Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen. Goede adviezen !

Perfecte service

We hebben kort geleden een stedentrip geboekt en zijn daarbij maximaal geholpen en zeer tevreden met de boeking.

Al die jaren nog nooit een probleem gehad.

door omstandigheden een keer een reis moeten annuleren was geen probleem. Ook afspraken worden worden nagekomen.

Extra kosten moeten maken

Helaas is onze ervaring niet zo goed met Travelstore . Het was de eerste keer dat wij een reis via hun boekte . Voor Travelstore gekozen omdat de reis van alle reisaanbieders bij hun het goedkoopste was . Wij hadden een hotel in Dubai voor 3 personen geboekt ( 2 volwassen en 1 kind van 10 jaar ) . Aangekomen bij het hotel had de kamer maar 2 bedden . Meteen aangeven bij de receptie dat er 1 bed te weinig was ..,, dit was dus een bekend probleem bij het hotel werd gezegd. Iedereen klaagde daarover . Kinderen moesten bij de ouders in bed slapen en de touroperators zijn hier dus mee bekend . Dit hebben we echter nog nooit meegemaakt op al onze vakanties ( reizen 2/3 keer per jaar ) ! Als wij voor 3 personen boeken hebben we altijd of 3 bedden of 2 bedden en een slaapbank . We kregen 2 opties van het hotel : of een extra bed erbij voor omgerekend 250 euro extra of een appartement met 3 bedden voor 300 euro extra . Wij hebben gekozen voor het appartement omdat dit maar 50 euro scheelde en groter was . Deze klacht dus bij Travelstore aangegeven , dit stond dus vermeld bij de informatie van het hotel op de website. Alleen hebben we dat niet gezien omdat je dan moet doorklikken naar de touroperator. De info die er staat was van Corendon en wij hadden Fti . Bij Corendon kregen we wel 3 bedden , daar sliep een kind tot 6 jaar in het bed van de ouders en bij Fti slapen kinderen in het bed van de ouders … staat geen leeftijd bij . Dus eigenlijk tot 17 jaar slapen kinderen dan in het bed van de ouders ! Heel apart ! Ook om bij deze informatie te komen moet je dus doorklikken/ andere touroperator aanklikken. Dit is heel onduidelijk en zo op deze manier hebben we dat bij andere websites van touroperators nog nooit gezien . Dus het was onze fout , krijgen de extra gemaakte kosten niet terug van Travelstore. Dus achteraf gezien toch een dure reis geworden … als we dit vooraf hadden geweten , hadden we zeker niet deze reis hier geboekt !

Beste Miranda, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service en dat bleek dat er tijdens de vakantie geen extra bed beschikbaar was voor jullie zoon. Ik snap je teleurstelling/frustratie. Onze welgemeende excuses hiervoor! Voor de Verenigde Arabische Emiraten (waaronder Dubai valt), geldt dat kinderen tot en met 17 jaar bij hun ouders in bed kunnen slapen. Dus het kan inderdaad kloppen dat jullie dit nog niet eerder mee hebben gemaakt bij andere vakanties. Het zijn de regels van het land, deze bepalen de touroperators en wij jammer genoeg niet. Dit staat online ook aangegeven bij de reisinformatie. Als jullie via Corendon geboekt zouden hebben, dan was dit probleem precies hetzelfde geweest helaas. We zien dat de meeste hotels in Dubai wel gewoon zorgen voor 3 bedden, maar dat er helaas toch hotels zijn waar dit niet gebeurd. We hopen dat jullie ondanks alles alsnog een fijne vakantie in Dubai hebben gehad.

Femke heeft goed geluisterd naar onze wensen en dacht continu mee wat heeft geresulteerd in onze droomvakantie!

Heel fijn geholpen

Voor de 1e keer bij travel Store in Dordrecht geweest. Wij vinden het fijn om persoonlijk geholpen te worden. Ik had eerst gebeld en telefonisch mijn wensen doorgegeven, ik werd heel snel al teruggebeld met wat mogelijkheden. De volgende dag naar de winkel gegaan en definitief geboekt. Was heel fijn en persoonlijk. Nu wachten op de tickets ( vakantie in mei) en volgende keer komen we zeker terug.

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

zoals gewoonlijk

Door een medische aanvraag , is de aanvraag voor een vlucht anders dan normaal. Ook die expertise is in huis. Top.

Fijn geholpen door alle medewerksters

Altijd heel fijn geholpen na zelf wat uitzoekwerk gedaan te hebben. Dames zetten de puntjes op de i voor ons. Wij krijgen altijd binnen 24 uur antwoord en dan zijn de boekingen ook al geregeld. Hetzelfde geldt voor vragen van allerlei aard, ook die zijn snel beantwoord. Wij zijn fan....

