Snelle en prima alles geregeld.

Voor de 1e x via Travel Store geboekt, was in mijn haast de transfer visa versa vergeten te boeken. Telefonisch contact opgenomen en het werd gelijk voor ons geregeld. Reis en transfer en informatie top geregeld. Waarschijnlijk niet de laatste x via hun geboekt.

Geweldige service en hulp

Mijn vlucht mer Air Canada was opde laatste minuutgeannuleerd maar ik ben zo goed geholpen door Chantal Spruijt e.a. kon de volgende dag toch vliegen met KLM en Chantal gaat mij nog helpen met de kosten die ik heb gemaakt deze te verhalen bij Air Canada dat zal best goed komen ik heb er veel vertrouwen in. dank voor alle hulp alvast !!!

Ik heb de eerste keer goed ervaren,heb voor de tweede keer geboekt

Heel fijn geregeld, snel ook. Mooie en goeie prijzen! Nu alleen nog de reis meemaken en dan kijken of ze mog steeds top zijn, maar dat denk ik wel!

super geregeld

simpel makkeijk

Netjes en vlot geholpen

Super geholpen

Alles was snel geregeld..goeie uitleg en duidelijke website

Netjes geholpen

Je wordt altijd prima geholpen

Zeer vriendelijke mensen en behulpzaam

Word goed geholpen en ze zijn altijd vriendelijk. Ook als ik wel is mail krijg ik altijd antwoord.

Bedankt voor de mooie review!

Goede service en deskundige adviseurs!

Uitstekende service en goed advies! Er wordt echt met je mee gedacht!

Dat horen we graag! Bedankt voor de mooie review.

top

top geholpen

Fijn om te horen, bedankt!

Al een paar keer mogen boeken bij dit bedrijf En zeer te spreken over de service en via de e-mail heel snel antwoord Een en al prima

Fijn om te horen, Auke. Bedankt en hopelijk tot een volgende keer!

Geweldig reisbureau aanrader

Geweldig reisbureau echt een aanrader als u wil boeken vriendelijk behulpzaam denken met je mee weer geboekt daar bedankt voor jullie hulp

Bedankt voor deze mooie 10, Anja!

Vriendelijke

Fijn geholpen en advies.

Bedankt voor je beoordeling. Een 8 is natuurlijk mooi! Wat kan Travel Store voor jou nog doen op servicegebied om er een 10 van te maken?

Vriendelijk

Dit is de derde keer dat wij bij travel store boeken. Ivm een rolstoel en electrische aandrijving moest er het nodige aangevraagd en geregeld, en dat is perfect gegaan. Geen problemen gehad met inchecken en uitchecken....Dus vandaar nu voor de derde keer via travel store geboekt..Ze hebben veel geduld omdat ik wat onzeker was ivm vertrek van uit Düsseldorf en de elektrische aandrijving en medische spullen enz enz..... Maar bij elke keer dat ik belde waren ze altijd even vriendelijk en behulpzaam... Alvast bedankt Met vriendelijke groet..

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie woorden. We helpen je graag!

Goede service goed reisbureau

Heb hier al meedere reizen geboek klant vriendelijk goede service

Bedankt, Astrid!

Altijd goed geholpen daar is een super team

Ze doen er alles aan om je vakantie aan jouw eisen te laten voldoen. Al zoveel vakanties daar geboekt en altijd super! En sta je een keer voor een gesloten hotel zoals ik en mijn dochter dan 1 belletje en alles komt goed.

Leuk om te lezen dat je ook nu weer tevreden bent met de service van Travel Store, bedankt daarvoor :)

Fantastische service

Altijd boeken wij onze vakantie’s bij het team van Travel Store, de service,het meedenken en adviezen is onbetaalbaar.

Hans, bedankt voor deze mooie review!

zeer plezierig geholpen

ik heb veel lof voor de fijne en spontane behandeling voor het boeken van een reis. w.mijdam dordrecht.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, dat horen we graag. Bedankt!

Vriendelijk en behulpzaam

Ook onderweg via mail nog een inreisdocument geregeld. Top

Graag gedaan! Bedankt voor de mooie beoordeling.

weer super geregeld

net zoals al onze vakanties die wij via Travelstore hebben afgesloten, is het deze keer weer top geregeld, bedankt Eleni voor jullie service, voor ons geen internet boekingen,

Heel erg bedankt, ook namens Eleni!

Weer uitstekend geholpen door Jessica!

Travel Store is een fijn reisbureau om je vakantie te boeken, top!

Frans, bedankt voor deze prachtige 10!

Ontzettend meedenkend, niet pushen en alle tijd voor je

We hebben een reis met 5 personen geboekt En 3 compleet verschillende reizen waren dit. Met 5 mensen naar Thailand 2 gingen via Dubai terug. 3 gingen door naar Australie. 2 van de drie gingen via Bali terug en nummer 5 begon daar aan zijn wereld reis.

Bij dit soort complexe reizen is het fijn om de expertise van een reisbureau in te kunnen schakelen. Bedankt voor jullie vertrouwen in Travel Store!

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen. Goede adviezen !

Concordiaweg 8

4206 BB Gorinchem