Goede ervaring en snelle service

Duidelijke mail, goede service, voelt goed aan !!!

tevreden

Heb al een paar x met travel troef gereisd toen was dat de naam ,erg tevreden goed ten woord gestaan ook in deze tijd van corona Nu een nieuwe reis geboekt in december omdat we in April niet weg konden vanwege corona ze houden ons op de hoogte van hoe en wat goede updates over covid 19 ga zo door zou ik zeggen

Altijd perfect geregeld

Niet alleen met boeken zijn we goed geholpen maar ook nu in deze crisis zijn we goed geholpen.

Super geholpen

Kim stoop heeft ons fantastische geholpen door haar enthousiastme en onze wensen heeft ze een mega toffe reis geboekt voor ons.. Echt mijn complimenten aan haar!!

Doen er alles aan om je te helpen

Ontzettend prettig geholpen door het zeer vriendelijke team. Denken met je mee en doen hun uiterste best voor je. Daarnaast super snel te bereiken. Voor ons eens Travel Store, altijd Travel Store!!

Ontzettend klantvriendelijke medewerkers. Niets is tevee Ondanks mijn wensenlijstje)l en denken echt met je mee. Prima telefonisch bereikbaar en snel mailverkeer Het was niet de eerste keer dat ik hier boekte en zeer zeker niet de laatste keer. Ik ben meer dan tevreden!

Super leuke medewerkers en heel snel bereikbaar

Geen lange wachttijd, nemen supersnel op! Het telefonisch supersnel een mooie reis voor een superprijs geboekt

Top geregeld

Alles is super geregeld!

Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Ontzettend fijn dat je te spreken bent over onze service. Graag tot een volgende reis!

Vorig jaar was top maar na corona nooit meer Travelstore

Denken alleen maar aan zich zelf en blijven maar gillen dat voucher verplicht is geldteruggave kan wel maar gaat enkele maanden duren bij annuleren wat jij dan hier 6 weken met je kinderen doet maakt ze niks uit en dat alleen maar om monopoly te spelen met het geld van de klanten en de oplichters van de EU staan dit toe. Vraag je het geld terug en ondertussen vallen ze om ben je alles kwijt, hoezo pure chantage. Ik annuleer de boel nu lekker binnen de 42 dagen dan kost het me 3 a 4 honderd euro in plaats van 2200 euro en ik straks 17 dagen lang met mondkapje door Gran Canaria moet lopen en overvolle vliegvelden met lange rijen. Maar als je dan Travelstore een lange mail stuurt krijg je 3 zinnen terug waarin staat dat je vooral moet betalen

Tevreden klanten

.We boeken hier al jaren naar volle tevredenheid. Vriendelijke medewerksters.

dubbel

De heenreis en terugreis met klm prima.Transfer dat we hadden bijgeboekt was niet in de computer doorgegeven gelukkig hadden we bewijs afgedrukt en zo snel geregeld met de hostes. Het hotel was prima alles in orde. Afgelegen maar dat wisten we. propere moderne kamer eten lekker en afwisselend TOT corana toesloeg vanaf dat moment dubbel gevoel eten telkens minder uitstapjes afgelopen wel info van het hotel. toch vond ikzelf dat de maaltijden nog beter konden onderhouden worden tot de laatste gasten weg waren alles was tenslotte al betaald

al jaren een zeer betrouwbaar adres

al vele jaren waarbij ook tijdens verblijf in buitenland een goede ondersteuning wordt gegeven

Travel store denkt goed mee en is zeer behulpzaam met onze vraag.

Top service met kennis van zaken.

Traveltroef en later Travelstore heeft al verschillende keren een reis voor ons mogen samenstellen van eenvoudig tot wat meer complex en rekening houdend met onze wensen en beperkingen. En telkens weer mag je een specialist begroeten die zich inleeft in jou wensen en die dat kan aanvullen met hun ervaringen. dit jaar hebben wij net een reis naar Bali achter ons en ook dit keer was alles uitstekend geregeld. En onze volgende reis, een wat complexere reis, een Cruise gecombineerd met een uitgebreid landprogramma is weer in zeer goede handen van het team van specialisten. En wij zijn kritische consumenten maar het mail contact loop altijd correct en zeer snel. Wij kunnen alleen maar, en dat is zeer simpel uitgedrukt, met veel lof laten weten dat wij blij zijn met Travelstore en hun team.

