Zoeken precies wat jij wilt

Je kan zo binnen lopen en je moet wel heel moeilijk zijn om niet binnen een half uur met je droom vakantie naar buiten komt.

Bedank voor je leuke review Mike!

Super ervaring zeker nog eens boeken.

Zeer goede service, snel contact. Duidelijke uitleg aan de telefoon.

Bedankt voor je super review Ronny!

Goed geholpen een aanrader

Bedankt voor je mooie review Muhittin!

Klanttevredenheid is ver te zoeken

Helaas door alle drukte en hectiek gedwongen een keus te maken aan de telefoon waarbij ik al had aangegeven hier op een later moment terug te moeten komen, gezien de afspraken die ik gepland had die week. Nadat ik hier op terug wilde komen toch annuleringskosten van 145 euro in rekening gebracht, erg klantonvriendelijk. Ik snap dat ze het geld na alle corona hectiek kunnen gebruiken maar dat dat over de rug van de klant moet gaan.....erg slecht.

Beste Esther, Wat jammer om te horen dat u het niet eens bent met de gang van zaken. Zoals u ook al via de mail van ons hebt vernomen, hebben we de situatie meerdere malen doorgenomen en zien we op geen enkel punt dat we niet aan de voorwaarden hebben voldaan. We dwingen uiteraard ook nooit en te nimmer om een boeking te maken. We vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren. De mogelijkheden en kosten voor uw geboekte reis hebben we besproken per telefoon en per mail en deze gegevens hebben we uiteraard bewaard, u heeft hiervoor echt zelf een akkoord gegeven. Helaas kunnen wij dan ook geen akkoord geven om de annuleringskosten te reduceren. We hopen van harte dat u zich kunt richten op een toekomstige vakantie. Met vriendelijke groet, team Travel Store

Hele vriendelijke medewerkster

Gaf me via collega de tip om Riu Blue te boeken. Blijkbaar samenwerking Tui en Riu. Rest geen advies gekregen. Leek nog een startster maar was wel vriendelijk. Mijn email met vraag was automatisch beantwoord dat het door drukte momenteel later in behandeling zou worden genomen. Daar verdet nooit antwoord op gekregen.

Beste Elly, bedankt voor je eerlijke review en ook bedankt voor de mooie boeking. Wat jammer dat onze service niet geweest is zoals gehoopt, hiervoor uiteraard onze oprechte excuses. Ik zie dat we een aanvraag van jullie in onze inbox hebben staan, maar dat er voordat we een reactie konden geven jullie zelf al een boeking hadden gedaan. Excuses dat we jullie niet eerder van een antwoord konden voorzien, ik snap dat dit vervelend is. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Je kunt je antwoord stellen door een reactie te geven op deze reactie. Groet, team Travel Store

klantgericht

vriendelijk en meedenkend

Bedankt voor de 10 Hans!

Erg behulpzaam en meedenkend

Toen wij na een dag zelf zoeken, niet een geschikte vakantie konden vinden, gaven we jullie de opdracht dit voor ons uit te zoeken. Dit is erg goed gelukt!

Bedankt voor jullie leuke review, wat fijn dat het gelukt is om een passende vakantie voor jullie te vinden! Groet, team Travel Store

Goed en meedenkend

Prima service en goede suggesties voor reis.

Bedankt voor je mooie review Nathalie! Groet, team Travel Store

Super geholpen

Alle vragen werden goed beantwoord, geen moeite was teveel

Bedankt voor de 10 Margo!

Alles geregeld

Al meerdere vakanties geboekt bij Travel Store. Alles tot in de puntjes geregeld. Aan de kleinste details wordt gedacht! TOP

Beste Teus, bedankt voor je top review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Groet, team Travel Store

Goed meegedacht en een paar mooie opties geregeld

In korte tijd kregen we diverse passende vakanties aangeboden gekregen. Opties zijn vastgezet en daar konden we op ons gemak een keus uit maken.

Beste Wenda, bedankt voor de 10 en je mooie complimenten. We zien jullie graag weer terug bij Travel Store! Groet, team Travel Store

Super handige site

Eerst via iemand op vakantie op uw site geattendeerd. wou weer naar hetzelfde hotel waar we zaten maar konden via de organisatie waar we geboekt hadden niet meer via Munster vliegen. En bij u hadden we nog keus zat dus bij u geboekt.

Beste Andre, bedankt voor de prachtige review en wat ontzettend leuk om te horen dat jullie op vakantie zijn geattendeerd op onze website. Welkom bij Travel Store! :) Groet, team Travel Store

Zeer klantvriendelijk

Weer super goed geholpen door Eleni. Weet precies wat je zoekt. Denkt mee en zeer klantvriendelijk

Beste Kees en Netty, bedankt voor jullie leuke review en aardige complimenten voor mijn collega Eleni: ook namens haar bedankt! We zien jullie graag weer terug voor de volgende vakantie. Groet, team Travel Store

Gerust gevoel

Altijd zeer veel vertrouwen in Travel store

Bedankt voor het vertrouwen Elly!

