Goed product

Snelle levering, en een goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn om zelf je afmetingen te kunnen kiezen

Prijs kwaliteit ✅

Uitstekend volgens afspraak en goede service.

Goede service en meedenkende leverancier.

Antraciet tapijt voordeur

Super kwaliteit Mooie kleur. Goede maat Helemaal top

Goed en snel.

Niets op aan te merken. Op de website is alles duidelijk en gemakkelijk te vinden. Kiezen en bestellen gaat heel vlot. Bezorging correct en snel. Alles heel goed voor elkaar, Top !

Snelle levering. Juiste product geleverd

Zeer positief

Goede producten en levering.

Goed zoals aangeboden op website.

Vlotte verzending en mooie mat die precies was zoals op de site.

Volop keuze en snelle levering

Voortdurende communicatie

Hoewel de mat eerst niet op voorraad leek werd er meteen een goed alternatief geboden. Later bleek dat door een aanpassing van de orders niet meer nodig. Tijdens dit proces van alternatieven zoeken werd steeds meegedacht en nog belangrijker , snel en goed gereageerd. Het product voldoet ook .

Ziet er goed uit nu even afwachten in de loop der tijd

goed en snel

2 Matten besteld, 1 van de rol en 1 op maat. Sneller geleverd dan de opgegeven leveringsdatum. Mooie matten, tevreden

Top mat en ook nog mooi ook

Fijne mat die er ook nog eens mooi uitziet. Wel even goed stofzuigen na uitpakken en dit niet aan de andere kant van het huis doen. Nu zat heel mijn woonkamer onder de stukjes stof.

Perfect uitgevoerd, snel geleverd

Goede communicatie, perfect uitgevoerde mat en vlot geleverd

Snelle levering, goede kwaliteit

Heel fijn dat er op maat besteld kan worden

Persoonlijke service, tijdige levering en goed product!

Ik heb een loper besteld. Niets vermoedend had ik een bijzondere maat met bijzondere hoeveelheden ingevuld. Ik werd gebeld of deze gegevens klopten want ze vielen op als ongewoon voor een loper. Wat was ik blij met deze oplettendheid! De gegevens zijn op tijd gecorrigeerd en het leverde geen vertraging op. Mijn bestelling is in goede orde ontvangen en was ruim op tijd (zoals door DPD aangegeven). Niet te vergeten: het product is van een goede kwaliteit en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen!

Topproducten!

Al een aantal keer besteld bij voordeelmat en zeer tevreden

Beste Marcel, Super bedankt voor jouw review en erg leuk te horen. Fijne dag! Team Voordeelmat.nl

Mat zag er prima uit!

De bestelde deurmat werd keurig binnen de gestelde termijn geleverd. Gezien het weer is de droogloopmat nog niet echt getest, maar ziet er hoopgevend uit. Jammer dat de bezorger het artikel in een kapotte doos leverde (de mat had er zo kunnen worden uitgehaald).

Beste Harrie, Erg bedankt voor deze review en spijtig te horen over de kapotte doos, excuus hiervoor. We zullen hierover contact opnemen met de vervoerder. Met het testen gaat het helemaal goed komen, veel plezier met de mat! Fijne dag en groet, Team Voordeelmat.nl

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit/prijs verhouding maar jammer dat de bezorging iets langer duurde. Deurmat was goed verpakt

Beste Richard, Bedankt voor de review! En excuses voor de iets langere bezorging op het moment is het erg druk wat soms helaas tot enige vertraging kan leiden. Fijne dag en groet, Team Voordeelmat.nl

Te vroeg

Uw bedrijf is het eerste bedrijf in mijn bestaan als ‘online-chopper’ die om een review vraagt terwijl ik het bestelde product nog niet heb ontvangen. Chapeau! 5 sterren voor die snelheid. Snelheid van levering is nog onbekend.

Beste J.G, Snelheid is zeker een van onze sterke punten, maar dan moet het wel in de juiste volgorde gebeuren. Dit is helaas een systeemfoutje geweest, waarvoor onze excuses en dank voor de feedback. Uw bestelling is onderweg met DPD en wordt morgen verwacht voor uitlevering. Mochten er verdere vragen zijn, staan wij u graag te woord per telefoon of email. Fijne dag en groet, Team Voordeelmat.nl

Wij kochten een ribbelmat voor de keuken. Tot op de cm te bestellen en een zeer vlotte levering

Beste Maria, Bedankt voor deze positieve review en mooi dat u tevreden bent met ons maatwerk en de geleverde service. Hopelijk tot een volgende keer en een fijne dag gewenst! Team Voordeelmat.nl

Snel geleverd en goede kwaliteit

Prima bedrijf. Snel en betaalbaar.

Beste Vincent, Dat horen wij graag, erg bedankt voor review! Fijne dag, Team Voordeelmat.nl

Mij snel gemaild met advies en daarna erg goed product opgestuurd.

Beste Nadine, Bedankt voor de review en blij te horen dat het product bevalt. Hopelijk tot een volgende keer! Team Voordeelmat.nl

prima mat laat heel veel 'kokos' los

Prima mat maar laat erg veel materiaal los. Bij uitpakken wordt al duidelijk dat ik beter voor de zwaardere kwaliteit had kunnen kiezen.

Beste Marc, Nogmaals dank voor de bestelling en ook deze feedback. Erg jammer te horen dat de mat niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Onze kokosmat is een natuurlijk product waardoor het normaal is dat er soms vezels loskomen. In het begin kan dit iets meer zijn, maar dit zal na verloop van tijd afnemen. Wij zullen aan de hand van jouw feedback dit duidelijker naar voren brengen op de productpagina. En mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar een mat verwelkomen we je graag en sturen we je ook graag een gratis sample/ staal van een mat(ten) om een betere keuze te maken. Met vriendelijk groet, Team Voordeelmat.nl

Na bestelling, alsnog een keer door leverancier nagebeld, voor extra controlestap.

Beste Henk, Bedankt voor deze review! Soms bellen wij inderdaad om zeker te weten dat alles klopt, vooral bij matten die wij op maat maken. Veel plezier met de matten en een fijne dag, Team Voordeelmat.nl