deskundig, snel, meedenkend

Bedankt voor je mooie review Ria!

alles prima geregeld.

Doen al jaren zaken alles ok ,tot nu toe!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Piet! Bedankt voor je leuke review. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Goed en duidelijk

Goede duidelijke informatie

Bedankt voor je mooie review!

Mooie site, mooie prijzen

Vriendelijk personeel, die goed met mij mee dachten.

Bedankt voor je leuke review, Sandra!

Prettig

Medewerkers denken mee voor leuke vakanties en zijn eerlijk over dingen waar je rekening mee moet houden

Bedankt voor je leuke review Monique! Wat fijn dat we jullie mogen helpen met het uitzoeken van een topvakantie. We zien jullie graag weer terug bij Travel Store! Groetjes team Travel Store

Altijd goed geregeld

Al jaren geboekt bij travel store. Alles tot waar je komt goed geregeld. In dien vragen staan ze je altijd goed te woord. Top

Bedankt dat we al jaren je mogen helpen bij het boeken van je reis, Rene! En jij ook enorm bedankt voor je leuke review. Groetjes team Travel Store

Super netjes geholpen.

Er werd mee gedacht. Ik wilde 2x een 1 persoons kamer boeken, maar dat wilde niet op de site. Door het advies van de medewerkster is het toch gelukt om 2 x een 1 persoonskamer te boeken op 1 boekingsbevestiging. Top geregeld. Had voor ik bij jullie reserveerde al 3 reisorganisaties gebeld, maar niemand kon me daarin helpen. Super, Travelstore dat jullie dat wel konden. We gaan vaker boeken bij jullie.

Bedankt voor je mooie review, Gerdy! Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen bij het boeken van je reis. We zien je graag terug bij Travel Store! Groetjes team Travel Store

onduidelijkheid bij boeking

Bij de boeking van onze reis naar Egypte wilden we het FlexiPlus pakket erbij boeken omdat het reisbedrag toch aanzienlijk is. Tijdens het boekingsproces konden we dat als Belgische klant niet aanvinken. Wij hebben toen onmiddellijk de vraag doorgestuurd naar de touroperator fti en kregen daar na 2 dagen te horen dat we dit aan Travel Store moesten vragen. Dus doorgestuurd naar Travel Store met als antwoord: Het Flexplus tarief van FTI kan niet meer bijgeboekt worden. Hiervoor bent u helaas net een dag te laat.In plaats van dat u advies aan ons heeft gevraagd heeft u rechtstreeks contact gezocht met FTI.U heeft niet op tijd aan ons doorgegeven dat u interesse heeft in het flexplus tarief, dus wij waren niet op de hoogte. Wij boeken jaarlijks meerdere reizen en hebben dit nog niet meegemaakt. Andere reizen werden geboekt met LavidaTravel, nooit geen problemen gehad

Beste Mario, Bedankt voor je review. Zoals eerder vermeldt, kunnen wij helaas alleen op de dag dat de reis geboekt is het FlexiPlus pakket toevoegen. Wanneer er direct contact was opgenomen met Travel Store, was dit uiteraard wel mogelijk geweest. Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Meerdere reizen mogen boeken bij Travelstore. Altijd goed geholpen en meer dan dat. Ze kijken zelf ook nog voor je mee naar de beste keuze en fijnste vakantie, speciaal op jou situatie gericht .

Bedankt voor je mooie review Corina!

Erg goed

Goede communicatie Snelle reactie op vragen Goed bereikbaar

Beste Karin, Bedankt voor je leuke review!

Uitstekend!

Uitstekend geholpen en professioneel. Uitstekend meegedacht en goed geïnformeerd.

Bedankt voor de 10, Laurens! Daar zijn uiteraard enorm blij mee. We hopen je nog eens te mogen helpen bij Travel Store!

Geweldige service

Alles wordt zeer goed uitgezocht om de beste vakantie te verwezenlijken.ze nemen ruim de tijd voor je en geven op alle vragen antwoorden. We zijn al heel lang klant bij Travelstore terwijl we bij ons in de stad diverse reisbureaus hebben.

