Prima prijs/kwaliteit verhouding

Overall een prima prestatie. Site is duidelijk, informatie vooraf meer dan voldoende. Klantdossier is wat beperkt maar oké. Er was wat onduidelijkheid over de terugvlucht omdat de ene maatschappij wel tickets en inchechgegevens vooraf stuurde en de andere niet. Uit navraag werd dit duidelijk maar liever hadden we dat vooraf geweten. Verder miste ik op locatie ontvangstinformatie van de touroperator (Bentour) . Had mooi geweest als die proactief wat info verschaft over het hotel en de omgeving. Er was wel een infopaal van Bentour maar die werkte niet goed.

Altijd vriendelijk en goede hulp.

Ik kom hier elk jaar om mijn zomervakantie te boeken. Ik word altijd goed geholpen. Ze hebben veel geduld en geven goede informatie.

Lief, aardig, vakkundig en super snel

zie hier boven

Goed geregeld

Prima service.

Bedankt voor het mooie cijfer Hans!

Fantastisch reisbureau

bij dit reisbureau wordt de klant echt gewaardeerd en denken ze altijd met je mee En dat is superrrrrr Ga zo door!!!!

Beste Hans, bedankt voor je fantastische review! Wat een complimenten! :-) Enorm bedankt en we hopen dat we ook bij je volgende vakantie weer met je mee mogen denken. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Vriendelijk en correct geholpen

Dicht bij huis , loop zo naar binnen en alles naar wens

Bedankt voor de 10 Jan!

Supersnelle service

Ik heb voornamelijk voor zakelijke reizen contact met Travel store. Ze zoeken alles snel en overzichtelijk uit. Om die reden heb ik nu ook een persoonlijke reis bij ze geboekt. Top team!

Bedankt voor je leuke review Kirsten! Wat leuk dat we je nu ook voor een privé reis hebben mogen helpen. Het is nog eventjes geduld hebben, maar we wensen je alvast heel veel plezier op Bonaire! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Goede service en prettig contact

Diverse stedentrips goed verzorgd door Femke Tuitel Altijd behulpzaam en meedenken, goede service en fijn contact

Bedankt voor je onwijs leuke review Marion, ook namens mijn collega Femke!

zeer vriendelijk en uitermate deskundig geholpen.

Je weet als je geboekt hebt dat het in orde is geen rompslomp achteraf.

Bedankt voor de prachtige review Gijs!

Goed geholpen

Helder aanbod voor ons, een paar dagen er tussenuit in Nederland.

Bedankt voor het mooie cijfer Ben!

Goede communicatie en reis makkelijk te boeken

Alles snel geregeld. Alleen maar positieve ervaringen.

Beste Helma. bedankt voor het mooie cijfer en je mooie woorden. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Zeer vriendelijk, behulpzaam en je wordt goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken

Bedankt voor de mooie review!

Betrouwbaar en uitstekende service

Fantastische begeleiding met onze vakantie keuze.

Bedankt voor de mooie woorden Gerrit!

ik heb altijd goede ervaring gehad.

tot nu toe heb ik jaren lang naar volle tevredenheid contact met Travelstore en hoop dat dit in de toekomst zo mag blijven.

Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie complimenten. Daar worden we uiteraard enorm blij van! Hopelijk mogen we je ook in de toekomst weer helpen met het uitzoeken van een nieuwe vakantie. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Aanrader!

Aanrader!

Bedankt voor je leuke review Ben!

Moet nog aan vakantie beginnen weet straks meer

Bedankt voor het mooie cijfer en een prettige vakantie gewenst!

TOP!!!

Al verschillende keren reis geboekt bij Travel Store en alles tot in de puntjes in orde.

Bedankt voor je top review, Fernande. Daar zijn we enorm blij mee!

goed geregeld

Goede uitleg en super vriendelijk!!

Bedankt voor je mooie review Nico!

Behulpzaam

Keurig geholpen.

Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten!

Super goed

Heel vriendelijk en super goed geholpen

Bedankt voor de mooie review!

Travel Store is een fijne organisatie, met ter zake kundige, vriendelijke medewerkers.

Het boeken van de reis naar de Dominicaanse Republiek ging soepel. Mijn vragen werden op een vriendelijke en juiste manier beantwoord. De toegezegde afspraken werden netjes nagekomen. De elektronische tickets en alle informatie rondom de reis werden op tijd naar mij verstuurd. Kortom; Travel Store is een betrouwbaar en professioneel reisbureau. Ik heb al vaker reizen bij Travel Store (vroeger Traveltroef) geboekt, en zal het in de toekomst zeker weer doen.

Beste Eric, Bedankt voor je prachtige, uitgebreide review. Daar worden we vrolijk van! We hopen je ook bij je volgende reis weer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, team Travel Store

"Down"grading en niet reageren!

Wij boekten een fly drive naar Napels. Het bleek dat van de 4 hotels, 2 hotels omgeboekt waren, zonder dat wij het wisten. De kwaliteit van deze hotels (1 accommodatie was niet eens een hotel maar een b&b) was bijzonder slecht. Volgens ons was er sprake van een downgrading. We hebben meteen via de mail gereageerd. Echter geen reactie. Na herhaalde mails, ook nog na thuiskomst, werd uiteindelijk excuses aangeboden voor het feit dat er niet met ons van te voren overlegd was. We vonden het ook vreemd dat bij een fly-drive boeking, niet alle hotels een parkeerplaats hadden. Die van het hotel in Napels had wel een heel bijzondere en gevaarlijke ligging, net zoals het hotel overigens. Bij een van de omgeboekte accomodaties hebben we heel lang moeten zoeken omdat het telefoonnummer niet klopte. Kortom wij boeken nooit meer met deze organisatie.

Beste Anna, Bedankt voor het achterlaten van jullie review. Wat jammer om te lezen dat jullie niet tevreden zijn over twee geboekte accommodaties en over de geboden service vanuit Travel Store. Hiervoor dan ook onze oprechte excuses, uiteraard zien wij dit ook niet graag gebeuren. Twee van de vier hotels zijn wegens beschikbaarheid inderdaad gewijzigd door de lokale agent. Onze procedure is om dit uiteraard ook altijd met de klant te bespreken, helaas is de wijziging niet aan ons doorgegeven en hebben we dit niet met jullie kunnen bespreken. Ik begrijp dat dit enorm vervelend is en wij hebben hierover ook contact opgenomen met onze lokale agent, zodat dit in de toekomst niet nog eens gebeurd. Betreft het parkeren, dit verschilt erg per hotel waarin diverse hotels wel eigen parkeergelegenheid hebben en waarbij klanten bij andere hotels gebruik moeten maken van de publieke parkeerplaatsen/garages. We hopen dat u ondanks de onaangekondigde wijzigingen alsnog een goede tijd in Italië heeft gehad en kan terug kijken op een fijne vakantie. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Vriendelijk personeel en goed reisbureau

Naar Mexico goede ervaringen nu weer terug gegaan voor naar Marokko te gaan

Beste Sabina, bedankt voor de 10 en je mooie complimenten! Alvast veel plezier gewenst in Marokko! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Totaal niet naar mijn wensen geluisterd door de medewerker

De vakantie was bedoeld om mijn vriendin ten huwelijk te vragen. Daar werd door andere collega´s van de medewerker leuk op gereageerd. Door de medewerker zelf heb ik nooit begrip gezien. Die was alleen bezig met de accommodaties en de vluchten. Dat is ook belangrijk, maar dat had ik ook zelf gekund. Ik vroeg specifiek hulp met het organiseren van het aanzoek. De accommodaties waren ook niet goed. Ik heb van 3 locaties er 1 zelf geregeld. De andere 2 waren met losse bedden, waarvan er zelfs 1 locatie met 3 losse bedden was. Die kamer was ook voor 3 personen geboekt. Terwijl wij met z´n tweeen zijn. Ik heb dus ook voor 3 mensen ontbijt betaald. En de Kamer was verschrikkelijk. Die heb ik zelf laten veranderen in het hotel. Het heeft er de schijn van dat de medewerker niet zo blij voor mij was. En dat de romantische reis, die het voor ons moest worden, Van de medewerker niet te romantisch mocht zijn. De dag van vertrek werd er nog even snel gereageerd door haar, omdat ze me nog een antwoord(na een week) verschuldigd was, aldus de medewerker. Toen hoefde het niet meer. Ik heb een maand lang in onzekerheid geleefd, omdat het reisbureau, waar ik zo op rekende mijn onzekerheid niet wegnam. Ik heb het reisbureau zelf nog niet benaderd, omdat ik waarschijnlijk te kwaad ben en geen zin heb om die woede te moeten herleven bij haar. Ik overweeg een advocaat in te schakelen om na te gaan of er een schade vergoeding mogelijk is. Aangezien mijn reisje mogelijk moedwillig is verpest met enorme gevolgen. En daarnaast heb ik teveel betaald voor een extra persoon, waar ik niet om gevraagd heb.

Beste Maurice, Wat enorm jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de geboden service van Travel Store. Onze oprechte excuses hiervoor. Een laag cijfer is uiteraard niet iets wat wij fijn vinden om te zien en ik kan met zekerheid zeggen dat mijn collega's al hun tijd en energie hebben gestoken om uw vakantie en uw huwelijksaanzoek te laten slagen. Wat enorm spijtig dat u dit niet zo heeft ervaren. Om het bijzondere moment te laten slagen, dient de basis van de reis natuurlijk goed te zijn. Om een huwelijksaanzoek te plannen, moeten we uiteraard wel weten wanneer en waar u op vakantie bent of wilt zijn. Vanuit daar kunnen we dan verder bouwen op het huwelijksaanzoek. Mijn collega heeft u meerdere voorstellen gedaan, maar deze werden allen door u afgewezen en uiteindelijk hebben wij niets meer van u vernomen tot het moment van deze review. Ik heb begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad met de betreffende collega om het voorval te bespreken. Ik hoop dat u alsnog een geslaagde vakantie (en prachtig huwelijksaanzoek) heeft gehad. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Altijd fijn advies, en er wordt met je meegedacht !

Al een aantal vakanties geboekt, sommige met ingewikkelde omstandigheden, geweldig georganiseerd !

Bedankt voor je geweldig mooie review Eveline!