Wij boeken al jaren via Travel Store (was Traveltroef) en dat met een goede reden. Altijd weer super tevreden, of nu over contact via de mail of ook telefonisch... Altijd weer heel betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk 👍🏻👍🏻👍🏻

Het cijfer 10! Dank hiervoor. Wat fijn dat je te spreken bent over onze service en de communicatie kanalen die we aanbieden! Wij vinden het dan ook een eer dat we je keer op keer van dienst mogen zijn bij je prachtige vakantieplannen!

prettige Ervaring en met boeken van reizen

ik heb al meerdere malen via travelstore geboekt. goede overzichtelijke site...makkelijk te boeken...duidelijk....en snelle reactie via de mail. vriendelijke klantenservice die ook nog eens goed te bereiken is. kortom.....een betrouwbare partner

Bedankt Miriam voor jouw zeer positieve review! Wij stellen het op prijs dat je zo te spreken bent over ons. Uiteraard helpen we je de volgende keer graag weer met vakantieplannen!

Doen er alles aan om je vragen te beantwoorden.

Boek er graag kan via internet maar ook gewoon per telefoon ze helpen je prima zijn vriendelijk en behulpzaam en klantgericht iets wat in de huidige tijd nog wel eens ontbreekt.

Wat een prachtige beoordeling! Hartelijk bedankt! Wij vinden het fijn dat onze service, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid gewaardeerd wordt. Heel graag tot een volgende reis.

Geweldig reisbureau met luisterend oor.

Al een paar keer heeft Travel Store ( voorheen Traveltroef) onze vakantie verzorgd en altijd naar volle tevredenheid. Zelfs toen we 'n paar dagen voor vertrek moesten annuleren was alles in een paar dagen geregeld (geld 100% retour, echter wel verzekerd)

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Wij vinden het een eer dat we geregeld mogen helpen bij je vakantiewensen. Graag tot een volgende reis!

Super vriendelijk

Nemen de tijd voor je. Eigenlijk gingen ze om half 5 dicht maar namen echt de tijd voor je. Om 5 uur ging ik pas uit de winkel

Een 10! Bedankt voor je positiviteit. We hebben je met veel reisliefde en plezier geholpen! We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

heel goed

Hartelijk dank voor deze mooie 9! Graag tot een volgende vakantie!

Zeer goed geholpen door de medewerkster

Wat ik al zij zeer goed geholpen door de medewerkster. Nemen al de tijd voor je, geven een goed advies en lopen alles goed door met je.

Bedankt Frank! Mooie review. Hier zijn we erg blij mee!

Prima geholpen via de chat en mail

Even afwachten of mijn vakantie ook zo goed gaat verlopen naar crancanaria hier kom ik eind juni dan nog op terug

Truus bedankt voor je positieve feedback. We horen uiteraard graag hoe de vakantie is geweest! Wij zullen dan ook na de vakantie nog contact met je opnemen!

wij worden met grote kennis en vol geduld goed geadviseerd

de medewerkster had veel geduld en zocht voor ons een reis op maat uit naar aanleiding van ons intake gesprek waarbij de hjuiste vragen werden gesteld voor onze persoonlijke wensen/voorkeuren.

Dank voor deze zeer positieve review Anita. Wij vonden het een eer dat we een reis op maat geheel persoonlijk naar jouw reiswensen hebben mogen samenstellen. Dit hebben we met veel reisliefde en plezier gedaan!

Zeer goede ervaring. Accurate en prettige medewerksters.

Uitstekend advies en service

Bedankt Ad voor deze mooie feedback die beloond wordt met een 9! Graag tot een volgende reis!

Wendy regelt perfect onze vakantie.

Al vele jaren regelt voor ons de vliegvakanties.

Jannes bedankt voor deze prachtige 10! We vinden het een eer dat we al vele jaren jullie vakanties mogen verzorgen.

