Prima service en fijn meegedacht met onze vakantiewens!

Snelle reacties op mails en medewerkers die fijn meedenken met onze vakantiewensen.

Vlotte samenwerking

Wij doen al jaren verre reizen eerst met traveltroef nu travelstore en het is altijd tot in de puntjes geregeld.

Een heel mooi gebouw en hele vriendelijke medewer(st)ers.

We hadden een afspraak in Dordrecht en werden zeer vriendelijk en duidelijk geholpen. Onze wens was om naar dubai te gaan en nadat we alle wensen hadden besproken is de reis consulente gaan zoeken wat het best bij ons past en heeft op een later tijdstip duidelijk uitgelegd en laten zien wat de opties waren en de verschillen in kosten.

Hartstikke top!

We hadden via een ander bureau eigelijk een reis geboekt, maar onderweg naar de betaling werden we opgebeld dat het niet door kon gaan. Op de valreep naar Leerdam gereden en jawel hoor, bingo! Last minute Kreta kunnen boeken. Top behandelt, Chantal verdient een 10+ ! Goed geinformeerd qua coronamaatregelen etc zodat we onbezorgd op reis konden. Inmiddels 2 dagen op de accomodatie, super!! Volgende keer zeker weer!

Geduldig en vriendelijk

Toch al een aantal jaren ons vertrouwde reisburo en altijd De tijd voor de klant.

Nooit problemen gehad. Altijd behulpzaam

Communicatie verloopt prettig en informeel. Niet alsof je een nummer bent. De site is duidelijk. Mails zijn duidelijk en worden snel beantwoord.

In orde

Goed bereikbaar ondanks drukte, duurde lang voordat er beslissingen genomen werden. Volgens travelstore komt dit door alltours. De volgende keer regel ik het weer zelf, zie het voordeel niet zo.

Tevreden voor reeds bewezen diensten.

Tweede keer reis geboekt met Travel store en omwille van het beestje (corona) niet kunnen doorgaan. Nadat ze gevraagd hadden om zo weinig mogelijk contact te nemen omdat ze meer tijd wilden voor de dringende zaken . Kregen we geruime tijd later een Voucher om te spenderen . Keuze moest wel zelfde operator zijn. (logisch ) Spijtig genoeg werden de administratieve kosten niet terug betaald maar daar kunnen we nog mee leven. Bij het boeken van nieuwe reis (maart 2021 en dan hopelijk corona vrij) werd de voucher aanvaard en dient er alleen nog opleg bijbetaald te worden. (Dit moet nog te gebeuren )

vriedelijke medewerkers goed advies wij komen hier al jaren

gewoon goed

Zeer vriendelijk, hulpvaardig en professioneel

Een positief, snel en persoonlijk advies zowel telefonisch als per mail.

Het personeel is erg klantgericht en geeft goede service

Het personeel is erg vriendelijk. Denk mee met de klant. Geeft goede adviezen.

Top reisbureau met een fantastische service!

Een heerlijke vakantie geboekt voor in mei. Helaas kon deze niet doorgaan ivm Corona. Super communicatie en service vanuit Travel Store. Alles keurig geregeld. Onze volgende reis zullen wij zeker weer hier gaan boeken!

Alles is bespreekbaar. Gaan graag voor je aan de slag om je vakantiewensen te realiseren. Kom graag voor een vakantie te boeken!

Prima service en denken met je mee.

Onze reis naar Egypte moeten omboeken. Verder alles voor ons geregeld en ons tijdig op de hoogte gehouden van alles. Ook onze vragen snel beantwoord. Prima service. Erg tevreden.

We hebben een al jarenlange relatie met Travel Store; dat zegt alles

De helaas geannuleerde reis naar Scandinavië is keurig afgehandeld: gedeeltelijk omgeboekt naar volgend jaar en gedeeltelijk een voucher. Prima!

Wordt prima geholpen

Behulpzaam en goeie service

Erg behulpzaam met name in het verwerken van de vouchers. Doen al het mogelijke om het naar je zin te doen .

IK ben heel goed geholpen

Ik kan niet alles begrijpen en daardoor ben ik nu goed voorgelicht

Goede ervaring en snelle service

Duidelijke mail, goede service, voelt goed aan !!!

tevreden

Heb al een paar x met travel troef gereisd toen was dat de naam ,erg tevreden goed ten woord gestaan ook in deze tijd van corona Nu een nieuwe reis geboekt in december omdat we in April niet weg konden vanwege corona ze houden ons op de hoogte van hoe en wat goede updates over covid 19 ga zo door zou ik zeggen

Altijd perfect geregeld

Niet alleen met boeken zijn we goed geholpen maar ook nu in deze crisis zijn we goed geholpen.

Super geholpen

Kim stoop heeft ons fantastische geholpen door haar enthousiastme en onze wensen heeft ze een mega toffe reis geboekt voor ons.. Echt mijn complimenten aan haar!!

Doen er alles aan om je te helpen

Ontzettend prettig geholpen door het zeer vriendelijke team. Denken met je mee en doen hun uiterste best voor je. Daarnaast super snel te bereiken. Voor ons eens Travel Store, altijd Travel Store!!