Zeer tevreden met Travelstore alles duidelijk en goed geregeld

alles goed en duidelijk voor elkaar!!

Fijn om te horen dat je tevreden bent, Elly. Bedankt voor de prachtige 9!

Dit is de 3e met dat we boeken via travelstore.. het is altijd weer een hele fijne ervaring! Ze staan voor je klaar, Zeker in deze tijden! Heel er prettig!

Hoi Imke, fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Ook in 2021 staan we graag weer voor je klaar!

Je stuurt via de mail je wensen , er wordt goed maar je geluisterd, goed advies gegeven , ze Denken met je mee Handelen altijd in het voordeel van de klant Lotto fantastisch reisbureau met super service

Goedemorgen Rian, bedankt voor deze prachtige beoordeling!

uitstekende service

Heel erg behulpzaam ,meedenkend , goed bereikbaar betrouwbaar veel keuze en de gunstigste prijzen.

Een reisorganisatie met verstand van reizen.

Al vele reizen geboekt bij Travelstore en nog nooit problemen gehad ook niet tijdens de Corona uitbraak. De mensen van Travelstore zijn ervaren, behulpzaam en weten waar ze over praten.

In deze moeilijke tijd altijd de beste service!

Oorspronkelijk had ik een reis naar Turkije geboekt in het voorjaar. Deze in de eerste corona golf verzet naar oktober. Toen bleek dat die niet door ging een voucher ontvangen. Reismogelijkheid naar o.a. Tenerife aangevraagd. Vervolgens werd Tenerife oranje. Na de toespraak van Rutte in november dat Curacao geel werd en zou blijven, direct een reis naar Curacao uitgezocht en laten reserveren. Toen Curacao slechts 2 dagen voor ons vertrek oranje werd (en we net de negatieve uitslag van de PCR hadden ontvangen) nam Travelstore direct contact met ons op met de mededeling dat de keuze aan onszelf was of we wilden gaan. Aangezien we bij thuiskomst toch nog 12 dagen thuis vakantie hadden, (quarantaine) kozen we om te gaan. Geen moment spijt van gehad. Nogmaals bedankt voor alle tijd die Travelstore in onze reisaanpassingen geeft gestoken!

Goedemorgen, Hartstikke bedankt voor deze mooie 10! Wat een pech hebben jullie gehad met alle annuleringen. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen ;) Fijn om te horen dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van een heerlijke vakantie Curaçao. Hopelijk verloopt het in 2021 allemaal wat soepeler! Vriendelijke groet, Team Travel Store

Kom er al jaren Het is altijd super geregeld (met dank aan Eleni)

Al jaren kom ik er en altijd goed geholpen Meestal door Eleni (wat een kanjer is dat) Als er wat is of was het wordt altijd goed opgelost

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, Edwin! We zullen het ook doorgeven aan Eleni, dat vindt ze vast leuk :)

Alles is te bepraten leuk personeel

Bedankt voor deze mooie review :)

Zoals altijd snel en attent

Zie boven

Dankjewel Jack, prachtige 10!

Uitstekende service voor geweldige reizen

Al jaren prettige samenwerking om prachtige reizen samen te stellen.

Hoi Iris, bedankt voor je beoordeling. We doen het met 'plaisier'! ;)

Ze nemen ruim de tijd voor je om je vakantie boeken.

Bedankt voor dit prachtige cijfer!

Fantastisch hotel

Hotel midden in het centrum van Groningen op loopafstand van de Rolling Stones expositie. Inclusief lekker diner en ontbijt. Helemaal top!

Goed en snel. en in overleg veel mogelijk

Zeker in de corona tijd , goed geregeld. En prijs bepalen is samen ook mogelijk. Prima geregeld.

Fijn om te horen Andries, bedankt voor de prachtige 10!

Toppertje jullie Kim Stoop

Bedankt Rita, we geven het compliment door aan Kim!

voucher teleurstelling

Na annulering van reis , verkeerde info gekregen wat betreft inruil voucher. Excuus gekregen maar zit nu met een voucher van bijna 1000 euro terwijl ik de voucher gewoon kon inwisselen .....

