Goede service, en snelle levering

Precies zoals verwacht

Eenvoudig kiezen, samenstellen en bestellen. Vlotte levering, geen gezeur.

Super leuk

Goede kwaliteit en service

Goede en nette levering.

Voor onze bruiloft hebben we pepermuntjes besteld bij bedankjes.nl De bestelling en levering gingen vloeiend. Bedankjes.nl nam nog contact op omdat de tekst van mijn bestelling niet goed te lezen was. Kosteloos werd er een andere kleur tekst op gezet. Super fijn!

• Algehele indruk Goed

Fantastisch, goed geholpen en op tijd met leveren

Bedankjes communiceert duidelijk en heeft een snelle service. Ben erg blij met het eindresultaat!! Bedankjes is erg aan te raden ga hier zeker vaker bestellen!!

Precies zoals verwacht

De bestelling verliep vlot en de producten waren precies zoals verwacht en gehoopt.

• Algehele indruk Geweldig

Voldoet aan mijn verwachtingen Netjes verpakt Leuk de kleine attentie die in de verpakking was

• Algehele indruk Geweldig

Eenvoudig ontwerpen, snelle levering en eerlijke prijzen!

Via bedankjes.nl voor een bestelling geplaatst met een persoonlijk ontwerp. Eenvoudig ontwerpen van je persoonlijke bedankjes, snelle levering! We hadden een diy pakketje, er zat een duidelijke instructie bij. Goed geregeld!

Goed!

Snelle service, alles zat in de bestelling, goed contact met de medewerkers

enorm goede ervaring !

Product is op maandagmorgen besteld en dinsdagmiddag in huis ! Enorm snel. Verpakking is goed, maar ook de verwennerij met de extra doos chocolades als dank voor de bestelling was een fijne verrassing. Kortom, een volgende keer zal ik mij wederom wenden tot deze leuke site.

• Algehele indruk Goed

Bedankt! Bedankjes voor de goede service

Super snelle levering en goede kwaliteit

Prima service!

We werden snel geholpen, ook op e-mails wordt snel gereageerd. Top service!

Snelle service, top!

• Kwaliteit van het product Redelijk

Enorm tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling: vlotte levering, mooie vormgeving van het kaartje en goede kwaliteit.

Professioneel en toch persoonlijk

Als zakelijke klant een bestelling geplaatst waarbij ik verrast was over de snelheid van levering en de persoonlijke benadering bij contact met het team van Bedankjes.nl. Ook de follow-up van de leveringen was zeer professioneel. Van degenen die hun attentie nog niet opgehaald hadden kreeg ik een mail zodat ik hun kon attenderen.

• Algehele indruk Geweldig

Makkelijk en snel te bestellen

Ik zocht klavertjes vier en kwam bij Bedankjes.nl uit. Heel makkelijk om online te bestellen (ook het maken van een persoonlijke sticker ging heel makkelijk). Binnen 10 dagen alles in huis, ruim op tijd.

• Algehele indruk Geweldig

Je krijgt wat je besteld

Snelle levering Product geleverd zoals je het verwacht Leuk briefje en attentie bij ontvangst

• Algehele indruk Geweldig

Leuke bedankjes (Nutella potjes met tekst: IK SMEER ‘ M) snel bezorgd. Ik kwam later achter dat ik te kort had besteld. Gebeld en gevraagd of ik er nog paar bij konden bestellen , zodat ik geen extra verzendkosten hoefde te betalen. Ze heeft mij een tikkie gestuurd en het was zo geregeld. Top service ik ga zeker meer bestellen voor gekke bedankjes. Het jammere was dat ik kant en klaar had besteld, maar kreeg de stickers met de tekst erop los erbij. Maar de stickers erop plakken was zo gedaan. Voor mij geen probleem.

Leuke bedankjes na Communnie

Leuke blikjes, prima fotoafdruk, lekkere snoepjes en voor 24 blikjes kost het weinig tijd om zelf te vullen. Communicantje blij om iets uit te delen, gasten blij dat ze een herinnering kregen. Schroefdraad werkt prima, maar voor zo’n klein blikje is het soms zoeken of het wel recht erop zit.

• Algehele indruk Geweldig

Snelle levering en heel verzorgd

Verzorgde levering, mooie kaartjes, zelf ontworpen in de editor en helemaal zoals ik het wou.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers en het bestelde artikel voldoet zeker aan de verwachtingen. Bestelling was eerder geleverd dan verwacht!

• Algehele indruk Geweldig

De etiket ziet er super mooi uit!

Ik zou de thee zo nogmaals bestellen alleen vond ik het plakken van het etiket wel lastig. Als dat gedaan zou worden voor een meerprijs dan had ik daar zeker voor gekozen!

• Kwaliteit van het product Geweldig, Goed

Goede service !

Heel tevreden !

Een aanrader

Voor het lente- en doopfeest van onze zonen bestelde ik een aantal bedankjes via de website. Oa DIY klavertje vier-gelukspotjes, frisbees en een blikken doos met foto. De bestelde items werden ruim op tijd geleverd. Ze zijn netjes afgewerkt met een eigen foto. De potjes klavertje vier moet je zelf nog verder afwerken, maar ook dat is geen enkel probleem. Alles wordt meegeleverd (ook stickertjes met de uitleg voor de gasten), zodat je dit vlotjes doet. Ik zou direct opnieuw bestellen!

Zeer positieve ervaring!!

Vond het zelf al een cadeautje om te krijgen. Persoonlijk briefje erbij( wie de inpak gedaan heeft). Gebruiksaanwijzing erbij, helemaal top. En inhoud was netjes ingepakt! Ik heb al eerder bij jullie besteld en blijft zeker een aanrader!

Over Bedankjes.nl

Bedankjes.nl is al meer dan 15 jaar specialist op het gebied van gepersonaliseerde bedankjes. Met een vast team van 12 collega's en een aantal oproepkrachten verwerken wij jaarlijks zo'n 30.000 bestellingen voor bruiloften, zakelijke bedankjes, communie, geboorte of persoonlijke cadeaus. Vormgeving, personaliseren, productie en handeling, we doen het allemaal onder één dak. Daardoor zijn de lijntjes kort en kunnen wij snel en op maat leveren. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid!