dubbel

De heenreis en terugreis met klm prima.Transfer dat we hadden bijgeboekt was niet in de computer doorgegeven gelukkig hadden we bewijs afgedrukt en zo snel geregeld met de hostes. Het hotel was prima alles in orde. Afgelegen maar dat wisten we. propere moderne kamer eten lekker en afwisselend TOT corana toesloeg vanaf dat moment dubbel gevoel eten telkens minder uitstapjes afgelopen wel info van het hotel. toch vond ikzelf dat de maaltijden nog beter konden onderhouden worden tot de laatste gasten weg waren alles was tenslotte al betaald

al jaren een zeer betrouwbaar adres

al vele jaren waarbij ook tijdens verblijf in buitenland een goede ondersteuning wordt gegeven

Travel store denkt goed mee en is zeer behulpzaam met onze vraag.

Top service met kennis van zaken.

Traveltroef en later Travelstore heeft al verschillende keren een reis voor ons mogen samenstellen van eenvoudig tot wat meer complex en rekening houdend met onze wensen en beperkingen. En telkens weer mag je een specialist begroeten die zich inleeft in jou wensen en die dat kan aanvullen met hun ervaringen. dit jaar hebben wij net een reis naar Bali achter ons en ook dit keer was alles uitstekend geregeld. En onze volgende reis, een wat complexere reis, een Cruise gecombineerd met een uitgebreid landprogramma is weer in zeer goede handen van het team van specialisten. En wij zijn kritische consumenten maar het mail contact loop altijd correct en zeer snel. Wij kunnen alleen maar, en dat is zeer simpel uitgedrukt, met veel lof laten weten dat wij blij zijn met Travelstore en hun team.

Wat een mooie woorden, hartelijk dank Gerrit. We hopen jullie nog vaak naar alle tevredenheid te helpen!

staan voor je klaar

Top luisteren naar je

Snel en behulpzaam

's ochtends opdracht gegeven en 's middags zat er al een reisvoorstel in de mail. Reageren ook vervolgens snel op mails en denken met je mee. Uiteindelijk een mooie reis geboekt.

Vriendelijk bedankt Petra voor jouw mooie feedback. Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen!

Zeer correcte en vlugge behandeling van gevraagde informatie

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling!

Dat extra beetje service

Wij hebben zelf onze vakantie uitgezocht en doorgegeven aan Irene of ze deze voor ons wilde boeken. Hierop heeft ze snel gehandeld waardoor wij met een mooie aanbieding op vakantie kunnen. Irene heeft ons veel verteld over onze cruisereis uit haar eigen ervaring en wat we kunnen verwachten. Dit deed ze met volle enthousiasme! Op onze vragen had ze in veel gevallen ook een antwoord. Verder is het super fijn dat ze voor ons de kleine dingetjes regelt zoals het reserveren van stoelen en het inchecken. Ze geeft ons net dat beetje service die we nodig hebben om zorgeloos op vakantie te gaan.

Bedankt Kevin voor deze prachtige review. Wij vinden het fijn om te vernemen dat jullie te spreken zijn over onze service. Met veel reisliefde en plezier hebben we jullie geholpen. Graag tot een volgende reis!

Super bedrijf!

Ik werk al ruim 7 jaar samen met Travelstore voor al onze zakelijke reizen. Inmiddels boek ik nu ook al een aantal Jaren mijn privereizen bij hun. Waarom: ze hebben kennis van zaken, luisteren goed naar de wensen en denken met je mee. Een echte aanrader om mee samen te werken.

Helma, hartelijk bedankt voor jouw prachtige review. Dit waarderen we enorm! Wij vinden het een eer dat we je al ruim 7 jaar zowel zakelijk als privé van dienst mogen zijn!

Goede en snelle service bij boeken.

Snel geholpen bij het compleet maken van de boeking voor de reis. Ook voor de extra luchthavens service.

Enorm bedankt voor deze positieve beoordeling Carel! Fijn om te vernemen dat onze service goed bevallen is.

Goede behandeling

Wow! Een 10. Vriendelijk bedankt hiervoor.

Geweldig geholpen!

Travel Store is een echte aanrader. Zij helpen iedereen graag en staan altijd voor je klaar.

Maarten, Bedankt voor jouw positieve feedback. Graag staan we bij volgende vakantieplannen graag weer voor je klaar!

prima geholpen.

We wisten al precies waar we naar toe wilden, maar fijn als een professional je daarbij helpt. Alles in 1 keer geregeld. Hartelijk dank!

Enorm bedankt voor deze prachtige beoordeling. Met veel reisliefde hebben we jullie geholpen. Graag staan we de volgende keer weer met plezier voor jullie klaar.

Erg klantvriendelijk en meedenkend

In eerste instantie gematigd tevreden over het meedenken en de creativiteit, maar nadat we feedback hebben gegeven werd dit goed en accuraat opgepakt. Travel Store heeft niet alleen meegedacht in de locaties voor onze overnachtingen, maar ook in activiteiten in de verschillende regio's waar we gaan verblijven. dank je wel!

Hartelijk bedankt Arjan voor jouw beoordeling. Met veel plezier hebben we aan de hand van jullie opgegeven wensen een eerste reisvoorstel met de bestemmingen Duitsland en Polen samengesteld. Uiteraard delen wij graag onze tips en kennis betreft de bezienswaardigheden en excursies. Uiterlijk morgen komen we dan ook persoonlijk per mail bij je terug met een gevarieerd aanbod in mogelijkheden. Wij willen je graag bedanken voor het delen van jouw review. Met vriendelijke groet, Team Travel Store

Top!!!

Enthousiaste medewerker met een persoonlijke touch die met ons mee dacht en met goede tips kwam mbt onze reis naar Marrakech/Agadir!

Bedankt voor deze positiviteit Michel en Sandra! Wat fijn om te vernemen dat jullie naar volle tevredenheid zijn geholpen bij het boeken van de prachtige reis naar Marrakech.

Uitstekende ervaringen

Mijn vragen worden direct begrepen en er wordt zeer adequaat op gereageerd. Prijzen zijn eveneens concurrerend. Wordt uitstekend te woord gestaan.

Wij vinden het een eer om dit mooie compliment te mogen ontvangen Eric! Enorm bedankt hiervoor! Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Graag tot een volgende reis.

Fantastisch geholpen

Voor onze reis, moet er het een en ander geregeld worden. Was voor de dames van traveltroef geen enkel probleem!

Astrid bedankt voor jouw mooie beoordeling! We vinden het erg fijn dat wij je hebben mogen helpen. Graag tot een volgende reis.

Al jaren lang de beste en goedkoopste!

Wij boeken hier al zo’n 5 jaar lang en altijd met de service die je verwacht. Ook de prijs is vaak gunstiger dan bij andere aanbieders. Wij zullen hoe dan ook onze vakanties hier blijven boeken!

Enorm bedankt Kevin! Wat een eer om deze prachtige beoordeling in ontvangst te mogen nemen. Uiteraard helpen we je met veel reisliefde en plezier de volgende keer graag weer!

Deskundig

Ons vakantie hoor 9 personen was in 15 min door Laura geboekt :)

Hartelijk bedankt voor deze positiviteit! Met veel plezier hebben we jullie geholpen. Graag tot een volgende reis Silvia!

Niet al te best

Bij Travel Store een reis geboekt, althans dat dacht ik. Ook de volledige reissom betaald, anders lukte de boeking niet. Direct kreeg ik bericht dat " er een fout opgetreden kon zijn". Ik moest contact opnemen. Bleek mijn reis niet mogelijk te zijn omdat de terugvlucht volgeboekt was. Inmiddels bijna 48 uur later heb ik mijn geld nog niet terug..... Voelt niet goed om te betalen voor reis die niet mogelijk is!

Melanie hartelijk bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over hoe het boekingsproces is verlopen. We kunnen begrijpen dat het heel vervelend is om na het boeken direct een mail te ontvangen met de melding dat er wellicht iets is misgegaan bij de reservering. Het komt gelukkig niet vaak voor, maar het komt helaas een enkele keer voor dat een boeking niet direct geslaagd is. Er dient dan een extra controle uitgevoerd te worden. In dit geval moeten wij contact opnemen met de desbetreffende touroperator om te kijken of de boeking daadwerkelijk niet is doorgelopen en wat de reden hiervan is. In het geval van deze boeking was er sprake van een vol toestel op de terugvlucht. Helaas heeft, in dit geval, iemand anders op exact hetzelfde moment dezelfde vliegtuigstoelen geboekt en heeft dit elkaar dus gekruist. Helaas kunnen wij dit niet voorkomen en hebben wij hier ook geen invloed op. Uiteraard zorgen wij er altijd voor dat de consument zo spoedig mogelijk het reeds voldane bedrag terugkrijgt. Het spijt ons dat wij de gewenste vakantie niet alsnog hebben kunnen boeken. Met vriendelijke groet, Team Travel Store

Reis volledig in het water gevallen, geen vliegtuig, en geen verwittiging

Reis volledig in het water gevallen, geen vliegtuig, en geen verwittiging: reis van Keulen na Egypte gaat niet door, want er was geen vlucht. De mensen stonden op het vliegveld, en waren niet verwittigd. Men stelde voor om paar uur met de trein te reizen, om de volgende dag een vlucht te nemen. Contactnummers werkten niet. Blijkbaar lag de fout bij FTI die travelstore (en nog anderen) niet had verwittigd. Travelstore ging hierbij dus niet in de fout. Zij zorgden voor het contact bij FTI om alles terug betaald te krijgen.

Zeer misleidend

Wij zagen een mooie vakantie naar kaap verdie , mooi hotel leuke aanbieding er stond zelfs laagste prijs bij! Op het moment dat wij wilde boeken dus doorslikte op de site bleek de reis echter € 500 p.p. Meer te kosten!,, Deze reisorganisatie is dus zeer misleidend!

Hartelijk dank Rober voor jouw feedback. Prijzen die in de prijstabel worden getoond zijn vanaf prijzen. Deze kunnen afwijken van de totale reissom. De actuele reissom wordt dan ook altijd getoond rechts in de kassabon ( in het geel). Het verschil van € 500,00 p.p. vinden wij echter ook opvallend groot. Dit is iets wat sinds gisteren op meerdere reizen voorkomt. Op dit moment wordt onderzocht hoe dit kan en hoe het opgelost kan worden. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van externe partijen. Uiteraard zitten wij hier bovenop en we hopen dat het spoedig is verholpen. Wij willen je graag bedanken voor het delen van jouw review. Zo kunnen wij onze service en website blijven optimaliseren.

Persoonlijke wensen omzetten in een fantastisch aanbod

Fijne mensen die ons uitstekend geholpen hebben bij het uitkiezen van onze vakantie

Stanley, bedankt voor jouw mooie review. Wij vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service. Met veel reisliefde en plezier hebben we jullie geholpen.

Top geregeld!

Onze wensen doorgegeven, medewerkster kwam met meerdere opties en gaf goed advies

Wow een 9! Dankjewel Britt voor jouw positiviteit.

Prima, persoonlijk en correct.

Goede en adequate hulp bij vakantiekeuze en boeking. Eén (negatieve) opmerking moet mij wel van het hart : ik liep precies de korting van 50 euro mis en net na mijn boeking kreeg ik weer een mail (14 februari) ditmaal met een jubileumkorting van 45 euro! En die loop ik dus ook mis. Jammer, dat terwijl u schrijft: "Wij bestaan dit jaar 45 jaar". Dat is dan dus het hele jaar 2020, zo begrijp ik het. En het jaar is nog lang niet om.... Ik zou het waarderen als u het alsnog in orde maakt! Vr. groet, Wim van Dongen

Bedankt voor deze mooie review Wim! Dit waarderen wij enorm. Betreft de jubileumkorting zullen wij contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Travel Store