Snelle levering!

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Het beantwoordt helemaal aan mijn verwachtingen. Vriendelijk bedankt!

Bestelling werkt perfect, keurig verzonden.

Ik ben tevreden over het product en de site. het ziet er allemaal leuk uit en de levering is volgens afspraak. Helaas was een potje kapot.

bedankt voor de beoordeling johan, dat is uiteraard niet de bedoeling. We sturen nog een potje na. excuses voor het ongemak

Super mooie waxinelichthouders

Heel blij mee! Voor de bruiloft van mijn ouders besteld waren binnen 3 dagen bezorgt. Super goed verpakt

super snelle en nette aflevering.

Perfect geregeld!

Product helemaal conform verwachting, bestelling keurig verzorgd. Voorzien van een personal touch, een handgeschreven kaartje van de inpakker. Dit zijn de kleine dingen die het verschil maken. Ook de informatie over de levering keurig, tip top !!

Snelle levering, mooi product

Zeer snelle levering van de blikken met foto. Ziet er erg mooi uit

Prima! Overzichtelijke site en snelle levering.

Overzichtelijke site en snelle levering.

Beste johan, bedankt voor de beoordeling. Volgens onze gegevens staat op de site ca 350 per kilo. Kan je ons de link mailen waar 950 stuks staat? dan kunnen we het wellicht aanpassen.

Snelle en keurige levering

Ik had een doosjes Merci besteld met een persoonlijke boodschap. Had verwacht dat het op de verpakking zelf gedrukt zou worden maar de kaart zat los onder het folie geschoven. De ontvangers waren er niet minder enthousiast om. Zag er verder keurig uit, leuke site en snelle levering!

Onwijs leuk product

Ik had potjes met drop besteld en daarop een etiket laten plakken door mij ontworpen. Ziet er fantastisch uit! Heel blij mee!

makkelijke site en goede service

Via de site is het makkelijk om je eigen ontwerp te maken of het huidige aan te passen naar wens. De service bij het nabellen kan ik ook alleen maar als goed ervaren.

What you see is what you get

Gekozen voor Maildoosjes met Kanjer stroopwafels en gepersonaliseerde kaart. Goed advies. Makkelijke site. Snel en netjes geleverd. Een bedankbriefje en een reep chocolade erbij. Top, zou zeker weer voor Bedankjes.nl kiezen.

Vriendelijke service en product voldeed helemaal aan de verwachtingen

Ik werd vlot en vriendelijk geholpen door de helpdesk. Het programma gebruiksvriendelijk en het product (chocolade met gepersonaliseerde wikkel) was precies zoals ik hoopte. Wat pepermuntjes gratis erbij als bedankje. Al met al ben ik zeer tevreden en maak er weer gebruik van.

prachtige en leuke producten ; super service

originele ideetjes ; mooi afgewerkte producten 'in alle prijsklasses'! heel vlotte service ; werden 4 dagen (weliswaar met het weekend inbegrepen) eerder ! geleverd !

Vlotte en goede levering van de goederen

Dank zij Bedankjes hebben we leuke herinneringen aan het huwelijksfeest van mijn zoon. Bestellen gaat vlot. Leveren zeer vlot. Degegraveerde champagne glazen zijn goed gelukt, daar ben ik zeer tevreden over. De gegraveerde theelichthouders zijn ok. Al is de tekst wat klein uitgevallen. Zullen van jullie diensten zeker nog gebruik maken.

Heel goede ervaring

De artikelen werden tijdig geleverd, zelfs in corona tijd. Ook waren de artikelen zoals gevraagd.

Leuk om uit te delen!

Leuk kleinigheidje om mee te geven.

Vlotte service

Vlotte service en mooi product. De foto goed krijgen in het programma lukt niet altijd even vlot...

Snel en perfect in orde

Wederom snel geleverd en alles naar wens.

Snelle en nette duidelijke levering. Zal er zeker nog een keer bestellen.

Hele leuke cadeaus. Het wordt snel bezorgd, ziet er mega leuk uit en is niet duur. Ik heb alleen het kaartje bij de plant erbij gekocht voor 0,15ct per plantje, maar dit stond ook op het blikje.

Supersnel

Ik heb op donderdagavond (Hemelvaart) rond 22.00 uur besteld en op de zaterdag er na kreeg ik de bedankjes al geleverd! Netjes in een doos, goed beschermd (glazen theelichtjes). Voor de 1e keer hier besteld en supertevreden, een echte aanrader.

Snel, en zag er verzorgd uit!

Wij hebben ge(Noten) voor ons pensioen afscheid besteld. Zag er heel mooi uit en de bestelling was in korte tijd afgewikkeld en aangeleverd! Top!

Keurige service

Vanaf het bestelling prima op de hoogte gehouden van de vorderingen. Via de mail bericht dat de bestelling gereed was. Al eerder dan gepland. En, alles werd keurig aangeleverd, en zag eruit zoals besproken. Conclusie, men krijgt wat men bestelt.

Het zit D’rop voor collega’s besteld,waren enthousiast over dit bedankje