeld. Van accomodatie en autoverhuur. En natuurlijk zijn de locaties ook altijd top.

Mooie locaties, prima reisleiding kortom sale ingrediënten voor n mooie vakantie

Meerdere eilanden en locaties met Ross bezocht, altijd even goed bevallen. Binnenkort zijn we weer op Kreta te vinden en zéker niet voor de laatste keer, love’it!!!

Betrouwbare reisorganisatie, betaalbaar, snelle communicatie, kortom: prima!

Leuke vakantie gehad op Kefalonia, alles was goed geregeld door Ross Holidays. Wij boeken volgend jaar weer!

Goed en kompleet

Het voldoet aan mijn verwachtingen.

Geweldige ervaring in een plezierige vakantiebestemming in Griekenland

Altijd een van de beste bestemmingen, met geweldige hostess, en rustgevende locaties.

Door de fly-drives kom je op plaatsen die anders moeilijk te bezoeken zijn.

Hostiesessen blijken steeds erg behulpzaam bij onverwachte situaties. Het aanbod is zeer gevarieerd. Veel mooie weinig bezochte locaties. De kleinschaligheid doet soms plezierig huiselijk aan. Het massatoerisme wordt vermeden.

prachtige plekken in het mooie griekenland en deskundig team

altijd een rustige en toch centrale huizen, appartementen in een mooie omgeving. duidelijke omschrijvingen

Ross Holidays betekent een gegarandeerd goede tot zeer goede reisbestemming op plekken in Griekenland waar het toerisme tot nu toe nog niet massaal is. En Ross Holidays heeft het altijd goed geregeld. Jammer is dat alleen van Schiphol wkrdt gevlogen en dat alleen weken kan worden geboekt ipv bijvoorbeeld 10 dagen.

Alles perfect geregeld

Precies de reis die wij wilden maken. Aanpassingen waren geen probleem, tegen redelijke prijzen. Ook de ondersteuning door de hostess ter plaatse was een aangename verrassing

Na 20 jaar zit mijn score nog steeds boven de 8.

locaties, woningen, inzet hostess, communicatie zijn altijd prima geregeld.

Over Ross Holidays

Ross Holidays bestaat sinds 1988 en is opgericht door Stéfanos Stefánou onder het motto ‘kleinschalig en met een persoonlijke aanpak’. Ross Holidays is een reisorganisatie en biedt pakketreizen aan naar het kleinschalige Griekenland bestaande uit vluchten, transfers en woning. Op deze manier laat Ross Holidays de Nederlander kennis maken met het pure Griekenland; Ross Holidays is dan ook voor de echte Griekenland liefhebber. Ross Holidays biedt momenteel 34 bestemmingen in Griekenland aan. Onder het aanbod bevinden zich appartementen, vakantiehuizen, villa’s en hotels. Dit aanbod wordt door de eigenaar Stefanos Stefanou zelf samengesteld. Daarnaast biedt Ross Holidays ook excursies, trekkings, zeilen, duiken, wandelarrangementen, fietsen, yoga, kookworkshop, stedentrips, eilandhoppen en autorondreizen aan. Het team van Ross Holidays bestaat uit twaalf medewerkers in Nederland, zij kennen de bestemmingen en accommodaties veelal uit eigen ervaring. Daarnaast zijn in Griekenland 15 hostesses actief voor de gasten van Ross Holidays. Vakanties naar Griekenland kunnen eenvoudig online geboekt worden of telefonisch op (024) 642 48 48. Ross Holidays voert vanuit Nederland alle vluchten uit vanaf Amsterdam Schiphol en werkt hiervoor voornamelijk samen met luchtvaartmaatschappij Transavia. Tevens is Ross Holidays als erkende reisorganisatie aangesloten bij de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden en Stichting Calamiteitenfonds Reizen.