Geweldig reisbureau aanrader

Geweldig reisbureau echt een aanrader als u wil boeken vriendelijk behulpzaam denken met je mee weer geboekt daar bedankt voor jullie hulp

Vriendelijke

Fijn geholpen en advies.

Vriendelijk

Dit is de derde keer dat wij bij travel store boeken. Ivm een rolstoel en electrische aandrijving moest er het nodige aangevraagd en geregeld, en dat is perfect gegaan. Geen problemen gehad met inchecken en uitchecken....Dus vandaar nu voor de derde keer via travel store geboekt..Ze hebben veel geduld omdat ik wat onzeker was ivm vertrek van uit Düsseldorf en de elektrische aandrijving en medische spullen enz enz..... Maar bij elke keer dat ik belde waren ze altijd even vriendelijk en behulpzaam... Alvast bedankt Met vriendelijke groet..

Goede service goed reisbureau

Heb hier al meedere reizen geboek klant vriendelijk goede service

Altijd goed geholpen daar is een super team

Ze doen er alles aan om je vakantie aan jouw eisen te laten voldoen. Al zoveel vakanties daar geboekt en altijd super! En sta je een keer voor een gesloten hotel zoals ik en mijn dochter dan 1 belletje en alles komt goed.

Fantastische service

Altijd boeken wij onze vakantie’s bij het team van Travel Store, de service,het meedenken en adviezen is onbetaalbaar.

zeer plezierig geholpen

ik heb veel lof voor de fijne en spontane behandeling voor het boeken van een reis. w.mijdam dordrecht.

Vriendelijk en behulpzaam

Ook onderweg via mail nog een inreisdocument geregeld. Top

weer super geregeld

net zoals al onze vakanties die wij via Travelstore hebben afgesloten, is het deze keer weer top geregeld, bedankt Eleni voor jullie service, voor ons geen internet boekingen,

Weer uitstekend geholpen door Jessica!

Travel Store is een fijn reisbureau om je vakantie te boeken, top!

Ontzettend meedenkend, niet pushen en alle tijd voor je

We hebben een reis met 5 personen geboekt En 3 compleet verschillende reizen waren dit. Met 5 mensen naar Thailand 2 gingen via Dubai terug. 3 gingen door naar Australie. 2 van de drie gingen via Bali terug en nummer 5 begon daar aan zijn wereld reis.

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen. Goede adviezen !

Perfecte service

We hebben kort geleden een stedentrip geboekt en zijn daarbij maximaal geholpen en zeer tevreden met de boeking.

Al die jaren nog nooit een probleem gehad.

door omstandigheden een keer een reis moeten annuleren was geen probleem. Ook afspraken worden worden nagekomen.

Extra kosten moeten maken

Helaas is onze ervaring niet zo goed met Travelstore . Het was de eerste keer dat wij een reis via hun boekte . Voor Travelstore gekozen omdat de reis van alle reisaanbieders bij hun het goedkoopste was . Wij hadden een hotel in Dubai voor 3 personen geboekt ( 2 volwassen en 1 kind van 10 jaar ) . Aangekomen bij het hotel had de kamer maar 2 bedden . Meteen aangeven bij de receptie dat er 1 bed te weinig was ..,, dit was dus een bekend probleem bij het hotel werd gezegd. Iedereen klaagde daarover . Kinderen moesten bij de ouders in bed slapen en de touroperators zijn hier dus mee bekend . Dit hebben we echter nog nooit meegemaakt op al onze vakanties ( reizen 2/3 keer per jaar ) ! Als wij voor 3 personen boeken hebben we altijd of 3 bedden of 2 bedden en een slaapbank . We kregen 2 opties van het hotel : of een extra bed erbij voor omgerekend 250 euro extra of een appartement met 3 bedden voor 300 euro extra . Wij hebben gekozen voor het appartement omdat dit maar 50 euro scheelde en groter was . Deze klacht dus bij Travelstore aangegeven , dit stond dus vermeld bij de informatie van het hotel op de website. Alleen hebben we dat niet gezien omdat je dan moet doorklikken naar de touroperator. De info die er staat was van Corendon en wij hadden Fti . Bij Corendon kregen we wel 3 bedden , daar sliep een kind tot 6 jaar in het bed van de ouders en bij Fti slapen kinderen in het bed van de ouders … staat geen leeftijd bij . Dus eigenlijk tot 17 jaar slapen kinderen dan in het bed van de ouders ! Heel apart ! Ook om bij deze informatie te komen moet je dus doorklikken/ andere touroperator aanklikken. Dit is heel onduidelijk en zo op deze manier hebben we dat bij andere websites van touroperators nog nooit gezien . Dus het was onze fout , krijgen de extra gemaakte kosten niet terug van Travelstore. Dus achteraf gezien toch een dure reis geworden … als we dit vooraf hadden geweten , hadden we zeker niet deze reis hier geboekt !

