geef de kans aan een ander

om op vakantie te gaan naar een bekende plek hebben we nu gebruik gemaakt van een andere aanbieder, het gaat niet alleen om de prijs maar ook om het totaal plaatje, reis, vertrek tijden, welke dagen en datum, enz. we zullen een deel dus ook moeten afwachten.

Geweldig geadviseerd

We hadden een folder aangevraagd en kregen gelijk een leuke e-mail waarop we gereageerd hebben, en een afspraak hebben gemaakt met een enorm enthousiaste medewerkster. We kregen advies op maat en alles is verder perfect afgehandeld. We zien enorm uit naar onze aanstaande vakantie.

Hartelijk dank voor deze prachtige review. fijn om te vernemen dat onze service goed is bevallen. Wij vonden het een eer dat we jullie hebben mogen helpen met jullie vakantieplannen.

Correct geholpen en scherpe prijs

Zowel via site en persoonlijk contact goed geholpen.

Wow een 9! Bedankt Frank voor deze positieve feedback!

Voortreffelijke service, zeer klantvriendelijk!

Voortreffelijke service, zeer klantvriendelijk!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service.

Attent, adequaat en vriendelijk geholpen door Jamie.

Loes bedankt voor je mooie feedback. Graag tot een volgende reis!

Zeer vriendelijk, kundig en effectief

Voor het eerst in jaren, uit pure nieuwsgierigheid, het reisbureau TravelStore eens gevraagd om een stedentrip uit te zoeken. Ze vonden heel snel een mooie trip naar Lissabon voor een prijs waar we het internet al 2 avonden hadden afgezocht. Helemaal top. Aanrader!

Tim bedankt voor deze positieve woorden. Wat fijn om te vernemen dat je te spreken bent over ons. Wij vonden het erg fijn om voor het eerst kennis met jullie te mogen maken. En met veel reisliefde en plezier hebben we jullie dan ook geholpen. Graag tot een volgende reis!

Top geregeld en zeer vriendelijk

Blij met Eleni

Bedankt Charlotte voor deze prachtige 9! Wij vinden het een eer dat wij je vakanties mogen verzorgen.

Goede communicatie. Leuke Team

Ze denken met je mee. Heb leuke/goede ervaring.

Wij worden erg blij van deze positieve review. Bedankt Sylvia voor deze mooie 8.

Wij worden zeer al jaren goed geholpen door Elenie Travidis zeer tevreden.

Wij worden al jaren goed geholpen door Elenie Travidis zeer tevreden

Wauw, een 10! Bedankt hiervoor. Wij vinden het een eer dat we jullie vakanties mogen verzorgen!

Snelle service, fijn meegedacht

Met nog geen enkele ervaring met reisbureaus, nam ik contact op met Travel Store in Hardinxveld-Giessendam. Ik werd direct naar de juiste persoon doorgestuurd die fijn met ons meedacht en een eerlijk en duidelijk beeld schetste van de prijzen en opties. Ik zie uit naar onze vakantie en het stelt me gerust te weten dat alles goed is geregeld dankzij Travel Store.

Annelie bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wij vonden het fijn om kennis met je te mogen maken. Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Graag tot een volgende reis!

uitstekend

zeer positief

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling met het cijfer 9!

Zeker prettig geholpen

Wij zijn heel goed geholpen en geadviseerd door jullie medewerkster Babette!, Wij hebben met behulp van Haar een reis geboekt naar Thailand.

Bedankt Anjo, voor deze positieve feedback. Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen. Wat een prachtige reis hebben jullie in het vooruitzicht!

goed!

Aardige en professionele medewerksters, waarvoor niets te veel is.

Bedankt voor deze hartelijke review! Graag tot een volgende reis.

Super personeel

Super personeel wordt altijd vriendelijk geholpen duidelijk uitleg. Zonde dat de site om te reserveren nog niet helemaal goed werkt. Voor comfort stoelen en voor privé vervoer maar verder alles top. Kom graag bij dit reisbureau

Bedankt Agnes voor jouw mooie review met daarin goede feedback. Fijn om te vernemen dat onze service goed is bevallen. Wij vonden het fijn dat we je van dienst mochten zijn. Betreft onze website, deze zijn we nog steeds aan het optimaliseren. Zodat ook deze functies straks ook goed werken.

Alles in een

Vriendelijk en meedenkend personeel,alles gelijk geregeld en als er nog vragen zijn achteraf kan je altijd langs komen.