Altijd goed geholpen!

Ik boek al vele jaren bij Travel Store. Ben altijd zeer correct geholpen. Zowel telefonisch als online. Ga er zeker nog vaker boeken.

Bedankt voor het mooie cijfer en de leuke review Ria! We kunnen niet wachten om je te helpen met het boeken van je volgende vakantie! Groet, team Travel Store

Wij hadden een reis voor eind van het jaar gezien(safarietour)maar deze was helaas niet te boeken bij betreffende reisorganisatie, Travel Store heeft alles in het werk gesteld om toch z'n reis los te boeken, goed naar onze wensen geluisterd en ons steeds op de hoogte gehouden, met einddoel dat onze droomreis is samengesteld. Zeer vriendelijk, goede alternatieven gegeven, ons op de hoogte gehouden waar ze mee bezig waren, zeer klant vriendelijk. Als ze reis wordt zoals de voorbereiding dan wordt het TOP

Beste Jolanda, bedankt voor je prachtige review. Super leuk om te lezen dat we een reis naar jullie wens hebben kunnen samenstellen! We wensen jullie alvast enorm veel plezier en zien jullie uiteraard graag terug bij Travel Store! Groet, team Travel Store

top service

zeer leuke en nette ontvangst, fijn met meedenken over onze reis naar costa rica in december, inmiddels alles uitgezocht en geboekt.

Bedankt voor de mooie review Mar! Alvast een fijne reis gewenst en hopelijk tot ziens bij Travel Store. Groet, team Travel Store

Makkelijk boeken

Het was wat eisen opstellen en binnen lopen. Binnen een week kreeg je super leuke en gepasten opties. Enige nadeel is dat de prijzen van de bagage 24 euro gestegen waren in de 3 dagen verschil tijd, we hadden niet de goede lijst doorgestuurd gekregen. En ze hadden de verkeerde mail gebruikt voor totale kosten plaatje. Maar voor de rest super fijne mensen die je over meehelpen. Super last minute geboekt met onze eisen en in ons budget

Beste Faye, bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Wat jammer dat er met de berekening van de bagage niet de goede prijslijst is doorgegeven. Onze excuses voor dit ongemak! Groet, team Travel Store

Alles top geregeld

Snel, vriendelijk en vakkundig

Bedankt voor de mooie complimenten Michiel!

Zeer goede service

Bedankt voor je review Petra!

super goed

super goed, word heel fijn geholpen.

Bedankt voor je review Amanda! Hopelijk tot snel bij Travel Store!

Goede service bij dit reisburo,we komen hier al ruim 25 jaar. Goed en zeer vriendelijk personeel. Een reisburo waar je uitgebreid uitleg,informatie en goede service krijgt voor elke reis die je wilt gaan maken. EEn aanrader!! Blijf zo doorgaan en wij blijven jullie trouwe klanten!!

Beste Erik, allereerst bedankt dat we al ruim 25 jaar jullie mogen helpen bij het uitzoeken van de mooiste reizen. We zijn enorm blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met onze service en hopen dat we ook de komende jaren jullie mogen blijven helpen met het uitzoeken van vakanties! Met zonnige groet, team Travel Store

Zeer klantvriendelijk !

Heel erg prettig geholpen door Femke. Heeft direct meegedacht in oplossingen.

Bedankt voor je mooie review Edwin, ook namens mijn collega Femke! Met vriendelijke groet, team Travel Store.

Geweldig en de communicatie is perfect.

Wij hadden zelf een fout gemaakt bij de boeking en kwamen hier achter. Travelstore gebeld, Irene aan de lijn, en zij pakte dit meteen op. Voorts heeft Kim het dossier overgenomen en voor ons positief afgehandeld. Wij werden keurig van de stand van zaken op de hoogte gehouden. Communicatie kan niet beter, geweldig en ook de afhandeling was uitstekend. Verder waren zij bij boeking de goedkoopste aanbieder, Ik kan Travelstore bij iedereen aanbevelen.

Beste Wil, Bedankt voor je mooie review. Een foutje maken is menselijk en gebeurd iedereen wel eens natuurlijk. Gelukkig is het opgelost en ook weer goed gekomen! Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's Irene en Kim. Nogmaals bedankt voor jullie review en hopelijk tot ziens bij Travel Store! Met vriendelijke groet, team Travel Store

Dik in orde!

Op tijd de benodigde papieren en reisbescheiden ontvangen met duidelijke informatie. Voor een prima prijs een leuke vakantie gehad!

Bedankt voor je leuke review Ed en goed om te horen dat de vakantie ook geslaagd was! Met vriendelijke groet, team Travel Store.