Ik ben erg tevreden en het is een aanrader ook het stofzuiger can deze matte is een stuk fijne dan mijn oude matten

Netjes geleverd

Handig voor als je geen standaard mat kan gebruiken. Je koopt hier gewoon een grotere en snijd hem op maar.

Tevreden met goed ingepakte buitenmat op rol

Snel en voordelig (ivm andere aanbieders) een goed ingepakte stevige buitenmat op rol van Hamat in huis.

Makkelijk te bestellen snel bevestigd en geleverd

topkwaliteit !

Zeer tevreden over mijn matten. Mooi uitzicht op mijn vloer. Snelle en goede service

Voldoet aan verwachting

Deurmat voldoet aan verwachting. Website heeft duidelijke foto's, bestellen is makkelijk, verzending is snel. Duurzaamheid moet nog blijken, maar tot nu toe zeer tevreden!!

Voor de tweede keer een mat op maat besteld, prima in alle opzichten

Duidelijke website, goede informatievoorziening, vlotte levering van een mat op maat. Beide keren exact de goede maat! Absoluut tevreden!

Duidelijke site en eenvoudig besteld. Snel geleverd.

Gewoon goed, het klopte.

De man die mij telef. te woord stond dacht mee en suggereerde om 3 x 1 meter te bestellen in plaats van 1 x 3 meter en wij dan zelf de mat in 3 delen zouden moeten snijden. De kwaliteit van de mat is goed. Bezorging ging ook goed.

Goede service en product

een ramp

nog steeds niets ontvangen, is dit fraude?

Mooie mat, mooi bedrukt!

Zeer tevreden, boven verwachting.

Prima voor elkaar

Zeer prettige ervaring met bedrijf. Alles ging volgens afspraak.

Perfecte service

Zeer klantvriendelijk. Mee gedacht over beste oplossing. Goede communicatie en netjes op maat gemaakt en geleverd. Klasse

Mat wordt getest was helaas iets te groot bleek achteraf maar het was de kleinste in standaard uitvoering

goed product, vlotte levering en uitstekende service

goed product, vlotte levering en uitstekende service

Waarom een oordeel vragen als er nog niets geleverd is.

Waarom een oordeel vragen als er nog niets geleverd is. Denk een fout van Kiyoh, dit gebeurd vaker

bij Voordeelmat een mat besteld met logo van mijn bedrijf. Super goede service en kwaliteit van de mat. En niet duur!

Goede kwaliteit en prijs

Ik had de pech om het verkeerde formaat van een rubbermat te ontvangen. In overleg opnieuw geleverd. Dus goede service afwikkeling. Punt van verbetering is het vervoer met name melding van levering. Verder prijs ij dit bedrijf aan.

Soepele levering, mat van prima kwaliteit

De loper (arosa) voldoet helemaal aan onze eisen. Stevige kwaliteit en hoewel hij op rol geleverd wordt, is de mat perfect plat uit te leggen. De informatie op de website was duidelijk en ook de informatie rondom de levering was goed. Goede ervaring.

Zoals beschreven

Worden netjes en op tijd geleverd. Zijn zoals Omschreven.

Conform de afgesproken materialen

Mat is van redelijke kwaliteit, goed op maat te snijden. Het pluizen is na een keertje stofzuigen weg.

prima materiaal en levering

mooi materiaal en prima service.

Overegge 18

8343XB Zuidveen