Een prima bedrijf dat meedenkt met klant!

Een mat kopen die niet te gebruiken(door eigen schuld) de mat terugsturen. Wel een mailtje gestuurd. Maar per direct een alternatief opgestuurd alvorens de retourzending was ontvangen. De nieuwe mat is prima. Grote klasse en hartelijk bedankt. Groet, Willem de Valk

tevreden

na telefonisch advies, een juiste keuze kunnen maken.

Prima mat snelle levering

Top geholpen met spoed

De mat is perfect de levertijd/ levering beroerd

De mat en ontwerp in orde krijgen ging perfect. Snelle reactie en binnen de kortste keren een nieuw voorstel ontwerp. De levering was erg beroerd en jammer. Meer als 2 weken geduurd. De mat werd retour gestuurd omdat het adres zogenaamd niet bestond.

mooie mat!

makkelijk bestellen en op maat te snijden

Duidelijk en goed contact met de medewerkers

Duidelijk en goed contact met de medewerkers

Snelle goede communicatie

We hadden een mat besteld maar bleek een productie fout te zijn, snelle communicatie en afhandeling gekregen.

Hele fijne zachte matten.

De matten zijn zacht, hoogpolig en nemen veel vocht op. Ik ben er blij mee.

Snelle levering, mooie mat

De matten zien er perfect uit tegen een redelijke prijs.

na een miscommunicatie heel snel en vakkundig Opgegelost

net en vakkundig bedrijf

Mooie mat, goede kwaliteit

Goede kwaliteit droogloopmat, zacht en makkelijk schoon te zuigen. Vlot bezorgd.

Goede service en een prachtige mat.

Heel makkelijk contact te leggen via mail en telefoon. Snelle reactie en de deurmat is prachtig! Goede kwaliteit en kleur!

Zeer goede producten en service!

Wij bestellen hier regelmatig droogloop matten. Altijd goede qualiteit, prijs en levertijd. Dank!

GOED

GOED VOLDOET AAN VERWACHTING

Levering Oké maar geen antwoord op email verzoek voor een staaltje

Levering Oké maar geen antwoord op email verzoek voor een staaltje. De kleuring van de naturel kokos mat is niet egaal: Er zijn banen van verschillende tinten zichtbaar.

Fijne service, schitterende logomat!

Wijke heeft voor ons bedrijf een schitterende logomat laten maken. De communicatie was niet alleen vlot en fijn, maar ook de levering was geheel conform afspraak. De mat is een echte eye-catcher bij binnenkomst van ons pad.

Goede prijs-kwaliteit

Makkelijk op maat te maken, stevige bodem. Goede prijs-kwaliteit.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor een kleine prijs

goede kwaliteit

snelle levering goed advies en mooie kwaliteit

perfect

perfect

Mooie mat met juiste maten snel geleverd.

Klantvriendelijke site. Snelle levering. Mat neerleggen en klaar.

Snel geleverd, mooie mat.

Makkelijk bestellen, goede prijzen

Makkelijk te bestellen, goede prijzen, snelle verzending en kwaliteit zoals verwacht.