Snel en juiste info

In deze nare tijd, waarin veel onduidelijk is en soms teleurstellingen moeten worden aanvaard, blijft de informatie duidelijk en krijgen we snel en op tijd antwoord of aanwijzingen.

Beste Steef, bedankt voor je leuke review en het mooie cijfer!

Prima reisburo :-)

Al meerdere keren via deze club geboekt, (voorheen heette dit Travel Troef) maar elke keer is alles goed geregeld. Ook gemakkelijk telefonisch bereikbaar als het moet. De laatste keer vrij kort van te voren geboekt, ook dan zijn zij snel met alle benodigde documenten te regelen. Oh ja, niet onbelangrijk, ook de prijzen zijn daar zeer scherp. Top! Grtz, Rob

Beste Rob, bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Wat fijn dat je elke keer weer zo tevreden bent over onze service en prijzen! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Het personeel is stuk voor stuk top

Travel store doet er alles aan doen om je vakantie soepel te laten verlopen en dat is in deze tijd niet altijd makkelijk

Bedankt voor je top review, Gerard!

heel goed

Onze aanvraag voor een offerte werd meteen in behandeling genomen. De communicatie was duidelijk, zowel via mail als telefonisch. Zoals altijd een goede service bij Travel Store.

Bedankt voor de 5 sterren en het vriendelijke compliment, daar zijn we uiteraard enorm blij mee!

Snel en goed geregeld

Dit is voor de eerste keer dat we bij Travelstore geboekt hebben. We hadden een paar vragen, word heel snel via de mail op geantwoord. Dus top.

Bedankt voor je leuke review Marjon! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Super goed geholpen en snel en vriendelijk

Too

Bedankt voor de 10 Patrick! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

heel goed

duidelijke uitleg, extra services,prima prijzen

Bedankt voor je review Leo!

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Men denkt met je mee en er wordt gedaan wat is beloofd.

Bedankt voor je mooie review Anja en wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Wij hebben goede ervaringen met de geboekte vakanties bij Travel Store

Beste Jaap, bedankt voor je 5-sterren review! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Dominique is de leukste en de beste!

Wat we ook vragen en hoe vaak we ook wisselen, niets is te gek. Goede service, duidelijke communicatie en met alle huidige maatregelen heel fijn om iemand te hebben die met je meekijkt.

Bedankt voor je review en complimenten, Gertrude! Ik heb je review ook doorgestuurd naar mijn collega Dominique. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

deskundig, snel, meedenkend

Bedankt voor je mooie review Ria!

alles prima geregeld.

Doen al jaren zaken alles ok ,tot nu toe!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Piet! Bedankt voor je leuke review. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Goed en duidelijk

Goede duidelijke informatie

Bedankt voor je mooie review!

Mooie site, mooie prijzen

Vriendelijk personeel, die goed met mij mee dachten.

Bedankt voor je leuke review, Sandra!

Prettig

Medewerkers denken mee voor leuke vakanties en zijn eerlijk over dingen waar je rekening mee moet houden

Bedankt voor je leuke review Monique! Wat fijn dat we jullie mogen helpen met het uitzoeken van een topvakantie. We zien jullie graag weer terug bij Travel Store! Groetjes team Travel Store

Altijd goed geregeld

Al jaren geboekt bij travel store. Alles tot waar je komt goed geregeld. In dien vragen staan ze je altijd goed te woord. Top

Bedankt dat we al jaren je mogen helpen bij het boeken van je reis, Rene! En jij ook enorm bedankt voor je leuke review. Groetjes team Travel Store

Super netjes geholpen.

Er werd mee gedacht. Ik wilde 2x een 1 persoons kamer boeken, maar dat wilde niet op de site. Door het advies van de medewerkster is het toch gelukt om 2 x een 1 persoonskamer te boeken op 1 boekingsbevestiging. Top geregeld. Had voor ik bij jullie reserveerde al 3 reisorganisaties gebeld, maar niemand kon me daarin helpen. Super, Travelstore dat jullie dat wel konden. We gaan vaker boeken bij jullie.

