Alles goed geregeld

Goed geregeld.

Fijne site, makkelijk te boeken

Fijne website en je kunt snel en eenvoudig zien of een vakantie nog beschikbaar is. Zelfs de vluchttijden kun je nog aanpassen en dan zie je meteen wat de evt. extra kosten zijn. Enige puntje was, dat bij de mail van de reispapieren geen instructies waren, hoe je online kunt inchecken op het vliegveld bij de desbetreffende vliegmaatschappij. Na een mail van mijn kant met deze vraag, wel heel snel uitleg ontvangen. Dit zou ik meteen in de eerste mail vermelden. Ik beveel de site veelvuldig aan bij mijn familie, vrienden en collega's.

Weinig begeleiding en hotels afgelegen en prijs kwaliteit te laag

Prijs/ kwaliteit niet goed Hotels liggen niet goed en voor de prijs van de reis niet goed genoeg In sommige hotels nauwelijks gasten

Beste Harry, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de ligging van de hotels tijdens jullie reis en dat je van mening bent dat de prijs/kwaliteit verhouding niet juist was. Onze excuses hiervoor. Dat er weinige gasten in de hotels zijn, komt uiteraard doordat het vakantieseizoen net begonnen is en alles nog in de opstartende fase is na de Corona periode. Ik kan in ons systeem nog geen gemelde klacht vinden. Mocht je graag nog contact hierover willen, dan hoor ik dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Goed geholpen

Na afspraak goed geholpen

Heel klantvriendelijk en altjjd goede uitleg

Altijd goede service

Toppie

Ze hebben mijn vraag goed behandeld Zeer tevreden

Bedankt voor de 10 Angela!

Vooralsnog een goede ervaring

Een verre reis geboekt. Dit ging heel makkelijk online. Kreeg al gauw een bevestiging, en informatie over de reis. Vooralsnog dus een prima ervaring met TravelStore!

Bedankt voor de mooie review!

Super service!

Goede ervaring!

Bedankt voor het mooie cijfer, Betty!

Erg toegankelijk!

Denken mee, komen met oplossingen en luisteren vooral naar de wensen.

Bedankt voor je mooie review Annelies!

Al jaren uitstekende, persoonlijke service.

Alles perfect geregeld. Bij vragen of verzoek om boeking snel een reactie. Een prettig gevoel dat je in onzekere tijden voor reizen je altijd op Travelstore kunt terugvallen. Onlangs, bij een lang vertraagde vlucht, heeft Travelstore de compensatie bij Transavia prima geregeld. Alle lof voor Travelstore!

Beste Jozefine, bedankt voor het mooie cijfer en de review. We vinden het erg prettig om te lezen dat we jullie zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen bij jullie vertraagde vlucht. Nogmaals bedankt voor de prachtige review en hopelijk tot ziens bij Travel Store! Met vriendelijke groet, team Travel Store

prettig

Bedankt voor je review Alexandra!

Alles duidelijk

Goede prijs en mooie aanbiedingen. Miste nu wel de treinkaartjes. Vorig jaar zaten ze erbij maar iedereen moet bezuinigen. Ik vind boeken bij trafel store fijn

Bedankt voor de mooie review Elisabeth! Betreft de treinkaartjes: ik ga hier nog even voor je achteraan waarom deze er niet bij zaten. Zodra ik hier meer over weet, kom ik er bij je op terug. Met vriendelijke groet, team Travel Store UPDATE: Beste Elisabeth, sinds november 2021 is Rail&Fly (de treinkaartjes) inbegrepen bij verre reizen. Voor reizen naar overige bestemmingen kan de Rail&Fly tegen betaling bijgeboekt worden indien gewenst. Dit bericht heb ik zojuist binnengekregen van onze touroperator.

Niks is te gek

Al vele jaren boek ik onze reizen bij deze organisatie. Je wordt altijd goed ontvangen en je krijg goed advies. Ze maken alles op maat naar je wensen, wanneer het niet standaard wordt aangeboden. Als er iets niet klopt lossen ze het goed op, je staat er niet alleen voor. Blij dat het reisbureau het heeft overleefd in de afgelopen jaren met veel ellende kwa corona.

