Werden goed geholpen met onze (meerdere) boekingen in deze corona tijd

snel en vriendelijk geholpen

accommodatie voor monteurs gezocht

zeer goede service

vriendelijk aan telefoon en alle vragen vlot beantwoord top

Zeer goed geholpen daar wij jaren met de auto op vak.gingen en door omstandig heden nu met het vliegtuig moeten wij als 70 plussers vinden dit erg spannend maar zeer goed geholpen en gerust gesteld

Een goed uitgelegd gesprek

Ron belde mne mobiel, onderweg ik zei ik ben bijna thuis kun je dan even terug bellen, maar natuurlijk zei hij ,dus eenmaal thuis belde ron weer rn heeft goed uitgelegd wat hij wilde, dus zeer tevreden en geen opdringerig gedoe, toppie

Top!!

Geke Hekman, geweldige reisadvisuese!! Staat altijd voor ons klaar en kunnen haar bij dag en ontij bereiken! Super Geke we zijn trots op je en hopen dat de reiswereld weer heel snel naar "Normaal" gaat, een ieder weer "vrij" kan gaan reizen en dat er voor jullie weer verdiend kan gaan worden!!

Een bedrijf die voor de reiziger alles regeld.

Nu al vele jaren reizen geboekt bij Travelstore en altijd gekregen wat we boekten, ook in de Corona tijd al 2 reizen gemaakt met overboekingen en testen, maar alles werd voor ons in de puntjes geregeld en als er prijsverschillen waren werd die op zeer korte termijn aangepast, zelfs de terugstortingen.

Het contact loopt heel erg goed , snelle reactie op mails . Duidelijke communicatie en steeds heel erg vriendelijk.

Geweldig!!!

Hele goede service, na zelf uren op internet te hebben gezocht, bij jullie snel, goed en voordelig onze tickets naar Bonaire geboekt!!! Kon niet beter!!!

Zo fijn geholpen mede door haar enthousiasme begon het meteen te kriebelen. Liefde voor haar vak dat straalde ze uit! Ik ging zo blij de deur uit. Wat een topper hebben jullie hier zitten!

Mirjam heeft ons geweldig geholpen en alles geregeld toen we opnieuw moesten boeken en de andere mensen zijn heel behulpzaam en altijd bereikbaar

Zeer fijne communicatie

Benadering en communicatie zijn erg fijn. Op internet wordt er zoveel aangeboden dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Aangekomen bij travel store hebben wij onze wensen doorgegeven. Een aantal dagen later hadden wij mail en konden wij uit verschillende reizen een keus maken. Met een gezin van 5 personen is het fijn dat je hiermee geholpen wordt, qua kamers en voorzieningen voor de kinderen.

Volledig

Op korte termijn een volle reis geboekt en de nodige informatie in verband met corona goed gedaan. Zeer tevreden met de service op persoonlijke basis gedaan.

Goede en betrouwbare service!

Een heel fijn reisbureau waar wij al jaren zeer tevreden klant zijn.

Super!!

Wij zijn zeer tevreden! Ze regelen alles voor je. Je hoeft maar te bellen of te mailen. Altijd een vlotte en duidelijke communicatie. Ze denken met je mee. Gewoon TOP.

Een uitgesproken excellente service

Van het begin van de boeking werd ik volledig, zelfs telefonisch op de hoogte gehouden. ik heb onmiddellijk vrienden aangeraden ook met Travel Store te boeken, hetgeen zij ook gedaan hebben

Makkelijk en voordelig

Het hele reserveringstraject loopt zeer gemakkelijk. Overzichtelijke kassabon en makkelijk online betalen.

Bieden goede hulp

Maatwerk, vriendelijkheid, snelheid en service, wat wil een mens nog meer!

Cijfer 10: Uitstekend Maatwerk, vriendelijkheid, snelheid en service, wat wil een mens nog meer!

namens alle collega's: bedankt voor deze mooie review!

complimenten

zeer goed geholpen duidelijke e-mails . we konden onze vragen kwijt en kregen altijd antwoorden vriendelijke dames

Beste Erna, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en dit beoordeelt met een prachtige 10, hartelijk dank. Groetjes, Team Travel Store

Zeer Klantvriendelijk

Inzet uitstekend, komen direct na wat ze beloven.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Persoonlijk & vakkundig

Ze denken goed mee, niets is teveel, met alle geduld worden de verschillende alternatieven voorgelegd, vriendelijk en klantgericht, echt heel fijn reisbureau, ontzorgen echt, waardoor wij ze graag al onze vakanties laten boeken en verzorgen.

Hoi Josephine, bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar zijn we heel trots op! Groetjes, Team Travel Store

Zeer vriendelijk en enorm behulpzaam

Voor de 2e keer een reis hier geboekt en beide keren zo ontzettend klantvriendelijk geholpen. Denken mee en handelen snel. Zeer tevreden!

Hartelijk dank voor de waardering :)

Perfect!

Super! Ik moest met spoed naar de VS en Travel Store heeft me uitstekend, en heel snel, geholpen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Mijn ervaring met Travel Store voorheen Travel Troef is altijd uitstekend geweest

Zie hierboven

Bedankt voor het delen van uw ervaring, groetjes Team Travel Store