Bedankt voor je mooie review, Gerdy! Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen bij het boeken van je reis. We zien je graag terug bij Travel Store! Groetjes team Travel Store

onduidelijkheid bij boeking

Bij de boeking van onze reis naar Egypte wilden we het FlexiPlus pakket erbij boeken omdat het reisbedrag toch aanzienlijk is. Tijdens het boekingsproces konden we dat als Belgische klant niet aanvinken. Wij hebben toen onmiddellijk de vraag doorgestuurd naar de touroperator fti en kregen daar na 2 dagen te horen dat we dit aan Travel Store moesten vragen. Dus doorgestuurd naar Travel Store met als antwoord: Het Flexplus tarief van FTI kan niet meer bijgeboekt worden. Hiervoor bent u helaas net een dag te laat.In plaats van dat u advies aan ons heeft gevraagd heeft u rechtstreeks contact gezocht met FTI.U heeft niet op tijd aan ons doorgegeven dat u interesse heeft in het flexplus tarief, dus wij waren niet op de hoogte. Wij boeken jaarlijks meerdere reizen en hebben dit nog niet meegemaakt. Andere reizen werden geboekt met LavidaTravel, nooit geen problemen gehad

Beste Mario, Bedankt voor je review. Zoals eerder vermeldt, kunnen wij helaas alleen op de dag dat de reis geboekt is het FlexiPlus pakket toevoegen. Wanneer er direct contact was opgenomen met Travel Store, was dit uiteraard wel mogelijk geweest. Ik snap dat dit een vervelende situatie is. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Meerdere reizen mogen boeken bij Travelstore. Altijd goed geholpen en meer dan dat. Ze kijken zelf ook nog voor je mee naar de beste keuze en fijnste vakantie, speciaal op jou situatie gericht .

Bedankt voor je mooie review Corina!

Erg goed

Goede communicatie Snelle reactie op vragen Goed bereikbaar

Beste Karin, Bedankt voor je leuke review!

Uitstekend!

Uitstekend geholpen en professioneel. Uitstekend meegedacht en goed geïnformeerd.

Bedankt voor de 10, Laurens! Daar zijn uiteraard enorm blij mee. We hopen je nog eens te mogen helpen bij Travel Store!

Geweldige service

Alles wordt zeer goed uitgezocht om de beste vakantie te verwezenlijken.ze nemen ruim de tijd voor je en geven op alle vragen antwoorden. We zijn al heel lang klant bij Travelstore terwijl we bij ons in de stad diverse reisbureaus hebben.

Beste Ben, bedankt voor de vijf sterren en de mooie worden. Wat fijn dat we jullie al jaren mogen helpen bij het uitzoeken van een mooie reis. Ook met de volgende vakantie helpen we jullie weer graag. Met vriendelijke groet, team Travel Store.

meedenkend met de klant

er is succesvol meegedacht toen de boeking niet onmiddellijk lukte

Bedankt voor het mooie cijfer, Hans!

Toppie

Altijd alles naar behoren geregeld.

Bedankt voor het topcijfer, Gerrit!

Uitstekend geholpen met een snelle service

Al sinds 2015 boek ik een reis bij Travelstore. Tot op heden altijd goed geholpen en goed advies gekregen. Als er problemen zijn met reizen krijg ik altijd tijdig te horen wat er speelt en wat de oplossingen zijn. Ook het persoonlijke contact is altijd erg fijn met de medewerkers van Travelstore. Ik kan Travelstore dan ook zeker aanraden!

Bedankt voor je prachtige review, Jordy! Wat fijn dat we je al zo vaak hebben mogen helpen bij het boeken van mooie reizen. We helpen je natuurlijk ook graag weer met je volgende reis. Met vriendelijke groet, team Travel Store.