Beste Edwin, bedankt voor het prachtige cijfer en de bijbehorende review. Hier zijn we uiteraard enorm blij mee! We hopen dat we je nog lang mogen helpen bij het samenstellen van mooie reizen. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Wederom weer een mooie vakantie geboekt

Ook hier wisten wij Patricia weer te vinden en is het haar gelukt om voor ons een heerlijke bestemming te vinden.

Beste Petra, bedankt voor je mooie review en wat leuk dat jullie mij ook in Gorinchem weer gevonden hebben! Groetjes Patricia

Altijd perfect geregeld

Wij boeken regelmatig bij Travel Store en het is altijd goed geregeld,hele mooie vakanties gehad

Bedankt voor je prachtige review Jaap!

Wij hebben het meest samengewerkt met Delhaila, in 1 woord fantastisch.

Een goede deskundige is in staat zich in te leven in zijn of haar klant, er dat past hier in het geheel. Wat ons zeker past is, wij zijn van de oudere generatie, dat ook daar telkens rekening mee gehouden is, je hoeft dat niet meermaals te melden, een prima dossier. Reizen worden werkelijk op maat gemaakt, en tot nu toe geen onverwachte verrassingen. Maar ook de andere leden van het team, een vlotte reactie en afspraken worden nagekomen op een vriendelijke manier.

Beste Gerrit, bedankt voor het mooie cijfer en de nog mooiere review. Ook wij hebben het uitzoeken van jullie mooie reis als zeer prettig ervaren en zijn blij dat dit gevoel geheel wederzijds is! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Ik boek al jaren bij Travelstore en ben er zeer tevreden over. Ik word altijd netjes geholpen en ze denken met je mee.

Bedankt voor je mooie review Corina!

Zoals gewoonlijk weer prima geregeld

Alles prima geregeld

Bedankt voor de 10 Pieter!

Zorgvuldige en snelle service passend bij opgegeven wensen

We hadden een niet zo gemakkelijke vraag waarbij we ons afvroegen of deze wel behandeld, laat staan gerealiseerd kon worden. Bij het begingesprek werd uitvoerige geïnformeerd wat de wensen zijn. Vervolgens kregen we de mededeling dat ze hun uiterste best gingen doen om onze wensen te vervullen. Deze vervulling kwam al na enkele dagen tot onze blijde verrassing. We zijn zeer tevreden en beoordelen dan ook : zeer goed.

Beste Margreet, bedankt voor de mooie review! Wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en dat we een wens voor jullie in vervulling konden brengen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Top ervaring!

Via het internet geboekt en toch echt een reisbureau ervaring. Onmiddellijk antwoordt zelfs op zondagavond. Vriendelijk en alles verloopt prima! Zeeeer tevreden!!

Bedankt voor het mooie cijfer en de mooie woorden, Katrien!

Vriendelijk personeel, en goed geholpen

Mooie vakantie geboekt, er werd meegedacht, en samen zijn wij tot een mooie vakantie gekomen

Bedankt voor de prachtige review Riekie!

Altijd op zoek naar het beste resultaat!

Iedereen is onwijs vriendelijk en altijd behulpzaam. Ik was op zoek naar een vakantie met redelijke zongarantie, toen heeft Eleni net zo lang gezocht en contact gehad met een reisorganisatie die het hotel nog persoonlijk heeft benaderd om tot een voor ons perfecte vakantie te komen!

Bedankt voor je top review Natascha! Wat fijn om te lezen dat Eleni een perfecte bestemming voor jullie heeft gevonden. Een fijne vakantie gewenst! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Super goed gevoel.

Mijn ervaring is goed ik werdt vlot geholpen , ongedwongen gevoel,en dat is fijn als je iets gaat boeken mw nam echt de tijd voor mij.

Bedankt voor je mooie review Roos!

Super geregeld!

Super geholpen en duidelijkheid over de vakantie!

Bedankt voor de top review Annigje!

uitstekend

Heel goed geholpen, altijd vriendelijk en bekwaam personeel. Nemen alle tijd voor je en niets is te veel om uit te zoeken, als de klant maar tevreden naar huis gaat is hun motto.

Beste Trudy, bedankt voor je mooie review en leuke complimenten! Met vriendelijke groet, team Travel Store