Goed geregeld

Fijn ontvangen, alles is goed geregeld, luisteren ook echt naar je. Ook al kom je terug om toch nog naar iets anders te kijken!

Wat een mooi cijfer, enorm bedankt!

Tot nog toe goede service

Bedankt voor de top review!

Behulpzaam

Er werd voldoende tijd voor de afspraak gemaakt en was goed behulpzaam met zoeken van de juiste vakantie mogelijkheid

Bedankt voor de mooie review, daar worden we blij van! Alvast een mooie vakantie in Spanje toegewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

Ik voelde me meer dan welkom. Ik wist niet dat je een afspraak moest maken , maar mocht gaan zitten , kreeg een lekker bakkie koffie en werd keurig geholpen.

Bedankt voor de mooie review en complimenten! Fijn om te horen dat jullie je meer dan welkom voelden in onze Travel Store. Alvast veel plezier gewenst op Kreta en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

Wij hadden al een keuze gemaakt qua hotel via internet. Bij Travelstore hebben we alles definitief gemaakt en zijnwe uitstekend geholpen bij de vragen die we nog hadden.

Fijn om te horen dat jullie uitstekend zijn geholpen bij het boeken van jullie vakantie! Bedankt voor de 10 en de complimenten. Alvast een prettige vakantie gewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

Goede ervaring met het reisbureau

Altijd bereid om te helpen

Bedankt voor de mooie review!

Top geholpen!

Travel Store kwam met een mooie invulling van onze reis en regelde het ook nog eens goed. Top.

Bedankt voor je mooie review, Kees! Alvast een prachtige reis toegewenst en natuurlijk graag tot ziens bij Travel Store!

Er wordt goed geluisterd naar de wensen. Snelle reacties. Voorals nog goed geregeld

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Jacqueline! Bedankt voor je review en het mooie cijfer en natuurlijk alvast een fijne vakantie gewenst!

Prima reisbureau. Voldoet aan alle verwachtingen

Al onze reizen boeken wij bij Travel Store. Zij komen elke keer als goedkoopste uit de bus, Vragen worden direct beantwoord,

Wauw, bedankt voor de prachtige review Christ! Alvast een prettige vakantie gewenst en graag weer tot ziens bij Travel Store.

mooi initiatief

Handig, maar niet altijd up to date en op juiste volgorde

Bedankt voor uw positieve review en eerlijke feedback! Mocht u het nog fijn vinden om contact te hebben over uw boeking en wat er volgens u beter kon, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Danique

Eerlijk zijn! , Maar vriendelijke medewerkers

Op de site staan hotels die meer sterren krijgen bij travelstore dan dat ze eigenlijk zijn. Bij het ontvangen van de documenten blijkt er dus een verschil. Als ik ze daarop vragen stel, wordt het bij mij als consument terug gelegd. Dat vind ik niet netjes.

Beste Katie, Bedankt voor je review en je eerlijke feedback, dat waarderen we enorm! Ik heb direct nog even nagekeken wat de juiste sterrenclassificatie is van dit hotel. Wij kunnen het aantal sterren van een hotel niet zelf bepalen, maar wij krijgen dit door van het systeem dat al het aanbod van touroperators inlaadt. Dit systeem houdt altijd de classificatie aan van het hotel zelf, maar ergens lijkt het bij het door jullie geboekte hotel helaas toch mis te gaan. Onze excuses hiervoor! De verdere informatie over de faciliteiten, richtlijnen en verzorging etc is wel allemaal juist. We hebben dit probleem direct doorgestuurd naar het desbetreffende bedrijf en hopen dat het aantal sterren zo snel mogelijk aangepast kan worden. Ik zou het enorm fijn vinden om nog even contact te hebben, omdat je aangeeft geen fijn gevoel te hebben overgehouden na je laatste contact met ons. Je kunt reageren op dit antwoord, of eventueel een mailtje sturen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Danique

Zoals steeds uiterst tevreden over de service van Travelstore. Alles verloopt perfect.

Bedankt voor je leuke review, Rik! Daar worden we vrolijk van. Alvast een mooie vakantie toegewenst!

Vriendelijk en deskundig personeel die helpen met perfecte reis!!

Heel aardig personeel met verstand van zaken. Zoeken alles voor je uit en regelen daadwerkelijk wat ze beloven. Erg tevreden en vandaar dat wij ieder jaar terugkeren bij travel store leerdam. Ook dit jaar alweer geboekt!!

