Ongelofelijk goede service

De eerste keer met travelstore geboekt begin dit jaar maar door Corona werd onze reis naar Dubai geannuleerd. Onze tweede reis Ibiza werd ook geannuleerd een paar weken geleden. Dankzij de hulp van Kim Stoop (lees uren bellen, mailen en alles voor ons uitzoeken) zijn we toch op vakantie kunnen gaan naar Kreta. Voor mijn vriend die topsporter is heeft ze gezorgd dat hij ook hier zijn dieet krijgt geserveerd. De volgende keer boeken we zeker weer met Travelstore!

Hoi Ruth, wat heerlijk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wat een pech heb je gehad zeg! Maar gelukkig nog net op tijd kunnen genieten van jullie vakantie naar Griekenland. We staan graag in de toekomst weer voor jullie klaar. Groetjes van Kim en fijne dag gewenst ^Team Travel Store

Prima service en fijn meegedacht met onze vakantiewens!

Snelle reacties op mails en medewerkers die fijn meedenken met onze vakantiewensen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende reis.

Wow, een 10! Bedankt!

Vlotte samenwerking

Wij doen al jaren verre reizen eerst met traveltroef nu travelstore en het is altijd tot in de puntjes geregeld.

Bedankt Ivo! Wij vinden het ontzettend fijn dat al jaren jullie reizen mogen verzorgen!

Een heel mooi gebouw en hele vriendelijke medewer(st)ers.

We hadden een afspraak in Dordrecht en werden zeer vriendelijk en duidelijk geholpen. Onze wens was om naar dubai te gaan en nadat we alle wensen hadden besproken is de reis consulente gaan zoeken wat het best bij ons past en heeft op een later tijdstip duidelijk uitgelegd en laten zien wat de opties waren en de verschillen in kosten.

Hartelijk dank voor deze mooie 8! We vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service. Graag tot een volgende reis!

Hartstikke top!

We hadden via een ander bureau eigelijk een reis geboekt, maar onderweg naar de betaling werden we opgebeld dat het niet door kon gaan. Op de valreep naar Leerdam gereden en jawel hoor, bingo! Last minute Kreta kunnen boeken. Top behandelt, Chantal verdient een 10+ ! Goed geinformeerd qua coronamaatregelen etc zodat we onbezorgd op reis konden. Inmiddels 2 dagen op de accomodatie, super!! Volgende keer zeker weer!

Enorm bedankt voor je complimenten Melanie! Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Uiteraard doen we dit een volgende keer graag weer.

Geduldig en vriendelijk

Toch al een aantal jaren ons vertrouwde reisburo en altijd De tijd voor de klant.

Bedankt voor deze prachtige 10 en de mooie woorden! We vinden het fijn dat we al jaren jullie reizen mogen verzorgen.

Nooit problemen gehad. Altijd behulpzaam

Communicatie verloopt prettig en informeel. Niet alsof je een nummer bent. De site is duidelijk. Mails zijn duidelijk en worden snel beantwoord.

Enorm bedankt voor dit mooie compliment! We vinden het erg fijn dat je te spreken bent over onze service en communicatie. Graag tot een volgende keer!

In orde

Goed bereikbaar ondanks drukte, duurde lang voordat er beslissingen genomen werden. Volgens travelstore komt dit door alltours. De volgende keer regel ik het weer zelf, zie het voordeel niet zo.

Bedankt Melanie voor jouw beoordeling. Fijn dat je te spreken bent over onze snelle bereikbaarheid. Dit vinden wij enorm belangrijk, zeker in tijden als deze is een snelle en duidelijke reactie van groot belang. Helaas geldt dit niet voor alle leveranciers en hebben ook wij te maken gehad met extreem lange wachttijden bij de reisorganisaties waar de vakanties worden onder gebracht. In dit geval Alltours. Het voordeel van boeken bij Travel Store; wij staan in dit geval 2 uur per telefoontje voor je in de wacht 😉 We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen.

Tevreden voor reeds bewezen diensten.

Tweede keer reis geboekt met Travel store en omwille van het beestje (corona) niet kunnen doorgaan. Nadat ze gevraagd hadden om zo weinig mogelijk contact te nemen omdat ze meer tijd wilden voor de dringende zaken . Kregen we geruime tijd later een Voucher om te spenderen . Keuze moest wel zelfde operator zijn. (logisch ) Spijtig genoeg werden de administratieve kosten niet terug betaald maar daar kunnen we nog mee leven. Bij het boeken van nieuwe reis (maart 2021 en dan hopelijk corona vrij) werd de voucher aanvaard en dient er alleen nog opleg bijbetaald te worden. (Dit moet nog te gebeuren )

Geert, vriendelijk bedankt voor je beoordeling! Wij hopen ook van harte dat de nieuwe reis voor in maart 2021 naar tevredenheid zal verlopen en vooral zonder Corona belemmeringen.

vriedelijke medewerkers goed advies wij komen hier al jaren

gewoon goed

Bedankt voor deze prachtige 5 sterren!

Zeer vriendelijk, hulpvaardig en professioneel

Een positief, snel en persoonlijk advies zowel telefonisch als per mail.

Bedankt Rian voor deze positieve woorden. Dit waarderen we enorm!

Het personeel is erg klantgericht en geeft goede service

Het personeel is erg vriendelijk. Denk mee met de klant. Geeft goede adviezen.

Top reisbureau met een fantastische service!

Een heerlijke vakantie geboekt voor in mei. Helaas kon deze niet doorgaan ivm Corona. Super communicatie en service vanuit Travel Store. Alles keurig geregeld. Onze volgende reis zullen wij zeker weer hier gaan boeken!

Alles is bespreekbaar. Gaan graag voor je aan de slag om je vakantiewensen te realiseren. Kom graag voor een vakantie te boeken!

Prima service en denken met je mee.

Onze reis naar Egypte moeten omboeken. Verder alles voor ons geregeld en ons tijdig op de hoogte gehouden van alles. Ook onze vragen snel beantwoord. Prima service. Erg tevreden.

We hebben een al jarenlange relatie met Travel Store; dat zegt alles

De helaas geannuleerde reis naar Scandinavië is keurig afgehandeld: gedeeltelijk omgeboekt naar volgend jaar en gedeeltelijk een voucher. Prima!

Wordt prima geholpen

Behulpzaam en goeie service

Erg behulpzaam met name in het verwerken van de vouchers. Doen al het mogelijke om het naar je zin te doen .

IK ben heel goed geholpen

Ik kan niet alles begrijpen en daardoor ben ik nu goed voorgelicht

Goede ervaring en snelle service

Duidelijke mail, goede service, voelt goed aan !!!

tevreden

Heb al een paar x met travel troef gereisd toen was dat de naam ,erg tevreden goed ten woord gestaan ook in deze tijd van corona Nu een nieuwe reis geboekt in december omdat we in April niet weg konden vanwege corona ze houden ons op de hoogte van hoe en wat goede updates over covid 19 ga zo door zou ik zeggen

Altijd perfect geregeld

Niet alleen met boeken zijn we goed geholpen maar ook nu in deze crisis zijn we goed geholpen.

Super geholpen

Kim stoop heeft ons fantastische geholpen door haar enthousiastme en onze wensen heeft ze een mega toffe reis geboekt voor ons.. Echt mijn complimenten aan haar!!