super tevreden....

Snelle levering vd stickers en cellofaan kado zakjes... ziet er super mooi uit en goed verpakt verstuurd. Ik had alleen beter bij mn tekst op de zakjes kunnen kiezen voor kleine letters...met de hoofdletters is de tekst minder goed leesbaar...nog even overwogen de stickers opnieuw te bestellen, maar dat werd me te kostbaar....ik zal zeker in de toekomst weer iets gaan bestellen..

Snel en hele goede kwaliteit

Een hele fijne website voor hele leuke, persoonlijke bedankjes. De functie om zelf bedankjes te ontwerpen werkt prima. Ons pakketje werd snel verzonden en was mooi stevig ingepakt zodat alles ons in goede staat bereikt heeft.

Snelle levering en genoeg keus

Website is duidelijk en genoeg keus in verschillende soorten bedankjes. Bedankjes zijn makkelijk aan te passen naar eigen wens. Levering was sneller dan aangegeven bij het product, super!

Behulpzaam, goede en vriendelijke service

Prijs, kwaliteit was uitstekend

Uitstekende service en supersnelle levering

Mail gestuurd en onmiddellijk antwoord gekregen. 's avonds besteld om 22 u, de dag erop geleverd! Kon niet beter !!! Zeer tevreden...

Super snelle levering. Vlug antwoord via klantenservice. Product van goede kwaliteit.

Super klantenservice!

De klantenservice contacteerde me 2 maal, de 1e keer om me te melden dat de afmeting van de bestelde stickers niet overeen stemde met de bestelde potjes en de 2e maal om te vragen of ze mijn order reeds mochten versturen.

Op tijd en volledig

Het maken van de ontwerpen was makkelijk en kon hem echt naar eigen wens maken. Verder is alles op tijd geleverd en volledig. Niks negatiefs te melden.

Netjes en op tijd

Netjes gebeld hoe ik het precies wilde hebben en op tijd geleverd!

Snel en goede qualiteit!

Echte anraader!

Uitstekend!

Super snelle service. Makkelijk ontwerpen online en leuk resultaat.

Compleet

Voor onze bruiloft hebben we bedankjes besteld. De 130 bedankjes waren binnen een aantal dagen al binnen en precies zoals we ons hadden voorgesteld! In vergelijking met andere sites ook wat goedkoper, zeker als het om zulke grote aantallen gaat.

Super snel

Super snelle levering en duidelijke website.

Fantastische service!

Behulpzaam, kundig, prettige samenwerking en snelle levering!

Wat een goede service!!

Ben enorm tevreden over Bedankjes.nl. Een week voordat ik mijn bedankjes nodig had heb ik besteld. Dit vond ik zelf aan de late kant, maar binnen 2 dagen waren de bedankjes al bij mij thuis bezorgd en het ziet er erg mooi uit. Ik ga zeker vaker iets bestellen bij Bedankjes.nl

Supersnelle en kwaliteitsvolle service

Op zaterdag, een week voor de festiviteiten, besloten ik en mijn vrouw (woonachtig te België) toch nog een aandenken te willen voor onze gasten. Via een zoekopdracht in Google, kwamen we zo bij de 'Echtgenootjes' uit. Een topproduct, geheel te personaliseren, voor een zacht prijsje. We hadden echter wel schrik dat we misschien wat laat waren en dat de geschenkjes niet op tijd hier zouden raken, maar maandagmiddag kregen we bericht dat ze verzonden waren, op woensdag effectief geleverd. Prachtontwerpjes, mooie kwaliteit en een uitstekende service, wat wil een mens nog meer voor zijn feestjes!

helemaal naar wens

Het is redelijk in de buurt waardoor het ook afgehaald kan worden. Verder is alles super netjes verpakt. Ook de website geeft precies weer welk etiket op welk blikje e.d. past. Vele mogelijkheden. En de goede services! Ik beveel het aan iedereen!

Mooie bedankjes voor onze bruiloft

Alles snel geleverd gekregen en het ziet er feestelijk uit.

Ik had snel kaartjes nodig voor een bruiloft en dit is super snel geregeld. Achteraf bleek dat ik teveel had betaald omdat ik maar 1 kant had bedrukt. Ik ben hierover gebeld en kreeg gelijk het bedrag terug gestort. Echt top service!

Ook als je geen mega-groot feest hebt een aanrader!

Gemakkelijke omgeving om alles naar je eigen wens te ontwerpen. Snelle levering, keurig verpakt, inclusief een persoonlijk briefje en bedankje! TOP!

Erg leuk met briefje erbij Geeft net dat extra . Blij met de bestelling,vlot en mooi verpakt geleverd.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Goede website, snelle levering en erg tevreden over het eindresultaat.

Heel goeden ervaring

Was heel goed geholpen en bedankjes was ook heel mooi ingepakt

Top bedankjes ontvangen

Heel erg blij met de bedankjes voor onze bruiloft. Zelf ontwerp gemaakt, wat niet helemaal aan de juiste maten voldeed. Super geholpen zodat we een fantastisch bedankje hebben ontvangen.

Over Bedankjes.nl