Lekker makkelijk vakantie boeken

De website is makkelijk in gebruik, alles loopt prima behalve de extra kosten van de vliegtuig, wij moeten een apart rekening betalen ivm andere vertrektijd, duurder.

Het ging niet zo soepel als dat ik gehoopt had.

Zeer Vriendelijk geholpen. Vanwege een communicatie misverstand een verkeerde route uitgestippeld. Na nieuwe afspraak gemaakt te hebben, een uur vantevoren doorgeven dat het niet uitkomt en of we dan maar de dag erna langs willen komen. Nadat alles besproken was en nagevraagd of we alles compleet hadden, kregen we de offerte, waaruit bleek dat er geen reis- of annuleringsverzekering afgesloten was.

Hallo Wilma, vervelend om te lezen dat vanwege een misverstand in communicatie de verkeerde route is voorgesteld en het daarna niet soepel is verlopen. Uiteraard nemen we deze review zeer serieus en hopen dit bij een volgende vakantie goed te kunnen maken. Voor nu wensen we jullie een fijne vakantie!

deskundige en aardige medewerkster.

Doordat we een cadeaubon gekregen hadden was het voor ons moeilijker om een hotel te bespreken. Met behulp van een medewerkster konden we een reservering regelen. De rekening gaf in het hotel wat problemen. De communicatie tussen Travel Store en het hotel was niet goed gelopen. uiteindelijk is alles goed geregeld. We hadden een fijn verblijf in het hotel.

Perfect geholpen

Zeer klantvriendelijke benadering. Helder en duidelijke uitleg. Perfecte service.

Top dat jullie ons zo hoog beoordelen, bedankt daarvoor!

Alles verliep zoals het moet. Goede ervaring!

Fijn om het assortiment van diverse touroperators verzameld te zien. Hier een leuke reis in gevonden. Bespaart tijd bij het zoeken. Afhandeling verliep uitstekend.

Wow een 10, hartelijk dank voor deze review! We hebben inderdaad veel reisorganisaties zodat jullie de best passende reis kunnen vinden, voor de beste prijs.

Gewoon uitstekend

Je wordt er altijd Goed geholpen, ook als er tijdens iets mis gaat . Je kunt ze alles vragen, al je wensen voor je droom vakantie

Wat fijn dat jullie de droomvakantie hebben gevonden. Bedankt voor de 10!

Volledig gericht als reisbureau op service aan de klant…

Zoals ik schreef is de focus bij Travel Store Gorinchem gericht op de klant. Niets is te veel voor Irene, heb je een vraag, of ben je ongerust over de corona perikelen, Irene en collega’s hebben het juiste antwoord en stellen je gerust. Travel Store, ga zo door en wij zijn klant content met zo’n reisbureau.

Bedankt voor deze beoordeling en fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Vooral in deze tijd vinden we het zeer belangrijk om alle vragen betreft corona duidelijk te beantwoorden en onze klanten gerust te stellen.

prima reisbureau

Netjes alles optijd en goedkoper dan andere

Bedankt voor de 10! Daar worden we zeer blij van. Uiteraard doen we ons best om altijd de goedkoopste te zijn!

Goed geholpen met uitzoeken reis vriendelijk en geduldig

Super leuk dat je ons zo hoog beoordeeld Wim, bedankt!

Altijd goed geholpen op mijn vragen

Als ik een vraag had over mijn reizen, vooral nu met Corona, zijn deze goed ontvangen en naar tevredenheid beantwoord. Alles is altijd goed geregeld zodat onze vakanties, 3x, elke keer heel goed gegaan zijn en hebben we elke keer probleemloos en lekker kunnen genieten.

Fijn dat jullie elke keer zo genieten van de vakanties! Bedankt voor de 10! Vooral in deze tijd van Corona proberen we onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te informeren omdat er net wat meer voorbereiding bij komt kijken.

top reisbureau

alles geweldig geregeld

Geweldig! Een 10, super bedankt!

Travelstore heeft een goede service en je wordt vriendelijk en correct te woord gestaan. Groot aanbod en goede prijzen. Ik boek al jaren bij hen en voor mij staat dit reisbureau op nr. 1

Wat worden we blij van deze mooie beoordeling! Hartelijk dank!

Goed geregeld en goede prijs

Prima ervaring met deze mensen. Gelukkig kan ik Duits lezen: ik boekte een reis vanaf Duitsland met, naar zo bleek, een Duitse reispartij, en kreeg dus alle informatie in het Duits. Voor mij geen probleem, maar voor sommige mensen is dat misschien wel een probleem.

Bedankt voor dit mooie cijfer! De reispapieren zijn inderdaad in het Duits omdat we het zo van de reisorganisaties ontvangen. Uiteraard kunnen we het vertalen indien klanten dat wensen. :-)

Perfecte service

Onze vliegreis via Travel store geregeld en zoals eerdere reizen wederom perfecte service en begeleiding. Dit bedrijf staat boven aan onze lijst. We zullen zeker positief praten hierover.

Geweldig dat jullie zo ontzettend blij zijn met onze service en begeleiding. Dat doet ons heel goed! Bedankt en leuk dat jullie het doorvertellen!

Top geregeld en oh zo vriendelijk Dominique!!!

Verledeb jaar ook en nu weer super liefdevol geholpen!!!

Super! We geven aan Dominique door dat jullie zo tevreden zijn met haar vriendelijke service. :-)

Alles prima en vlot geregeld

Een 8, bedankt! We hebben de vakantie met veel plezier voor je geregeld.

Goed reisbureau

Ze zoeken en denken met je mee. Zeer goede adviezen. Nemen de tijd voor je.

Wat worden we blij van deze review, thanks!

Duidelijk en attent

Voor zover ik nu kan beoordelen(mijn reis moet nog beginnen) is alles goed aangegeven, snelle reactie op mijn mail. Duidelijk. Ik hoop dat dat ook zo is wanneer er iets onverwachts gebeurd. Maar ik ga met vol vertrouwen reizen geboekt via TravelStore.

Wauw een 10, bedankt! De vakantie gaat vast goed komen :-)

Vriendelijk Goed geholpen ze denken met je mee

Dat doen we met veel plezier! Bedankt voor de 9!

Helemaal top tot nu toen.

Ben heel goed geholpen. Keurig.

Fijn dat je zo tevreden bent, bedankt!

Zeer behulpzaam met alles wat met je reis te maken heeft.

Wij boeken inmiddels al enige jaren bij travelstore. De medewerkers doen er alles aan om samen met jou de beste en meest mooie reis te zoeken. Wij vinden het gewoon heel fijn dat ze atanderen op alles wat je nodig hebt, en vooral in deze corona tijd er toch uit wil, dat alles goed geregeld in.

Super dat je al zo lang klant bij ons bent en zo tevreden bent. Bedankt voor deze geweldige review!

Een perfect reisbureau

Een uitmuntend Travelstore team van zeer hoge kwaliteit.

We krijgen een grote glimlach op ons gezicht van deze mooie beoordeling, hartelijk dank daarvoor!

Fijne betrouwbare organisatie

Super fijn hoe er mee wordt gedacht en Naar oplossingen wordt gezocht, na 5 keer een reis verzetten, is het nog steeds allemaal mogelijk en niks is te veel moeite.

Na 5 keer is het nu zover dat jullie op vakantie kunnen! Wat fijn dat het nu eindelijk kan. Bedankt voor de 10!

We zijn heel prettig geholpen. Kregen precies de reis die we wilde, inclusief allerlei leuke tips voor activiteiten/plekjes om te doen of te bezoeken tijdens onze vakantie! :)

Een 9, super bedankt! Fijn dat je zo'n fijne ervaring met ons hebt.

Luisteren, meedenken en uitvoeren!

Eigenlijk is het bovenstaande alleszeggend.

Alle drie doen we met heel veel plezier, bedankt voor je beoordeling!