Mooie accommodaties in een rustige omgeving.

Al een fiks aantal jaren vakanties bij Ross Holidays geboekt. Allemaal tot volle tevredenheid geweest. Goed verzorgd en ondersteund ter plekke door goede hostesses.

Onvergetelijke vakanties met ROSS HOLIDAYS

We gaan al meer dan 20 jaar met Ross Holidays naar Griekenland. Elk jaar reizen we naar een andere bestemming en elk jaar is het weer een feest! Kleinschalige accommodaties, geweldige locaties en zeer goede service van zowel het reisbureau in Wijchen als de hostesses ter plaatse.

prima service en goede lokaties

Al vele jaren gaan wij met Ross Holidays op vakantie en hebben nog nooit iets te klagen gehad.

Ik heb al een formulier ingevuld

Ik weet niet waarom ik nog een evaluatieformulier krijg en ik snap ook niet waar deze beoordeling over gaat. Ik ben in mei op vakantie geweest, het is nu maanden later. Ik ben enorm fan van Ross’ holidays, maar ik heb dus al een evaluatie gedaan én maanden later een formulier sturen heeft niet zoveel zin...

alles klopt voor 100%

niets op aan te merken,fijne en goede bestemmingen!

Roos zorgt voor een onbezorgde vakantie op prachtige locaties

Al vele jaren brengen mijn vrouw en ik onze vakanties in Griekenland door. Mede door de perfect door Ross Holidays georganiseerde reizen hebben wij een schat aan fijne herinneringen opgedaan waar wij Ross zeer dankbaar voor zijn. Wij hopen nog vele jaren en zolang onze gezondheid het toelaat van deze reisagent gebruik te kunnen maken. Vooral de kleinschaligheid en de meestal prachtig gelegen accommodaties spreken ons zeer aan.

goeie vakantie gehad.

We hebben genoten van Ithaca. Een plaatje, waar je ook komt. Het verblijf op Veronis appartementen was uitstekend. Niets op aan te merken. Een goede baas was Makis. Gezellig elke morgen ontbijten!

altijd prachtig verzorgde appartementen

Al jaren maken we gebruik van de diensten van Ross Holidays. Zij hebben prachtige appartementen op kleinere eilanden waar het minder toeristisch is. Wij zijn nog nooit teleurgesteld van vakantie teruggekomen.

zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en goede service met hostess ter plaatse

ook goede informatie over bestemming en accomodaties

Mooie plekken en prima accomodaties

Nu 3 keer naar kythera geweest en iedere keer waren we enthousiast.

Fijn reisbureau

Fijn reisbureau met zeer goede bestemmingen. Soms verkeerde info gekregen. Jammer dat ze je na jaren nog steeds met meneer aanspreken terwijl je mevrouw bent. Hostessen zijn prima! Accommodaties soms oubollig. Men mag ook van mij meedenken aan t klimaat met klant en eigenaar, bv op Ithaki vroeg men ons zuinig te zijn met water, waarom in godsnaam moet je de bedden dan 2 a 3 X per week wassen? Graag eens overnadenken....

Goed geregeld allemaal

Het is allemaal prima geregeld bij Ross, en het telefonisch contact is altijd efficient, zonder lange wachttijden, en de medewerkers helpen je vlot met het beantwoorden van vragen, maar we moeten echter nu eerst nog wel vertrekken, dus over het verdere verloop van onze geboekte reis kunnen we nog geen oordeel vellen, maar meestal hebben we geen serieuze problemen ondervonden, en dit wordt alweer de 25e keer met Ross voor ons. Mvg Marian en Dirk van der Veer

Wij hebben een geweldige vakantie gehad, met dank aan Ross Holidays

Alles goed geregeld, geen klachten. de mensen van Ross Holidays zagen we regelmatig, je hebt dan het gevoel dat er bij mogelijke problemen iemand in de buurt is die kan helpen. Verder waren ze zeer belangstellend wat je bezocht had of gedaan had, gaven daarop nog de nodige tips en adviezen.

