Jullie verlenen service die die je helemaal niet hoeft te doen, mooi toch

Bedankt voor je lieve woorden en het prachtige cijfer, Corrie! Daar worden we nou blij van. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Alles perfect geregeld.

Travelstore regelt alles goed, iedere keer weer.

Bedankt voor het mooie cijfer en je complimenten Wim! We zien je graag weer terug bij Travel Store. Met vriendelijke groet, Danique

Klantvriendelijk en meedenkend personeel

Zal mijn volgende reis zeker weer bij Travel Store boeken! Uitstekende service!

Hi Mirjam, bedankt voor je enthousiaste review! We kijken er uiteraard naar uit om je volgende reis wederom te mogen boeken. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

super tevreden

Heel vriendelijk geholpen. En mooi hotel uitgekozen in het hartje van Parijs

Beste Irma, bedankt voor je review en wat fijn om te lezen dat het hotel in Parijs zo goed is bevallen! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Paar keer vakantie geboekt .goed geregeld allemaal

Bedankt voor je review Andre! Het duurt nog eventjes, maar alvast een hele fijne vakantie in Egypte gewenst! Met vriendelijke groet, Danique

hele fijne meiden maken altijd een mooie reis voor ons

heel goed

Bedankt voor je mooie review Aad! We hopen je ook met de volgende vakantie weer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Gemakkelijk boeken

Mooie reizen en redelijke prijzen

Bedankt voor je review Richard! We zien je graag weer terug bij Travel Store! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Super goed geholpen. Nette en duidelijke uitleg

We kregen precies de hulp en uitleg bij de booking die we wilden. Nette ontvangst, vriendelijke medewersters

Bedankt voor je leuke review en mooie complimenten Robert, daar worden we blij van!

Snelle, correcte afhandeling van onze boekingen

We booken online, maar de afhandeling erna gaat soepel en snel. In geval van vragen direct aanspreekbaar. Vragen worden netjes beantwoord.

Hi Edwin, bedankt voor je leuke review en het mooie cijfer! Daar worden we nou blij van! We hopen je ook met je volgende vakantie weer te mogen helpen. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Heel prettig

Degene die ons hielp vond geen vraag te gek, zocht alles heel goed voor ons uit en de communicatie verliep heel plezierig zowel mondeling als via de mail

Beste Bea, bedankt voor je prachtige review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service van onze Travel Agent Eleni. Graag tot ziens bij Travel Store. Met vriendelijke groet, Danique

Heel fijn reisburo

Boek al jaren bij Travel Store, nooit problemen gehad en vaak het goedkoopste.

Beste Ria, bedankt voor je review en je jarenlange vertrouwen in ons! Graag tot ziens bij Travel Store. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Een mooie duidelijke website, met direct de keuze om eventueel voor een andere tijdstip van de vlucht te kiezen. Prijzen goed. Boekings overeenkomst direct binnen. Reisdocumten ruim op tijd per mail ontvangen. Kortom, zeker een aanrader om via Travel Store uw reis te boeken.

Bedankt voor je mooie complimenten en review, Yvonne!

Fantastisch!

Aan de telefoon ben ik vlot en vriendelijk geholpen om mijn voucher in tweeën te delen. Hierdoor hebben mijn man en dochter & mijn zoon en ik los van elkaar van een heerlijk weekend genoten.

Wat leuk om te horen dat jullie allemaal een heerlijk weekend gehad hebben, Kim! Bedankt voor je leuke review en graag tot ziens bij Travel Store. Met vriendelijke groet, Danique

Deskundig personeel

Voor mijn reis naar Zambia volgend jaar, heeft Margreet Hol alles voor mij uitgezocht, en dat is mij zeer goed bevallen. Contact opnemen, en meteen de juiste persoon aan de telefoon krijgen, is voor mij heel belangrijk. Dat gebeurt ook bij dit reisbureau.

Beste Jack, bedankt voor het prachtige cijfer en je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Margreet is dan ook een echte topper. Alvast veel plezier gewenst op de fotoreis naar Zambia! Met vriendelijke groet, Danique

Vriendelijkheid en snel geholpen

De medewerkers van Travel Store Hardinxveld, staan je vriendelijk te woord en binnen afzienbare tijd krijg je een reisvoorstel op de mail doorgestuurd. Heel erg blij met deze service.

Bedankt voor je leuke review, Natasja! We wensen je alvast heel veel plezier in Londen!

Alles prima geregeld.

Bedankt voor je mooie review Karel!

Fijn contact in persoon en over mail Voldoende opties aan hand van wensenlijst en goed advies

Bedankt voor je topreview, Marijke! fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Formidabel

Ik ben super goed geholpen en altijd geduldig en vriendelijk

Bedankt voor je mooie review en complimenten Trudy! We hopen je ook voor je volgende vakantie weer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Luisteren goed, komen ook zelf met een suggestie.

Hi Barney, bedankt voor je leuke review!

Heel klantvriendelijk en tot volle tevredenheid geholpen.

Al vele jaren bij dit reisbureau klant. Wij komen graag terug omdat wij altijd naar volle tevredenheid worden geholpen. Alles wordt voor ons geregeld! Wij hoeven alleen te betalen, in het vliegtuig te stappen en te genieten. PERFECT. Wij hopen nog vele jaren van jullie service gebruik te mogen en kunnen maken.

Beste Jannes, Enorm bedankt voor jullie leuke review! Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Ook wij hopen dat we jullie nog jaren mogen helpen bij het uitzoeken van de mooiste vakanties! Met vriendelijke groet, Danique

Prima Reisbureau……. Goeie ervaringen mee.

Boek al een aantal jaren bij dit Reisbureau …TRAVEl STORE… Ook per telefoon contact, worden je vragen goed behandeld.

Bedankt voor je review, Anjo! Van zo'n leuke review worden we direct blij!

Geweldige service

Vriendelijke, behulpzame medewerkster die je rustig te woord staat en met je mee denkt

Bedankt voor je complimenten en review, Geer!

Alle vragen die ik had werden zeer snel en vakkundig beantwoord. Ook het regelen van een huurauto was zo geregeld

Bedankt voor je review, Joris! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Heel fijn reisbureau. Al vanaf 2019 klant, al die jaren heel goed geholpen. Ook i.v.m. de Corona hebben ze super gehandeld. Dit blijft mijn reisbureau !

Beste meneer van der Mijnsbrugge, Bedankt voor uw fantastische review en wat fijn om te lezen dat het vertrouwen zo goed is, dat wij uw reisbureau mogen blijven. We kijken ernaar uit om u ook weer voor uw volgende vakantie te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Danique

Prettig om hier een reis te boeken

Komt altijd afspraken na.

Bedankt voor je review Christ!