Beste Miranda, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service en dat bleek dat er tijdens de vakantie geen extra bed beschikbaar was voor jullie zoon. Ik snap je teleurstelling/frustratie. Onze welgemeende excuses hiervoor! Voor de Verenigde Arabische Emiraten (waaronder Dubai valt), geldt dat kinderen tot en met 17 jaar bij hun ouders in bed kunnen slapen. Dus het kan inderdaad kloppen dat jullie dit nog niet eerder mee hebben gemaakt bij andere vakanties. Het zijn de regels van het land, deze bepalen de touroperators en wij jammer genoeg niet. Dit staat online ook aangegeven bij de reisinformatie. Als jullie via Corendon geboekt zouden hebben, dan was dit probleem precies hetzelfde geweest helaas. We zien dat de meeste hotels in Dubai wel gewoon zorgen voor 3 bedden, maar dat er helaas toch hotels zijn waar dit niet gebeurd. We hopen dat jullie ondanks alles alsnog een fijne vakantie in Dubai hebben gehad.

Femke heeft goed geluisterd naar onze wensen en dacht continu mee wat heeft geresulteerd in onze droomvakantie!

Heel fijn geholpen

Voor de 1e keer bij travel Store in Dordrecht geweest. Wij vinden het fijn om persoonlijk geholpen te worden. Ik had eerst gebeld en telefonisch mijn wensen doorgegeven, ik werd heel snel al teruggebeld met wat mogelijkheden. De volgende dag naar de winkel gegaan en definitief geboekt. Was heel fijn en persoonlijk. Nu wachten op de tickets ( vakantie in mei) en volgende keer komen we zeker terug.

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

zoals gewoonlijk

Door een medische aanvraag , is de aanvraag voor een vlucht anders dan normaal. Ook die expertise is in huis. Top.

Fijn geholpen door alle medewerksters

Altijd heel fijn geholpen na zelf wat uitzoekwerk gedaan te hebben. Dames zetten de puntjes op de i voor ons. Wij krijgen altijd binnen 24 uur antwoord en dan zijn de boekingen ook al geregeld. Hetzelfde geldt voor vragen van allerlei aard, ook die zijn snel beantwoord. Wij zijn fan....

Heel fijn geholpen

We hadden als n paar bestemmingen per mail gehad. Dus konden we ons al beetje oriënteren. En op ‘t reisbureau werd er verder meegedacht en advies gegeven. Heel fijn.

Veelzijdige snelle reisvoorstellen

Wij zochten voor ons gezin van 4 een reis naar Griekenland vanaf Eindhoven en kregen binnen 1 dag al 3 mooie reisvoorstellen in de mail. Ook werden vragen binnen 24 uur beantwoord. Erg prettig en klantgericht!

Goed Gedaan

Professionele hulp gehad bij boeken van onze reis.

Al diverse reizen bij travelstore geboekt, zeer tevreden

Geweldige travelagent Jessica

We zijn ontzettend goed geholpen door Jessica van kantoor Leerdam. Heel behulpzaam en vriendelijk en zij wist veel te vertellen over onze bestemming omdat ze daar zelf ook is geweest. Helemaal tevreden!

Bedrijfsgegevens

Concordiaweg 8

4206 BB Gorinchem

0183 - 666 777

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.