Beste Arnoud, Tot onze grote spijt bent u inderdaad niet volledig geïnformeerd en heeft u met de voucher meer flexibiliteit dan eerder gedacht. Door het enorme aantal annuleringen en het feit dat het mensenwerk is, sluipt er helaas een hele enkele keer een tekortkoming in. Wij hebben op 18 september voor u een kleine tegemoetkoming op de mail gezet en wij hopen uiteraard uw vertrouwen weer terug te winnen bij een volgende reservering. Nogmaals onze excuses!

Al vele keren via jullie op vakantie geweest en pas ook weer eentje geboekt voor juni 2021 !! Altijd perfecte service en erg lieve behulpzame mensen. Zeker toen we niet op vakantie konden vanwege de Corona hebben jullie super je best gedaan om wat terug te ontvangen. Top team daar!!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor de mooie 9!

Vriendelijk en professioneel

Ongelofelijk goede service

De eerste keer met travelstore geboekt begin dit jaar maar door Corona werd onze reis naar Dubai geannuleerd. Onze tweede reis Ibiza werd ook geannuleerd een paar weken geleden. Dankzij de hulp van Kim Stoop (lees uren bellen, mailen en alles voor ons uitzoeken) zijn we toch op vakantie kunnen gaan naar Kreta. Voor mijn vriend die topsporter is heeft ze gezorgd dat hij ook hier zijn dieet krijgt geserveerd. De volgende keer boeken we zeker weer met Travelstore!

Hoi Ruth, wat heerlijk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wat een pech heb je gehad zeg! Maar gelukkig nog net op tijd kunnen genieten van jullie vakantie naar Griekenland. We staan graag in de toekomst weer voor jullie klaar. Groetjes van Kim en fijne dag gewenst ^Team Travel Store

Prima service en fijn meegedacht met onze vakantiewens!

Snelle reacties op mails en medewerkers die fijn meedenken met onze vakantiewensen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot een volgende reis.

Wow, een 10! Bedankt!

Vlotte samenwerking

Wij doen al jaren verre reizen eerst met traveltroef nu travelstore en het is altijd tot in de puntjes geregeld.

Bedankt Ivo! Wij vinden het ontzettend fijn dat al jaren jullie reizen mogen verzorgen!

Een heel mooi gebouw en hele vriendelijke medewer(st)ers.

We hadden een afspraak in Dordrecht en werden zeer vriendelijk en duidelijk geholpen. Onze wens was om naar dubai te gaan en nadat we alle wensen hadden besproken is de reis consulente gaan zoeken wat het best bij ons past en heeft op een later tijdstip duidelijk uitgelegd en laten zien wat de opties waren en de verschillen in kosten.

Hartelijk dank voor deze mooie 8! We vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service. Graag tot een volgende reis!

Hartstikke top!

We hadden via een ander bureau eigelijk een reis geboekt, maar onderweg naar de betaling werden we opgebeld dat het niet door kon gaan. Op de valreep naar Leerdam gereden en jawel hoor, bingo! Last minute Kreta kunnen boeken. Top behandelt, Chantal verdient een 10+ ! Goed geinformeerd qua coronamaatregelen etc zodat we onbezorgd op reis konden. Inmiddels 2 dagen op de accomodatie, super!! Volgende keer zeker weer!

Enorm bedankt voor je complimenten Melanie! Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Uiteraard doen we dit een volgende keer graag weer.

Geduldig en vriendelijk

Toch al een aantal jaren ons vertrouwde reisburo en altijd De tijd voor de klant.

Bedankt voor deze prachtige 10 en de mooie woorden! We vinden het fijn dat we al jaren jullie reizen mogen verzorgen.

Nooit problemen gehad. Altijd behulpzaam

Communicatie verloopt prettig en informeel. Niet alsof je een nummer bent. De site is duidelijk. Mails zijn duidelijk en worden snel beantwoord.

Enorm bedankt voor dit mooie compliment! We vinden het erg fijn dat je te spreken bent over onze service en communicatie. Graag tot een volgende keer!