Echt geweldig!!!!!!

Wat een leuke artikelen. Super snel geleverd en zo leuk verpakt. Zou hier zeker nog een keer bestellen. Echt een aanrader.

• Algehele indruk Geweldig

leuk product en snel geleverd

De print ziet er uit zoals verwacht, nog even wachten of het ook nog smaakt. Het ontwerpprogramma was niet helemaal perfect, wel even opletten dat definitieve tekst niet buiten het kader valt, letters kunnen dan wegvallen in het eindontwerp. Met spoed toeslag besteld, omdat het standaard aantal werkdagen misschien te krap zou zijn. na 3 dagen geleverd

• Algehele indruk Goed

Correcte en snelle service!

Ik kreeg mijn bestelde producten zeer correct, goed verpakt en snel geleverd. Alles was netjes uitgevoerd en een persoonlijke attentie erbij maakte de ervaring compleet. Top service !

Leuke site, veel keuze.

Ik bestelde stickers om mijn collega’s te bedanken voor de fijne samenwerking. Er is veel keuze uit verschillende vormen. De mogelijkheid dat je je ontwerp kan personaliseren is super. Het was wel wat zoeken hoe ik alles kon aanpassen. Ook het lettertype was iets kleiner dan ik verwachtte. Maar het eindresultaat is wel ok. Ook de levering was correct.

Leuke cadeautjes

super

Snel, vriendelijk en precies wat ik besteld heb.

• Algehele indruk Geweldig

Goede site, makkelijk te bestellen, goede levering.

Leuke persoonlijke bedankjes

Op de website een ruime keuze aan bedankjes. Je kunt het zo duur maken als je wilt. Het leukste is dat je het persoonlijk kunt maken. Met de handige tool kun je foto's, tekst en figuren aanbrengen op je gekozen product, in ons geval het deksel van glazen potjes. Makkelijk om te bestellen en binnen een paar dagen al in huis. We zijn zeer goed geslaagd!

Top, vlot, professioneel!

Supervriendelijk, heel snel geleverd, origineel concept... Blij dat ik jullie gevonden heb. De gasten van onze trouw gaan alvast blij zijn met de trouwgom!

• Algehele indruk Geweldig

Te gekke spullen, jammer dat jullie DHL gebruiken

Jullie hebben mooie spullen en onze cadeautjes waren fantastisch. Toch wil ik graag opmerken dat, ondanks dat jullie snel waren met verzenden, heeft DHL er lang over gedaan om te bezorgen. Ze waren zelfs de levering kwijt! Na meerdere malen contact te hebben gehad was het pakje terug gevonden. Ga alsjeblieft over op PostNL. Ik betaal wel extra, maar een stuk betrouwbaarder.

• Snelheid levering Langer dan ik had verwacht

Geweldig alles.

De bestelling is goed verlopen van het begin tot het eind.Super.

• Algehele indruk Geweldig

Super goede en snelle service.

Een zeer tevreden klant.

Gewoonweg goed

Snel bezorgd, ziet er erg leuk uit en nog een leuk bedankje zat er bij

• Algehele indruk Geweldig

Gemakkelijk geregeld en erg leuk product

Voor de dag van de leerkracht heb ik voor mijn team een leuke snoeppot uitgezocht die ze op hun bureau kunnen zetten. Door het persoonlijk te maken door middel van het logo van de school is het uiteindelijke een heel leuke attentie geworden. De afhandeling, betalen en al het andere is ook erg gemakkelijk en de prijs is prima te doen.

• Algehele indruk Geweldig

Per toeval op de website gekomen. Product zag er helemaal volgens ontwerp uit en snelle levering.

Goede service, mooie producten

Ik had al langere tijd een wens om zelf iets te personaliseren, alleen wist ik niet wat ik moest doen. Dus ging ik eens op websites kijken waar ik inspiratie vandaan kon halen. Toen kwam ik bij bedankjes.nl. Daar heb ik mijn eigen minipepermunt mogen maken met de ontwerptool die op hun website staan. Vorige week zaterdag kwam het in huis! Ik kan alleen maar zeggen dat de service "perfect" was. Ik kan het zeker aanraden.

• Kwaliteit van het product Geweldig, Goed
  • Algehele indruk Goed

Helemaal zoals we hadden besteld, snelle levering binnen 3 dagen. Super.

Overzichtelijke website. Bedankje was gemakkelijk aan te passen zoals we het graag zouden willen. Helemaal top, en snelle levering.

Top kwaliteit

Alles was zoals naar wens . Ik had gekozen om pakket zelf in elkaar te steken en er zat mooie uitleg bij . Super te vreden

Absolute aanrader!

Niks op aan te merken, alles duidelijk, zéér snelle service en extra'tje erbij was ook aangenaam. Top!

• Algehele indruk Geweldig

Snelle levering, alleen moeilijk bewerkprogramma.

Fijne site, snelle levering. Echter het programma om de afbeelding mee te maken is moeilijk bewerkbaar! Het eindresultaat is wel mooi.

• Algehele indruk Goed

Snelle verzending, netjes verpakt en voldoet aan de verwachtingen! Ik heb er zelf voor gekozen om de bedankjes in elkaar te knutselen, de beschrijving die er bij zat was ook duidelijk. En altijd leuk een persoonlijk bedankje!

Alles was naar tevredenheid

Ik heb online met gemak mijn eigen ontwerp gemaakt en het werd de volgende dag al verstuurd. Het eindresultaat was gewoon mooi gelukt. Dus ik bedank bedankjes.nl en kan het iedereen aanraden.

• Algehele indruk Geweldig

Wat een aangename firma en zo zorgzaam voor zijn klanten . Ons feestje moest jammer genoeg verzet worden naar een latere datum, na contact te hebben opgenomen heeft men voor ons nieuwe gepersonaliseerde stickertjes gemaakt met de nieuwe gegevens . Echt magnifiek !

Super goed!

Ziet er precies uit zoals ik gehoopt had. Leuk zo’n persoonlijk afscheidscadeau.

• Algehele indruk Geweldig

Mooi product en verrassend persoonlijk geleverd.

Ik heb een usb stick met naam en trouwdatum voor mijn neef en zijn vrouw besteld. Hier kan ik de gemaakte foto's van hun bruiloft op zetten. De usb werd mooi in een organza tasje en een persoonlijk kaartje met pen geleverd. Nu snel de foto's erop zetten en dan heb ik een mooi kadootje.

Over Bedankjes.nl

Bedankjes.nl is al meer dan 15 jaar specialist op het gebied van gepersonaliseerde bedankjes. Met een vast team van 8 collega's en een aantal oproepkrachten verwerken wij jaarlijks zo'n 25.000 bestellingen voor bruiloften, zakelijke bedankjes, communie, geboorte of persoonlijke cadeaus. Vormgeving, personaliseren, productie en handeling, we doen het allemaal onder één dak. Daardoor zijn de lijntjes kort en kunnen wij snel en op maat leveren. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid!