Weinig zinvol om zelf te klooien. Ga met je ideeën al dan niet gedeeltelijk via internet uitgevogeld naar Travelstore en zij zetten die om in de door jou beoogde reis. Zij houden jouw reis(papieren) in de gaten en als het zo ver is krijg je jouw pakket in 1x compleet overhandigd. Nix zelf in de gaten houden of controleren.

Wat een mooie beoordeling, Fred. Daar doen we het voor. Heel fijn om te lezen dat u zo blij bent met onze service!

Prima geholpen

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers

Bedankt Michelle! Groetjes, Team Travel Store

Vriendelijke ontvangst en goede service.

Een prachtige 9, bedankt!

Wordt goed geholpen

Ze zijn altijd bereikbaar en ze helpen je goed

Hartstikke bedankt!

Zeer tevreden !

Zeer tevreden !

bedankt! groetjes, Team Travel Store

ondanks de beperkingen en tegenvallers zijn we prima begeleid

Covid 19 heeft alle reisplannen beïnvloedt, waardoor er een scala van wijzigingen en aanpassingen aan ons werden voorgeleidt. Travel Store heeft ons daarin goed geadviseerd en begeleid.

De pandemie heeft inderdaad bij vele reizigers tot wijzigingen en annuleringen geleid, helaas. We hopen snel op betere tijden, zodat we allemaal weer lekker op vakantie kunnen. Bedankt voor de mooie 8!

Travel store voor vakantie en more!

Al jaren boeken wij onze vakanties via Travel Store. Goede tips over vakantie adressen en altijd bereid tot nét wat meer aandacht en service dan je zou verwachten. Ik zeg: Travel store ga vooral zo door!

Bedankt Rob, voor deze prachtige 10!

Top, ze denken goed mee en altijd vriendelijk aan de telefoon!

Zie boven

Bedankt Susan :)

Geweldig ik heb er geen woorden voor

Uitstekend uitstekend

van zo'n mooie beoordeling worden wij ook een beetje stil! Harstikke bedankt, groetjes Team Travel Store

Vriendelijk nette en goede afhandeling.

nette afwikkeling met overboeken ivm corona.

Bedankt voor deze review en de mooie 8!

prima geholpen

prima reisbureau

Bedankt voor deze 10!

Travelstore denkt met je mee en komt snel met een (re)actie.

Wij hebben inmiddels onze reis al 4x moeten verzetten en niks is te veel moeite voor de medewerkers van Travelstore. Vrijwel altijd krijg je dezelfde dag nog een aangepast voorstel, super fijn dat het zo snel gaat en dat er mee wordt gedacht.

Hoi Sigrid, leuk dat je de moeite en tijd hebt genomen om een review te schrijven. Bedankt voor de mooie woorden en we hopen natuurlijk dat de geplande vakantie nu een keertje door mag gaan. We duimen voor jullie!

Al jaren voor mij het reisbureau van het jaar. Boeken hier al zeker 20 jaar,vanaf dat ze in Ijsselstein zaten ,bij Maaike. Niets is ze teveel,helaas gaat dit jaar onze vakantie in juni niet door, door een afgescheurde achillespees, waarvan het herstel zo'n 4 a 5 maanden voor herstel staat. Dit is allemaal netjes geannuleerd door het team. En kreeg netjes een beterschap kaart. Als het in het najaar lukt, gaan we zeker via travel store weer op vakantie

Hoi Bob, hier een berichtje van Maaike. Leuk om te horen dat jullie nog steeds, na al die jaren, zo blij met ons zijn. Wij zijn natuurlijk ook heel blij met jullie als klant! Veel beterschap nogmaals en hopelijk tot snel. Groetjes, Maaike en collega's.

Prima organisatie met een uitstekende service.

Boek al jaren via hun en zal dat ook blijven doen

Wat een start van de week, bedankt voor deze dikke 10. We hopen nog vele vakanties voor u te mogen verzorgen! Groetjes, Team Travel Store

Reisbureau met goede service

Geweldige service en hulpvaardigheid.

Hartelijk dank voor deze dikke 10! Groetjes, Team Travel Store

vriendelijk, behulpzaam, meedenken en goed regelen volgens onze wensen

Al jaren boeken wij onze najaar vakantie, meestal naar Kos, via Travel Store. Omdat het altijd weer lukt om dat goed en doeltreffend te doen met de omschreven zin hierboven zijn wij hier uiterst tevreden over. Ook vorig jaar toen Kos niet doorging en we een reis boekten naar het vasteland van Griekenland wat wel mogelijk was. Prima ga vooral zo door!

Hi Onno, bedankt voor de prachtige 9. Blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We hopen nog vele reizen voor jullie, met plezier, te mogen boeken!

Alles weer snel en kundig geregeld. Ook attent gemaakt over de mogelijkheden ivm Corona.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, groetjes Team Travel Store!

Vriendelijke mensen

Ben goed geholpen en een goede service altijd berijdt om je vragen te beantwoorden

Hoi Ruud, bedankt voor deze prachtige 9! Groetjes Team Travel Store

Exact aangeboden wat wij zochten

Er werd goed geluisterd naar wat wij zochten en een aantal leuke accommodaties aangeboden die aan al onze wensen voldeden. Het was nog moeilijk kiezen ;-) Altijd een snelle reactie en leuke, persoonlijke gesprekken/mails. Ook het goede en eerlijke advies bij deze en eerdere boekingen stellen wij zéér op prijs. Wij zijn zeer tevreden over het team in Hardinxveld en Dominique in het bijzonder!

Wat een leuke, positieve review. Fijn om te lezen dat jullie onze service zo waarderen en deze beoordelen met een 10, wauw! Groetjes van Dominique en de andere collega's van Travel Store.

Service met hoofdletters, Travelstore is Top.

Als vele jaren, van Traveltroef tot Travelstore, zij hebben al vele jaren onze reizen verzorgt. Onze ervaringen zijn zeer positief en ook de persoonlijke benadering spreekt ons zeker aan. In de zomer van 2020 hadden wij door Delhaila van Travelstore Specials een mooie reis met een Cruise en uitgebreid landprogramma in Alaska en West Canada laten voorbereiden. Helaas door het Virus kon dit geen doorgang vinden, erg jammer. Delhaila heeft onze plannen omgezet naar 2021 en nu maar afwachten of het wel zijn doorgang kan vinden. Wij worden regelmatig geïnformeerd over veranderingen, een uitstekende service.

Hoi Gerrit, fijn om te horen dat je al vele jaren tevreden bent over de service van Travel Store. Hopelijk kan er snel weer een mooie reis gemaakt worden! Groetjes van Delhaila en de andere collega's van Team Travel Store

Zeer tevreden met Travelstore alles duidelijk en goed geregeld

alles goed en duidelijk voor elkaar!!

Fijn om te horen dat je tevreden bent, Elly. Bedankt voor de prachtige 9!

Dit is de 3e met dat we boeken via travelstore.. het is altijd weer een hele fijne ervaring! Ze staan voor je klaar, Zeker in deze tijden! Heel er prettig!

Hoi Imke, fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Ook in 2021 staan we graag weer voor je klaar!

Je stuurt via de mail je wensen , er wordt goed maar je geluisterd, goed advies gegeven , ze Denken met je mee Handelen altijd in het voordeel van de klant Lotto fantastisch reisbureau met super service

Goedemorgen Rian, bedankt voor deze prachtige beoordeling!

uitstekende service

Heel erg behulpzaam ,meedenkend , goed bereikbaar betrouwbaar veel keuze en de gunstigste prijzen.

Een reisorganisatie met verstand van reizen.

Al vele reizen geboekt bij Travelstore en nog nooit problemen gehad ook niet tijdens de Corona uitbraak. De mensen van Travelstore zijn ervaren, behulpzaam en weten waar ze over praten.