top reis bureau

Boek al jaren via het reisbureau in Hardinxveld , altijd vriendelijke dames die kennis van zaken hebben . Kijk thuis al een beetje wat ik wil en de dames werken het uit. Ook bij wijzigingen van vliegmaatschappijen komen ze met een oplossing . Voor de sukkels onder ons.... boek maar lekker via internet haha tot er wat opdoet , dan kom je dr niet meer uit 😁 nee hoor gewoon lekker naar een degelijk reisbureau met een bakkie dr bij , effe wennen aan de nieuwe naam voor ons , maar service staat op 1 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Goede service!

Ik wilde iets wat niet op de site te boeken was; heb gebeld en werd super geholpen. Mooi vakantie geboekt. Super veel zin in!

Altijd snel een reactie

Super service. Wordt altijd snel gereageerd op de mail.

Wauw, 5 sterren! Bedankt. De volgende keer staan we graag weer voor je klaar Shirly.

Snel en adecuqaat handelen na Thomas Cook debacele

Na het omvallen van Thomas Cook werd ons snel en in overleg een andere bestemming aangeboden. En ons geholpen waar mogelijk was. De informatie omtrent dit debacle werd ook snel met ons gedeeld, dus waren wij steeds op de hoogte van de ontwikkelingen. Hiermee zijn wij met een goede omboeking toch nog binnen 14 dagen van onze lang vooruit geboekte vakantie kunnen genieten. Uiteraard zat het weer ook nog mee.

Bedankt voor deze zeer mooie review! Wij vinden het ontzettend fijn dat we hebben kunnen helpen. En dat de welverdiende vakantie toch heeft kunnen plaatsvinden! Wij hopen dat we jullie bij een volgende vakantie weer van dienst mogen zijn.

Goede ervaring

Wij hadden bij Neckermann geboekt ik was er vroeg bij om om te boeken werd keurig geholpen, na 6uur in de avond telefonisch. Ben een paar dagen later mijn papieren op wezen halen. Ik kreeg zo mijn papieren mee en de aanbetaling hadden ze er van afgetrokken en dat zouden hun bij de SGR regelen keurig opgelost.

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te vernemen dat jullie te spreken zijn over onze service. Wij vinden het erg fijn dat we jullie hebben kunnen helpen. Graag staan we in de toekomst weer voor jullie klaar.

Top website, top service :)

Het boeken van de vakantie verliep heel vlot.

Wauw, 5 sterren! Bedankt Sanne.

Erg tevreden

Snelle en prima service

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te vernemen dat je te spreken bent over onze service.

Omdat ze je heel goed helpen Geen lange wachttijden aan de telefoon Direct iemanx aan de lijn

Hartelijk dank voor je positieve review. En daarbij je uiting omtrent onze service en communicatie.

makkelijk, adequaat, no nonsens

Hartelijk bedankt voor de 4,5 sterren!

Prima dienstverlening

Op mijn vragen per e-mail krijg ik altijd snel antwoord. Telefonisch ook heel goed te bereiken.

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te vernemen dat je te spreken bent over onze service.

Gewoon lekker simpel boeken

Overzichtelijk en Gewoon lekker simpel boeken

Wauw, 4 sterren! Bedankt.

Uitstekende service en communicatie

Na het faillissement van Thomas Cook heeft Traveltroef mij uitstekend geholpen en hebben we een andere reis kunnen boeken.

Tof! 4,5 sterren. Bedankt voor deze prachtige beoordeling Margret. Wij hopen dat we je de volgende keer weer van dienst mogen zijn.

Prima bedrijf

Goede telefonische ervaring..wordt met je meegedacht.

Bedankt voor deze mooie 4 sterren beoordeling Rien! Bij volgende vakantieplannen staan we graag weer voor je klaar.

Soepel, niks op aan te merken

Prettige communicatie, geen bijzonderheden.

Wauw, 4 sterren! Bedankt Linda.

Goede en snelle service

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Prima service!

Al 2 keer keer geboekt. Prima service. Ook goed geïnformeerd over het faillissement van Thomas Cook. Werd keurig op de hoogte gehouden per mail en telefonisch.

Is goed geregeld

Wauw, 5 sterren! Fijn dat je te spreken bent over onze service.

Geweldig geholpen door vakbekwame medewerkers Prima service hoor. Groetjes Johanna Boer

Tof! 5 sterren. Bedankt voor deze mooie beoordeling Johanna. Wij hopen dat we je de volgende keer weer van dienst mogen zijn.

Vrij makkelijk je bestemming kunnen vinden

Het is de eerste keer dat ik gebruik maak van Traveltroef. Het is een gebruiksvriendelijke website en snel en makkelijk als terug te vinen

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te vernemen dat je te spreken bent over onze website. Indien er vragen zijn, staan we je ook graag telefonisch te woord!

Ze nemen de tijd voor je om te helpen, je vragen te beantwoorden en advies te geven! Echt TOP

Ellen, dank voor deze mooie 5 sterren!

Schitterende reisorganisatie

Altijd vriendelijk en als je een e-mail verstuurd heb je zeer vlug een antwoord op je vraag. Tot op heden hebben wij geen enkele negatieve ervaring met Traveltroef en we boeken toch al jaren onze reizen met dit bedrijf.

Wauw, 4,5 sterren! Bedankt. De volgende keer staan we uiteraard graag weer voor je klaar Rik.

Heel fijne vakantie gehad. Ook voorbereiding prima en duidelijk

Ik ga zeker voor een volgende vakantie bij traveltroef kijken.

Perfectie

Dit is de eerste keer dat ik via Travel Troef míjn vakantie boekt. Ik ben héél erg goed geholpen tijdens de boeking. Heel adequaate informatie en snelle afhandeling van de boeking. Ook eventueele vragen werden direct bekeken en tot volle tevredenheid behandeld.

Bedankt voor deze mooie 3,5 sterren beoordeling! Bij volgende vakantieplannen staan we graag weer voor je klaar.

Snelle en vriendelijke service

Jammer genoeg wist de medewerkster die ik telefonisch heb gesproken niet, dat zij mijn reis geboekt via internet bij Neckermann om kon boeken. Ik begreep via SGR dat zij dit had kunnen doen, omdat jullie ook zijn aangesloten bij SGR. Daardoor heb ik de reis moeten betalen en wacht nog steeds op SGR om mijn geld terug te krijgen van de geannuleerde reis van Neckermann

Hartelijk dank voor deze review! Op dat moment was die betreffende informatie nog niet duidelijk gecommuniceerd. Daar dit op een later moment bekend is gemaakt. Wel vinden wij het fijn dat wij uw afgelopen vakantie hebben mogen verzorgen. Graag zijn wij je in de toekomst weer van dienst!

Prima geholpen

Eerst gebeld vervolgens naar het reisbureau geweest en daar verder vriendelijk en naar alle tevredenheid geholpen.