Veel keuze

Veel keuze, nette prijzen en snelle levering

een prima ervaring.

Telefonisch hulp gekregen bij de keuze, Tevreden mee. Vlotte reactie, snelle levertijd.

Mooie schoolloopbaan mat.

Keurig geleverd binnen enkele dagen.

mooie kwaliteit

De levering en bestelling ging snel dit is onze 2e keer dat we wat bestellen. De kwaliteit is erg goed beter dan de winkel, ligt ook aan het type wat je koopt maar wij zijn tevreden en komen zeker terug als ik iets nodig hebt. Advies is ook goed zodat je een goede keus kan maken.

Prima! Precies wat ik besteld heb!

zie hierboven

Professioneel advies en snelle levering

Wij zijn goed en professioneel geadviseerd in de keuze voor een inloopmat met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vervolgens is deze snel geleverd.

top

goede advies

Correct en volgens afspraak.

Duidelijkheid in de communicatie.

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit, precies zoals op foto website. Snelle levering.

heel goede service!

De kwaliteit van de mat is uitstekend. Extra bijzonder was de goede service die ze boden en het snelle, directe contact om mij te helpen met de juiste bestelling te plaatsen. Jaren geleden ook al een mat besteld. Goede kwaliteit. Nog steeds in gebruik.

Prima kwaliteit en snel geleverd

snelle service

n.v.t.

Mooie mat met goede service

zie titel

Licht en slijtvast 15mm dik

Voordeel is dat zand er doorheen valt en de mat doordat hij niet zwaar is Gemakkelijk kan worden opgetild om er onder te zuipen. Nadeel is dat de minimale afmeting 1200x1000mm is

Perfect product en correcte levering!

Alles perfect!

duidelijk en snel

duidelijke website en snelle levering

goed en snel

een snelle levering van een prima product

Bezorging gaat niet goed, Dpd is echt niet ok

Ik heb vanmorgen na het ontvangen van de email direct aangegeven te bezorgen een dag later op woensdag 9 augustus. Dat kan via de trace. Dit zou dus morgen zijn. Dit wordt helaas genegeerd en alsnog getracht af te leveren vandaag. Zonder toestemming is het pakket vandaag bij de buren bezorgd. Echt heel erg slecht sorry hoor. Dpd heb ik nooit goede ervaringen mee, dit keer dus weer niet.

Beoordelen zonder iets te ontvangen

Moeilijk een beoordeling te geven zonder iets te hebben ontvangen. Al zeker niet positief dat na bestelling geplande levering 2 dagen later is en we 5 dagen later nov niets mochten ontvangen… Hoop dat t product zelf correcter zal zijn.

Matige kwaliteit

Netjes op tijd binnen gekregen. De mat was niet in de bestelde maat geleverd (groter). Hierdoor extra snijwerk. De mat laat veel haartjes los waardoor we nu meer troep in huis hebben dan voor we de mat hadden (ook na 400x matzuigen). Eerste plukken komen na 2 weken al los. Kortom totaal niet wat we ervan verwachtte.

Zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden. Mijn bestelling is exact op maat gesneden en van goeie kwaliteit. Ik blijf bij jullie bestellen.

De kwaliteit ziet er niet geweldig uit

Was een voordelige mat, makkelijk op maat te snijden maar het sisal lijkt niet echt stevig .

zoals afgesproken

Snel en duidelijke site

Ik kon snel zoeken wat ik wou en gelijk bestellen en het is snel en netjes geleverd

Snel en perfecte mat

Snelle service en een perfecte mat aanrader!!!