Kom er al jaren Het is altijd super geregeld (met dank aan Eleni)

Al jaren kom ik er en altijd goed geholpen Meestal door Eleni (wat een kanjer is dat) Als er wat is of was het wordt altijd goed opgelost

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, Edwin! We zullen het ook doorgeven aan Eleni, dat vindt ze vast leuk :)

Alles is te bepraten leuk personeel

Bedankt voor deze mooie review :)

Zoals altijd snel en attent

Zie boven

Dankjewel Jack, prachtige 10!

Uitstekende service voor geweldige reizen

Al jaren prettige samenwerking om prachtige reizen samen te stellen.

Hoi Iris, bedankt voor je beoordeling. We doen het met 'plaisier'! ;)

Ze nemen ruim de tijd voor je om je vakantie boeken.

Bedankt voor dit prachtige cijfer!

Fantastisch hotel

Hotel midden in het centrum van Groningen op loopafstand van de Rolling Stones expositie. Inclusief lekker diner en ontbijt. Helemaal top!

Goed en snel. en in overleg veel mogelijk

Zeker in de corona tijd , goed geregeld. En prijs bepalen is samen ook mogelijk. Prima geregeld.

Fijn om te horen Andries, bedankt voor de prachtige 10!

Toppertje jullie Kim Stoop

Bedankt Rita, we geven het compliment door aan Kim!

voucher teleurstelling

Na annulering van reis , verkeerde info gekregen wat betreft inruil voucher. Excuus gekregen maar zit nu met een voucher van bijna 1000 euro terwijl ik de voucher gewoon kon inwisselen .....

Beste Arnoud, Tot onze grote spijt bent u inderdaad niet volledig geïnformeerd en heeft u met de voucher meer flexibiliteit dan eerder gedacht. Door het enorme aantal annuleringen en het feit dat het mensenwerk is, sluipt er helaas een hele enkele keer een tekortkoming in. Wij hebben op 18 september voor u een kleine tegemoetkoming op de mail gezet en wij hopen uiteraard uw vertrouwen weer terug te winnen bij een volgende reservering. Nogmaals onze excuses!

Al vele keren via jullie op vakantie geweest en pas ook weer eentje geboekt voor juni 2021 !! Altijd perfecte service en erg lieve behulpzame mensen. Zeker toen we niet op vakantie konden vanwege de Corona hebben jullie super je best gedaan om wat terug te ontvangen. Top team daar!!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor de mooie 9!

Vriendelijk en professioneel

Ongelofelijk goede service

De eerste keer met travelstore geboekt begin dit jaar maar door Corona werd onze reis naar Dubai geannuleerd. Onze tweede reis Ibiza werd ook geannuleerd een paar weken geleden. Dankzij de hulp van Kim Stoop (lees uren bellen, mailen en alles voor ons uitzoeken) zijn we toch op vakantie kunnen gaan naar Kreta. Voor mijn vriend die topsporter is heeft ze gezorgd dat hij ook hier zijn dieet krijgt geserveerd. De volgende keer boeken we zeker weer met Travelstore!

Hoi Ruth, wat heerlijk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wat een pech heb je gehad zeg! Maar gelukkig nog net op tijd kunnen genieten van jullie vakantie naar Griekenland. We staan graag in de toekomst weer voor jullie klaar. Groetjes van Kim en fijne dag gewenst ^Team Travel Store

Prima service en fijn meegedacht met onze vakantiewens!

Snelle reacties op mails en medewerkers die fijn meedenken met onze vakantiewensen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende reis.

Wow, een 10! Bedankt!

Vlotte samenwerking

Wij doen al jaren verre reizen eerst met traveltroef nu travelstore en het is altijd tot in de puntjes geregeld.

Bedankt Ivo! Wij vinden het ontzettend fijn dat al jaren jullie reizen mogen verzorgen!

Een heel mooi gebouw en hele vriendelijke medewer(st)ers.