Beste Ben, bedankt voor de vijf sterren en de mooie worden. Wat fijn dat we jullie al jaren mogen helpen bij het uitzoeken van een mooie reis. Ook met de volgende vakantie helpen we jullie weer graag. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

meedenkend met de klant

er is succesvol meegedacht toen de boeking niet onmiddellijk lukte

Bedankt voor het mooie cijfer, Hans!

Toppie

Altijd alles naar behoren geregeld.

Bedankt voor het topcijfer, Gerrit!

Uitstekend geholpen met een snelle service

Al sinds 2015 boek ik een reis bij Travelstore. Tot op heden altijd goed geholpen en goed advies gekregen. Als er problemen zijn met reizen krijg ik altijd tijdig te horen wat er speelt en wat de oplossingen zijn. Ook het persoonlijke contact is altijd erg fijn met de medewerkers van Travelstore. Ik kan Travelstore dan ook zeker aanraden!

Bedankt voor je prachtige review, Jordy! Wat fijn dat we je al zo vaak hebben mogen helpen bij het boeken van mooie reizen. We helpen je natuurlijk ook graag weer met je volgende reis. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Al jaren ons vertrouwde online reisburau

Zeer bekwaam,en altijd vriendelijk geholpen.

Bedankt voor je review, Theo! Wat leuk dat we al jaren jullie vertrouwde reisbureau mogen zijn. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Betrokkenheid en meedenkend

Onze ervaring is zeer positief over medewerkster Irene Dekker, zij was ongeacht de coronaperikelen prima telefonisch bereikbaar en op uitnodiging op kantoor nam zij alle tijd voor ons, onder het genot van koffie en thee. Gaf goede adviezen en tips hoe om te gaan met de veiligheidsmaatregelen tijdens de reis naar Gran Canaria. Voelde ons daardoor voldoende voorbereid en toegerust..!

Beste Wim, Bedankt voor je mooie review en complimenten, ik zal deze doorgeven aan mijn collega Irene. Fijn om te horen dat jullie je voldoende voorbereid en toegerust voelde. We hopen jullie nog eens te mogen helpen bij Travel Store. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

GOEDE SERVICE EN INFO.

ALLES PRIMA GEREGELD BEDANKT.

Bedankt voor je mooie review, Wijnand!

Goed verzorgd

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad.

Fijn om te horen dat je weer een heerlijke vakantie gehad hebt, Jacqueline! Bedankt voor je review en hopelijk tot ziens bij Travel Store. Groetjes team Travel Store.

matig

Helaas was de kennis van de aangeboden hotels minimaal. Het tweede hotel van onze trip voldeed absoluut niet aan de verwachtingen.

Beste mevrouw Smits, hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Mijn collega Danielle heeft als het goed is inmiddels contact met u opgenomen. Groet, Team Travel Store

super

ben zeer goed geholpen met al mijn vragen over mijn vakantie. kort van te voren de reis nog om geboekt en dit ook weer tot in de puntjes geregeld. iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam en er wordt gedaan wat er beloofd is. kortom zal zeker terug komen .

Beste Anja, bedankt voor je prachtige review en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag terug bij Travel Store! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Goede service, snel antwoord op mail. Duidelijke informatie per mail.

Beste Christien, bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Super goed

Vriendelijke, klantgericht, eerlijk en professioneel

Bedankt voor je leuke review, Mieke. We worden er helemaal vrolijk van! We hopen je nog eens te mogen helpen bij Travel Store. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Beste service

De gehele proces perfect uitgevoerd zodat wij zorgeloos op vakantie kunnen.

Bedankt voor je mooie review, Anita. Hier zijn we enorm blij mee! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

betrouwbaar

Zeker in deze tijd boeken bij betrouwbaar reisbureau. Goed telefonisch te bereiken als dat nodig is.

Zo is het, Elly! Bedankt voor je mooie review en mooie woorden. Hopelijk tot ziens bij Travel Store! Met vriendelijke groet, team Travel Store.