Snelle levering en tiptop in orde.

Zo als het hoort

Programma werkt top op computer. Wat problemen met inloggen via telefoon, inloggen knop staat er dan niet bij. Verder makkelijk programma en hele mooie duidelijke kaartjes binnen gekregen. Een aanrader!

Het was de eerste keer dat Ik heir wat bestelde! Was precies wat Ik bedoelde en erg snel geleverd! Het was perfect

Gegraveerde kaarshoudertjes besteld, binnen 3 dagen in huis en helemaal zoals ik had gehoopt. Erg blij mee!

Leuke en originele cadeautjes

Makkelijk aan te passen en snelle levering

iets meer verwacht

Ik heb 8 snoeppotten besteld met eigen tekst, maar op het voorbeeld wat je ziet is de tekst veel dikker en duidelijker. Voor de rest is het super snel en netjes bezorgd.

Volledig als verwacht

Alles werd vlot geleverd en voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Snelle levering en persoonlijke touch

De blikken met stroopwafels waren goed in de smaak gevallen

Het enig wat jammer was, was de bezorging van DHL. Ik was thuis en krijg het bericht dat ze aan de deur zijn geweest. Dit was niet het geval. Daarna kon ik het de volgende dag bij een afhaal in de stad ophalen.

Eerste contact, meteen uitstekend

Voor het eerst iets bij Bedankje.nl besteld. Perfect en mooi op tijd binnen. Het resultaat is precies zoals wij dat wilden. Zeker een aanrader.

Snelle levering, bestelling mooi in orde!

Dit was mijn eerste bestelling bij bedankjes.nl, maar zeker niet de laatste. De bestelling is op de gewenste datum afgeleverd en ook de bestelling zelf was netjes in orde. Heel fijne producten die je vaak zelf nog kan personaliseren. Top!

Heel erg goed

Goeden service vriendelijke mensen en de producten zijn super leuk en mooi. Een aanrader voor iedereen. Bedankt

Tevreden klant

Lasst minute bestelling snel ontvangen ik de drukke december maand. Voor mijn bestelde items (fortune cookies) vond ik de prijs kwaliteit verhouding wel aan de erg dure kant, helemaal omdat de koekjes van simpele kwaliteit waren. Wij hebben het puur genomen omdat dit echt een gelegenheids item was (aankondiging zwangerschap). Maar al met al wel tevreden

Vele leuke producten!

Vele leuke producten die je kan personaliseren door tekstaanpassingen te doen op de labels van de presentjes of door het bedrijfslogo te plaatsen. De prijzen van de aangeboden artikelen blijven interessant ook als je voor een grotere groep iets wil bestellen. Verrassend snelle levering!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Voor de traktatie van onze dochter bestelde ik plastic smoothiebekers met sticker. De bekers zijn precies wat ik er van had verwacht.

Snelle levering en het product was goed verpakt voor transport. Duidelijke informatie over de levering via de mail.

zeer snelle en goed service

De levering ging zeer snel en de producten waren in orde!

Prima ervaring, snelle levering en duidelijke website.

Erg blij met de aankoop via bedankjes.nl. Vlotte levering en precies zoals ik had opgegeven. Levering ging zelfs sneller dan aangegeven, dus dat is top. Bij een USB stick met gravure is het wel zo dat alles een meerprijs heeft. Misschien de gravure meenemen in de prijs en alleen als iemand het niet wil een korting geven, ipv nu andersom.

Goeie levering goeie kwalitijd

Top product, snelle levering

Snel geleverd en het product was mooi!

Op vrijdag (avond) besteld en dinsdag al binnen gekregen! Snelle levering dus. Dat was erg fijn want ik had geen spoed bestelling gedaan en ik had ze op vrijdag al nodig. Goede prijs en mooie bedankjes. Zeker een aanrader en ik zal zeker nog aan deze webshop denken als ik weer zoiets nodig heb. Bedankt!

Niks gekregen

Ik heb een week geleden iets besteld, en niks binnen. Ook geen briefje in de brievenbus gevonden. Vervelend! Heb alles netjes gelijk betaald en nu kan ik gaan uitzoeken wat er fout gegaan is.

Heel vervelend Manon, er is zijn de afgelopen week door een softwarefout bij de DHL een heleboel pakketten te laat geleverd. Sommige zijn nog steeds onderweg omdat ze handmatig moeten worden omgeboekt. Onze oprechte excuses.... namens de DHL.

Super mooi

Mooi afgewerkt en op tijd

Super snelle levering en goede service! Leuke en mooie geschenkjes voor mijn cliënten, volgend jaar kom ik hier zeker terug!