Super aardig personeel

Ik heb meerdere keren met Travel Store gebeld Heel aardig en hoefde niet lang aan de telefoon te wachten

Hoi Sonja, fijn om te lezen dat je tevreden bent over hoe je bent geholpen. Bedankt!

Mooie site en topdeals!

Mijn eerste keer dat ik een reis heb geboekt via deze site die voor mij totaal nog onbekend was, Alles staat duidelijk aangegeven en vanaf het moment dat ik me keus had gemaakt tot het boeken en deels betalen heb ik het tot nu toe als zeer goed ervaren en kan niet wachten om heerlijk op vakantie te kunnen en te kunnen genieten van deze geboekte vakantie vanuit TravelStore!

Hoi Denise, leuk dat je Travel Store gevonden hebt en zo tevreden bent! Geniet nog even van de voorpret. Groetjes, Team Travel Store

Top vakantie

Was een topvakantie in een super schoon hotel en een heerlijk ontbijt

Fijn om te horen dat u het geboekte hotel naar tevredenheid heeft ervaren. Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Travel Store

Prima geholpen.

Wij hebben de winkel in Leerdam bezocht en hebben een goede oplossing gevonden

Zeer klant vriendelijk

Ik ben nog nog op de vakantie bestemming geweest. Maar betreft de uitleg en service is dit echt een fijn reisbureau. De klanten staan voorop Meer kan je niet je vragen Vol vertrouwen op vakantie en met veel zin

Beste Michael, fijn om te horen dat u zo positief bent over de service van ons team. Nu aftellen en straks lekker genieten van een fijne vakantie. Groet, Team Travel Store

vriendelijk en met veel geduld

nog steeds zo klantvriendelijk zoals 30 jaar geleden

Geweldig dat u ons in al die jaren nog steeds weet te vinden. Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Travel Store

Goed en correct

Hiermee is alles gezegd!!!!!!!

Bedankt! Mocht u nog iets bedenken waardoor we van die 8 voor u een 10 kunnen maken dan horen we het graag. Laat het ons zeker weten! Vriendelijke groet, Team Travel Store

Zeer prettig contact, goede service

Erg prettig contact met de medewerkster zij luisterde goed naar onze wensen en ondernam direct de juiste stappen om de reis te boeken. Ook heeft ze nog het eea voor ons uitgezocht. We zijn zeer tevreden over het contact

Hoi Eveline, bedankt voor deze geweldige tien! fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service van onze medewerkster. Groetjes, Team Travel Store

prima contact

Prima contact

Geweldig. 10+

We zijn op een prettige en fijne manier geholpen door mvr Kim Simons. We zijn nu heerlijk op vakantie. Volgende x weer bij Travel store

Wauw een 10+! Bedankt en geniet van jullie vakantie. Groetjes van Kim en team Travel Store

Alles goed geregeld. Enig minpunt was de transfer. We hebben 1 uur en drie kwartier in de bus gezeten en kwamen dus om vier uur in de nacht doodmoe aan

Bedankt voor de review en de boeking die u destijds op onze website heeft gemaakt. Er wordt vaak gekeken naar gunstige vluchttijden, maar de transfertijd komt er inderdaad ook nog bij. De reisduur is afhankelijk van de ligging van de accommodatie en dan kan het bij een late avondvlucht zomaar ineens nachtwerk worden. Ik kan me goed voorstellen dat dit een hele lang dag is geweest :( Hopelijk hebben jullie daarna goed kunnen uitrusten. Mocht u een volgende vakantie willen boeken, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen u advies geven over de afstanden van luchthaven naar accommodatie. Vriendelijke groet, Team Travel Store

Prima reisbureau, gemakkelijk boeken online en communicatie loopt soepel.

bedankt voor deze mooie 10! Groet, Team Travel Store

Vriendelijk correct en zeer vriendelijk geholpen!!!!

Wij zijn correct ontvangen en heel goed en vriendelijk te woord gestaan. En hebben een mooie reis geboekt.

