Mooie mat, mooi bedrukt!

Zeer tevreden, boven verwachting.

Prima voor elkaar

Zeer prettige ervaring met bedrijf. Alles ging volgens afspraak.

Perfecte service

Zeer klantvriendelijk. Mee gedacht over beste oplossing. Goede communicatie en netjes op maat gemaakt en geleverd. Klasse

Mat wordt getest was helaas iets te groot bleek achteraf maar het was de kleinste in standaard uitvoering

goed product, vlotte levering en uitstekende service

goed product, vlotte levering en uitstekende service

Waarom een oordeel vragen als er nog niets geleverd is.

Waarom een oordeel vragen als er nog niets geleverd is. Denk een fout van Kiyoh, dit gebeurd vaker

bij Voordeelmat een mat besteld met logo van mijn bedrijf. Super goede service en kwaliteit van de mat. En niet duur!

Goede kwaliteit en prijs

Ik had de pech om het verkeerde formaat van een rubbermat te ontvangen. In overleg opnieuw geleverd. Dus goede service afwikkeling. Punt van verbetering is het vervoer met name melding van levering. Verder prijs ij dit bedrijf aan.

Soepele levering, mat van prima kwaliteit

De loper (arosa) voldoet helemaal aan onze eisen. Stevige kwaliteit en hoewel hij op rol geleverd wordt, is de mat perfect plat uit te leggen. De informatie op de website was duidelijk en ook de informatie rondom de levering was goed. Goede ervaring.

Zoals beschreven

Worden netjes en op tijd geleverd. Zijn zoals Omschreven.

Conform de afgesproken materialen

Mat is van redelijke kwaliteit, goed op maat te snijden. Het pluizen is na een keertje stofzuigen weg.

prima materiaal en levering

mooi materiaal en prima service.

Goed advies. Nette mat

Wij hebben het bestelde product nog niet ontvangen

Wij kunnen dus ook geen beoordeling geven. Wij hopen dat het product snel gelevert wordt.

Gewoon goed

Makkelijk te bestellen en vlotte levering.

Mat nog niet ontvangen

Tip: wacht een paar dagen met het vragen naar wat we ervan vinden. Veel succes. Groet, fijne kerstdagen. Ed Peterson

Alles prima !

De bestelling kwam snel . De mat werkt perfect ,het is niet meer glad op de vlonder .

Mooie mat

Mooie mat en blijft goed liggen

Precies wat ik zocht

Snelle levering, goeie service en precies wat ik zocht

de mat ziet er fantastisch uit, zoals omschreven. Uitglijden is met deze mat verleden tijd. Levering duurde lang, zou binnen 2 werkdagen geleverd worden stond op internet, waren rond de 9 werkdagen via extern transport.

goede service

goede service

Goed product

De mat is iets ruwer dan degene die we hadden maar hij doet wat hij moet doen. Mooie kleur. Prima snelle levering.

Supersnel en goed ontvangen en geholpen

Bedrijfsgegevens

Overegge 18

8343XB Zuidveen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.