We hadden een afspraak in Dordrecht en werden zeer vriendelijk en duidelijk geholpen. Onze wens was om naar dubai te gaan en nadat we alle wensen hadden besproken is de reis consulente gaan zoeken wat het best bij ons past en heeft op een later tijdstip duidelijk uitgelegd en laten zien wat de opties waren en de verschillen in kosten.

Hartelijk dank voor deze mooie 8! We vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service. Graag tot een volgende reis!

Hartstikke top!

We hadden via een ander bureau eigelijk een reis geboekt, maar onderweg naar de betaling werden we opgebeld dat het niet door kon gaan. Op de valreep naar Leerdam gereden en jawel hoor, bingo! Last minute Kreta kunnen boeken. Top behandelt, Chantal verdient een 10+ ! Goed geinformeerd qua coronamaatregelen etc zodat we onbezorgd op reis konden. Inmiddels 2 dagen op de accomodatie, super!! Volgende keer zeker weer!

Enorm bedankt voor je complimenten Melanie! Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Uiteraard doen we dit een volgende keer graag weer.

Geduldig en vriendelijk

Toch al een aantal jaren ons vertrouwde reisburo en altijd De tijd voor de klant.

Bedankt voor deze prachtige 10 en de mooie woorden! We vinden het fijn dat we al jaren jullie reizen mogen verzorgen.

Nooit problemen gehad. Altijd behulpzaam

Communicatie verloopt prettig en informeel. Niet alsof je een nummer bent. De site is duidelijk. Mails zijn duidelijk en worden snel beantwoord.

Enorm bedankt voor dit mooie compliment! We vinden het erg fijn dat je te spreken bent over onze service en communicatie. Graag tot een volgende keer!

In orde

Goed bereikbaar ondanks drukte, duurde lang voordat er beslissingen genomen werden. Volgens travelstore komt dit door alltours. De volgende keer regel ik het weer zelf, zie het voordeel niet zo.

Bedankt Melanie voor jouw beoordeling. Fijn dat je te spreken bent over onze snelle bereikbaarheid. Dit vinden wij enorm belangrijk, zeker in tijden als deze is een snelle en duidelijke reactie van groot belang. Helaas geldt dit niet voor alle leveranciers en hebben ook wij te maken gehad met extreem lange wachttijden bij de reisorganisaties waar de vakanties worden onder gebracht. In dit geval Alltours. Het voordeel van boeken bij Travel Store; wij staan in dit geval 2 uur per telefoontje voor je in de wacht 😉 We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen.

Tevreden voor reeds bewezen diensten.

Tweede keer reis geboekt met Travel store en omwille van het beestje (corona) niet kunnen doorgaan. Nadat ze gevraagd hadden om zo weinig mogelijk contact te nemen omdat ze meer tijd wilden voor de dringende zaken . Kregen we geruime tijd later een Voucher om te spenderen . Keuze moest wel zelfde operator zijn. (logisch ) Spijtig genoeg werden de administratieve kosten niet terug betaald maar daar kunnen we nog mee leven. Bij het boeken van nieuwe reis (maart 2021 en dan hopelijk corona vrij) werd de voucher aanvaard en dient er alleen nog opleg bijbetaald te worden. (Dit moet nog te gebeuren )

Geert, vriendelijk bedankt voor je beoordeling! Wij hopen ook van harte dat de nieuwe reis voor in maart 2021 naar tevredenheid zal verlopen en vooral zonder Corona belemmeringen.

vriedelijke medewerkers goed advies wij komen hier al jaren

gewoon goed

Bedankt voor deze prachtige 5 sterren!

Zeer vriendelijk, hulpvaardig en professioneel

Een positief, snel en persoonlijk advies zowel telefonisch als per mail.

Bedankt Rian voor deze positieve woorden. Dit waarderen we enorm!

Het personeel is erg klantgericht en geeft goede service

Het personeel is erg vriendelijk. Denk mee met de klant. Geeft goede adviezen.

Top reisbureau met een fantastische service!

Een heerlijke vakantie geboekt voor in mei. Helaas kon deze niet doorgaan ivm Corona. Super communicatie en service vanuit Travel Store. Alles keurig geregeld. Onze volgende reis zullen wij zeker weer hier gaan boeken!