toplevering

Mooi product en levering volgens afspraak.

Snelle levering, slechte kwaliteit

Snelle levering. De naturel kokosmat ziet er op het oog degelijk uit, maar na een paar maanden blijkt dat de kwaliteit slecht is. Zeker gezien de prijs die je betaalt (zo’n Eur 140 voor 80cm x 2m) Ik heb al meer dan 20 jaar kokosmatten bij deuringangen. Alleen bij deze kokosmat raakt de stofzuiger vol met kokos na elke stofzuigbeurt. En dat na 5 maanden. De kokosmat heeft ook al diverse vlekken die er niet uit te krijgen zijn.

zeer tevreden

Goede beschrijving van artikel. Deze mat is een aanrader, oogt zeer mooi en pluist niet.

Top bedrijf met een perfecte service.

Mat is zeer snel geleverd. Hele nette prijzen. Kwaliteit en services staan bovenaan. Had 1 mat met wat vervelende vleugen en dit werd zonder morren omgeruild voor een andere mat. Kortom: in 1 woord >Top bedrijf

Pluspunten

Helaas was er iets misgelopen met de bestelling. Heb na bestelling onmiddellijk een mail gekregen van bevestiging van mijn bestelling. Na 3 dagen had ik nog geen bevestiging gekregen dat de bestelling verstuurd was. Hierop heb ik donderdag telefonisch contact opgenomen (had de mat vrijdag echt nodig) en hebben ze er alles aan gedaan om bestelling op tijd te leveren. Vrijdagmiddag was de mat geleverd. SUPER!!!

Pluspunten

Top service! Snel contact via e-mail, snel geleverd en de mat past perfect.

Pluspunten

Zeer vriendelijke mensen en ik was vooral onder de indruk van het uitvoerige advies. Meneer Farnholt laat je zeker geen mat kopen die je eigenlijk die wilde (of dacht te moeten hebben maar waar een andere mat beter voor geschikt zou zijn). Fijn ook telefonisch contact te kunnen hebben en niet alles over email te moeten doen.

Pluspunten

goede website, duidelijk en overzichtelijk, goede prijzen snelle levering.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Geen idee.

gebruiksvriendelijkheid website

Pluspunten

goede, objectieve voorlichting door telefoon; zeer snelle bezorging; loper prima

Pluspunten

Goed product, duidelijke informatie. keurig over de orderverwerking geïnformeerd

Pluspunten

Keurig nette informatievoorziening ook al ruim voordat het duidelijk was dat er wat gekocht ging worden.

Pluspunten

goeie communicatie bezorging via DPD KUT

Ander bezorgings bedrijf zoeken en heel snel. sta buiten te werken op de app kun je zien dat ze er aan komen. 10 minuten later krijg je een mail dat je niet thuis bent. geen DPD in de straat gezien. in de mail staat na 16 uur afhalen bij verzamel punt. 17:30 er naar toe maar er was nog niks. volgende dag pas opgehaald

Pluspunten

Zeer snelle levering, vlotte communicatie

Pluspunten

Prima droogloopmat, mooie kleur en goed afgewerkt en keurig ingepakt verzonden.

Pluspunten

bedrijf met veel goede, aantrekkelijke aanbiedingen!

toezending...vlot verpakking...goed bezorging met track en track tijdstip,ook perfect!

Pluspunten

Ik heb stalen aangevraagd en die waren er zeer snel zodat ik een goede keuze kon maken. Mat netjes en op tijd ontvangen. Zeer tevreden!

Pluspunten

vakkundig advies en snelle levering. Heel goed bevallen!

geen

Pluspunten

Correcte levering op voorziene datum. Prima!

Pluspunten

Duidelijk, netjes en wat je kiest is wat je krijgt.

Nee, prima zo

Pluspunten

Goede kwaliteit mat

Levering door UPS liet te wensen over

Pluspunten

Prima service en product!

Dpd bezorger leverde het pakketje bij mijn overburen af terwijl ik thuis was. Maar daar kunnen jullie niks aan doen.