Zeer misleidend

Wij zagen een mooie vakantie naar kaap verdie , mooi hotel leuke aanbieding er stond zelfs laagste prijs bij! Op het moment dat wij wilde boeken dus doorslikte op de site bleek de reis echter € 500 p.p. Meer te kosten!,, Deze reisorganisatie is dus zeer misleidend!

Hartelijk dank Rober voor jouw feedback. Prijzen die in de prijstabel worden getoond zijn vanaf prijzen. Deze kunnen afwijken van de totale reissom. De actuele reissom wordt dan ook altijd getoond rechts in de kassabon ( in het geel). Het verschil van € 500,00 p.p. vinden wij echter ook opvallend groot. Dit is iets wat sinds gisteren op meerdere reizen voorkomt. Op dit moment wordt onderzocht hoe dit kan en hoe het opgelost kan worden. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van externe partijen. Uiteraard zitten wij hier bovenop en we hopen dat het spoedig is verholpen. Wij willen je graag bedanken voor het delen van jouw review. Zo kunnen wij onze service en website blijven optimaliseren.

Persoonlijke wensen omzetten in een fantastisch aanbod

Fijne mensen die ons uitstekend geholpen hebben bij het uitkiezen van onze vakantie

Stanley, bedankt voor jouw mooie review. Wij vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service. Met veel reisliefde en plezier hebben we jullie geholpen.

Top geregeld!

Onze wensen doorgegeven, medewerkster kwam met meerdere opties en gaf goed advies

Wow een 9! Dankjewel Britt voor jouw positiviteit.

Prima, persoonlijk en correct.

Goede en adequate hulp bij vakantiekeuze en boeking. Eén (negatieve) opmerking moet mij wel van het hart : ik liep precies de korting van 50 euro mis en net na mijn boeking kreeg ik weer een mail (14 februari) ditmaal met een jubileumkorting van 45 euro! En die loop ik dus ook mis. Jammer, dat terwijl u schrijft: "Wij bestaan dit jaar 45 jaar". Dat is dan dus het hele jaar 2020, zo begrijp ik het. En het jaar is nog lang niet om.... Ik zou het waarderen als u het alsnog in orde maakt! Vr. groet, Wim van Dongen

Bedankt voor deze mooie review Wim! Dit waarderen wij enorm. Betreft de jubileumkorting zullen wij contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Travel Store

geef de kans aan een ander

om op vakantie te gaan naar een bekende plek hebben we nu gebruik gemaakt van een andere aanbieder, het gaat niet alleen om de prijs maar ook om het totaal plaatje, reis, vertrek tijden, welke dagen en datum, enz. we zullen een deel dus ook moeten afwachten.

Geweldig geadviseerd

We hadden een folder aangevraagd en kregen gelijk een leuke e-mail waarop we gereageerd hebben, en een afspraak hebben gemaakt met een enorm enthousiaste medewerkster. We kregen advies op maat en alles is verder perfect afgehandeld. We zien enorm uit naar onze aanstaande vakantie.

Hartelijk dank voor deze prachtige review. fijn om te vernemen dat onze service goed is bevallen. Wij vonden het een eer dat we jullie hebben mogen helpen met jullie vakantieplannen.

Correct geholpen en scherpe prijs

Zowel via site en persoonlijk contact goed geholpen.

Wow een 9! Bedankt Frank voor deze positieve feedback!

Voortreffelijke service, zeer klantvriendelijk!

Voortreffelijke service, zeer klantvriendelijk!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service.

Attent, adequaat en vriendelijk geholpen door Jamie.

Loes bedankt voor je mooie feedback. Graag tot een volgende reis!

Zeer vriendelijk, kundig en effectief

Voor het eerst in jaren, uit pure nieuwsgierigheid, het reisbureau TravelStore eens gevraagd om een stedentrip uit te zoeken. Ze vonden heel snel een mooie trip naar Lissabon voor een prijs waar we het internet al 2 avonden hadden afgezocht. Helemaal top. Aanrader!

Tim bedankt voor deze positieve woorden. Wat fijn om te vernemen dat je te spreken bent over ons. Wij vonden het erg fijn om voor het eerst kennis met jullie te mogen maken. En met veel reisliefde en plezier hebben we jullie dan ook geholpen. Graag tot een volgende reis!

Top geregeld en zeer vriendelijk

Blij met Eleni

Bedankt Charlotte voor deze prachtige 9! Wij vinden het een eer dat wij je vakanties mogen verzorgen.

Goede communicatie. Leuke Team

Ze denken met je mee. Heb leuke/goede ervaring.

Wij worden erg blij van deze positieve review. Bedankt Sylvia voor deze mooie 8.

