TOP

We hadden bij een andere leverancier besteld en betaald en na twee dagen bleek dat ze niet konden leveren. Maar bedankje.nl heeft alles recht getrokken super bedankt voor de vlotte levering. TOP!!!!!!

• Algehele indruk Geweldig

Super service, super snel!

Via bedankjes.nl een afscheids gekkigheidje voor mijn collega’s besteld ivm nieuwe baan elders. Product was binnen een week geleverd en voldoet helemaal! Site is opgeslagen voor als ik meer ‘bedankjes’ wil doen!

• Algehele indruk Goed

Supersnelle levering en goede service

Bedankjes voor een challenge van onze loopgroep besteld. Maandag besteld, woensdag al in huis. Er was een klein probleempje, maar daar werd meteen op gereageerd en opgelost. Top service!

• Algehele indruk Geweldig

Ik twijfelde of ik voor spoedverzending moest gaan maar uiteindelijk de gok genomen. De gepersonaliseerde bedankjes zijn de volgende werkdag al verzonden en de dag erop al ontvangen! Super nette en snelle levering. Product zelf is ook van goede kwaliteit!

• Kwaliteit van het product Geweldig, Goed
  • Algehele indruk Geweldig

Snelle service en mooie producten

Ik werd nog gebeld met een vraag over de afwerking, top.

• Algehele indruk Geweldig

Heel blij met jullie overigens snelle levering

Ik ben heel tevreden over jullie levering die ik niet eens zo snel nodig had. Dank u wel !

• Algehele indruk Geweldig

Snelle service en leuk afscheidscadeau!

Het ziet er heel verzorgt uit, en de service is goed. Bedankt!

Rap en goede levering

Rap en goed geleverd

Top service!!!

Super leuke gepersonaliseerde bedankjes! Je kan heel eenvoudig je eigen ontwerp creëren. Ze waren sneller bezorgd dan verwacht. Binnen 3 werkdagen heb ik ze gekregen! Echt geweldig!

• Algehele indruk Geweldig

Zeer vlot en mooi verpakt

Heel mooi ...snel geleverd en heel mooi en proper verpakt

• Algehele indruk Goed

Zeer tevreden met het ontwerp en de levering!

Een zeer goede ervaring met deze webshop voor de stickers. Leuk ontwerp, goede kwaliteit en vlotte levering.

Het is perfect

Product top Bezorging top Communicatie top Prijs top Zeer zeker een aanrader.

Leuke kadootjes

Ik heb blikjes met klavertjes besteld met een eigen tekst. Het was makkelijk te doen via hun website, veel keuze uit etiketten om te maken. Snel geleverd ook. Ik vond het wel lastig om een keuze te maken uit alle leuke dingen die ik tegenkwam.

• Algehele indruk Goed

Snelle levering en goede kwaliteit

super!

Gebruiksvriendelijke website, leuke producten. Bezorging wederom super, alles netjes en mooi ingepakt.

• Algehele indruk Geweldig

bestelde artikel valt enorm tegen.

Had Nutella potjes besteld en die zijn eigenlijk zo klein dat de tekst bijna niet meer leesbaar is

• Kwaliteit van het product Redelijk
  • Algehele indruk Teleurstellend

Beste Maria, jammer dat het product tegen valt. De meeste mensen vinden ze juist erg schattig. De maten staan ook duidelijk wel op de website. We snappen dat het lastig is om de maat van het etiket in te schatten. Wellicht is de leesbaarheid ook minder omdat je een foto op de achtergrond hebt gezet en jouw tekst in rood er op staat. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid dus we willen de stickers gratis opnieuw printen en dan zonder achtergrondfoto. Laat maar even weten of we dit in gang moeten zetten.

Zeer goex

Ik had zelf een verkeerd datum gezet, nam contact op en het werd meteen geregeld. Mooi op tijd zodat ik mijn collega's toch een presentje kon geven op mijn laatste werkdag. Bedankt.

Toppp service

Hele fijne ervaring gehad! Super cadeautjes en erg behulpzaam en oplossingsgericht toen er wat mis ging.. helemaal top

• Algehele indruk Geweldig

Leuke bedankjes en snel bezorgd

Hele goede ervaring, bedankjes waren snel geleverd. Makkelijk te maken ( gekozen voor zelf te maken / vullen). Eind resultaat super leuk

• Algehele indruk Geweldig

Heel makkelijk om je ontwerp te maken, mooie kwaliteit stickers en bedankjes!

Heel mooie, verzorgde producten

Duidelijke website en goed contact bij problemen. Producten zijn heel mooi en verzorgd en geleverd in de gewenste periode.

• Algehele indruk Geweldig

Voor het tweede jaar leuke bedankjes voor onze vrijwilligers

Voor het tweede achtereenvolgende jaar leuke bedankjes per post laten versturen aan de vrijwilligers van onze vereniging omdat we deze niet persoonlijk op de ALV konden uitdelen door corona. Makkelijk om een kaart te personaliseren met ons logo en snelle levering (brievenbuspakjes) aan 50 adressen na mailen van het adressenbestand. Zeer weinig moeite voor ons dus en een groot succces!

• Algehele indruk Geweldig

Helaas was de inhoud van mijn pakketje lichtelijk beschadigd tijdens het transport. Door jullie een nieuw artikelel kosteloos ontvangen.. Keurige service.

Hoge kwaliteit, snel bezorgd

Twee weken voor de bruiloft besloten we toch bedankjes te doen. We zijn uitermate tevreden over de kwaliteit. Daarnaast was alles heel snel geleverd!

Mooie spulletjes

We hebben snel een keuze kunnen maken uit het uitgebreide assortiment. Zeer makkelijk om zelf een ontwerp te maken. Snelle levering. Gewoon top !!

Over Bedankjes.nl

Bedankjes.nl is al meer dan 15 jaar specialist op het gebied van gepersonaliseerde bedankjes. Met een vast team van 8 collega's en een aantal oproepkrachten verwerken wij jaarlijks zo'n 25.000 bestellingen voor bruiloften, zakelijke bedankjes, communie, geboorte of persoonlijke cadeaus. Vormgeving, personaliseren, productie en handeling, we doen het allemaal onder één dak. Daardoor zijn de lijntjes kort en kunnen wij snel en op maat leveren. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid!