Goed geholpen mijn vakantie te boeken

Zeker aan te raden!!

Vlot en stipt.

Dit is de eerste keer dat wij bij Travel store geboekt hebben. Vanaf het eerste contact tot en met de boeking zijn wij uiterst tevreden.

Perfect geholpen!

Super geholpen een een top vakantie geboekt!

goede service

na het boeken van een reis, kreeg ik vrij direct een mail dat de boeking niet gelukt was(vluchttijd was niet mogelijk) en daarbij ook een vervangende reis.

Prettig en vertrouwd

In een goede sfeer de vakantie kunnen regelen, zoals wij het voor ogen hadden.

Zeer snel verschillende opties. Precies zoals gewenst/verwacht.

Hoewel meerdere medewerksters betrokken waren bij deze aanvraag, iedereen was op de hoogte van de correspondentie en status. We hebben de gewenste reis voor de zomervakantie inmiddels via gravel store geboekt. Top.

Travel Store verzorgt alle vakanties die je maar wilt

Ideaal om één vast adres te hebben waar ik voor al mijn vakanties terecht kan, waar ik ook naar toe wil. De Travel Agents staan altijd klaar om te helpen en verstaan hun vak. Ga zo door!

Graag op reis met deze club.

Aller vriendelijkst wordt mee gedacht. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Daarom zijn wij dus vaste klant bij Travelstore.

Goede prijs /kwaliteit , luisteren naar de klant

Luisteren goed naar je wensen en proberen met je mee te denken , goede Peijs /kwaliteit

Wordt goed geholpen

Vriendelijk personeel klantvriendelijk

Goed en adequaat geholpen.

Ik heb precies gekregen waarom ik gevraagd heb. Professioneel personeel.

Altijd goede service en klantgericht

Heel prettige kennismaking met Travel Store

Ze zoeken met je mee wat de mogelijkheden zijn als je mindervaliden ben. Je wordt menselijk te woord gestaan. En ze nemen de tijd om je te helpen.

Geweldig goed geholpen.

Wij zijn goed geadviseerd bij het boeken van onze cruise. Vriendelijk en deskundig personeel. En rekenen natuurlijk ook op het vervolg van deze boeking bij o.a. het bespreken van de excursies dat wij net zo goed worden geholpen.

Goede informatie

Is perfect geholpen

Heel goed reisbureau

Dit is ons eerste keer via travel. Je wordt goed geholpen

Alles wat je aan ze vraag ze helpen je altijd super gewoon zijn echte vak mensen . Ga zo door.

er word gedaan wat ik vraag

ik boek al jaren mijn vakanties via travelstore voor heen traveltroef er word gezocht naar de juiste plek leuke hotels. het telefonisch contact is ook goed. bedankt voor alles travelstore..

Alles goed geregeld

Travel store hebben we nog weinig ervaring mee, regio reisburo en eureka hebben we al veel mee gereisd. Dit is ons altijd goed bevallen en trouw gebleven. Ik denk dat je dat ook terug ziet in onze reis punten.

Super !!

Na jaren Kleopatra dreams beach in Alanya geboekt te hebben bij Thomas Cook, nu overgestapt naar Travel Store. Prijs is Super!!,alles in 1 pakket. Bij Corendon komen Transfer en Ruimbagage als extra kosten erbij. Leuke aktie van FTI, je hoeft niet direct aan te betalen!. Blij met dit totaal pakket !!

eigenlijk altijd tevreden

zeer vriendelijk personeel:super wordt ook ( jammer op een keer na) altijd goed geholpen. wij boeken het liefst bij travelstore,kijken op de computer en dan telefonisch boeken.

Astrid bedankt voor deze positieve feedback. Wij vinden het een eer dat we jullie al een aantal jaren mogen helpen bij jullie vakantie wensen.

Enthousiasme medewerkster.

We zijn netjes en duidelijk geholpen. Zijn wel geschrokken van de servicekosten, die zijn fors hoger maar daar kan de dame die ons geholpen heeft niets aan doen. Gaat wel een rol spelen bij een volgende boeking. Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina is niet fair lijkt me.

Hartelijk dank Paul voor deze mooie review. Wij vinden het fijn om te vernemen dat je te spreken bent over onze service. Betreft de servicekosten: in het verleden hebben jullie al een aantal keren prachtige reizen bij ons geboekt. Daar op dat moment een actiekorting m.b.t. de servicekosten van toepassing was op jullie reis, leek het wellicht dat de servicekosten lager uitvielen. Onze € 39,50 servicekosten is dan ook een standaard bedrag en niet verhoogd. Op de reis die wij reeds voor jullie hebben mogen verzorgen, is de actiekorting op de servicekosten niet van toepassing. Betreft de opmerking op onze Kiyoh review methode: De reden dat Kiyoh de reviews lager dan een 6 na ca. 7 dagen pas plaatst, is om het bedrijf de gelegenheid te geven om direct de klant te contacteren en de situatie door te spreken. Na 7 dagen wordt de review geplaatst. Nogmaals bedankt voor de nuttige review!

Perfecte vakantie uitgezocht!

Helemaal goed geholpen met cruisevakantie !!

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Met veel plezier en reisliefde hebben wij jullie geholpen met het reserveren van deze prachtige cruise.

Behulpzaam

Snelle reactie en goed advies

Hartelijk dank voor deze positieve review! Met veel reisplezier hebben wij jullie geholpen. Graag tot een volgende reis.

Wow! Wat een mooie feedback. Dank hiervoor!