Het bestelde werd snel geleverd

Super mat

Super goed verpakt en mooi op maat

Super snelle, vriendelijke service!

Ik had wat vragen en deze zijn direct beantwoord, wat bij mij resulteerde in een order. Deze was snel en goed geleverd

Goed en snel

Gewoon bestellen geen vaste maten gewoon per centimeter dus voordeliger en goed materiaal kortom fijne webwinkel.

Mooie mat snelle levering

Binnen 2 dagen geleverd, zeer netjes afgewerkt.

Goed geleverd!

Goed en snel geleverd. Feedback over de verzending had t helemaal af gemaakt.

Goed geleverd!

Goed en snel geleverd. Feedback over de verzending had t helemaal af gemaakt.

Absoluut goede kwaliteit rubber mat

Gekocht: Super Domino rubber mat, 75x100x12. Prettig in gebruik, haalt goed het vuil van de schoenen. De mat verzamelt geen herfstbladeren, omdat de gaten kleiner zijn dan bij de normale rubber gatenmat.

Van begin tot eind tevredenheid

Hoe moeilijk het leek om matten op maat te kunnen kopen verdween meteen na het eerste email contact met Voordeelmat. Binnen 3 werkdagen hadden wij 3 matten bezorgd gekregen, tot volle tevredenheid. Na deze goede ervaring de grootste afmeting besteld en ook dat was binnen no time weer afgeleverd. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Mooie mat, snel geleverd.

Mooie mat, op maat, ligt keurig in de hal. Blij mee!

Goed product , en snelle levering.

Snel en goede levering, voldeed aan de verwachtingen zoals op de website weergegeven

Dik in orde

Toppie, geen aanmerkingen.

Mijn ervaring viel tegen

Mijn ervaring viel tegen omdat ik in principe niet heb ontvangen hetgeen ik had besteld. Ik had een schoonloopmat besteld uit de passage serie in de maat 135 x 200 cm (kosten € 179,00). Volgens de foto op de website loopt de profielstrepen evenwijdig aan de lengterichting. Wat schetste mijn verbazing dat de strepen daar dwars op liepen. Na gebeld te hebben was het antwoord dat die foto alleen gold voor de mat in de maat 60 x 90 cm en dát ... staat er nou net niet bij. Ik kon wel een mat bestellen van de rol, waarbij aan de korte zijden een profieleraan gelijmd moest worden, maar dat kostte wel € 287,00. Persoonlijk vind ik dat het bedrijf zijn verlies moet nemen en mij zo'n mat moet verstrekken zonder bijkomende kosten, maar dát zal er wel niet inzitten. Pas ook tegelijk de website aan!!! Mochten er nog vragen zijn, neem gerust contact op.

goede correcte afhandeling

Product snel en goed geleverd, in eerste instantie was er door toeleveancier een fout gemaakt, deze is snel gecorrigeerd, wij zijn heel tevreden

Heb nog niets ontvangen

Hoe kan ik iets beoordelen als ik nog niets heb ontvangen, ik heb zelfs nog geen mail gekregen van verzending. Hoe kan je dit al vragen als je zelf nog niets hebt verzonden??

Van bestellen tot ontvangst, alles is goed en inzichtelijk verlopen, en goede kwaliteit droogloopmat.

stevige mooie mat

Mooie grote stevige mat (dit keer wel met een heel klein kaal stukje erin ter grootte van een vingertop). Met de vorige hebben we 6 jaar gedaan voor de ingang van een portiek waar veel mensen dagelijks in- en uitlopen, ook met fietsen, een rollator, etc. Dus echt goede kwaliteit.

Alles naar wens

Snelle levering en prima kwaliteit

de mat is netjes bezorgd en precies wat we ervan verwacht hadden

Top geregeld! Prachtige mat.

Zeer vlotte levering.

snelle service

Denken mee als je wilt weten wat het slimste is aan te schaffen. Snelle service

Goed advies en snelle levering.

Mooie kwaliteit mat, verhoogt de professionele look van onze entree.

Alles ging goed.

Goede ervaring.