Wat een mooie woorden, hartelijk dank Gerrit. We hopen jullie nog vaak naar alle tevredenheid te helpen!

staan voor je klaar

Top luisteren naar je

Snel en behulpzaam

's ochtends opdracht gegeven en 's middags zat er al een reisvoorstel in de mail. Reageren ook vervolgens snel op mails en denken met je mee. Uiteindelijk een mooie reis geboekt.

Vriendelijk bedankt Petra voor jouw mooie feedback. Met veel reisliefde en plezier hebben we je geholpen!

Zeer correcte en vlugge behandeling van gevraagde informatie

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling!

Dat extra beetje service

Wij hebben zelf onze vakantie uitgezocht en doorgegeven aan Irene of ze deze voor ons wilde boeken. Hierop heeft ze snel gehandeld waardoor wij met een mooie aanbieding op vakantie kunnen. Irene heeft ons veel verteld over onze cruisereis uit haar eigen ervaring en wat we kunnen verwachten. Dit deed ze met volle enthousiasme! Op onze vragen had ze in veel gevallen ook een antwoord. Verder is het super fijn dat ze voor ons de kleine dingetjes regelt zoals het reserveren van stoelen en het inchecken. Ze geeft ons net dat beetje service die we nodig hebben om zorgeloos op vakantie te gaan.

Bedankt Kevin voor deze prachtige review. Wij vinden het fijn om te vernemen dat jullie te spreken zijn over onze service. Met veel reisliefde en plezier hebben we jullie geholpen. Graag tot een volgende reis!

Super bedrijf!

Ik werk al ruim 7 jaar samen met Travelstore voor al onze zakelijke reizen. Inmiddels boek ik nu ook al een aantal Jaren mijn privereizen bij hun. Waarom: ze hebben kennis van zaken, luisteren goed naar de wensen en denken met je mee. Een echte aanrader om mee samen te werken.

Helma, hartelijk bedankt voor jouw prachtige review. Dit waarderen we enorm! Wij vinden het een eer dat we je al ruim 7 jaar zowel zakelijk als privé van dienst mogen zijn!

Goede en snelle service bij boeken.

Snel geholpen bij het compleet maken van de boeking voor de reis. Ook voor de extra luchthavens service.

Enorm bedankt voor deze positieve beoordeling Carel! Fijn om te vernemen dat onze service goed bevallen is.

Goede behandeling

Wow! Een 10. Vriendelijk bedankt hiervoor.

Geweldig geholpen!

Travel Store is een echte aanrader. Zij helpen iedereen graag en staan altijd voor je klaar.

Maarten, Bedankt voor jouw positieve feedback. Graag staan we bij volgende vakantieplannen graag weer voor je klaar!

prima geholpen.

We wisten al precies waar we naar toe wilden, maar fijn als een professional je daarbij helpt. Alles in 1 keer geregeld. Hartelijk dank!

Enorm bedankt voor deze prachtige beoordeling. Met veel reisliefde hebben we jullie geholpen. Graag staan we de volgende keer weer met plezier voor jullie klaar.

Erg klantvriendelijk en meedenkend

In eerste instantie gematigd tevreden over het meedenken en de creativiteit, maar nadat we feedback hebben gegeven werd dit goed en accuraat opgepakt. Travel Store heeft niet alleen meegedacht in de locaties voor onze overnachtingen, maar ook in activiteiten in de verschillende regio's waar we gaan verblijven. dank je wel!

Hartelijk bedankt Arjan voor jouw beoordeling. Met veel plezier hebben we aan de hand van jullie opgegeven wensen een eerste reisvoorstel met de bestemmingen Duitsland en Polen samengesteld. Uiteraard delen wij graag onze tips en kennis betreft de bezienswaardigheden en excursies. Uiterlijk morgen komen we dan ook persoonlijk per mail bij je terug met een gevarieerd aanbod in mogelijkheden. Wij willen je graag bedanken voor het delen van jouw review. Met vriendelijke groet, Team Travel Store