Fijn om te horen, Carola. Groet, Team Travel Store

Een geweldige service

We zijn op het moment een vakantie op maat aan het inplannen en bespreken. Er word goed geluisterd en bekeken hoe aan onze wensen kan worden voldaan, hier wordt netjes besproken wat er wel en wat er eventueel anders kan. We worden er nu al erg gelukkig van en dan moeten we nog op vakantie. Dus nu al bedankt Kim voor je service en het meedenken.

Beste Berry, hartelijk dank dat u zo vriendelijk bent geweest om onze service te beoordelen. Leuk om te horen en we geven het door aan Kim. Groet, Team Travel Store.

Super lieve en behulpzame dames.

Zoals elk jaar weer zeer goed geholpen deze keer door Patricia. Door handicap moeten er dingen geregeld worden en dat wordt altijd op een fijne en goede manier gedaan. Een dikke PLUIM voor de Dames in Gorinchem

Bedankt voor deze dikke pluim! Groet, Team Travel Store

Zeer vlot

Ik ben zeer tevreden over de boeking en mijn gestelde vragen . 1 dag na de boeking had ik al een antwoord , zeer vlotte service .

Hoi Diana, fijn om te horen! Daar doen we het voor :)

zeer goed

Boek er al jaren en zeer goede ervaring !

Bedankt, Ton! Vriendelijke groet, Team Travel Store

Al jaren boek ik via Travel Store. Vind het prettig dat ik persoonlijk contact heb met een medewerkster voor vragen etc.

Bedankt voor deze prachtige 10! Ook in de toekomst staan we graag voor u klaar. groet, Team Travel Store

Uitstekend reisbureau

Goedkoop en zeer behulpzaam ervaring word als klant zeer goed geholpen voor herhaling vatbaar

Inge, bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Team Travel Store

maximaal ontzorgend!

Danielle heeft ons waanzinnig geholpen in het tot stand brengen van meerdere reizen. Het idee dat iemand "alles" voor je op een rijtje zet geeft je een vertrouwt gevoel. Zeker met de huidige wisselende maatregels is dat erg fijn.

Wat een mooie review, we zullen het aan Danielle doorgeven! Groet, Team Travel Store

Gewoon goed

We wilde graag een vakantie boeken naar Turkije. Door alle covid-19 perikelen zagen we door de bomen het bos niet echt meer. Bij de dames van Travelstore Gorinchem geweest en door hun alertheid hebben we met een "extra" kortlopende reisverzekering toch nog een mooie vakantie naar Turkije gehad. Alles is zeer correct afgehandeld. Toppie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Groet, Team Travel Store

Lekker makkelijk vakantie boeken

De website is makkelijk in gebruik, alles loopt prima behalve de extra kosten van de vliegtuig, wij moeten een apart rekening betalen ivm andere vertrektijd, duurder.

Het ging niet zo soepel als dat ik gehoopt had.

Zeer Vriendelijk geholpen. Vanwege een communicatie misverstand een verkeerde route uitgestippeld. Na nieuwe afspraak gemaakt te hebben, een uur vantevoren doorgeven dat het niet uitkomt en of we dan maar de dag erna langs willen komen. Nadat alles besproken was en nagevraagd of we alles compleet hadden, kregen we de offerte, waaruit bleek dat er geen reis- of annuleringsverzekering afgesloten was.

Hallo Wilma, vervelend om te lezen dat vanwege een misverstand in communicatie de verkeerde route is voorgesteld en het daarna niet soepel is verlopen. Uiteraard nemen we deze review zeer serieus en hopen dit bij een volgende vakantie goed te kunnen maken. Voor nu wensen we jullie een fijne vakantie!

deskundige en aardige medewerkster.

Doordat we een cadeaubon gekregen hadden was het voor ons moeilijker om een hotel te bespreken. Met behulp van een medewerkster konden we een reservering regelen. De rekening gaf in het hotel wat problemen. De communicatie tussen Travel Store en het hotel was niet goed gelopen. uiteindelijk is alles goed geregeld. We hadden een fijn verblijf in het hotel.

Perfect geholpen

Zeer klantvriendelijke benadering. Helder en duidelijke uitleg. Perfecte service.

Top dat jullie ons zo hoog beoordelen, bedankt daarvoor!