Wij worden zeer al jaren goed geholpen door Elenie Travidis zeer tevreden.

Wij worden al jaren goed geholpen door Elenie Travidis zeer tevreden

Wauw, een 10! Bedankt hiervoor. Wij vinden het een eer dat we jullie vakanties mogen verzorgen!

Snelle service, fijn meegedacht

Met nog geen enkele ervaring met reisbureaus, nam ik contact op met Travel Store in Hardinxveld-Giessendam. Ik werd direct naar de juiste persoon doorgestuurd die fijn met ons meedacht en een eerlijk en duidelijk beeld schetste van de prijzen en opties. Ik zie uit naar onze vakantie en het stelt me gerust te weten dat alles goed is geregeld dankzij Travel Store.

Annelie bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wij vonden het fijn om kennis met je te mogen maken. Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Graag tot een volgende reis!

uitstekend

zeer positief

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling met het cijfer 9!

Zeker prettig geholpen

Wij zijn heel goed geholpen en geadviseerd door jullie medewerkster Babette!, Wij hebben met behulp van Haar een reis geboekt naar Thailand.

Bedankt Anjo, voor deze positieve feedback. Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Wat een prachtige reis hebben jullie in het vooruitzicht!

goed!

Aardige en professionele medewerksters, waarvoor niets te veel is.

Bedankt voor deze hartelijke review! Graag tot een volgende reis.

Super personeel

Super personeel wordt altijd vriendelijk geholpen duidelijk uitleg. Zonde dat de site om te reserveren nog niet helemaal goed werkt. Voor comfort stoelen en voor privé vervoer maar verder alles top. Kom graag bij dit reisbureau

Bedankt Agnes voor jouw mooie review met daarin goede feedback. Fijn om te vernemen dat onze service goed is bevallen. Wij vonden het fijn dat we je van dienst mochten zijn. Betreft onze website, deze zijn we nog steeds aan het optimaliseren. Zodat ook deze functies straks ook goed werken.

Alles in een

Vriendelijk en meedenkend personeel,alles gelijk geregeld en als er nog vragen zijn achteraf kan je altijd langs komen.

Wow een 10! Bedankt Yvonnel. Wij vonden het fijn dat we je van dienst mochten zijn bij het helpen van je vakantie.

Irene en Saskia bedankt! Super geadviseerd.

Na een aantal jaren zelf vakanties te hebben geboekt nu gebruik gemaakt van jullie expertise en met een top resultaat. We kijken uit naar onze vakantie. Zeker tot een volgende keer.

Elize bedankt voor dit prachtige compliment! Wij vinden het fijn dat je zo te spreken bent over onze service. Zeer graag tot een volgende reis!

Goed geluisterd naar onze wensen en de juiste reis daarbij geregeld

Op basis van de standaard reis op de website van Scan Britt heeft Christa enkele aanpassingen naar onze wensen gedaan. Op 2 plaatsen kon Scan Britt geen overnachting meer boeken, heeft zij dit via een andere aanbieder geregeld. Vlotte en kundige reacties.

Enorm bedankt voor deze zeer positieve review! Wij hebben je met veel reisliefde en plezier geholpen.

heel vriendelijk, meedenken en beste optie zoeken, adequaat

Zoals eerdere ervaringen prima geholpen, men is ontzettend vriendelijk, denkt mee, zoekt naar de beste opties en werken zeer efficient. We zijn heel tevreden.

Wow, het cijfer 10! Bedankt voor je positieve feedback. Uiteraard staan we bij volgende vakantieplannen weer heel graag voor je klaar.

Persoonlijk, snel en uitgebreid

We zijn onwijs goed geholpen. We hebben samen met Babette onze perfecte huwelijksreis kunnen samenstellen. Ze denkt mee met welke plekken en accommodaties bij ons past, en wanneer we nieuwe/andere ideeën hebben wordt dit gelijk meegenomen en aangepast.

Wat een prachtige beoordeling Esther! Wij vonden het een eer dat we jullie hebben mogen helpen bij jullie huwelijksreis. Met veel reisliefde en plezier hebben we dit dan ook gedaan.

Alles erg goed en duidelijk geregeld.

Altijd fijn om een reis te boeken bij travelstore. Is er iets niet duidelijk, dan zijn ze bereid om goed te luisteren en daarmee je vraag te beantwoorden. Nog nooit ergens problemen mee gehad!!! Een super fijn reisbureau .

Bedankt Wim! Wat een fijne en positieve feedback. Uiteraard staan we bij volgende vakantieplannen graag weer voor je klaar. Natuurlijk ook als er vragen zijn!

zeer goed

ik werd heel vriendelijk & professioneel geholpen

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling met het cijfer 9! Wij vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service en klantvriendelijkheid.