Wauw, wat een prachtige review Marion! Heel erg bedankt voor je vriendelijke complimenten en de dikke 10, daar worden we nog eens blij van. Alvast een mooie vakantie toegewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store in Leerdam!

Keurig en vriendelijk geholpen

Wij zijn 1 keer langs geweest bij Travel Store, onze wensen uitgelegd en via mail is alles geregeld. Tevens een duidelijke app via Travel Store werkt prima en heel overzichtelijk. We zien uit naar onze wereld reis…

Dat is nog eens iets om naar uit te kijken! Bedankt voor jullie mooie review Jacco en Elvy! Mochten jullie het leuk vinden om tijdens jullie reis foto's met ons te delen dan ontvangen we die natuurlijk graag :) We wensen jullie een mooie reis toe en graag weer tot ziens bij Travel Store.

Goede service en voorlichting

Vriendelijke reisspecialisten. Veel kennis wat betreft verschillende reizen.

Bedankt voor uw mooie review!

Goede vriendelijke directe service, super vriendelijk personeel

Uiteindelijk alles prima telefonisch kunnen boeken, een bezoek was hierdoor niet meer nodig, dankzij heel goed telefonisch gesprek met Irene.

Wat fijn om te horen dat u zo'n fijn telefoongesprek heeft gehad met mijn collega Irene en dat u de reis gemakkelijk via de telefoon kon boeken. Enorm bedankt voor de mooie review en de 10, daar zijn we uiteraard erg blij mee. Alvast een zonnige vakantie in Griekenland toegewenst!

Fijne service

Online mijn reis geboekt. Duidelijke site. Vrij snel een boekingsbevestiging ontvangen. De Travelstore app is erg handig om erbij te hebben.

Bedankt voor de mooie complimenten en de dikke voldoende! Alvast een schitterende vakantie in Portugal toegewenst!

We werden uitermate vriendelijk en deskundig geïnformeerd over de cruise die wij gaan maken met de Holland Amerika Lijn. Dit maakt onze voorpret al helemaal leuk

Wat lekker om zo'n mooie cruise in het vooruitzicht te hebben! Bedankt voor jullie vriendelijke review en het mooie cijfer, daar zijn we enorm blij mee. Alvast een prachtige reis gewenst en uiteraard graag tot ziens bij Travel Store!

Heel slagvaardig en erg attent.

Luisteren goed naar de klant en doen optimaal hun best om alles naar tevredenheid te leveren.

Wauw, wat een mooie review, bedankt Anwar! Alvast een prachtige vakantie in Portugal gewenst en graag weer tot ziens bij Travel Store!

Wij boeken altijd onze vakanties bij travel store hardinxveld en worden daar altijd super geholpen.

Bedankt voor jullie leuke review Arjan en Leonie! Super leuk om te lezen dat jullie voor al jullie vakanties langskomen bij ons kantoor in Hardinxveld. Alvast een mooie vakantie gewenst en natuurlijk graag weer tot ziens bij Travel Store!

Ontzettend goed geholpen met boeken van onze reis naar Ijsland

Met veel geduld en veel zoekwerk ben ik geholpen bij TravelStore. Ik wist zelf niet waar te beginnen maar door een paar keer langs te zijn geweest en goed geholpen te zijn is nu de reis naar IJsland geboekt! Kan het zeker aanraden om je reis met hulp van dit reisbureau te boeken.

IJsland is zo'n gave bestemming, wat een mooie reis gaan jullie tegemoet! Bedankt voor de leuke review en het mooie cijfer en natuurlijk alvast veel plezier in IJsland gewenst!

Heel goed.

Heel goed geholpen bij het omboeken van onze vakantie.

Bedankt voor de mooie review!

Goed en Gezellig

Gezellig

Fijn om te horen dat het er gezellig aan toeging op ons kantoor in Leerdam! ;) Bedankt voor de leuke review!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Erg vriendelijk geholpen. Snelle service en goed geregeld

Bedankt voor de mooie review en de dikke 10! Daar worden we blij van. Alvast een prettige vakantie in Egypte toegewenst en hopelijk weer tot ziens bij Travel Store!

Telefonisch goed bereikbaar met vriendelijk personeel die ons goed hebben geholpen !

Bedankt voor de mooie review en de 10!