Zoals een vakantie hoort te zijn.

zie hierboven

goede service

ze doen wat ze beloven!

Mooie locatie, vriendelijke en klantvriendelijk begeleiding

Geweldig aanbod, erg klantvriendelijk; kortom helemaal top!

Zeer tevreden!!

Super prettige organisatie

Korte lijntjes, een echte reisspecialist 👌🏼

Zeer tevreden klant

Zowel over de site, ervaren telefonisch contact, de reisbescheiden als de service van de hostess ter plaatse zeer tevreden.

Goede organisatie, fijne vakantie gehad!

Ross holiday is een zeer fijne organisatie om mee op reis te gaan! Alle informatie vooraf is helder en handig om te krijgen! Bij aankomst op het vliegveld meteen hartelijk ontvangen door de hostess. Fijn dat Ross holiday we ook tijdens de vakantie voor je is met ideeën en eventuele hulp! Volgende keer Griekenland zeker weer met Ross holiday!

Kon niet beter geregeld zijn.

Het is altijd weer goed geregeld. De accommodatie - de reis - transfer - autohuur de verhuurder(ster) zijn aardig en voorkomend. Kortom het is een compleet plaatje.

Zon, strand, prachtige natuur, Kreta een prachtig vakantieeiland.

We hebben heerlijke weken gehad op Kreta. Prachtige wandelingen gemaakt en aan mooie stranden gezeten. In April was het al erg mooi weer maar niet te heet om veel te ondernemen. We hebben veel gehad aan de informatie van de hostess. De studio die we hadden was klein maar schoon en van alle gemakken voorzien bovendien hadden we mooi uitzicht op zee.

Uitstekende Griekenland specialist

De vakanties met Ross Holidays bevallen ons al jaren heel goed.

Ross maakt waar wat het belooft

Reeds vele jaren reizen mij vrouw en ik met Ross Holidays en nog nooit zijn we teleurgesteld in de aangeboden reizen en accommodaties. Alles is altijd goed geregeld en tot in de puntjes verzorgd.

mooie appartementen en een goede hostess

al diverse keren met Ross naar verschillende eilanden geweest zonder enig probleem, goede locaties en alles prima geregeld !

Kasteellaan 1077 g

6546 BB Nijmegen

024 - 642 48 48

Over Ross Holidays

Ross Holidays bestaat sinds 1988 en is opgericht door Stéfanos Stefánou onder het motto ‘kleinschalig en met een persoonlijke aanpak’. Ross Holidays is een reisorganisatie en biedt pakketreizen aan naar het kleinschalige Griekenland bestaande uit vluchten, transfers en woning. Op deze manier laat Ross Holidays de Nederlander kennis maken met het pure Griekenland; Ross Holidays is dan ook voor de echte Griekenland liefhebber. Ross Holidays biedt momenteel 34 bestemmingen in Griekenland aan. Onder het aanbod bevinden zich appartementen, vakantiehuizen, villa’s en hotels. Dit aanbod wordt door de eigenaar Stefanos Stefanou zelf samengesteld. Daarnaast biedt Ross Holidays ook excursies, trekkings, zeilen, duiken, wandelarrangementen, fietsen, yoga, kookworkshop, stedentrips, eilandhoppen en autorondreizen aan. Het team van Ross Holidays bestaat uit twaalf medewerkers in Nederland, zij kennen de bestemmingen en accommodaties veelal uit eigen ervaring. Daarnaast zijn in Griekenland 15 hostesses actief voor de gasten van Ross Holidays. Vakanties naar Griekenland kunnen eenvoudig online geboekt worden of telefonisch op (024) 642 48 48. Ross Holidays voert vanuit Nederland alle vluchten uit vanaf Amsterdam Schiphol en werkt hiervoor voornamelijk samen met luchtvaartmaatschappij Transavia. Tevens is Ross Holidays als erkende reisorganisatie aangesloten bij de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden en Stichting Calamiteitenfonds Reizen.