Bijzonder klantgericht

Reisadviseuse Irene Dekker denkt met je mee en kijkt naar de (on)mogelijkheden. Ze luistert goed naar je wensen en probeert daar bij aan te sluiten. Ze reageert snel en doet wat ze beloofd. Top geregeld!

Bedankt voor deze positieve en zeer vriendelijke review! We zijn erg blij te vernemen dat onze service wordt gewaardeerd. Heel graag tot een volgende reis!

Vriedelijk en goed!!!!

Goede ervaringen!!!!

Wow, een 8! Super bedankt voor deze mooie feedback.

super

weer heel fijn geholpen met goed advies nemen nog de tijd voor je.

Bedankt voor je prachtige beoordeling Mar! Met veel reisliefde en plezier hebben we je weer geholpen met jullie prachtige vakantiewensen.

Ik werd snel en adequaat geholpen

Wauw, een 10! Super bedankt voor deze positieve review.

Is mijn reisbureau

Wordt altijd heel vriendelijk en correct gelopen. De reisinfo wordt ruim op tijd geleverd en de afspraken goed , fijn , vriendelijk en correct afgehandeld. Voor extra vragen en behandelingen is altijd tijd en wordt ook altijd geinformeerd Kortom : Mijn reisburo

Wauw! Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn om te vernemen dat je te spreken bent over onze service. Graag tot een volgende reis!

Je wordt goed geholpen.

Je wordt daar de medewerkers goed geholpen. Ze luisteren naar je wensen en spelen daar goed op in. Er wordt je niks opgedrongen en ze hebben kennis van zaken.

Bedankt Jeannette! Wij zijn zeer blij met deze positieve review. Met veel reisliefde en plezier hebben wij je gelopen!

Vakkundig, snel en overzichtelijk

Onze reis naar Thailand via Travel Store geboekt. Meedenkend, accuraat en prettig om zo de reis te boeken. Uitgebreide factuur met veel praktische tips en kennis up-to-date. Chapeau!! Twee jaar geleden ook onze Indonesie reis bij Travel Store geboekt. Omdat dit zo goed bevallen is, dit keer weer!

Een 10! Enorm bedankt Loes! Uiteraard zijn wij blij dat wij jouw prachtige reiswensen elke keer weer opnieuw mogen vervullen.

Goede tips

Ik vind dat de medewerkers goed naar onze wensen hebben geluisterd. Ook al hebben we nog wat wijzigingen door willen voeren, dit werd meteen opgepakt! Super

Hartelijk dank voor deze positieve 8! Fijn om te vernemen dat wij je correct hebben kunnen helpen bij je vakantiewensen. Graag tot een volgende reis!

Gebruiksvriendelijk

Gebruikers vriendelijke website. Vriendelijke medewerkster aan de telefoon bij een vraag.

Bedankt Frans, dat wij deze prachtige 8 in ontvangst hebben mogen nemen! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service en uiteraard over onze website.

Altijd behulpzaam bij het vinden van een mooie reis!

In overleg met Travel Store hebben wij al jaren achtereen de mooiste accommodaties bezocht en de mooiste reizen gemaakt.

Bedankt Rob voor jouw mooie feedback! Wij vinden het fijn dat we je al jaren van dienst mogen zijn bij het helpen van je prachtige reizen!

Goede service, aardig personeel en snelle reactie tijd

Dank Theo! Dat wij van jouw deze prachtige 10 mogen ontvangen! Hier zijn we erg blij mee!

Goede, vriendelijke en enthousiaste hulp

Goede, vriendelijke en enthousiaste hulp

Goed geholpen mijn vakantie te boeken

Zeker aan te raden!!

Wat een prachtige review! Bedankt!

Vlot en stipt.

Dit is de eerste keer dat wij bij Travel store geboekt hebben. Vanaf het eerste contact tot en met de boeking zijn wij uiterst tevreden.

Enorm bedankt voor deze positieve review! Wij vinden het fijn om te vernemen dat de kennismaking met ons goed is bevallen. Indien er vragen en / of opmerkingen zijn vernemen wij deze uiteraard graag! Graag tot een volgende reis!