Wow een 10! Bedankt Yvonnel. Wij vonden het fijn dat we je van dienst mochten zijn bij het helpen van je vakantie.

Irene en Saskia bedankt! Super geadviseerd.

Na een aantal jaren zelf vakanties te hebben geboekt nu gebruik gemaakt van jullie expertise en met een top resultaat. We kijken uit naar onze vakantie. Zeker tot een volgende keer.

Elize bedankt voor dit prachtige compliment! Wij vinden het fijn dat je zo te spreken bent over onze service. Zeer graag tot een volgende reis!

Goed geluisterd naar onze wensen en de juiste reis daarbij geregeld

Op basis van de standaard reis op de website van Scan Britt heeft Christa enkele aanpassingen naar onze wensen gedaan. Op 2 plaatsen kon Scan Britt geen overnachting meer boeken, heeft zij dit via een andere aanbieder geregeld. Vlotte en kundige reacties.

Enorm bedankt voor deze zeer positieve review! Wij hebben je met veel reisliefde en plezier geholpen.

heel vriendelijk, meedenken en beste optie zoeken, adequaat

Zoals eerdere ervaringen prima geholpen, men is ontzettend vriendelijk, denkt mee, zoekt naar de beste opties en werken zeer efficient. We zijn heel tevreden.

Wow, het cijfer 10! Bedankt voor je positieve feedback. Uiteraard staan we bij volgende vakantieplannen weer heel graag voor je klaar.

Persoonlijk, snel en uitgebreid

We zijn onwijs goed geholpen. We hebben samen met Babette onze perfecte huwelijksreis kunnen samenstellen. Ze denkt mee met welke plekken en accommodaties bij ons past, en wanneer we nieuwe/andere ideeën hebben wordt dit gelijk meegenomen en aangepast.

Wat een prachtige beoordeling Esther! Wij vonden het een eer dat we jullie hebben mogen helpen bij jullie huwelijksreis. Met veel reisliefde en plezier hebben we dit dan ook gedaan.

Alles erg goed en duidelijk geregeld.

Altijd fijn om een reis te boeken bij travelstore. Is er iets niet duidelijk, dan zijn ze bereid om goed te luisteren en daarmee je vraag te beantwoorden. Nog nooit ergens problemen mee gehad!!! Een super fijn reisbureau .

Bedankt Wim! Wat een fijne en positieve feedback. Uiteraard staan we bij volgende vakantieplannen graag weer voor je klaar. Natuurlijk ook als er vragen zijn!

zeer goed

ik werd heel vriendelijk & professioneel geholpen

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling met het cijfer 9! Wij vinden het fijn dat je te spreken bent over onze service en klantvriendelijkheid.

Wij boeken al jaren via Travel Store (was Traveltroef) en dat met een goede reden. Altijd weer super tevreden, of nu over contact via de mail of ook telefonisch... Altijd weer heel betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk 👍🏻👍🏻👍🏻

Het cijfer 10! Dank hiervoor. Wat fijn dat je te spreken bent over onze service en de communicatie kanalen die we aanbieden! Wij vinden het dan ook een eer dat we je keer op keer van dienst mogen zijn bij je prachtige vakantieplannen!

prettige Ervaring en met boeken van reizen

ik heb al meerdere malen via travelstore geboekt. goede overzichtelijke site...makkelijk te boeken...duidelijk....en snelle reactie via de mail. vriendelijke klantenservice die ook nog eens goed te bereiken is. kortom.....een betrouwbare partner

Bedankt Miriam voor jouw zeer positieve review! Wij stellen het op prijs dat je zo te spreken bent over ons. Uiteraard helpen we je de volgende keer graag weer met vakantieplannen!

Doen er alles aan om je vragen te beantwoorden.

Boek er graag kan via internet maar ook gewoon per telefoon ze helpen je prima zijn vriendelijk en behulpzaam en klantgericht iets wat in de huidige tijd nog wel eens ontbreekt.

Wat een prachtige beoordeling! Hartelijk bedankt! Wij vinden het fijn dat onze service, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid gewaardeerd wordt. Heel graag tot een volgende reis.

Geweldig reisbureau met luisterend oor.

Al een paar keer heeft Travel Store ( voorheen Traveltroef) onze vakantie verzorgd en altijd naar volle tevredenheid. Zelfs toen we 'n paar dagen voor vertrek moesten annuleren was alles in een paar dagen geregeld (geld 100% retour, echter wel verzekerd)

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het een eer dat we geregeld mogen helpen bij je vakantiewensen. Graag tot een volgende reis!