Prima plaats en organisatie.

Mooie goed verzorgde accomedatie. Goede reisleiding die duidelijk echt veel weten van Griekenland en de omgeving, erg enthousiast.

Ross holydays is gewoon fantastisch !!

Gaan al verschilde jaren via Ross holydays naar Griekenland op vakantie. Altijd alles super goed geregeld.

Goede organisatie

Een organisatie waar niets op aan te merken is. Hostess in plakias zeer hulpvaardig.

Fantastisch!

Ross holidays maakt waar wat er beloofd word. Kleinschalig, niet te toeristisch, prachtige omgeving, prima accommodatie, fijne hostess en ga zo maar door. Mijn man en ik hebben vanaf 12 juli twee weken doorgebracht op Pilion in Kala Nera en wij hebben genoten. Wij komen zeker terug!

Al meerdere jaren met Ross en dat bevalt prima.

In alle opzichten goed.

De kleinschaligheid van het aanbod en de mooie ligging van de locaties.

Al jaren wordt “alles” prima geregeld door Ross H.

Tot dusverre positieve ervaringen met Ross’ Holidays

Goede prijs/kwaliteit Vriendelijk en behulpzaam personeel

Geweldig.

Alles zoals je mag verwachten. En meer..

Buitengewoon goed en persoonlijk reisburo

Wij wilden op het laatste moment een reis boeken naar een een aantal minder bekende Griekse eilanden. Het was lastig om dat zelf te regelen. We zijn zeer goed en persoonlijk geholpen met goede adviezen. We zaten in 2 appartementen met uitzicht op zee in Tinos en Andros. Minpuntje was dat we in beiden gevallen niet het toegezegde appartement met woonkamer en slaapkamer kregen, maar een appartement met 2 slaapkamers, terwijl wij met zijn tweeen reisden.

Geweldig om met Ross op vakantie te gaan

Een mega groot verschil of je nu voor ross kiest of een andere reis organisaties.

Mijn ervaringen zijn goed

No nonsens, duidelijk afgestemd op de klant. Zonder zorgen op reis, alles geregeld. Bij onverwachte persoonlijke situaties, staat Ross op het juiste moment klaar voor ondersteuning.

Vriendelijk personeel. Altijd paraat bij vervelende ongevalletjes in een woord heel goed.

Goed verzorgde vakantie

Geweldig appartement en goede zorg van de hostess.

Boeking via jullie kantoor Prima! Huize Pateras heerlijk gelegen, aardige eigenaresse, studio simpel maar iedere dag schoon. Je weet dat de inrichting op zijn Grieks is, dus klein keukentje en kleine badkamer. Voor ons genoeg. Heerlijke vakantie!

Geweldige vakantie gehad in Parga

Voor ons klopte het op 1 ding na en dat is het vroege tijdstip van vertrek uit Nederland.

geweldig

Prachtige locaties, prima service, eerlijke brochures, leuke nieuwsbrief, maakt waar wat beloofd is.

prima service en begeleiding zowel vooraf als op locatie

prima service en begeleiding vooraf bij boeken (afstemming boeking) als op locatie door hostes

Met Ross Holidays naar Griekenland gaan is al heel lang iedere keer een fantastische beleving!

Welke plek je ook uit zoekt ,het plezier begint al bij het uitkiezen. Vervolgens is alles tip top verzorgd vanaf de boeking en staat Ross Holidays voor je klaar mocht er iets zijn. Ook ter plekke. Ross Holidays maakt al heel lang waar en laat al heel lang zien wat een echte vakantie beleving is! Chapeau !!!

Altijd van hoge kwaliteit

Ik ben altijd erg tevreden met de service en accomodaties van Ross holidays.

Goede accomodaties en snelle afhandeling

Zie boven

Perfecte locaties

Wat in de gids en op internet staat komt volledige overeen met de werkelijkheid. Enthousiaste en ervaren reisleiding.

Duidelijk, en concreet en vriendelijk

Een kort gesprek, alles was meteen geregeld en snel de papieren ontvangen. Prettig.

altijd goed en verzorgt

nvt

ik heb al jarenlang goede ervaringen

Goede service, prettige Gastvrouwen/mannen Lokaties die kleinschalig zijn en een russtige omgeving. Precies wat ik zoek

Kasteellaan 1077 6546 BB Nijmegen

024 - 642 48 48

Over Ross Holidays

Ross Holidays bestaat sinds 1988 en is opgericht door Stéfanos Stefánou onder het motto ‘kleinschalig en met een persoonlijke aanpak’. Ross Holidays is een reisorganisatie en biedt pakketreizen aan naar het kleinschalige Griekenland bestaande uit vluchten, transfers en woning. Op deze manier laat Ross Holidays de Nederlander kennis maken met het pure Griekenland; Ross Holidays is dan ook voor de echte Griekenland liefhebber. Ross Holidays biedt momenteel 34 bestemmingen in Griekenland aan. Onder het aanbod bevinden zich appartementen, vakantiehuizen, villa’s en hotels. Dit aanbod wordt door de eigenaar Stefanos Stefanou zelf samengesteld. Daarnaast biedt Ross Holidays ook excursies, trekkings, zeilen, duiken, wandelarrangementen, fietsen, yoga, kookworkshop, stedentrips, eilandhoppen en autorondreizen aan. Het team van Ross Holidays bestaat uit twaalf medewerkers in Nederland, zij kennen de bestemmingen en accommodaties veelal uit eigen ervaring. Daarnaast zijn in Griekenland 15 hostesses actief voor de gasten van Ross Holidays. Vakanties naar Griekenland kunnen eenvoudig online geboekt worden of telefonisch op (024) 642 48 48. Ross Holidays voert vanuit Nederland alle vluchten uit vanaf Amsterdam Schiphol en werkt hiervoor voornamelijk samen met luchtvaartmaatschappij Transavia. Tevens is Ross Holidays als erkende reisorganisatie aangesloten bij de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden en Stichting Calamiteitenfonds Reizen.