Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Probleem opgelost

Esthetische oplossing voor een uitgespaarde onderhoudsbeurt

Prima product, snelle levering!

Keurig volgens afspraak

Al beschreven

Voldoet aan verwachting

Ontvangen wat we bestelden, snel, goed, keurig.

Snel geleverd, prima kwaliteit.

Top product, top service

De website biedt een vlotte navigatie en een duidelijke bestelprocedure. Het product is van zeer goede kwaliteit en was netjes verpakt. De levering volgde snel op de bestelling. Dank u !

Hij is nog niet binnen

Misschien kunt u beter wachten met dit tot dat het bestelde is afgeleverd

Zeer mooie robuste mat, echt top!

Besteld en binnen 3 dagen geleverd gekregen. Ik kreeg ook nog meer ook dus dat was alleen maar goed, dan was er wat marge voor het idee; het op maat snijden van de mat zodat deze precies in het portaal past. Dat zelf op maat maken is heel eenvoudig, ik had een zwarte mat en een witte verfstift (te koop bij hobby verf winkels). Hiermee heb ik de vorm die ik wilde maken op de mat afgetekend zodat ik wist waar ik moest snijden. Met een scherp stanleymes was de mat heel makkelijk te snijden (ik heb de 15mm dikke spagetti mat). Kortom, echt een aanrader en het staat nu helemaal prachtig!

voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Het advies om deze mat te nemen was de juiste. Het is prettig te verwerken materiaal en ligt prima op de bank als antislip voor de hond in de boot.

Keurig product, conform specificaties, keurig op tijd geleverd

Vorige mat was supper.

Zwarte schoon loop mat had een verkleuring ene helft zat bruine strepen in, alsof het verkleurd was, had gelukkig niet alles nodig zodat het nu niet zo opvalt.

Helemaal top!, aanrader.

Na goed vergelijken op internet bij voordeelmat terecht gekomen. Bestellen ging makkelijk, maar na het plaatsen van de bestelling bleek de mat niet meer voorradig. Erg jammer, maar kreeg een duurdere mat als compensatie, zonder extra kosten.

Vlot en correct

Vlotte en correcte levering

Goede matten, goede levering

Goede matten, goede levering

Prima verhouding kwaliteit prijs

Prima verzorgd

Een goede deurmat op maat die snel geleverd werd.

Precies zoals besteld en netjes ingepakt.

Precies zoals besteld en netjes ingepakt.

Mooie goede matten, snel geleverd

Ondanks dat we 2 afwijkende maten hebben besteld snel geleverd. Mooie stevige matten, erg tevreden

Correcte snelle levering

De kwaliteit van de mat lijkt goed. Uiteraard kun je dit pas na een aantal jaren echt goed beoordelen. De levering was op tijd en goed verpakt.

Prima kwaliteit, snel geleverd

Prima kwaliteit, snel geleverd

Prachtige matten.

Prachtige matten ,goed advies,redelijke prijs!

juiste product tegen scherpe prijs Top.

geheel volgens afspraak

Mat is goed

Mat van goede kwaliteit. Stevig. Afmetingen kleiner dan verwacht. Wel prijzig. Mat op donderdag besteld (30-12). Volgens site in 2 a 3 dagen binnen. Uiteindelijk volle week op de Mat mieten wachten. Dat was een teleurstelling. Weet niet of dat aan Voordeelmat ligt. Of aan dpd.

Goed en snel

Goed en snel