Persoonlijke service, tijdige levering en goed product!

Ik heb een loper besteld. Niets vermoedend had ik een bijzondere maat met bijzondere hoeveelheden ingevuld. Ik werd gebeld of deze gegevens klopten want ze vielen op als ongewoon voor een loper. Wat was ik blij met deze oplettendheid! De gegevens zijn op tijd gecorrigeerd en het leverde geen vertraging op. Mijn bestelling is in goede orde ontvangen en was ruim op tijd (zoals door DPD aangegeven). Niet te vergeten: het product is van een goede kwaliteit en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

Topproducten!

Al een aantal keer besteld bij voordeelmat en zeer tevreden

Beste Marcel, Super bedankt voor jouw review en erg leuk te horen. Fijne dag! Team Voordeelmat.nl

Mat zag er prima uit!

De bestelde deurmat werd keurig binnen de gestelde termijn geleverd. Gezien het weer is de droogloopmat nog niet echt getest, maar ziet er hoopgevend uit. Jammer dat de bezorger het artikel in een kapotte doos leverde (de mat had er zo kunnen worden uitgehaald).

Beste Harrie, Erg bedankt voor deze review en spijtig te horen over de kapotte doos, excuus hiervoor. We zullen hierover contact opnemen met de vervoerder. Met het testen gaat het helemaal goed komen, veel plezier met de mat! Fijne dag en groet, Team Voordeelmat.nl

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit/prijs verhouding maar jammer dat de bezorging iets langer duurde. Deurmat was goed verpakt

Beste Richard, Bedankt voor de review! En excuses voor de iets langere bezorging op het moment is het erg druk wat soms helaas tot enige vertraging kan leiden. Fijne dag en groet, Team Voordeelmat.nl

Te vroeg

Uw bedrijf is het eerste bedrijf in mijn bestaan als ‘online-chopper’ die om een review vraagt terwijl ik het bestelde product nog niet heb ontvangen. Chapeau! 5 sterren voor die snelheid. Snelheid van levering is nog onbekend.

Beste J.G, Snelheid is zeker een van onze sterke punten, maar dan moet het wel in de juiste volgorde gebeuren. Dit is helaas een systeemfoutje geweest, waarvoor onze excuses en dank voor de feedback. Uw bestelling is onderweg met DPD en wordt morgen verwacht voor uitlevering. Mochten er verdere vragen zijn, staan wij u graag te woord per telefoon of email. Fijne dag en groet, Team Voordeelmat.nl

Wij kochten een ribbelmat voor de keuken. Tot op de cm te bestellen en een zeer vlotte levering

Beste Maria, Bedankt voor deze positieve review en mooi dat u tevreden bent met ons maatwerk en de geleverde service. Hopelijk tot een volgende keer en een fijne dag gewenst! Team Voordeelmat.nl

Snel geleverd en goede kwaliteit

Prima bedrijf. Snel en betaalbaar.

Beste Vincent, Dat horen wij graag, erg bedankt voor review! Fijne dag, Team Voordeelmat.nl

Mij snel gemaild met advies en daarna erg goed product opgestuurd.

Beste Nadine, Bedankt voor de review en blij te horen dat het product bevalt. Hopelijk tot een volgende keer! Team Voordeelmat.nl

prima mat laat heel veel 'kokos' los

Prima mat maar laat erg veel materiaal los. Bij uitpakken wordt al duidelijk dat ik beter voor de zwaardere kwaliteit had kunnen kiezen.

Beste Marc, Nogmaals dank voor de bestelling en ook deze feedback. Erg jammer te horen dat de mat niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Onze kokosmat is een natuurlijk product waardoor het normaal is dat er soms vezels loskomen. In het begin kan dit iets meer zijn, maar dit zal na verloop van tijd afnemen. Wij zullen aan de hand van jouw feedback dit duidelijker naar voren brengen op de productpagina. En mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar een mat verwelkomen we je graag en sturen we je ook graag een gratis sample/ staal van een mat(ten) om een betere keuze te maken. Met vriendelijk groet, Team Voordeelmat.nl

Na bestelling, alsnog een keer door leverancier nagebeld, voor extra controlestap.

Beste Henk, Bedankt voor deze review! Soms bellen wij inderdaad om zeker te weten dat alles klopt, vooral bij matten die wij op maat maken. Veel plezier met de matten en een fijne dag, Team Voordeelmat.nl

Keurige, accurate afhandeling!