Heel fijn geholpen

We hadden als n paar bestemmingen per mail gehad. Dus konden we ons al beetje oriënteren. En op ‘t reisbureau werd er verder meegedacht en advies gegeven. Heel fijn.

Veelzijdige snelle reisvoorstellen

Wij zochten voor ons gezin van 4 een reis naar Griekenland vanaf Eindhoven en kregen binnen 1 dag al 3 mooie reisvoorstellen in de mail. Ook werden vragen binnen 24 uur beantwoord. Erg prettig en klantgericht!

Goed Gedaan

Professionele hulp gehad bij boeken van onze reis.

Al diverse reizen bij travelstore geboekt, zeer tevreden

Geweldige travelagent Jessica

We zijn ontzettend goed geholpen door Jessica van kantoor Leerdam. Heel behulpzaam en vriendelijk en zij wist veel te vertellen over onze bestemming omdat ze daar zelf ook is geweest. Helemaal tevreden!

Zeer empathisch en begripvol

Graag wil ik laten weten dat ik erg tevreden ben op de manier waarmee ik geholpen ben Wij zijn met een gezamenlijke groep van 10 dames waarvan helaas een goede vriendin door gezondheidsproblemen helaas niet mee kon gaan Maar toch zeer kundig en prettig geholpen door allerlei mogelijkheden aan te bieden !! Snelle reactie en zeer begripvol Chapeau voor Travel Store !! Ps : Complimenten aan Kim Simons

Fantastische voorbereiding van onze reis naar Namibie/Botswana

Travelstore (Margreet in het bijzonder) heeft ons goed geadviseerd over onze aanstaande vakantie. Goede alternatieven gegeven voor mogelijke locaties en activiteiten. Snelle communicatie en goed nakomen van afspraken. Complimenten !

super service

altijd bereikbaar waar je ook bent,ga zo door en scherp blijven op veranderingen.

Luistert goed naar wat de klant wil

Adequaat, geduldig en extra info. Weet waarover ze praat

Fijn contact met Goede voorstellen ,

Top geregeld en overzichtelijk

Er is voor mij (ons) een pakketreis naar New York uitgezocht en aangeboden. Dit is snel en overzichtelijk voor ons opgezet en ook nog eens in optie geplaatst. Inmiddels de aanbetaling voldaan. Dank voor de nette en snelle service

Prima geholpen

Margreet is erg behulpzaam zodat we het vakantiegevoel al kregen.

Bedankt voor de mooie review en het nog mooiere cijfer, ook namens mijn collega Margreet! We wensen u alvast een prachtige vakantie op Hawaï toe en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store.

kon beter

het hotel bleek in eerste instantie op een ander eiland dan madeira te zijn, maar werd al snel gecorrigeerd na een mail van ons. vervolgens bleek er maar 1 stoel beschikbaar te zijn in het vliegtuig later werd dit rechtgezet door over te stappen naar een andere vliegmaatschappij.

Beste Jack, Wat jammer om te horen dat je ervaring niet helemaal aan je verwachtingen voldeed! Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het hotel dat in eerste instantie was geboekt, bleek inderdaad op een naastgelegen eiland op Madeira te zijn (Porto Santo). We hadden dit gelijk moeten zien. Inmiddels is de regio ook aangepast op onze website, zodat verwarring in de toekomst in ieder geval niet meer zal voorkomen. Omdat de reis gewijzigd moest worden, is de beschikbaarheid in het vliegtuig ook gewijzigd. Gelukkig kon dit inderdaad opgelost worden door met een andere vliegtuigmaatschappij te vliegen. Als bedank voor jullie begrip, hebben we een kleine attentie meegegeven. Hopelijk neemt dit de 'nare bijsmaak' van het boeken weg en kunnen jullie eind volgende maand genieten van een zorgeloze vakantie op Madeira. We wensen jullie alvast veel plezier en mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Aanbevolen reisbureau

Altijd snelle reactie

Bedankt voor je mooie review!

duidelijke site en goedkoper dan andere reistorganisaties

Wordt heel goed gecommuniceerd d.m.v. mail. gebruikersvriendelijke website. gunstige prijs.

Wauw, bedankt voor de prachtige review en de 10! Alvast een fijne vakantie in Turkije gewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

Al jaren boeken wij onze vakanties bij Travelstore. Altijd naar tevredenheid. De medewerkers zijn vriendelijk en kundig. Wij blijven bij Travelstore, zeker weten!

Wat een prachtige review, en dan ook nog een dikke 10! Bedankt voor de mooie complimenten en het jarenlange vertrouwen in Travel Store. Alvast een mooie vakantie op Tenerife gewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!