Betrouwbaar, niets te veel beloofd. Hoewel, toch wel: de loper die ik had besteld was 1,35 meter langer dan de lengte die ik had opgegeven. Maar, alle lof, keurmerkwaardig bedrijf.

Beste AW, Erg bedankt voor deze feedback, dat waarderen wij enorm. En veel plezier met de loper! Team Voordeelmat.nl

super bedrijf!

al verschillende keren iets besteld, wordt altijd goed en snel geholpen. en goed bereikbaar voor advies of vragen.

Beste Dorus, bedankt voor jouw positieve feedback! Hier worden wij erg blij van. :) Hopelijk weer tot een volgende keer. Team Voordeelmat.nl

dpd

zeer slechte service van dpd artikel word gewoon over het hek gegooid! Misschien staat er wel een glazen vaas achter het hek.

Beste Jan, zeer spijtig om dit te horen en onze excuses hiervoor. Zoals wij al per mail hebben besproken zijn wij inmiddels in gesprek met DPD om zulke incidentele voorvallen hopelijk in de toekomst te kunnen voorkomen of het aanbieden van een extra verzendoptie. Tot slot, ook onze dank voor deze feedback wat ons helpt onze service te verbeteren. Team Voordeelmat.nl

Prima matten

Zeer fijne mat en goede kwaliteit.

Beste Machiel, Bedankt voor de feedback en veel plezier met de mat! Team Voordeelmat.nl

Service met een hoofdletter

Door misverstand niet het juiste besteld, toch hulp bij eventuele andere verwerking dan oorspronkelijk gepland en de belofte dat indien nodig een andere oplossing geregeld zal worden

Beste Rien, Erg bedankt voor deze review ondanks het misverstand! Wij staan voor service dus erg fijn te horen dat dit ook zo ervaren is. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer ontvangen en veel plezier met de mat. Team Voordeelmat.nl

Advies op maat, kwalitatief goede mat op maat gemaakt met logo. Top!

Fijn contact gehad voor de bestelling van een deurmat op maat incl. logo. Telefonisch persoonlijk advies ontvangen en direct dezelfde dag de bestelling kunnen doorvoeren. Snelle levering, goede kwaliteit, dus zeer tevreden!

super aftersales

door een fout bij de bezorgende partij was mijn zending zoek. dit werd zeer snel opgelost door gelijk een nieuwe mat af te sturen.

Goed afgeleverd, deurmat netjes verzorgd volgens afspraak

Deurmat naturel gekozen, kwaliteit prijs verhouding uitstekend en direct geplaatst. Vrouw des huizes is ook content.

Een aanrader

Snelle aflevering Perfect op maat Goede kwaliteit

goede communicatie die leidt tot aankoop

Na diverse websites te hebben bezocht voor een zogeheten spaghettimat kwam ik op Voordeelmat.nl Ik had nog wat vragen en na telefonisch deze gesteld te hebben werd ik keurig teruggebeld met goede uitleg over de mogelijkheden. Daarna is ook per mail deze info nog eens bevestigd. Mat besteld en binnen 3 dagen geleverd. Top service

uitstekende ervaring!

Direct bezorgd, goed verpakt met minimaal afval, en zeer goed kwaliteit!

Helemaal goed

Makkelijk te bestellen, snelle levertijd en goede communicatie. Mat ziet er mooi uit!

Mat is helemaal scheef afgesneden. Ziet er niet uit.

Mat is helemaal scheef afgesneden. Ziet er niet uit. Voordeelmat wil niets doem omdat de afmetingen binnen de normen vallen. Maar de mat is aan 2 kanten scheef afgesneden.

Mooi product en snelle levering

Mooie matten en precies de kleur /maat die ik wilde hebben. Snelle bezorging.

Mat bevalt prima, bezorgdienst minder

Tevreden over de ontvangen kokosmat, deze ziet er goed uit en is gemakkelijk zelf op maat te snijden. Hij is nog een beetje in de rui maar ik verwacht dat dat snel minder wordt. Bezorging door DPD valt altijd tegen. Geen track en trace ontvangen terwijl Voordeelmat mij wel mailde dat dit zou gebreuren. Vervolgens bleek de mat al een halve week bij de buren te liggen zonder dat wij hier bericht van hebben ontvangen. Ik zou overstappen naar een andere bezorgdienst als ik jullie was, heb al meerdere slechte ervaringen met DPD.